Lancer 1.8 Cvt = Love?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
litium1000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 10, 2013 2:08 pm

Mesaj de litium1000 » Lun Iun 02, 2014 5:08 pm

Salutare,
Dupa multe experiente neplacute cu Vectra C GTS, 1.9 cdti, vreau sa trec la o japoneza pe benzina, si cel mai mult ma atrage Lancer-ul. Ma incanta ideea de CVT, cel putin pe hartie. Poti merge linistit in oras fara sa mesteci levierul, si ai si loc de joaca cu padelele.
Ca si echipare, singura varianta e Instyle. Bordul fara MMCS este foarte urat (no offence).
Fac in jur de 15.000 km pe an, 80% extraurban. Am avut Vectra timp de 6 ani si am investit in reparatii mai mult decat am luat pe ea. Singurul avantaj era consumul si confortul la drum lung. Ca si consum la Mitsu ma astept la 7-8% extraurban si 11-12 urban (merg mai mult seara si in weekend).

Ce parere aveti de :
http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer-C32611975.html
Pretul e bun, 1 singur proprietar, istoric complet de service, chiar daca dealer-ul (Leonard auto Constanta) nu are o imagine prea buna pe net..

Voi merge sa vad masina cu un expert, sa ma asigur ca nu a avut accident, dar as vrea mai vrea sa stiu:
1)Cum ar trebui sa (nu) se comporte cutia ?
2)Cat costa o revizie normala (ulei si filtre) si ce service imi recomandati in Bucuresti? Stiu ca la 100.000 se schimba uleiul din cutie si costa in jur de 1.000 RON. (La vectra faceam schimbul la 15.000 si o revizie completa cu piese/ulei cumparate de mine+manopera era cam 350 RON)
3)La ce interval se schimba distributia ?
4) Alte probleme comune pentru acest model, si la ce ar trebui sa mai fiu atent?

Am condus acu multi ani un Lancer clasic, 2.0 benzina si mi-a placut foarte mult comparand cu Vectra. Directia era foarte precisa, motorul urca frumos in ture si masina era foarte inchegata si precisa si iti oferea multa incredere in spatele volanului . Ma astept ca experienta cu noul Lancer cvt sa fie asemanatoare pe modul Sport.

Sunt putine masini cu echiparea asta la vanzare (1.8 CVT Instyle) , vreo 3 in toata tara si nu prea am de unde sa aleg. Contra cost, se ofera un coleg forumist sa ma lase la volan cateva minute. As vrea sa am cu ce compara o viitoare achizitie, si mai mult decat atat, sa vad daca ma indragostesc sau nu

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Sâm Iun 07, 2014 4:59 pm

2) uleiul costa in functie de marca si tipul uleiului, nu ii trebuie ceva special 5w30, 5w40 fiecare cum doreste.
filtre : ulei cca 22 lei, aer motor cca 90 lei, habitaclu cca 60 lei toate mann, daca vrei alte firme gasesti la preturi mult mai mici.
manopera la ulei e caam 50 lei maxim, filtele de aer si de habitaclu nu stiu e atat de simplu incat le poti schimba singur.
ueliul de cutie automata nu stiu cat costa eu l-am schimbat m-a costat cam 120 lei 2 litri motul.
3) distributia cred ca este pe lant si al 1.8, cureaua de accesorii este cam 45-50 lei marcile contitech, gates, dayco.
la celelalte puncte nu stiu ce sa iti raspund.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mar Iun 24, 2014 1:28 pm

1. La cutie nu prea ai ce sa auzi, nu exista viteze deci totul merge liniar de la 0 la 200km/h, dar cu un mic lag cand nu esti in "manual". Daca pui pe padele, totul se desfasoara mult mai brutal, da-o 2-3 viteze in jos si o sa simti cum pleaca. Mie mi se pare cutia ideala, foarte rar o scot din automat cand vreau sa demonstrez ceva sau sa depasesc. Motorul o sa scoata un zgomot de "ventilator" de pe la 2000 de turatii in sus.
2) ti-a raspuns foarte clar nini, mai putin uleiul din cutia CVT care este destul de scump si intra vreo 7 litri. Cand am facut eu revizia, mi-au pus ulei DiaQueen si m-a costat vreo 1400 lei. Dar merita o data la 4-5 ani
3)si eu stiu ca distributia e pe lant, nu am schimbat nimic la ea pana acum din 2008 si am 130.000 km

Avatar utilizator
litium1000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 10, 2013 2:08 pm

Mesaj de litium1000 » Mar Iul 08, 2014 4:29 pm

Am reusit sa vad 2 masini, un sedan si sportback, ambele cu echiparea Instyle. Dezamagire maxima... pentru mine ar fi fost un pas inapoi fata de Vectra, din punct de vedere al confortului si materialelor. Cutia..m-as fi obisnuit cu ea, dar cu zgomotul..nu!

Asa ca mi-am luat Honda Accord CL7. Sincer, nu prea exista comparatie. Mi-a placut Lancerul cvt din forum, dar in viata de zi cu zi e altceva. Cum m-am urcat in Accord am stiut ca e masina perfecta pentru mine, chiar si pe cutie manuala. Motorul de 2.0 i-VTEC e superb. Nu se aude pana in 4000rpm, dar peste e senzational.

Sa nu mai vorbesc de pret.A fost mai ieftin Accordul 2.0, 155cp, Sport Special Edition, 2008, la 114.000km decat un Mitsu 1.8 cvt Instyle tot din 2008.
Va multumesc pentru sfaturi, si urez succes comunitatii Mitsu.ro

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mie Iul 09, 2014 9:45 am

Felicitari pentru achizitie!

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Iul 18, 2014 7:10 pm

felicitari pentru achizitie, dar daca compari lancerul cu vectra si cu acord, compari marul cu perele.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori