Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sby
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 04, 2009 4:41 pm

Mesaj de sby » Mie Feb 03, 2010 2:48 am

si eu am patit-o, si am jante tabla acum. am mers la spalatorie si cu jetul nu au reusit sa indeparteze gheata asa ca m-am dus la vulcanizare, acolo s-a rezolvat problema.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Mie Feb 03, 2010 11:58 am

De ceva vreme de fiecare data cind rotesc volanul aproape de maxim se aude un usor scartzait,o fi ceva defect sau il bag in categoria zgomote parazite?

Avatar utilizator
o_mores
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 6:14 pm

Mesaj de o_mores » Mie Feb 03, 2010 8:29 pm

Toate masinile cu servo directie pe care le-am condus scartie intr-un mod specific cand iei maxim dreapta sau stanga. La Fiat, cel putin, scria in carte ca - daca tii volanul virat la maxim mai mult de 15 secunde risti sa strici servo directia. Am incercat sa respect regula la orice masina.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Mie Feb 03, 2010 8:58 pm

Pai asta nu facea intial,acuma l-a apucat de ceva vreme.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mie Feb 03, 2010 8:59 pm

Vezi sa nu fie de la gheata prinsa pe la aparatori....

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Feb 03, 2010 9:16 pm

Am patit si eu treaba cu zapada adunata pe interiorul rotilor. La mine s-a intamplat la rotile spate, iar la 70-80 km/h trepida toata masina de aveai impresia ca, daca ai usa deschisa, te arunca din masina. Am oprit la cea mai apropiata vulcanizare si, daca tot mi-au dat jos toate rotile, le-am si reechilibrat...asa de nervi...

De asemenea am observat si scartaitul care apare in treapta 1 si marsalier atunci cand fortezi masina sa urce un obstacol (de exemplu). Deocamdata nu ma alarmez asa tare, dar astept cu interes sa vad care ar fi cauza / rezolvarea, daca trece prin service cineva care a mai constatat aceasta problema.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Mie Feb 03, 2010 10:12 pm

Gheata n-are de unde ca la mine nu prea mai e zapada,intradevar scartaitu volanului il aud si eu in treapta 1 si marsalier cind parchez masina.

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mie Feb 03, 2010 10:24 pm

La spalatorie rugati-l pe nenea care da cu jetul sa insiste la roti si pe tot pasajul care se umple de zapada/noroi atat iarna cat si vara,are efecte miraculoase.

Legat de scartaitul pe care-l auzim la parcare de obicei,nu e de la volan.E un scartait/suierat identic cu cel pe care-l auzeam si la Logan,undeva intre cutie si motor,cred eu.

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Joi Feb 04, 2010 10:01 pm

QUOTE (Prime @ Feb 2 2010, 05:34 PM) Azi am lasat masina in parcare 5 minute, cand m-am intors mi-a aparut martorul de eroare de la SRS airbag si evident infricosatorul SERVICE REQUIRED.
Cand am instalat subwooferul aftermarket l-am alimentat de la baterie iar toate cablurile trec prin pragul de langa sofer, pana in portbagaj. O fi vreo problema cu firele alea ce duc la scaune pt pretensionarea centurilor? A mai patit-o careva?

Asta o sa va placa:

Dupa ce mi-a aparut martorul si Service Required am urmat firul logic si am sunat la Service Ploiesti unde eram momentan cu masina. Unul din baietii de acolo a spus ca pana luni sunt ocupati si nu imi pot face programare....DAR...au mai avut un caz asemanator si i-a disparut eroarea singura dupa 2 zile. Deci daca tot astept pana luni, vedem si daca trece.
Evident ca nefiind dus cu pluta si stiind ca e periculos sa merg pana luni cu un defect de airbag si de centuri, am facut o programare in Bucuresti. Plec eu pe DN1 spre service-ul expozitiei si pe drum incep ciudateniile: aparea si disparea eroarea. La inceput statea mai mult in eroare, la final eroarea aparea maxim o secunda. La jumatatea drumului a disparut de tot si nu s-a mai aprins
Desi aveam programare la service si desi mi se parea normal ca baietii de acolo sa verifice macar istoricul, mi-au trantit o faza de genul "daca nu e eroarea afisata nu putem vedea ce s-a intamplat". Evident ca exista un istoric pe aproape orice calculator de masina, si mai ales la erori destul de grave cum e cea de airbag, dar eram fericit ca s-a dus si nu am insistat.

DECI ATENTIE, DACA APARE EROAREA DE SRS AIRBAGS DIN SENIN, S-AR PUTEA SA DISPARA TOT DIN SENIN IN VREO 2 ZILE.

Noroc

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Vin Feb 05, 2010 10:56 am

Prime, situatia descrisa de tine pare sa fie un efect cuantic tipic. Conform principiului de indeterminare al lui Heisenberg, intr-un sistem cuantic exista variabile complementare ale caror valori nu pot fi aflate simultan decat in limita unor erori date. Cu cat determini mai precis una din ele, cu atat mai imprecis vei putea afla pe cealalta. Exemple: pozitie versus impuls, ori timp versus energie. Cam pe aici te situezi: cu cat gravitatea problemei este mai mare, cu atat mai imprecis este momentul in care se declanseaza.
Voia sa fie o gluma...

Sunt convins ca cei cu vederi deterministe vor spune ca trebuie sa existe corelari de gen cauza-efect, asa ca incearca sa corelezi aparitia martorului de eroare cu ziua din luna (para, impara) si cu evolutia indicelui ROBOR. Cred ca e o ipoteza la fel de buna ca cea pe care "ti-ar servi-o" cei de la service

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori