Anvelope New Lancer 2.0 DID

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Dorinescu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 07, 2008 9:46 am
Contact:

Mesaj de Dorinescu » Lun Mai 19, 2008 9:29 am

Salut,
Am vazut mai multe post-uri in care lumea zicea ca zgomotul interior in noul Lancer este mare sau chiar foarte mare.
Din cate am inteles, in functie de variantele de echipare (Invite sau Instyle/Intense), Lancerul vine cu aceste anvelope : Yokohama ADVAN A046 la Instyle/Intense si Dunlop SPORT 2050M la Invite.

Pentru Dunlop rewiev-ul de pe site-ul de mai jos este foarte prost la capitolul zgomot
Dunlop SPORT 2050M : http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... Sport+2050
iar pentru Yokohama pare bun : http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ADVAN+A046

Ma intereseaza daca vreunul din posesorii de Lancer si-a schimbat cauciucurile si daca a observat imbunatatiri la nivelul de zgomot din interior.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Lun Mai 19, 2008 9:54 am

QUOTE (Dorinescu)Salut,
Am vazut mai multe post-uri in care lumea zicea ca zgomotul interior in noul Lancer este mare sau chiar foarte mare.
Din cate am inteles, in functie de variantele de echipare (Invite sau Instyle/Intense), Lancerul vine cu aceste anvelope : Yokohama ADVAN A046 la Instyle/Intense si Dunlop SPORT 2050M la Invite.

Pentru Dunlop rewiev-ul de pe site-ul de mai jos este foarte prost la capitolul zgomot
Dunlop SPORT 2050M : http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... Sport+2050
iar pentru Yokohama pare bun : http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ADVAN+A046

Ma intereseaza daca vreunul din posesorii de Lancer si-a schimbat cauciucurile si daca a observat imbunatatiri la nivelul de zgomot din interior.


De fapt pentru Intense/Instyle, pneurile sunt Advan A10B (pe lateralul cauciucului scrie clar A10), bune la capitolul performanta, oribile la capitolul zgomot la viteza mare (bine, nu chiar asa oribile ca Dunlop-urile).
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ADVAN+A10B
Sincer sa fiu, ca sa cumpar masina cu cauciucuri de 300 euro bucata (aproximez prin comparatie, nu am vazut modelul asta de vanzare la noi) si sa le schimb imediat doar pentru zgomot, adica 1200 euro, mi se pare putin exagerat. Plus ca nu ai cui sa le vinzi pe cele vechi...
Aaa, la 30.000 km, la o prima schimbare de pneuri, cu siguranta o sa iau altele.

P.S. Astia de la tirerack au modificat clasamentul si a disparut A10B in ultima luna. O fi iesit de pe piata? Pacat ca nu am dat un printscreen atunci...

Avatar utilizator
Dorinescu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 07, 2008 9:46 am
Contact:

Mesaj de Dorinescu » Lun Mai 19, 2008 10:14 am

Asa-i nu prea merita in cazul asta sa dai 1200 euro pe un set de cauciucuri noi.
Ma intereseaza si varianta Invite, unde pretul cauciucului sper sa nu ajunga la 300 EURO/buc, iar acele Dunlop-uri stau rau de tot la capitolul zgomot

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Lun Mai 19, 2008 10:53 am

Eu momentan sunt multumit de dunlop-urile care le am pe lancer, adica nu am sesizat sa fie foarte zgomotoase. Depinde si pe ce suprafete de asfalt se ruleaza, daca e astfalt poros sau daca peste el s-a pus griblura. Adevarat e faptul ca am numai 750km cu masina si nu am dapasit 130kmh. Eu zic ca zgomotul vantului si al muzici din masina(la un nivel rezonabil) acopera zgomotul produs de cauciucuri. Ca si comparatie cu pneurile continental sport contact 2 pe octavia 2 sunt destul de zgomotoase. Aici poate intra in ecuatie si gradul de insonorizare al masinii, care la lancer cam lipseste. Poate un un strat de dynamat pe interiorul usilor si cu ceva pasla pe spatele fetelor de usi ar mai diminua zgomotul fara nevoia de a schimba pneurile. Ar ajuta si la o izolare termica mai buna-lancerul nu sta prea bine nici la capitolul asta din cate am simtit.
In schimb sunt multumit de performatele lor la franare si la un oarecare test al elanului pe care l-am facut intr-un spatiu deschis si asfaltat ca la carte.

L.E: Se pare ca sunt foarte criticate cauciucurile astea pe net, toata lumea zice ca sunt zgomotoase...se pare ca asa este...o sa am timp sa vad cum se comporta si cu siguranta nu le voi schimba prea curand din lipsa de cash(dupa ce dai pe masina o mica avere, sa mai cumperi si cauciucuri noi, total aiurea)

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Vin Iul 18, 2008 10:35 pm

si eu tot dunlop pe 16 am

in treapta a 6-a la 100 la ora nu se aude decat ... liniste

cred ca este vorba de tipul de asfalt...pentru cei care se plang

Avatar utilizator
Street_Chisinau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm

Mesaj de Street_Chisinau » Joi Sep 04, 2008 10:40 pm

E vorba de Lancer si nu de Dunlop, miine ma apuc sa desfac un Audi 100 A6 sa vad daca are ceva termoizolare sau e de vina tabla subtire a caroseriei Lancerului :? ceea ce ii sporeste intrarea zgomotului in masina prin vibratie sau cine stie

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mar Sep 16, 2008 12:00 pm

Pentru o insonorizare buna trebuie sa dai jos scaune, mocheta, bancheta si altele. Cred ca cel ma isiplu iti iei niste anvelope mai silentioase. Dar care?

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Sep 16, 2008 4:56 pm

Recapituland, pana acum au fost emise urmatoarele pareri privind zgomotului la rulare:

- Masina sa fie antifonata. Solutie incercata deja, cu ceva rezultate.
- Mai in gluma sau mai serios, s-a propus sa se dea muzica mai tare. Sincer, asta e kakat indulcit cu rahat (scuze de exprimarea fara perdea).
- Schimbarea anvelopelor zgomotoase. Nu a incercat nimeni, din motive evidente.
- A nu se depasi viteza de 100 km/ora. Ar rezolva problema, dar cine se ofera?
- Masina e OK, unele tipuri de asalt sunt de vina. Cand plecati la drum, nu uitati sa va luati asfaltul potrivit cu voi! :roll:

Ma simt obligat sa vin si eu cu o solutie inteligenta, dar mai intai trebuie sa verific daca surzii mai au dreptul sa pastreze permisul de conducere... :evil:

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Sep 17, 2008 9:20 am

QUOTE (Lancerlot)Recapituland, pana acum au fost emise urmatoarele pareri privind zgomotului la rulare:

- Masina sa fie antifonata. Solutie incercata deja, cu ceva rezultate.
- Mai in gluma sau mai serios, s-a propus sa se dea muzica mai tare. Sincer, asta e kakat indulcit cu rahat (scuze de exprimarea fara perdea).
- Schimbarea anvelopelor zgomotoase. Nu a incercat nimeni, din motive evidente.
- A nu se depasi viteza de 100 km/ora. Ar rezolva problema, dar cine se ofera?
- Masina e OK, unele tipuri de asalt sunt de vina. Cand plecati la drum, nu uitati sa va luati asfaltul potrivit cu voi! :roll:

Ma simt obligat sa vin si eu cu o solutie inteligenta, dar mai intai trebuie sa verific daca surzii mai au dreptul sa pastreze permisul de conducere... :evil:

Cred ca vom avea un raspuns foarte curand cu privire la zgomotul provocat de cauciucurile 215/45/r18.
Peste 1-2 luni se vor lua cauciucuri de iarna, care sunt cu siguranta mult mai silentioase datorita cauciucului moale si a lamelelor din belsug. Si atunci vom vedea daca zgomotul in habitaclu se diminueaza sau nu.
Problema mea proprie si personala este: cate cauciucuri de iarna sa pun pe masina si cu ce dimensiune? As pune ori 2 pe fata la R18 (avand in vedere ca vor fi minim 8-9 mil) ori 4 de R16 (am vazut pretul pe la 5 mil), dar asta ar insemna sa cumpar si 4 jante de 16. Nu stiu nici ce varianta va iesi mai ieftina, nici daca doar 2 cauciucuri de iarna sunt suficiente (pb cu ASP,ABS, etc).
Are cineva experienta deja de iarna trecuta?

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mie Sep 17, 2008 10:38 am

Recomandabil, toate 4 la fel..
Insa pe o primera ultimul model cu jenti tot pe 18 si dimensiuni de astea atipice, 215/45/18, n-am gasit iarna trecuta decat 2 cauciucuri. Asa ca le-am pus pe fata, iar spatele a ramas cu vara. N-am avut probleme absolut deloc. Am mers si prin zapada si pe gheata... A functionat si Abs si Esp si tot...

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 75 vizitatori