Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Vin Mar 27, 2009 10:32 pm

QUOTE (COObra @ Mar 27 2009, 10:22 PM) @andreicepoi
o sa iau 33 de pagini la citit sa iti satisfac curiozitatea referitoare la posturi aiurea, cu probleme ireale (ceea ce am denumit eu mofturi)

ai dreptate cu posturile astea

Oricum, nu cred ca sunt majoritare si problemele sunt descrise nu numai pe topicul asta, sunt raspandite.

Da, stiu, de multe ori mai suntem si mofturosi insa, mofturi nu sunt cele legate de clima, cele legate de isonorizare, cele legate de inchiderea portbagajului, cele legate de radio ... sincer astea sunt probleme recunoscute de producator si rezolvate fie la modele produse mai recent fie prin inlocuiri in garantie la masinile produse mai demult.

E ceva diferit intre " se aude incet semnalizatorul" si " am racit de la aerul rece bagat pe sus de computerul de clima".

Si, cu bune si cu rele, pana la urma forumul e un loc unde si cu mofturi si fara mai stam si noi de vorba, poate uneori nu la obiect, despre masinile noastre.

Important este ca obiectivitatea si respectul sa ne caracterizeze si pe noi pe utilizatori si pe oamenii de la service care pana la urma sunt "doctorul masinii noastre". Tu daca te duci la doctor si ii spui ca iti curge nasul avand defapt sinuzita si el iti da o aspirina ca ai stat in curent si e normal sa iti curga cred ca nu vei fi foarte multumit. Si de vina nu sunt parintii care te-au facut. Asa si la masini, de multe ori nu producatorul e de vina sau daca e incearca sa repare, sevrice-ul e cel care trebuie sa te rezolve si sa iti creeze imaginea de marca.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Mar 28, 2009 12:04 am

QUOTE (COObra @ Mar 27 2009, 10:22 PM) deci pe la pagina 4 m-am plictisit. multiplica tu expresiile astea - ar avea, mi se pare, am impresia, etc - pana la pagina 33 si ai sa-ti dai seama ca tot topicul asta nu reflecta probleme reale ale unei masini. cateva posturi sunt cu probleme care necesita atentie.
Ok, deci mie chestia asta nu prea imi seamana strict cu atitudinea unui proprietar de Colt, dar nu cred ca are rost sa o mai lungim. Stick on topic.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Sâm Mar 28, 2009 12:07 am

am vrut sa tac... cel putin o perioada... Acum insa mi-a venit chef de vrb... Va rog aveti rabdare 10 minute sa scriu si eu un post...
Multumesc.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Sâm Mar 28, 2009 12:42 am

Din iulie pana in februarie nu am avut probleme cu masina. Cel putin nu de natura tehnica. Am trosnit o janta+cauciuc intr-o groapa, dar asta e... exista Casco.
In februarie m-am dus cu problema pompei de ambreiaj. Mai exact, sus la inceputul/capatul cursei se simtea ceva nasol, ca si cum agata.
Dupa ce anumite persoane au spus ca problema n-ar exista, ca mi se pare, ca nu stiu ce, m-am dus in Expozitiei la Ovidiu. Toate bune si frumoase, om de nota 10, s-a comandat pompa de ambreiaj, s-a schimbat pe garantie in vreo 10 zile (n-am avut eu timp sa ajung pe acolo dar pompa a ajuns relativ repede). Pana sa ajung, deja incepuse sa faca si mai urat, la modul ca apasam ambreiaj, schimbam, ridicam piciorul si era o fractiune spre juma de secunda in care desi acceleram nu se intampla nimic, parca nu cuplase.
Se schimba pompa, durata aproximativ 1,5 ore, mergea normal, nu mai agata, ba am mai primit si masina spalata (inclusiv motorul era curat). Regula de service, jos palaria, foarte frumos din partea lor.
Dupa vreo 2-3 zile, iarasi simt ceva in pedala de ambreiaj. Iar vizita in service, insa de data asta problema identificata nu prea are rezolvare. Mai exact, exista un colier care prinde conducta de lichid de frana in pompa de ambreiaj. Acest colier de fapt e un clips, pompa e de plastic, cand apesi pedala, se face presiune si senzatia de agatat vine de la jocul conductei in acel clips din pompa. Daca tine cineva mana pe conducta, nu mai are nici pe dracu. A ramas comanda de conducta si pe care n-am mai schimbat-o momentan, din lipsa de timp, nevoie de masina etc. Urmeaza sa o bag in service oricum pentru 2 daune pe casco, le amintesc oamenilor de la service cand ma duc cu masina.
Acum in martie, am descoperit problema climatizarii. Mai exact, se incalzeste motorul, pozitia fantelor este ori picioare-dezaburire, ori fata-picioare, ori auto, pozitia ventilatorului pe auto, temperatura setata oriunde intre 22 si 28 de grade, incepe sa dea aer cald. Dupa o perioada cand ajunge probabil la temperatura setata se linisteste treptat, pana ajunge sa fie ventilatia doar la 1 liniuta de trepte de ventilatie, dupa cum arata info de la climatizare pe MMCS. Ei bine, din acest moment, oricate geamuri deschizi, oricate usi deschizi, se face un frig de mori in masina, minunata climatizare automata nu-si mai revine. Chiar daca este AC on sau off, e doar la minim ventilatia... deci aer cald din parti. Nici la picioare nici pe sus, nici pe niciunde. Am descoperit ca daca duc selectorul de temperatura la peste 28 de grade o ia brusc din loc ventilatia si ajunge la maxim. Insa cum pun selectorul iarasi in intervalul de temperatura amintit, 22-28, iarasi ventilatia trece pe minim. Sun de vreo 2 ori si intreb persoane, mi se spune ca e o problema de perceptie, in timp ce eu tremur in masina. Ma rog, descoper topicul pe forum... ajung si la service, ramane o problema de verificat si remediat cand voi duce masina pentru daunele de casco. Ma bucur ca la service cel putin, exista oameni cu care te poti intelege, care nu-ti inchid usa in nas cu ceva de genul "asa face toate". Din punctul asta de vedere, n-as putea sa ma plang.
Acum sa ajung si la problema daunelor pe casco. Mi se pare un pic neacceptabil ca cineva sa se joace prin preturile din program, si piesele sa aiba preturi diferite fata de ce ti se dau in fata la receptie. Asta cred ca e o problema generala a service-urilor de reprezentanta. M-am ofticat un pic pe diferentele alea, dar ma rog, trec peste... Insa mi se pare inacceptabil ca un MCAR Distribution sa aiba un singur om care sa se ocupe de dosarele de dauna. Pentru ca atunci cand vrei sa pui ceva mai scump, obtii acceptul asiguratorului si sa suporti tu diferenta, omul ala fiind singur nu mai apuca sa te sune sa-ti spuna ca diferenta e mai mare pentru ca era o greseala in programul de piese. Mai exact, omul ala face toate dosarele de dauna, tre sa stea sa calculeze devize la nspe dosare si nspe clienti, accepte de plata etc. M-am luat pe nedrept de saracul om cand am auzit de o diferenta mai mare pentru ca de fapt, el n-apucase din ditamai tona de lucru de pe biroul lui sa ma sune si pe mine sa-mi zica. Imi cer scuze pe calea asta, promit sa nu se mai repete. Insa cred ca a fost o greseala sa se reduca cheltuielile dand afara oameni. Si e cam trist, pentru ca volumul de lucru, cel putin pe service, e cam acelasi, daca nu chiar mai mare.
Andrei, da-mi voie sa fiu de acord cu Coobra la cele semnalate de el, din anumite motive. Cam are dreptate. El vorbeste prin prisma celui care vede zi de zi ce se intampla. Cati oameni vin, ce vrea fiecare, ce reclama fiecare. Ce a semnalat el, intr-adevar, nu sunt probleme majore. O problema majora eu o consider asta cu ambreiajul. Poate ca acea climatizare automata, iarasi poate fi considerata o problema. Insa uneori se exagereaza, poate ar fi bine din acest motiv sa incercam sa spunem acele probleme reale, care ne afecteaza din punct de vedere tehnic. A gresi e omeneste si sa arunce primul piatra cel care n-a gresit o data in viata lui.
Las momentan la o parte acele semnale, date pe ici pe colo, despre oameni care intocmesc uneori devize la repezeala si nu in totalitate intemeiate. Haideti sa ne gandim ca relatia client-service va fi mereu mai ciudata, pentru ca din punct de vedere al garantiei va exista mereu o limitare de la importator. Iar din punctul asta de vedere, uneori, sunt chestii care daca importatorul nu le spune, n-are nici service-ul de unde sa le stie. Trebuie sa ne impacam cu gandul ca service-ul de la dealeri isi face scoala pe modelele noi care sunt deja ale clientilor. Iar asta tine de reducere de costuri, de reducere de personal si, uneori, de lipsa unor traininguri adecvate din partea celui care reprezinta marca. CEL MAI MARE PAS INAINTE INSA ESTE BUNAVOINTA DE CARE OAMENII DIN SERVICE DAU DOVADA IN A-TI REZOLVA PROBLEMA.
N-am vrut sa exprim punctul asta de vedere din motive personale. Nu sunt genul care cred ca certurile pe un forum auto vor rezolva problemele. Nu tin partea nimanui, de multe ori cred ca un pic de calm si concesii de ambele parti pot rezolva o problema. Pot insa sa nu fiu de acord cu o normare dupa ureche uneori, ore in plus la service care nu exista, iar datorita faptului ca muncesc din greu pentru banii care-i cheltui, tin sub observatie orice leu care-mi iese din buzunar. A nu se intelege ca sunt zgarcit, las bacsis, insa japca pe fata nu o accept.
O seara buna...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Mar 28, 2009 2:42 am

QUOTE (Apple @ Mar 28 2009, 12:42 AM) ....CEL MAI MARE PAS INAINTE INSA ESTE BUNAVOINTA DE CARE OAMENII DIN SERVICE DAU DOVADA IN A-TI REZOLVA PROBLEMA.
....

Apple, noi am mai facut schimb de pareri...eu fiind veteran...vad ca ai ajuns la aceleasi concluzii ca ale mele...una dintre ele fiind citatul de mai sus.
De fapt din ce citesc mai sus, cam toti sunt de aceeasi parere si nu pot sa nu remarc parerile obiective si de bun simt ale unor posesori ca andreicepoi, apple, goangaus si ar mai fi...
Trebuie sa fii obtuz...ca sa zic asa sa nu pricepi ca aici, chiar e vorba de niste probleme destul de neplacute...pe langa alte cateva nimicuri, nimicuri care insumate...in anul 2009...la pretul initial de intrare pe piata...nu sunau deloc bine.

...colier de fapt e un clips, pompa e de plastic...

Mda...
Pe de o parte nu ma mira...ambreia, cutie, sunt cuvinte care compun aprecierile universal valabile de "bine" la adresa altui model mitsubishi, dar ma mir pentru ca nu ma asteptam la lancer, alta clasa, alti bani, made in japan...

In alta ordine de idei, oamenii din service si aici ma refer la mcar expozitiei, sunt de nota 10 si nu pentru ca intotdeauna fac treaba de nota 10, ci pentru ca isi dau tot interesul, iar daca problema/defectul este cunoscut/documentat, atunci cu siguranta se si rezolva.

MCar este firma, datorita lor, celor din service, de la receptioneri pana la ultimul boboc din service...desi parca nu am mai vazut nici un boboc in ultimul timp, in rest...lucrurile sunt discutabile si variaza de la persoana la persoana.

Ce pot sa spun e ca unii oameni pe care ii simteam ca fiind aproape de aceasta marca si de clienti...au plecat.
Oameni care erau curiosi sa-ti afle parerea de care tineau cont ulterior fara sa incerce neaparat sa-ti vanda ceva, care nu vorbeau sa se afle in treaba, nu promiteau ce nu puteau sa respecte, nu minteau, care dadeau dovada clara de prietenie neconditionata, care se bucurau cand te vedeau...oamenii astia au cam disparut.

Cu ei, firma mcar era mai mult decat o firma de vandut masini asa cum imi cam pare acum...o firma de vandut masini ca oricare alta...
Singura diferenta fata de alte firme de vandut masini e data de atitudinea si efortul celor din service care chiar muncesc de le sar capacele.

Am fost in service sa-i pun un ulei mai bun in ...cutie, montez niste praguri...
Miercuri seara am dus masina, Ovidiu nu era, am lasat-o la alt receptioner...a doua zi nu se verificase ce am cerut...ce era scris pe foaie...
Nu intru in acest topic in detalii...ce vreau sa spun e ca atunci cand las masina pe alte maini decat la baiatu' asta, plec plin de spume.
E singurul din receptia Mcar Expozitiei care isi face treaba 100% si chiar peste!
In service...super oameni, uneori se mai greseste, e normal, nu sunt roboti care s-ar defecta la randul lor la un asa ritm de lucru.
Tot respectul!
Unele probleme sunt cu adevarat complexe, altele sunt noi sau ciudate, uneori au continuitate, alteori nu, pot fi reproduse sau nu... se ajuta intre ei, se consulta...uneori succesul unei remedieri nu depinde numai de ei...
Au o raspundere mare, diagnosticarea si remedierea unor probleme nu e un lucru simplu.

Am toata increderea in unii dintre ei, pe altii nu ii cunosc.
Legat de Trading...nu am o parere buna, dar asta e alta poveste.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Mar 28, 2009 6:27 am

Apple - nu neglija problema cu conducta de ambreiaj. dupa cate stiu ambreiajul e hidraulic si daca e cum stiu de la BMW, lichidul folosit este luat din vasul cu lichid de frana. daca incepi sa pierzi lichidul de frana, primul simtom va fi ca nu vei mai putea sa bagi in viteza. din punct de vedere constructiv nu poti sa ramai si fara frane, dar....better safe than sorry.
nu prea inteleg unde e plastic pacolo ca am schimbat vreo 2 la bmw si imi da cu virgula.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Sâm Mar 28, 2009 7:11 am

mey sa-mi spuna si mie cineva daca pot sa merg cu masina la orice service din tara sau trebuie la cel din orasul meu. cas as face un drum pana la bucuresti in expozotiei sa rezolv si eu problema cu portbagajul, pentru ca pur si simplu aici la craiova nu cred ca am nici o sansa.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Sâm Mar 28, 2009 7:50 am

poti merge la oricare din tara sau europa atat timp cat masina e in garantie...dar cum la noi regulile sunt dupa ureche da un telefon inainte

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Sâm Mar 28, 2009 8:23 am

Cristi, criza ii afecteaza pe toti. Cred ca cu asta am spus tot. Iar proiectarea conductei de ambreiaj nu e vina MCar, nici a Trading-ului totusi. Ciudat e ca pe la masinile de pana in iunie 2008 nu face. Poate prinderea conductei in pompa e alta? Habar n-am.

QUOTE (COObra @ Mar 28 2009, 06:27 AM) Apple - nu neglija problema cu conducta de ambreiaj. dupa cate stiu ambreiajul e hidraulic si daca e cum stiu de la BMW, lichidul folosit este luat din vasul cu lichid de frana. daca incepi sa pierzi lichidul de frana, primul simtom va fi ca nu vei mai putea sa bagi in viteza. din punct de vedere constructiv nu poti sa ramai si fara frane, dar....better safe than sorry.
nu prea inteleg unde e plastic pacolo ca am schimbat vreo 2 la bmw si imi da cu virgula.
Stai linistit ca nu o neglijez. N-a pierdut si nu pierde lichid, e adevarat ce spui legat de modul constructiv, insa nu e foarte placut si cred ca diafragma din pompa (asta e de fapt acolo) se lasa mult prea repede in timp de ajunsesem la asemenea problemei datorita jocului conductei. Cu noua pompa nu se mai simte simptomul de agatare decat rareori, ceea ce ma face sa ma gandesc ca problema din punct de vedere tehnic s-a rezolvat, mai ramane cea de confort... Poate ca pana la urma va exista o rezolvare, sper sa nu ajung sa schimb si a doua pompa.
E plastic 100%, am vazut pompa cu ochii mei.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Mar 28, 2009 11:26 pm

QUOTE (Apple @ Mar 28 2009, 08:23 AM) Cristi, criza ii afecteaza pe toti.
Bine dracu ca a venit criza asta intre timp si acum exista o motivatie pentru tot ce nu pare a fi tocmai ok in lumea asta.

Stai, linistit ca nu e criza de vina...
In afara de motor, incet, incet, totul devine consumabil, mai consumabil decat pana acum...rulmenti in cutie, pompe...kkt

QUOTE (Apple @ Mar 28 2009, 08:23 AM) Iar proiectarea conductei de ambreiaj nu e vina MCar, nici a Trading-ului totusi. ....

Nu sunt ei de vina, nici nu am spus asta...
Si ei sunt la fel de uimiti de ceea ce constata la noile generatii...

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator