Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Oct 24, 2008 1:13 pm

Mda... pareri si pareri. Oricum exagerati rau cu dezavantajele acestei masini.Nu e chiar asa si nu compari Megane RS, Mazda 3 MPS( ai scris 4 tu) si GOLF GTI cu Lancer ... acelea sunt Hot Hatch-uri pe cand Lancer-ul este un Sedan care se vrea Sport Sedan . Honda Accord si Mazda 6 sunt mult mai scumpe cu motor diesel decat Lancer-ul dar si varianta Instyle mi se pare scumpa. Iar despre Octavia am numai lucruri bune de zis dar si aici mi se pare diferita fata de Lancer ca feeling ca design, motorul oricum e cam tot pe acolo .Oricum parerea mea e ca ar trebui incheiata discutia asta. Gusturile fiecaruia nu se discuta.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Oct 24, 2008 1:53 pm

QUOTE (cix)Si am mai spus si alta data: Mitsubishi a pus motor tdi pe lancer pentru aia care il cumpara, ........

Te bucuri ca a fost facut la curse un lancer tdi de un czt?

Si eu am mai spus si alta data: ce cauta neneeee dieselu' pe lancer . Glumesc, politica de marketing de la mitsubishi nu e problema noastra si gusturile nu se discuta.
Faptul ca Lancerul TDI (Doamne ce urat suna Lancer TDI ) a fost "facut" de un colt nu ti se pare interesant? Si eu ma bucur .

Cristi a zis in alt topic ceva ce mi-a palcut foarte mult: "Vechile modele au scris istorie, noile modele profita de aceasta istorie si de look...si starnesc pasiuni.". Pentru fraza asta are de la mine un shake de proteine - scuze asta era pt street chisinau - o lada de bere la vara vroiam sa zic

Tractoarele e pentru agricultura dom'le.

Ultima fraza e cu titlu de gluma. Nu o luati prea serios. Fiecare are gusturile lui in materie de masini. Important e ca sa primesti de la masina ta noua exact ce te asteptai si sa fii multumit indiferent ca e diesel sau e benzina, gaz, electric...etc.
Dar revenind la Lancer...sunt perfect deacord cu Cristi...Mitsubishi a vrut sa scoata o masina pentru toti si pana acum nu a prea reusit. Sa vedem ce aduce Ralliart-ul.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Oct 24, 2008 2:39 pm

QUOTE (Vibe)Mda... pareri si pareri. Oricum exagerati rau cu dezavantajele acestei masini.Nu e chiar asa si nu compari Megane RS, Mazda 3 MPS( ai scris 4 tu) si GOLF GTI cu Lancer ... acelea sunt Hot Hatch-uri pe cand Lancer-ul este un Sedan care se vrea Sport Sedan . Honda Accord si Mazda 6 sunt mult mai scumpe cu motor diesel decat Lancer-ul dar si varianta Instyle mi se pare scumpa. Iar despre Octavia am numai lucruri bune de zis dar si aici mi se pare diferita fata de Lancer ca feeling ca design, motorul oricum e cam tot pe acolo .Oricum parerea mea e ca ar trebui incheiata discutia asta. Gusturile fiecaruia nu se discuta.

Da am gresit eu si am corectat din Mazda 4 in 3. Mult mai scumpe nu sunt, si asta spun cu lista de preturi de la Mazda 6 in fata. Sunt la acelasi pret sau poate mai sus putin cu aceleasi dotari. Dar si o Mazda 6 iti ofera altceva fata de Lancer, si ma refer la avantaje si nu dezavantaje. Ramane evident la latitudinea fiecaruia sa ia masina care ii place. Eu o spun insa clar, Mitsubishi nu imi mai iau din cauza a ceea au devenit masinile produse de ei, un fel de masini chinezesti facute in Japonia. Masini de consum facute cu rabat la calitate, cu design copiat de la X si Y, cu motoare facute cu X si Y sau preluate de la X si Y. O struto-camila facuta in disperarea de a vinde ceva, nu conteaza ce, dar care sa semene cu masinile germane sau frantuzesti care se vand bine. Eu consider si nu numai eu, ca ultima masina adevarata facuta de Mitsubishi a fost EVO IX. In rest prastie toate, Outlander-ul imi place e misto, stati sa vedeti face-liftul cu bot de Lancer, o sa fie ca la noul Colt, groaznic. Si oricum ideea ca Outlander-ul e identic cu Peugeot si Citroen, ma deranjeaza. Tineti minte ce era Pajero, ce insemna numele Pajero? E bine, ce e Pajero acum? Nimic. Coltul actual chiar arata bine si pe afara si pe interior, ala nou e varza, urat, cu plastice de Logan/Sandero, halal imbunatatire. Deci schimbarea pe care au facut-o dealungul timpului e in rau. Lumea vorbeste si de noul EVO ca nu mai e era cel vechi, si mai ales posesorii spun asta. De ce oare? O fi invidia ca nu au si ei ala nou...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Oct 24, 2008 9:21 pm

Observ ca de data asta mesajul meu a fost inteles corect si ma bucur.
Incet, incet incepem sa legam un dialog...
In acelasi timp e normal ca parerile sa difere datorita punctelor de vedere diferite.
Toate parerile sunt realiste atat timp cat sunt sustinute cu argumente corecte si asta e cel mai important lucru intr-o discutie.
Opiniile difera deoarece fiecare raporteaza subiectul la alti parametri si mai presus de asta mai sunt si alti factori umani: orgoliu, cunostintele tehnice, caracterul, pregatirea de baza, modul de gandire, de multe ori interesul..."sentimentele" pe care le are fata de masina respectiva, samd.
Cu alte cuvinte, cu atatea variabile, orice discutie poate continua in fel si chip ceea ce este normal pana la urma.
Bun!

Cix, nu ma agit deloc, eu chiar zambesc, rad cand citesc/scriu pe forum.
Masina, forumul, aceste discutii nu sunt motive de agitatie pentru mine, dimpotriva.
CZT...ce pot sa zic ?
Hai sa fiu si mai realist...
Realitatea e ca un model 2004 (micutul colt czt) NU poate fi depasit ca performante (din nici un punct de vedere) de modele 2008 (lancer sport sedan).
OK ?
Place sau nu, asta e una dintre realitati.
Si pentru cine cunoaste vechile modele, realitatea asta se aplica si pentru alte modele cum ar fi outlanderu'.
Sa va zic de ce era in stare outlanderul vechi turbo ?
Eu am avut pe mana un asemenea model de la mcar pentru o saptamana...
Daca aveti ocazia sa testati masina asta o sa intelegi cat de cat ce a fost mitsubishi, ce masini a produs, ce motoare, ce perfomante, ce manevrabilitate, robustete, fiabilitate, masini dintr-o bucata, solide, indiferent ce faceai cu ele nu chitaia, troncanea, pacanea nimic, insonorizare perfecta.
Masini japoneze construite de un producator cu experienta in competitii de viteza, anduranta, etc. masini super fiabile care aveau motoare serioase sub capota, construite pentru a fi utilizate in absolut orice conditii si mai putin masini "de tras in poze", cu dvd, bluetooth si alte kkturi made in china care insumate nu costa producatorul mai mult de 200 euro.
Modele vechi nu aratau asa de bine ca de altfel toate japonezele, dar pentru vremurile respective ofereau performante de top, erau absolut originale, dpdv tehnologic fiecare model aducea un progres substantial si era o competitie reala intre producatori. Fiecare model nou era NOU si o reala supriza pentru fanii marcii.

O masina din clasa mica si nepretentioasa (coltul) primea in 2004, 4 motorizari pe benzina dintre care una turbo si o motorizare dizel by mercedes, iar un model 2008 dintr-o clasa superioara si sport (lancerul), iese pe piata echipata mistoooo cu toate gadgeturile mai mult sau mai putin functionale, iar sub capota, un motor de la colt conceput cu daymler chrysler, unul by Gema (chrysler, hyundai, mitsubishi) si altul VW ... si in rest stiti voi mai bine ce e ok si ce nu la ele.

Asta e progresul ?

Sunt si chestii de laudat, dar realitatea asta nu poate fi acoperita cu bluetooth, navi, dvd.
Canci motoare, plastice full options, body kituri ca sa vopsim cioara cat mai in EVO, lista plina de dotari si multe, multe pasiuni.

Parerea mea e ca pentru lancer era nevoie de cateva motorizari pe benzina care sa acopere o plaja de la 100 CP la...macar 200 CP, aspirate si macar un turbo, cu preturi pana in 26.000 - 27.000 DDP si nu mai conta asa de tare mocheta din portbagaj, insonorizarea lipsa, samd...si atunci puteam sa spunem ca vorbim de un model care se respecta produs de un producator care isi respecta clientii si stiam despre ce vorbim...adica despre lancer...
Putea sa mai adauge si neste dizelare pentru cine vrea tdi, dci, hdi, samd
Nu mai conta...
Si apoi peste toate acestea sa fie ralliartu, evo, enterprise si alte nave spatiale.
Asa...avem un OZN comercial.
E ok ce sa zic...dar cu siguranta nu e un progres si cred ca nici cei de la mitsubishi nu prea se mandresc cu el.
Mitsubishi nu a avut o traditie in "premium", nici prea multe motorizari nu a avut pentru fiecare model, dar fiecare model avea o motorizare care sa intregeasca imaginea masinii si anume sport....ca mitsubishi cam asta s-a vrut de la bun inceput.

Weekend placut!

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Oct 24, 2008 9:57 pm

Imi place ca ai rabdare si talent sa scrii atat. Sunt de-acord cu tine in tot ce ai zis (asta si pt ca nu ai sarit cu cutitu la gatu tdi-ului ).
Bun sau rau, Lancerul atrage privirile mai ceva ca o tipa goala. Nu intoarce lumea privirile nici dupa Mertane in halu asta. E ceva de speriat; si trebuie sa suport asta zi de zi.

Multumim de speech Cristi. Si tu sa ai un weekend placut

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Oct 25, 2008 12:40 pm

Si eu va multumesc pentru dialogul pasnic pe care l-ati "impus", pentru obiectivitatea parerilor fara a avea nici un fel de importanta ca difera sau coincid.

De asemenea multumesc parintilor mei... )

Nu ma dau mare fan Mitsubishi, cand discut cu posesorii Mitsubishi critic aspectele negative ale acestor masini indiferent de model, dar cand apare un posesor de alta marca atunci Mitsubishi e cel mai tare, desi nu prea mai am argumente ca sa-mi sustin punctul de vedere.
Sunt unii care si-au luat mitsubishi dupa ce au stat de vorba cu mine, pe altii insa i-am sfatuit sa se orienteze catre nivelul superior ca pret, calitate deoarece oferea ce isi doreau ei.

Uneori ma "oftica" cand vad directia in care evolueaza modelele acestei marci!

Masinile facute din pasiune pentru pasionati, de catre japonezi in Japonia s-au transformat in cu totul si cu totul altceva.
Lipsa motoarelor Mitsubishi, calitatea scazuta de zici ca sunt facute in Europa de Est, samd...toate acestea compensate de o lista puternic subliniata de gadgeturi si un pret cu 2000 - 3000 mai mic decat alte concurente care se prezinta ceva mai onorabil nu ma poate face sa am alte opinii despre masina in sine...

Toate modelele indiferent de marca au plusuri si minusuri, dar unele lucruri sunt esentiale, mai ales pentru o marca japoneza veche, cea mai veche, cu o anumita imagine...construita in timp, pe circuit, offroad sau strada, care are o traditie in motorsport reflectata si in modele de strada (pana acum ceva timp), si nu atat prin design cat mai ales prin performante si tehnologie Mitsubishi...care sunt cam lipsa de ceva timp.

Hai sa eliminam designul asta super misto (macar de ar fi si asta original) al lancerului si sa ne gandim ce mai ramane ?
Motorizarile nu prea sunt Mitsu, dar sunt OK, insa nu acopera decat gama Economic, Family cand vorbim de lancer, de un model NOU 2008.
Oricum cand un DOHC dual Mivec 2008 scoate 143cp si un SOHC honda vechi scoate 140cp parca nu stii ce sa mai zici.
Deci reclama aia cu cel mai pun raport putere...din clasa sa e o afirmatie pentru talibani...in schimb e valabila aia cu "starneste pasiuni".
Pasiuni starneau si modelele vechi, dar mai putin pe forumuri si mai mult pe strada, in competitii eventual, masini care treceau neobservate de nimeni...neobservate in tara manelelor...astea noi se incadreaza perfect in peisajul nostru, al lucururilor ieftine dar stridente, cu sclipici care parca tipa dupa nevoia de afirmare, de iesit din anonimat..."Baaa, baaa uite ce masina pizdoasa frateee! Ia vezi cine e la volan ? Ia uite ce masina si-a luat asta! Cre ca are 400 CP! Ba nu ba, e tdi, merge pana la 600 CP!" .

Deci reteta masinii sport eliberata de catre Mitsubishi celor care vor ceva mai mult, dar pe bucati si diversificat:
La TDI se adauga un chip ralliart...eeee + body kit de evo (a aparut la mcar arata fix ca un evo) si iese ceva...motor vw cu chip ralliart, bodykit de evo si platforma de outlander iese intr-adevar o masina super aratoasa, robusta si puternica...nu stiu si cat de fiabila in timp...
Asta este lancerul sport, o masina facuta din bucati, un fel de lego ?
Cu ce anume poate concura masina asta ?
Cand intors in service dupa o exploatare la nivelul investitiei totale (masina + chip + bodykit +...) ca d-aia ai bagat bani in ea sa tragi de ea...ce vor zice baietii ?
Ai rupt-o, acum scoate banu' ! Ralliartu' subtire cu cheltuiala se tine! )
Oare o astfel de masina cu look sportiv, exploatata la modul sportiv...cum se va comporta dupa 2 ani ?
Sau e doar de fitze, si din cand in cand cate o nebunie ca sa nu se strice si sa vezi pe urma bani bagati in ea pentru reparatii capitale.

Si cu toate astea 100.000 km rupta in gura, distractie la maxim parca se merita, nu ?
Poate, dar sunt alternative mai bune, mult mai bune, mult mai sigure si mai sport...nu le mai enumar, a facut-o 2dor inainte.
O masina sport o iei sport si ulterior ii poti imbunatati performantele...nu o iei tractor ca sa o faci evo.
Dar mai e un aspect...chiar aspectul!
Si de aici nu se mai poate spune chiar nimic!
Cand am luat coltul, am facut un drum la Brasov, am gasit un bilet in parbriz "I love Colt! Foarte tare masina!".
Scris de pitzipoanca...deci se poate! )
Atunci nu prea erau pe strazi, iar culoare blue atlantis nici atat.
La semafor, priviri atintite pe masina, unii lasau geamul sa ma intrebe detalii tehnice...
Am dat si un interviu in colt magazine...deci in anumite momente coltul asta m-a adus in "centrul" atentiei intr-un anumit context...

Daca posesor de mitsubishi am ajuns pentru ca imi doream o masina de oras si coltul mi-a placut cel mai mult, acum nu mai aleg masina dupa aspect cat dupa alte criterii.
Chiar as vrea o masina neagra, mata 100%, fara luciu, geam fumurii 50%, jante negre, joasa, jante mari, urata, prafuita, fara sigle, fara sclipiciuri pe ea, cu doua tulumbe in spate si in rest sub capota un turbo benzina de la 200CP in sus.
Si evident sa fie japoneza!

Numai bine!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Oct 25, 2008 5:44 pm

.............

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Sâm Oct 25, 2008 10:01 pm

Cristi, toata stima!

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Sâm Oct 25, 2008 11:34 pm

Din pacate scaderea calitatii masinilor e o chestie generala,valabila si la alte marci nu doar la Mitsubishi,cit despre fiabilitate asta om vedea in timp,totusi unii au deja ceva km la bord si inca n-au aparut probleme majore.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Sâm Oct 25, 2008 11:51 pm

QUOTE (Nahkri)Din pacate scaderea calitatii masinilor e o chestie generala,valabila si la alte marci nu doar la Mitsubishi........... Aici ai mare mare dreptate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori