Salutare,
Am o problema cu bateria unui Lancer din 2009
La 3 saptamani masina imi moare ca si cum ramane fara baterie, de fiecare data chem platforma o duc la service la Mitsubishi (cel de pe Metalurgiei), si cei de acolo imi incarca bateria si imi zic ca nu are nimic bateria, ca le arata lor aparatu minune ca nu e descarcata si ca nu s-a dus.
Problema e ca eu mai am cateva luni de garantie ( din cea de 5 ani) si cred ca astia se eschiveaza sa nu imi schimbe bateria.. desi este in garantie...
Intrebarea mea ar fi.. unde este situat sediul central Mitsubishi? Directorii etc?
(Am cautat pe net n-am gasit nici un detaliu de sediul central ci doar de dealeri)
Va multumesc,
Vlad
Problema Baterie
- robertina1924
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 03, 2013 5:25 pm
"Sediul central" ca sa spun asa, sau mai bine spus sediul importatorului este pe DN1 acolo unde este sediul service-ului Tiriac Auto (peste drum de aeroportul Otopeni: click aici ).
Acolo am fost eu trimis de un angajat mai destoinic si mai fara chef de munca al unui service mitsubishi atunci cand am avut ceva de reclamat pe garantie. Cert este ca cei de la importator nu lucreaza direct cu clientii si s-au uitat crucis la mine cand am ajuns la ei si am reclamat o problema ce tinea de garantie, spunandu-mi ca problema trebuia sa-mi fie rezolvata in oricare dintre service-urile mitsubishi prin deschiderea unui dosar de garantie care ajungea la ei, pentru ca ei sa isi exprime punctul de vedere. Asa ca, oficial, trebuie sa stai pe capul celor din service (oricare din service-urile mitsubishi). Neoficial poti sa te duci la importator sa faci putina valva si in felul acesta poate o sa-ti ia careva de pe la service problema in serios.
Dar, inainte de a te duce cu "jalba-n protap", si sfatul meu este sa pui si alta baterie pe masina pentru a fi sigur ca problema este intradevar de la baterie.
Acolo am fost eu trimis de un angajat mai destoinic si mai fara chef de munca al unui service mitsubishi atunci cand am avut ceva de reclamat pe garantie. Cert este ca cei de la importator nu lucreaza direct cu clientii si s-au uitat crucis la mine cand am ajuns la ei si am reclamat o problema ce tinea de garantie, spunandu-mi ca problema trebuia sa-mi fie rezolvata in oricare dintre service-urile mitsubishi prin deschiderea unui dosar de garantie care ajungea la ei, pentru ca ei sa isi exprime punctul de vedere. Asa ca, oficial, trebuie sa stai pe capul celor din service (oricare din service-urile mitsubishi). Neoficial poti sa te duci la importator sa faci putina valva si in felul acesta poate o sa-ti ia careva de pe la service problema in serios.
Dar, inainte de a te duce cu "jalba-n protap", si sfatul meu este sa pui si alta baterie pe masina pentru a fi sigur ca problema este intradevar de la baterie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 61 vizitatori