Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
QUOTE (cix)Daca vrei sa stii neaparat cati cai ai pe masina, poti sa mergi sa o testezi si vei stii sigur.
Apropo, cam cat costa o testare pe dyno ?
Pai deja au testat-o altii... o sa pun o poza comparativ intre golf V 2.0 tdi si Lancer 2.0 di-d...
Mentionez ca poza este luata de pe un alt forum si Lancer-ul este stock.
Cat despre testare, habar nu am cat costa presupun ca 100 ... maxim 200 ron.
singura chestie suspecta este cuplul golfului 350 Nm
P.S. multa ``dragoste`` celor de la clicknet pentru ca-mi merge f prost netul acum si nu pot sa urc o amarata de poza
Apropo, cam cat costa o testare pe dyno ?
Pai deja au testat-o altii... o sa pun o poza comparativ intre golf V 2.0 tdi si Lancer 2.0 di-d...
Mentionez ca poza este luata de pe un alt forum si Lancer-ul este stock.
Cat despre testare, habar nu am cat costa presupun ca 100 ... maxim 200 ron.
singura chestie suspecta este cuplul golfului 350 Nm
P.S. multa ``dragoste`` celor de la clicknet pentru ca-mi merge f prost netul acum si nu pot sa urc o amarata de poza
Am mai spus nu mai stiu pe care thread.
Lancerul meu vs Passat, Octavia, Golf, A6, A4 cu acelasi motor/putere => Lancer castiga pe o distanta de aprox 400m cu 1-2 masini distanta. Passat, Octavia si A4 au cam aceeasi greutate ca Lancerul, A6 e mai greu evident pe cand Golful este mai usor si tot iau o distanta de o masina fata de ea. E aproape evident ca nu are 140 de cai ci are mai mult.
Am testat cu un accelerometru si mi-a dat 157 cai. Pe dyno nu am pus-o inca. Sper sa mai fac rost de dispozitiv si sa mai incerc.
Lancerul meu vs Passat, Octavia, Golf, A6, A4 cu acelasi motor/putere => Lancer castiga pe o distanta de aprox 400m cu 1-2 masini distanta. Passat, Octavia si A4 au cam aceeasi greutate ca Lancerul, A6 e mai greu evident pe cand Golful este mai usor si tot iau o distanta de o masina fata de ea. E aproape evident ca nu are 140 de cai ci are mai mult.
Am testat cu un accelerometru si mi-a dat 157 cai. Pe dyno nu am pus-o inca. Sper sa mai fac rost de dispozitiv si sa mai incerc.
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
QUOTE (Cristian Todea)motorul este destul de puternic sa-si faca treaba pe outlander? fratii cu lancer di-d, aveti probleme cu consumul exagerat de ulei? cat consuma in regim de autostrada la 150-160 km/h? multam. fac un research pentru outlander.
Prima oara am completat cu ulei la 13000km, chiar nesperat, avand in vedere ca un prieten cu tdi imi tot batea capul ca o sa vad cum o sa completez eu pe la 7-8 mii Deocamdata, dupa revizie nu am mai verificat. O sa verific, dar teoretic ar trebui sa consume chiar mai putin ca la inceput. La 150-160 km/h consumul instant sare intre 6.8 - 7.4 l/100, depinde daca o iei inspre campie sau inspre deal (serios!).
Prima oara am completat cu ulei la 13000km, chiar nesperat, avand in vedere ca un prieten cu tdi imi tot batea capul ca o sa vad cum o sa completez eu pe la 7-8 mii Deocamdata, dupa revizie nu am mai verificat. O sa verific, dar teoretic ar trebui sa consume chiar mai putin ca la inceput. La 150-160 km/h consumul instant sare intre 6.8 - 7.4 l/100, depinde daca o iei inspre campie sau inspre deal (serios!).
No, futule ... Mie mi-au pus 5 in motor si mi-au lasat 1 de rezerva. Am vazut eu ca uleiul e peste limita maxima dar nu era cu mult si am zis sa nu imi fac griji. Ma gandesc totusi ca nu au pus 5 litri in motor, totusi daca cu 4 ajunge la maxim, inca 1l creste nivelul destul de mult. Uite fratica cum te duci cu masina in "service autorizat mitsubishi" si isi fac treaba mai rau decat la "nea Puiu din colt".
Ma gandesc serios sa imi bag picioru in ea de garantie si sa imi fac masina la un service calumea si mult mai ieftin.
Ma gandesc serios sa imi bag picioru in ea de garantie si sa imi fac masina la un service calumea si mult mai ieftin.
Foarte tare nene!
Adevarul e ca pe masura ce distanta fata de Bucuresti creste, calitatea serviciilor in service scade, ca de altfel si pregatirea personalului.
Sunt si exceptii, dar nu multe.
Care sunt conditiile ca un service incropit de ?!? cu oameni scoliti in pauza de un Bucegi si o tuica, pentru modelele marcii respective, sa devina autorizat ?
Cu cat orasul este mai mic, cu atat pretentiile scad, oamenii sunt mai prost platiti, mai prost pregatiti, echipamente metrologizate din ochi, samd.
Adevarul e ca pe masura ce distanta fata de Bucuresti creste, calitatea serviciilor in service scade, ca de altfel si pregatirea personalului.
Sunt si exceptii, dar nu multe.
Care sunt conditiile ca un service incropit de ?!? cu oameni scoliti in pauza de un Bucegi si o tuica, pentru modelele marcii respective, sa devina autorizat ?
Cu cat orasul este mai mic, cu atat pretentiile scad, oamenii sunt mai prost platiti, mai prost pregatiti, echipamente metrologizate din ochi, samd.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori