Porneste Greu Sau Nu Mai Porneste

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Lun Ian 20, 2014 1:07 am

Revin si eu iarasi cu o belea...de ceva timp masina mea are momente cand indiferent de temperatura sau cat am mers cu ea porneste greu sau cum am patit astazi nu mai porneste deloc. Sa zic ca face asa de 2-3 luni timp in care am fost la mitsubishi reclamand problema de nu stiu cate ori, inclusiv la ei in curte nu a vrut sa mai porneasca. Au pus testerul pe baterie si apare ca fiind bateria foarte buna nici eu nu stiu ce sa mai zic din moment ce atunci cand porneste si MMCS-ul se aprinde si xenonul se aprinde, tot interiorul functioneaza perfect, dar atunci cand vreau sa pornesc se aude ca un ticait de la motor si se sting ceasurile de bord. Daca pun cabluri sa o pornesc porneste lejer. Astazi am ramas cu masina in zona pantelimon am plecat de acasa frumos si cand sa plec din pantelimon a dat sa invarta greoi de 2-3 ori asa lesinat dupa care s-a auzit acel ticait de la motor si dus a fost. Niciun martor in bord nimic care sa arate ca ar fi bateria. Am gasit 2 oameni binevoitori care m-au ajutat sa o imping, a pornit si cum a pornit mi-a aparut in bord ABS SYSTEM SERVICE REQUIRED, KEYLESS OPERATION SYSTEM REQUIRED, si un martor motor care a ramas aprins. Dupa 30 de secunde cel cu abs a disparut cel cu keyless operation system a ramas pe bord pana am ajuns acasa si am schimbat cheia cu cea de rezerva, am incercat sa o pornesc si voila masina a luat-o la sfert. Acum am ramas cu martorul de la motor aprins. Am pus un obd pe ea si apare codul de eroare P0500 care se traduce prin VEHICLE SPEED SENSOR MALFUNCTION, dar kilometrajul imi merge perfect si vitezometrul. Maine vreau sa ma duc iar peste cei de la service sa le arat pozele facute la erorile mele sa o vada si pe cea cu VSS care inca este aprinsa, pentru ca tare imi e ca nu este bateria de vina si ar putea fi ceva mult mai costisitor deoarece in 20 de zile masina isi pierde garantia. Astept si eu pareri daca ati mai patit asa ceva. Precizez faptul ca motorul este 1.8 DID, masina fiind achizitionata de noua in anul 2011. Poate o sa spuneti ca ar putea fi si de la cheie dar iarasi ar fi putin probabil pentru ca bateria la telecomanda are 2-3 luni, aia am schimbat-o prima data cand a inceput sa faca figuri. Am pus si eu obdul sa vad bateria cand este masina pornita are 13,8-13.9 volti, cand este oprita are 12 si ceva. Daca tot nu o sa ii dau de cap si iar ajung sa imping la ea cred ca pana la urma chiar ii dau foc

Asa arata eroarea cu cheia care pana acasa a stat aprinsa.
Fişiere ataşate
image.jpg
image.jpg (1.27 MiB) Vizualizat de 6507 ori

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 20, 2014 9:06 am

E de la impins probabil eroarea de viteza. Pune-i sa iti verifice demarorul, poate are vreun contact slabit sau oxidat si de aia porneste cand si cand. O masa proasta a acumulatorului auto sau a demarorului ar da de regula simptomele astea.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Ian 20, 2014 10:06 am

Erorile au aparut dincauza impinsului cel mai pobabil, nu cred ca e cazul sa te alarmezi.

Alex44 cred ca are dreptate posibil un contact slab, perii colectoare uzate la demaror. E posibil ca si bateria sa fie pe duca, dar pentru a elimia aceasta presupunere inlocuiste bateria pt cateva zile cu alta de un prieten/ruda si vezi cum e.

Mie unu parca-mi seamana a baterie descarcata cand nu vrea sa porneasca. Electromotorul suge curent mult, bateria nu poate sa il dea si deaceea nu se invarte si tacane si se mai sting si ceasurile de bord. Asa am patit eu la logan, dar bateria a murit subit si avea 10V. Am pus baterie mai mica de pe o dacie veche si a mers perfect juma de an pana am vandut masina. Deci pune o baterie de imprumut pt un timp.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Lun Ian 20, 2014 12:31 pm

Daca in momentul cand dai la cheie se se aude clantanitul si se mai si sting martorii in bord iar cand ii pui cabluri porneste lejer mai mult ca sigur, ori ai bornele oxidate ori bateria nu mai are capacitate (chiar daca iti indica 12.4 V nu mai inmagazineaza A ). Verifica si incarcarea cu aparatul de masura la borne,eventual cu ajutorul unui prieten masoara cat scade tensiunea la borne cand dai la demaror.
Incearca sa mergi un timp cu o alta baterie si vezi daca iti mai face problene-in cazul in care ai de unde imprumuta.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Ian 20, 2014 4:22 pm

Ceva asemanator am patit si eu si a fost de la bateria, care era dusa. Daca lasam masina cu contactul pus 10-15 min nu mai pornea. Se auzea tacanitul de la demaror si toti martorii din bord, care se aprind cand pui contactul, se aprindeau si se stingeau. De impins nu am impins-o niciodata, ci de fiecare data cand am patit am luat curent de la alta masina (este bine sa ai un set de cabluri in portbagaj) si pornea la sfert de cheie. Am masurat bateria cu motorul oprit si arata undeva la 12-12.3 V...am masurat si cu motorul pornit si era ok...am verificat sa vad daca alternatorul incarca si acesta incarca bine...deci era bateria, care, asa cum a spus si Avy, desi indica peste 12 V, nu mai avea capacitatea sa se incarce (nenea mecanicul a spus ca elementii din baterie nu mai aveau pasta pe ei). Este drept ca bateria avea peste 5 ani, dar nu este exclus ca si in cazul tau , chiar daca are 3 ani, sa trebuiasca sa o inlocuiesti.

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Lun Ian 20, 2014 7:25 pm

Am fost astazi la expozitiei si in sfarsit pe testerul de baterie a aparut urmatorul mesaj" de inlocuit baterie", a ramas sa ma sune cand imi soseste noua baterie pt ca face parte din garantia masinii care spre norocul meu nu m-a lasat peste 20 de zile cand o sa imi expire. Sper sa fie asta si sa nu am alte surprize dupa, ei zic ca a fi o celula care are momente cand merge si momente in care nu isi mai face treaba. Mersi mult de sfaturi, am sa revin dupa ce o schimb sa va spun ce si cum. Aaa si am uitat sa mai precizez faptul ca astazi au resoftat-o nu stiu de ce, cica ar fi o campanie de resoftare, iar codul acela VSS care mi-l arata si mie obdul se pare ca a aparut datorita bateriei pt ca sensorul functioneaza cum trebuie. Seara buna tuturor


astazi la aniversarea celor 50.000 de km mititica mergea spre doctor
Fişiere ataşate
image.jpg
image.jpg (1.66 MiB) Vizualizat de 6483 ori

Avatar utilizator
Bozgoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 04, 2008 2:37 am

Mesaj de Bozgoru » Lun Feb 10, 2014 3:58 pm

mda genul asta de problema il am si eu, nu-mi mai porneste, (nu vad mesajele care le vedeai tu pe bord).... si cand ma duc la ei de fiecare data imi pun testerul si zic ca e baterie buna,... oricum eu cre dca testerul ala il folosesc ei la caterinca sa nu-ti dea alta baterie... cred ca pana la urma se va rezolva numai cu scandal sa-mi schimbe bateria..

Avatar utilizator
haimi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Iul 11, 2013 10:57 pm
Contact:

Mesaj de haimi » Mie Feb 19, 2014 9:46 pm

Aceeasi problema o am si eu de ceva timp,numai cu diferenta ca a mea pana la urma a luat-o desi imi aparea pe ecran ABS SYSTEM SERVICE REQUIRED,dar dupa cateva secunde disparea.Dupa cate am vazut mai sus ar trebui sa s chimb baterie (mentionez ca masina e din 2011)....Deyutzu ti-a venit bateria?daca da cum se comporta acum?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori