Compatibilitate Anvelope

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Mai 29, 2014 5:20 pm

am avut un incident cu asx-ul si la constatare (casco - generali) inspectorul de dauna a facut poze la cauciucuri, la fel am patit si la o masina de la serviciu, inspectorul de daune ( rca-ul vinovatului - astra) de asemenea a facut poze la cauciucuri, cu toate ca masina era lovita in usi.

Avatar utilizator
haimi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Iul 11, 2013 10:57 pm
Contact:

Mesaj de haimi » Joi Mai 29, 2014 7:58 pm

QUOTE (PaulAdrian @ May 29 2014, 10:43 AM) Am trimis un mail la reprezentanta din Cluj.
Raspunsul: "Singurele dimensiuni de anvelope admise sunt 205/60 R16 92 H si 215/45 R18 89 W."
Nu cred ca mai are sens sa mai fac un drum pana la ei, raspunsul va fi acelasi.

Cred ca voi renunta la ideea de 225 si voi merge pe varianta 215, Falken ZE914 (631 lei) sau Kumho KU31 XL (556 lei)

Multumim !!!!.....:;

Avatar utilizator
fleanta
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 10, 2010 3:24 am

Mesaj de fleanta » Joi Mai 29, 2014 11:50 pm

@ pauladrian ... sincer mi se pare o aberati cum pot zice ei ca singurle dimensiuni sunt cele mentionate de tine, cand eu am vazut lancer-uri in showroom cu 225/45/18. Au mai si mentionat la r16 92 H si la r18 89 W ... ei stiu ce reprezinta dimensiunile / simbolurile respective???
Eu mi-am luat 225/45/18 91Y ... atata timp cat prin lege ai voie sa ai +/- 2% sau cum ai zis tu 2,5% ... diferenta intre 215 si 225 e de 1,4% ... sa vina sa zice ce vor ... nu au ce sa faca din pct de vedere legal.
Chiar sunt curios sa intervina careva care e mai in domeniu decat noi sa ne lamureasca.
Eu unul m-am saturat de lamuririle reprezentantelor Mitsubishi ... asa face toate :-j
O noapte placuta
Marius

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Vin Mai 30, 2014 12:48 am

fleanta, nu stiu ce lege ai citit tu (asta cu 2,5-3% sunt niste recomandari pe net, nu au nicio treaba cu RAR-ul si cu vreo lege din Romania), dar daca vrei sa crezi ce am spus noi, bine, daca nu, sper sa nu ajungi sa te convingi la nevoie.
Sfaturile erau cat de bine intentionate se poate. Am fost la modificare CIV atat cu Outlanderul si m-am intors cu buza umflata: versiunea de 5 locuri are alt numar de omologare fata de cea cu 7 llocuri. Anvelope de 18 se pot trece doar la versiunile de 7 locuri, sau prin omologare individuala. La Alfa, am putut sa imi trec jante de 17 in CIV pentru ca masina a fost omologata si cu aceste dimensiuni (225/50/r17) dar eu nu le aveam trecute in CIV. Nu as fi putut sa trec jante de 19 (care sunt omologate doar pe o anumita echipare TI si banuiesc ca numai pe motorizarile mai mari).
Nu tin cu ursul, si eu sunt de parere ca fizic nu sunt diferente notabile, doar ca prefer sa nu ajung sa ma cert cu ursu, sau mai grav, sa alerg si sa cheltui bani sa imi dovedesc nevinovatia.
Noapte buna!

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Vin Mai 30, 2014 12:46 pm

Eu cred ca-l vedeti pe dracu mai negru decat e...
Probleme reale apar in momentul in care ai roti semnificativ diferite (mai ales la dimensiunea jantei) fata de ce ai in acte si mai faci si pe nebunul in fata organului (care o fi ala ITP, RAR, ARR, asigurari, politie etc).

Nu zic ca nu e bine sa respecti legea, dar sa fim seriosi... daca cineva se leaga de 215/45 vs 225/45, atunci problema, in proportie de 95%, nu de acolo provine ci de la alte lucruri, iar diferenta de 1cm la latime devine un pretext.
Si mie mi-au pozat toata masina (inclusiv rotile) aia de la asigurari (in calitate de pagubit) si nu au comentat nimic, desi aveam 245/70 in loc de 235/70 la un jeep.
Pe alta masina (un renault) cu care am mers timp de 5 ani nu am avut niciodata dimensiuniea din talon, ci in permanenta anvelope mai late. E drept, diametrul jantei era ok. Zero probleme, desi si cu maina aia am trecut pe la asigurari, itp, controale.

La Outlander am roti de iarna pe 17" cu gume 235/60/17, desi modelul e omologat pentru 16", 18" si 19" (unele versiuni), si am trecut ITP-ul pe bune in mai multe randuri iar cu 'organul' n-am avut niciodata probleme.

Cred ca cel mai important e sa nu exagerezi in ceea ce faci si sa ai o atitudine potrivita si moderata fata de lucruri, de la modificari la masina la stil de condus (poti sa mergi foarte tare si fara sa lasi nori de praf, injuraturi si flegme pe unde treci) si la interactiunea cu cei din jur.
Chestia asta te scuteste in mare masura de belele, inclusiv de cautat nod in papura pt ca ai gumele cu 1-2cm mai late

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Mar Mar 10, 2015 6:46 pm

salutare,
eu mi am pus un set de jante R19 pe Mitsubishi Lancer 2008 si tot caut prin reprezentante si importatori Mitsubishi Romania o hartie care sa mi ateste ca aceste jante R19 care se vand pe site`ul lor la rubrica accesorii(cred) dar nu-mi da nimeni nimic. Nu inteleg de ce sunt la vanzare si recomandat Mitsu Lancer din moment ce nu poti primi omologare RAR pentru trecere anvelope in Cartea Masinii... asa ceva doar la noi se poate intampla, iti cumperi jante de la ei si nu ti spune nimeni ca nu poti obtine aceasta hartie amarata pentru a merge cu ea la RAR.
Daca ma poate ajuta cineva in aceasta privinta este bine venit sa mi scrie un mesaj aici sau pe privat.
Multumesc anticipat!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori