Mitsubishi Lancer Sportback X - A IESIT PE PIATA!
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Weekendul trecut chiar am testat un SPortback, varianta INTENSE, 1,8 l CVT. Sincer in afara designului exterior nu am simtit nici o diferenta notabila ca si senzatie la condus in masina, ca spatiu interior etc. Ce nu mi-a placut deloc, dar deloc, a fost spatele, in opinia mea nu are absolut nici o legatura cu restul masinii.
Oricum, eleronul acela inaltat sau cum i se zice chiar da un farmec aparte, mai imblanzeste putin din aspectul posterior.
Cred ca o sa aiba soarta oricarui Hatch-back derivat dintr-un sedan, sau pe scurt, vanzari mult mai mici din cauza unui design nefiresc pentru acel model.
La fel cum la SUbaru, noul Impreza in stil hatch-back nu se apropie de designul celui vechi, la fel si la Lancer, nu se potriveste cu imaginea formata de sedanuri.
Oricum, eleronul acela inaltat sau cum i se zice chiar da un farmec aparte, mai imblanzeste putin din aspectul posterior.
Cred ca o sa aiba soarta oricarui Hatch-back derivat dintr-un sedan, sau pe scurt, vanzari mult mai mici din cauza unui design nefiresc pentru acel model.
La fel cum la SUbaru, noul Impreza in stil hatch-back nu se apropie de designul celui vechi, la fel si la Lancer, nu se potriveste cu imaginea formata de sedanuri.
QUOTE (Vibe @ Feb 26 2009, 11:49 AM) De ce ciudat?
iti zic eu imediat:
1. Am in posesie un renault 21 din 1990, 2.0i, aspirat, 12 supape, 136 CP si.... 175 Nm. Tot in posesie mai am si un Lancer Classic 2.0i, aspirat, 16 supape, 136 CP si...176 Nm. Sa inteleg ca am doua masini cu un "cuplu motor surprinzator pentru un motor aspirat de aceasta cilindree". Sa fim seriosi, exista si alte masini cu aceeasi cc, fara veleitati sportive si cu un cuplu apropiat daca nu egal.
2. "Avand in vedere alegerea nefericita a pneurilor, modelul avea o usoara tendinta supraviratorie, care se corecteaza cu anvelope potrivite sezonului.". Yeah, right!
Astea sunt doar doua chestii de unde poti trage concluzia ca este un articol ..."ciudat". Eu as spune ca-i chiar un articol prost, scris de alti pafaristi, cu un bagaj de cunostinte auto comparabil cu bagajul meu de cunostinte in ceea ce priveste Shitzu.
Cit despre aia care au spus ca Focusu' si Golfu' sunt mai tari ca Lancer-ul, se incadreaza perfect in categoria de oameni strinsi sub generoasa egida a sloganului: "Ce stie taranu' ce e dobermanu'..... zice ca-i o caprioara mai neagra."
iti zic eu imediat:
1. Am in posesie un renault 21 din 1990, 2.0i, aspirat, 12 supape, 136 CP si.... 175 Nm. Tot in posesie mai am si un Lancer Classic 2.0i, aspirat, 16 supape, 136 CP si...176 Nm. Sa inteleg ca am doua masini cu un "cuplu motor surprinzator pentru un motor aspirat de aceasta cilindree". Sa fim seriosi, exista si alte masini cu aceeasi cc, fara veleitati sportive si cu un cuplu apropiat daca nu egal.
2. "Avand in vedere alegerea nefericita a pneurilor, modelul avea o usoara tendinta supraviratorie, care se corecteaza cu anvelope potrivite sezonului.". Yeah, right!
Astea sunt doar doua chestii de unde poti trage concluzia ca este un articol ..."ciudat". Eu as spune ca-i chiar un articol prost, scris de alti pafaristi, cu un bagaj de cunostinte auto comparabil cu bagajul meu de cunostinte in ceea ce priveste Shitzu.
Cit despre aia care au spus ca Focusu' si Golfu' sunt mai tari ca Lancer-ul, se incadreaza perfect in categoria de oameni strinsi sub generoasa egida a sloganului: "Ce stie taranu' ce e dobermanu'..... zice ca-i o caprioara mai neagra."
Momentan, masinutza este in service, cu bara din fatza sparta si primul radiator indoit.
Ma gandeam sa fac o fapta buna (masinutzei) si sa ii pun bara de sportback...La auzul pretului (pentru upgrade - nu de la 0) de 725 euro fara TVA (!?!?!?!) m-am lasat pagubash...
Chiar atat de mare sa fie diferenta de pret intre cele doua? Mi se pare jenant.
Ma gandeam sa fac o fapta buna (masinutzei) si sa ii pun bara de sportback...La auzul pretului (pentru upgrade - nu de la 0) de 725 euro fara TVA (!?!?!?!) m-am lasat pagubash...
Chiar atat de mare sa fie diferenta de pret intre cele doua? Mi se pare jenant.
QUOTE (cix @ Mar 12 2009, 02:49 PM) Spoilerul de plastic de la bara e la acelasi pret cu cel de pe lancerul normal (adica vreo 325eur). Mai trebuie sa platesti grilele de sportback care din cate am inteles sunt vreo 300 si ceva de euro.
Ok. Plus proiectoarele, care nu se mai potrivesc, inca 200. Si restul de 225? Ah, pentru deranj.
Cum dracu scoti 2 masini la acelasi pret cand numai diferenta la bara din fata e aproape 1000 euro? Sa inteleg ca in alta parte a masinii e 1000 in minus? E o intrebare retorica...raspunsul corect poate fi dat numai in japoneza...
Ok. Plus proiectoarele, care nu se mai potrivesc, inca 200. Si restul de 225? Ah, pentru deranj.
Cum dracu scoti 2 masini la acelasi pret cand numai diferenta la bara din fata e aproape 1000 euro? Sa inteleg ca in alta parte a masinii e 1000 in minus? E o intrebare retorica...raspunsul corect poate fi dat numai in japoneza...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori