Ajutor! Sunt Disperat!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Lun Dec 16, 2013 3:36 am

Salutare! Am sesizat cateva probleme la masina in ultima vreme si nu gasesc nimic pe forum sa-mi fie de folos! am observat ca masina nu mai porneste bine dupa 1 noapte de stat si am fost la un service sa schimb bujiile,dupa o zi masina are aceleasi simptome...porneste foarte greu(la -2 grade maxim)..nu stiu ce sa i mai fac,practic am schimbat bujiile degeaba si m au costat si 360lei cu tot cu montaj... si inca o problema,dupa ce am schimbat bujiile si am dat sa plec din service masina nu mai vrea sa traga...turbina nu mai actioneaza cum trebuie si "culmea", nu s-a aprins martorul pe bord(butoiasul motor galben) dar a aparut o eroare la un senzor de presiune turbina care a mai fost schimbat odata pe garantie...sincer masina acum trage dupa 3000rpm decat daca o accelerez tare din treapta inferioara..daca merg "la consum", masina nu mai raspunde deloc la comenzi...am masina din mai 2008 si sincer regret ca mi-am luat Mitsubishi..numai probleme cu ea..rugina peste tot pe la etriere..sabotii de la frana de mana blocati pe spate..suruburi ruginite..am schimbat tot la masina(distributie,amortizoare,discuri,placute,capete de bara,pivoti,rulmenti,burduf planetara..S.A)si tot am probleme cu ea(2 seturi de discuri TRW(TRV) am schimbat si tot am vibratie in volan cand pun frana,nu se potrivesc..le-am schimbat pe garantie de 2 ori si tot cu discurile originale e mai bine...nu pot sa mi explic ce mai e de schimbat ca mai am de schimbat Etrierele cu totul si e tot sistemul de franre nou.. tot am vibratie in volan..am indreptat jantele am echilibrat rotile ..nu mai stiu ce sa i mai fac) bani aruncati aiurea in masina care sincer m-a dezamagit foarte tare. EGR schimbat pe garantie,turbina verificata,curatata,vaccum verificat,senzor presiune schimbat(8657a058 cod) si dupa 2 ani de liniste problema a revenit dar nu sub forma de "limp mode" ci un fel de... poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste pareri,idei,orice..astept mesaj pe privat sau aici,sa ma indrume cineva ca nu mai stiu ce sa i mai fac..prea multi bani am aruncat de pomana si chiar am ajuns la fundul sacului cu masina asta.. niciodata nu afla la service ce are masina exact,schimb una si e alta...si tot asa pana si dau seama ca au gresit piesa pe cheltuiala mea. VA ROG MULT, HELP!

1: probleme pornire(cu bujii noi,puse de 2 zile Baru)
2: probleme frana de mana(sabotii blocati pe spate,rugina ertiere sub burdufuri)
3: probleme rugina etriere,burduf rupt(suruburi culise sau culisante schimbate, rotile infranate)
4: probleme discuri de frana fata schimbate de 2 ori pe garantie TRW/TRV si tot imi trepideaza volanul la franare,am indreptat toate jantele si am facut iar echilibrarea rotilor fara nici-un rezultat,am schimbat rulmentii fata cu tot ce tine de pivoti, capete de bara,burduf planetara,suruburi culisante etrier,cu discurile originale nu am nici-o problema doar ca nu merita 600ron un disc )
5: probleme aeroterma(se aude un zgomot urat in masina,ca si cum ar atinge paletii de ceva,,mizerie sau nu stiu, le service au zis ca nu pot sa o curat si trb schimbata 7802q217 cod(775lei originala).un rahat din plastic)
6: probleme turbina sau senzor turbina( dupa ce am schimbat bujiile masina nu mai "trage" ca inainte sa le schimbe fara a-mi aparea vreun martor pe bord(butoi check engine galben,pe tester apare eroare senzor turbina sau presiune turbina, se sterge eroare si nu mai apare in calculator dar masina tot la fel de prost merge,turbina intra in functiune dupa 3000RPM)
7: probleme senzor temperatura(aer cald doar cand clima/aeroterma este data la maxim, adica 30grade, daca dau pe 29 imi baga aer rece chiar daca afara sunt -185 de grade)
8: probleme scartait bord,casetofon (scartaie la gropi si la turatii joase cand motorul este subturat)
+ altele care nu-mi mai vin in cap la ora asta.. va rog mult, orice parere conteaza,mai ales cand conducem aceeasi masina 2.0 DID.
P.S : Masina are acum 126500 km... prea putini ca sa pice toate asa urat, am schimbat tot la zi revizii si tot ce a fost nevoie dar tot degeaba, sincer nu mai pot dar nici sa o vand pe 7000e cand am dat 30000e cu casco si leasing... pacat ca e superba la design masina...:|

Avatar utilizator
evocris2006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm

Mesaj de evocris2006 » Lun Dec 16, 2013 7:55 am

nasol,
1. dieselul este mai complicat eu am preferat benzinarul de 1.8.
2. aeroterma cu gradele e problema generala si la lancer si la outalnderul meu am aceeasi problema ca la tine si nu am ce sa fac decat sa o las pornita la minim si setata pe 30 grade.
3. din cate probleme ai semnalat se pare ca masina e un fake, sau ai avut ghinionul sa fie de noua cu bube din fabrica.
LANCER 54400 km merge super, outlander 170000 km e tanc.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Dec 16, 2013 12:34 pm

Daca spui ca ai indreptat jantele cred ca ai cam chinuit masina... Nusitu de ce dar jante strambe cu etriceri ruginiti si roti infranete se cam leaga. Adica e normal daca ai avut burduful de la etriere spart sa rugineasca si sa se blocheze. Frana blocata inseamna roata infranata si incingerea discului de frana care s-a ovalizat. Ovalizarea discului inseamna vibratii in volan la franare. Daca ai vibratii si in mers e de la jantele strambe. oricat ai indrepta jantele, nu mia ies ca din fabrica, asa ca daca vrei sa scapi de vibratii cumpara jante noi. Si cauciul daca are cordul distrus( posibil sa nu vezi cu ochiul liber) iti da batai si vibratii.

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Lun Dec 16, 2013 1:13 pm

jantele au aproape 6 ani Flipper,stai linistit ca am avut grija foarte mare de masina. le am indreptat pentru ca asa mi au spus de la service " e de la jante domnule,trebuie indreptate!" ..eu cred ca a ruginit mai mult din cauza mea pentru ca am spalat o si de 2 ori pe saptamana,masina asta nu poate sa stea murdara. La ce drumuri avem sunt sigur ca toti avem jantele strambe care nu le observam cu ochiul liber. Rugina este sub burduful de la etrier spate...

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Lun Dec 16, 2013 1:57 pm

Din ceea ce spui despre motor inclin sa cred ca mai degraba ai probleme cu debitmetrul de aer decit cu turbo sau senzorul de presiune.Cit despre problemele cu frinele pe spate......prea multa apa,care a ramas in tamburi,fie de la spalatorie fie de la mersul prin apa mai adinca corelata cu tragerea frinei de mina.Tot din cauza apei a aparut si rugina in culisanti etrierelor dar mai ales din lipsa vaselinei care trebuia pusa acolo de meseriasi care au umblat pe acolo.Despre vibratiile pe care le ai in volan in momentul frinari ar fi:discuri de frina ovalizate,jante strimbe,roti neechilibrate,anvelope cu defecte ascunse,uzura excesiva in cremaliera casetei de directie sau cel mai grav afectarea geometriei caroseriei urmare a unui accident.

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Mie Dec 18, 2013 3:49 pm

La reperezentanta din Pitesti Mitsu mi s-a spus ca ar fi Racitoru de la EGR de schimbat care a mai fost schimbat acum fix 2 ani,astazi am fost in alta parte si mi s a spus ca este piesa in forma cilindraca din mijlocul masinii,chiar pe linia barii stabilizatoare, care are o mufa,piesa care asctioneaza tija de la turbina..nu stiu ce sa mai cred si ce sa schimb mai intai..
La partea cu vibratiile stiu ca este de la discuri..am schimbat tot am indreptat si jantele si culisele ..am echilibrat iar rotile si pana nu am pus alte discuri nu am rezolvat o..
La problema cu bujiile nu i dau de cap deloc,le am schimbat cu unele BERU si s au ars 3 dintre ele...acum am dat comanda pe original la 130 lei bucata si sper sa o rezolv cu pornirea..am dat comanda si de garnitura de la Culbutori ca trebuia si ea inlocuita si sa dea Domnul sa o rezolv odata

Avatar utilizator
papusaru75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 17, 2013 9:25 pm

Mesaj de papusaru75 » Joi Ian 02, 2014 3:27 pm

LA MULTI ANI !!!, 2014 sa fie mai bun si fara probleme cu masina sau in trafic. AM probleme cu sunetul in masina,in sensul ca difuzoarele sunt moarte,faza lunga nu/mi sta aprinsa, si nu se mai aprinde nici plansa de comanda,aer,ac ...poate sa ma ajute cineva ca am 3000 km de facut.

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Sâm Iun 14, 2014 9:26 pm

Salutare, am rezolvat problema inlocuind supapa cu tija care vine in spatele cutiei din plastic a motorului.. s-a dereglat senzorul acela negru din capatul Supapei si nu mai actiona tija aceea..problema care toate Mitsu o au din fabrica! poate va este de ajutor acest raspuns( in cazul in care nu mai trage masina"Limp Mode" si nu mai actioneaza turbina cum trebuie) .

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Vin Iul 04, 2014 9:46 am

Am evitat si eu diesel-ul, mai ales stiind ca motorul nu era facut de mitsubishi. La 1.8-ul meu pe benzina nu am avut probleme, sau au fost toate trecatoare. De exemplu pornirea s-a manifestat intr-o iarna exact ca la tine, pornea greu. Mi-am dat seama dupa un drum de austria ca e de la mizeria de benzina 95 de romania. De atunci am pus doar 99-100 si n-am mai simtit nimic, pana i-am pus GPL si apoi chiar n-au mai fost probleme.
Am avut niste erori de SRS Airbag vreo luna, care au disparut fix in drum spre service. Au trecut vreo 4 ani de atunci si n-au mai aparut.
Poate Diesel-ul e blestemat

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Mar Aug 19, 2014 5:45 pm

Salut,

Ai poze cu "supapa cu tija care vine in spatele cutiei din plastic a motorului" ?


Merci.

QUOTE (Vladutz` @ Jun 14 2014, 09:26 PM) Salutare, am rezolvat problema inlocuind supapa cu tija care vine in spatele cutiei din plastic a motorului.. s-a dereglat senzorul acela negru din capatul Supapei si nu mai actiona tija aceea..problema care toate Mitsu o au din fabrica! poate va este de ajutor acest raspuns( in cazul in care nu mai trage masina"Limp Mode" si nu mai actioneaza turbina cum trebuie) .

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori