Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (andreicepoi @ Mar 19 2009, 01:18 PM) Citisem undeva pe acest forum, nu mai tin minte unde, de schimbarea in garantie a discurilor. Cel mai bine este sa urmam sfatul dat de @ligla si sa mergem sa verifice discurile in service. Daca sunt ovalizate, vedem ce e de facut, daca nu sunt, investigam mai departe problema si trecem la placute, pompa presiune lichid frana, senzor ABS, etc.
din cate am inteles, ar avea un dispozitiv in service pt rezolvarea problemei cu ovalizarea discurilor de frana, nu e neaparat nevoie de schimbare
nu cred ca discurile de frana se considera consumabile ...
din cate am inteles, ar avea un dispozitiv in service pt rezolvarea problemei cu ovalizarea discurilor de frana, nu e neaparat nevoie de schimbare
nu cred ca discurile de frana se considera consumabile ...
QUOTE (SickneS @ Mar 19 2009, 02:11 PM) din cate am inteles, ar avea un dispozitiv in service pt rezolvarea problemei cu ovalizarea discurilor de frana, nu e neaparat nevoie de schimbare
nu cred ca discurile de frana se considera consumabile ...
Nu se considera consumabile, intradevar. E destul de greu sa ovalizezi un disc de frana, poate sa mergi cu placutele varza sau sa le incalzesti ffff mult si apoi sa treci printr-o balta cu apa rece.
nu cred ca discurile de frana se considera consumabile ...
Nu se considera consumabile, intradevar. E destul de greu sa ovalizezi un disc de frana, poate sa mergi cu placutele varza sau sa le incalzesti ffff mult si apoi sa treci printr-o balta cu apa rece.
In legatura cu rechemarea in service a masinilor mentionate in articol.
Aparent masura a fost luata doar in State. Pentru Europa problema inca se investigheaza si daca se va descoperi ca este cazul atunci se vor lua masuri pentru remedierea ei.
Raspunsul a fost primit de la Customer Service - Mitsubishi Europa
Aparent masura a fost luata doar in State. Pentru Europa problema inca se investigheaza si daca se va descoperi ca este cazul atunci se vor lua masuri pentru remedierea ei.
Raspunsul a fost primit de la Customer Service - Mitsubishi Europa
QUOTE (Cip_ @ Mar 19 2009, 03:09 PM) In legatura cu rechemarea in service a masinilor mentionate in articol.
Aparent masura a fost luata doar in State. Pentru Europa problema inca se investigheaza si daca se va descoperi ca este cazul atunci se vor lua masuri pentru remedierea ei.
Raspunsul a fost primit de la Customer Service - Mitsubishi Europa
ai primit tu mail de la ei ?
pentru ca le-am trimis si eu un mail cu problema de la potbagaj si inca mai astept raspuns (mail-ul l-am trimis acum vreo 2 saptamani)
Aparent masura a fost luata doar in State. Pentru Europa problema inca se investigheaza si daca se va descoperi ca este cazul atunci se vor lua masuri pentru remedierea ei.
Raspunsul a fost primit de la Customer Service - Mitsubishi Europa
ai primit tu mail de la ei ?
pentru ca le-am trimis si eu un mail cu problema de la potbagaj si inca mai astept raspuns (mail-ul l-am trimis acum vreo 2 saptamani)
QUOTE (BUGHY @ Mar 18 2009, 07:15 PM) Macar sa-mi rezolve frana de mana...
E prima pe lista la revizie plus urmatoare posibila problema :
Indicatorul de nivel combustibil . (in cazul de fata benzina)
Prima data nu am remarcat ca ar fi ceva , dara cum deja am banuieli .
Am vrut sa fac un consum la pompa pornind de la "zero" sa zicem , cand incepe sa clipoceasca indicatorul respectiv .
Normal cand te apropii de low/empty , indicatorul clipoceste rar cam la o secunda , dupa care mai des. Ma refer la icon-ul mic din stanga afisajului acestui nivel .
In plus apare si avertizarea pe CB din cand in cand, sau cel putin prima data la atingerea limitei si atunci cand repornesti motorul .
CB nu mai afiseaza in perioada asta , pana la alimentare , km ramasi de parcurs . Daca scade sub 50 , apare afisajul nul sa zicem : " --- " . Asa precizeaza si in carte .
La inceput a functionat .
Acum , e cam a doua sau a treia oara , cand am repetat exprimentul si deja mi-e teama sa vad daca e chiar stricat sau mai am destula benzina pana la aparitia avertizarilor .
Indicatorul afiseaza cam 10 % , benzina ramasa in rezervor , daca am impartii afisajul in 10 unitati egale .
Am sa fac o poza pentru a intelege mai bine .
Km ramasi, deja nu mai sunt indicati , si din asta rezulta ca trebuia sa apara avertizarea si ca mai am mai putin de 50 de km de facut . E deja riscant ...
Sa umblu cu sticla de benzina dupa mine ca sa ma lamuresc , sau fuguta la service ?
Oricum pana la revizie in vara, lasa totul asa . Si frana si chestia asta si ce o mai fi .
Ce parere aveti ?
Alarma falsa . Indictorul functioneaza pana la urma . Teama de a merge pana la afisarea avertizarii , m-a facut sa am aceasta indoiala .
E prima pe lista la revizie plus urmatoare posibila problema :
Indicatorul de nivel combustibil . (in cazul de fata benzina)
Prima data nu am remarcat ca ar fi ceva , dara cum deja am banuieli .
Am vrut sa fac un consum la pompa pornind de la "zero" sa zicem , cand incepe sa clipoceasca indicatorul respectiv .
Normal cand te apropii de low/empty , indicatorul clipoceste rar cam la o secunda , dupa care mai des. Ma refer la icon-ul mic din stanga afisajului acestui nivel .
In plus apare si avertizarea pe CB din cand in cand, sau cel putin prima data la atingerea limitei si atunci cand repornesti motorul .
CB nu mai afiseaza in perioada asta , pana la alimentare , km ramasi de parcurs . Daca scade sub 50 , apare afisajul nul sa zicem : " --- " . Asa precizeaza si in carte .
La inceput a functionat .
Acum , e cam a doua sau a treia oara , cand am repetat exprimentul si deja mi-e teama sa vad daca e chiar stricat sau mai am destula benzina pana la aparitia avertizarilor .
Indicatorul afiseaza cam 10 % , benzina ramasa in rezervor , daca am impartii afisajul in 10 unitati egale .
Am sa fac o poza pentru a intelege mai bine .
Km ramasi, deja nu mai sunt indicati , si din asta rezulta ca trebuia sa apara avertizarea si ca mai am mai putin de 50 de km de facut . E deja riscant ...
Sa umblu cu sticla de benzina dupa mine ca sa ma lamuresc , sau fuguta la service ?
Oricum pana la revizie in vara, lasa totul asa . Si frana si chestia asta si ce o mai fi .
Ce parere aveti ?
Alarma falsa . Indictorul functioneaza pana la urma . Teama de a merge pana la afisarea avertizarii , m-a facut sa am aceasta indoiala .
salut
astazi am sesizat ca atunci cand vreau sa urc o panta cu spatele si cuplez ambreiajul sa misc masina se aude un uruit ca si cum se freaca 2 piese . zgomotul apare doar daca merg cu spatele si este panta ....in rest functioneaza normal si nici ambeiajul nu patineaza
sa fie dus ambreiajul ? la voi face?
astazi am sesizat ca atunci cand vreau sa urc o panta cu spatele si cuplez ambreiajul sa misc masina se aude un uruit ca si cum se freaca 2 piese . zgomotul apare doar daca merg cu spatele si este panta ....in rest functioneaza normal si nici ambeiajul nu patineaza
sa fie dus ambreiajul ? la voi face?
QUOTE (santto @ Mar 22 2009, 08:03 PM) salut
astazi am sesizat ca atunci cand vreau sa urc o panta cu spatele si cuplez ambreiajul sa misc masina se aude un uruit ca si cum se freaca 2 piese . zgomotul apare doar daca merg cu spatele si este panta ....in rest functioneaza normal si nici ambeiajul nu patineaza
sa fie dus ambreiajul ? la voi face?
chiar ieri am urcat o panta cu spatele, dar nu am sesizat nimic ciudat.
data viitoare o sa fiu si eu mai atent la acest zgomot
astazi am sesizat ca atunci cand vreau sa urc o panta cu spatele si cuplez ambreiajul sa misc masina se aude un uruit ca si cum se freaca 2 piese . zgomotul apare doar daca merg cu spatele si este panta ....in rest functioneaza normal si nici ambeiajul nu patineaza
sa fie dus ambreiajul ? la voi face?
chiar ieri am urcat o panta cu spatele, dar nu am sesizat nimic ciudat.
data viitoare o sa fiu si eu mai atent la acest zgomot
Impropriu spus a urca o panta . Rampa ar fi mai corect , dar avand in vedere ca panta e un termen folosit in popor pentru ambele cazuri , se subintelege .
Incerca o plecare cu a 3-a , vechea metoda de a testa ambreiajul .
Daca merge nu ai probleme cu el . Mai repeta experimentul cu rampa , si vezi daca face de fiecare data la fel .
Incerca o plecare cu a 3-a , vechea metoda de a testa ambreiajul .
Daca merge nu ai probleme cu el . Mai repeta experimentul cu rampa , si vezi daca face de fiecare data la fel .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori