Noul Lancer = To Be Or Not To Be
QUOTE (2dor @ Mar 17 2009, 06:41 PM) Mda ce sa spun, or sa sara posesorii de Mitsubishi, ca domne drivere esti nebun, cum sa iti fie dor de Logan, troaca aia romaneasca.
Ma. Prosti si frustrati gasesti pe planeta asta. Prosti nu pot zice ca am gasit pe forumu asta, dar oameni plini de figuri de cunoscatori, proprietari de masina speciala...DA. Mai ales ca la majoritatea le scapa idea si aproape ca le este imposibil sa inteleaga ca exista si oameni care cumpara Mitsubishi nu pentru figuri de reisari, de a se simti mai unici pe sosele si vai doamne cum creste numarul de exemplare al modelului din dotare ajunge la rang de problema si mare dezamagire. Unii (poate mai orbi, poate mai realisti) vad in Mitsubishi sau in Lancer doar o .... masina. O simpla masina.
Ma. Prosti si frustrati gasesti pe planeta asta. Prosti nu pot zice ca am gasit pe forumu asta, dar oameni plini de figuri de cunoscatori, proprietari de masina speciala...DA. Mai ales ca la majoritatea le scapa idea si aproape ca le este imposibil sa inteleaga ca exista si oameni care cumpara Mitsubishi nu pentru figuri de reisari, de a se simti mai unici pe sosele si vai doamne cum creste numarul de exemplare al modelului din dotare ajunge la rang de problema si mare dezamagire. Unii (poate mai orbi, poate mai realisti) vad in Mitsubishi sau in Lancer doar o .... masina. O simpla masina.
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Uneori stau sa ma gandesc la LOGAN-ul meu ce a fost 7200 EUR (TVA inclus) in Aprilie 2006 si care pana in Februarie 2008, ca masina de firma dar condusa numai de mine, a acumulat 67.000 km.
SINGURA problema avuta a fost un rulment la roata dreapta fata schimbat la revizia de 60.000 km
Din punct de vedere fiabilitate ... pana acum ... bate DE DEPARTE masinuta pe care o am si care deja are infinit mai multe probleme dupa 2 saptamani decat am avut la LOGAN in 2 ani.
Asta e, ce sa zic, poate am avut eu noroc cu LOGAN-ul si ghinion cu LANCER-ul. Oricum, imi vine sa rad de cei care fac mistouri de LOGAN, nu cred ca au condus asa ceva niciodata. Aia da masina al carui pret este sub calitatea ei. Raportul calitate pret este mult peste 1.
Lansar frate !!!
SINGURA problema avuta a fost un rulment la roata dreapta fata schimbat la revizia de 60.000 km
Din punct de vedere fiabilitate ... pana acum ... bate DE DEPARTE masinuta pe care o am si care deja are infinit mai multe probleme dupa 2 saptamani decat am avut la LOGAN in 2 ani.
Asta e, ce sa zic, poate am avut eu noroc cu LOGAN-ul si ghinion cu LANCER-ul. Oricum, imi vine sa rad de cei care fac mistouri de LOGAN, nu cred ca au condus asa ceva niciodata. Aia da masina al carui pret este sub calitatea ei. Raportul calitate pret este mult peste 1.
Lansar frate !!!
toate masinile trebuie tratate doar ca simple masini, ca altfel devine obsesie. parerea mea e ca, daca ai grija de o masina si stii sa o conduci nu ai probleme cu ea, exeptand problemele de fabricatie, dar si acelea multe sunt "puse in valoare " tot de soferi.
si loganul, sandero, meganul, opelul, etc sunt masini normale care pot fi conduse de fiecare dintre noi, fara sa ne cada "rangul".
fiecare isi alege masina pe care si-o permite financiar si care ii place.
sa nu uitam ca : " frumosul e o chestie a d------i de subiectiva " si " nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie ".
si loganul, sandero, meganul, opelul, etc sunt masini normale care pot fi conduse de fiecare dintre noi, fara sa ne cada "rangul".
fiecare isi alege masina pe care si-o permite financiar si care ii place.
sa nu uitam ca : " frumosul e o chestie a d------i de subiectiva " si " nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie ".
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
QUOTE (nini @ Mar 17 2009, 07:29 PM) sa nu uitam ca : " frumosul e o chestie a d------i de subiectiva " si " nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie ".
Absolut corect ce spui
Si mai e o vorba care mie personal imi place: " Cea mai buna masina e cea pe care ti-o permiti"
Mare atentie, cand vorbim de a iti permite sau nu o masina ma gandesc nu numai la pretul de achizitie care in cativa ani e egalat de costul de exploatare.
Absolut corect ce spui
Si mai e o vorba care mie personal imi place: " Cea mai buna masina e cea pe care ti-o permiti"
Mare atentie, cand vorbim de a iti permite sau nu o masina ma gandesc nu numai la pretul de achizitie care in cativa ani e egalat de costul de exploatare.
QUOTE (andreicepoi @ Mar 17 2009, 08:19 PM) Uneori stau sa ma gandesc la LOGAN-ul meu ce a fost 7200 EUR (TVA inclus) in Aprilie 2006 si care pana in Februarie 2008, ca masina de firma dar condusa numai de mine, a acumulat 67.000 km.
SINGURA problema avuta a fost un rulment la roata dreapta fata schimbat la revizia de 60.000 km
Din punct de vedere fiabilitate ... pana acum ... bate DE DEPARTE masinuta pe care o am si care deja are infinit mai multe probleme dupa 2 saptamani decat am avut la LOGAN in 2 ani.
Asta e, ce sa zic, poate am avut eu noroc cu LOGAN-ul si ghinion cu LANCER-ul. Oricum, imi vine sa rad de cei care fac mistouri de LOGAN, nu cred ca au condus asa ceva niciodata. Aia da masina al carui pret este sub calitatea ei. Raportul calitate pret este mult peste 1.
Lansar frate !!!
Ironie sau chiar te-ai simtit jignit in legatura cu ce am spus eu ?
Era o gluma .
Cred ca lancer sau orice mitsubishi se poate compara cu n alte masini mai bune sau mai rele decat sandero sau logan .
Macar asa de impresie si respect pentru ce a fost mitsubishi , respectiv lancer .
Ma faci sa deschid un topic in aria versus : " Lancer 2008 vs Sandero / logan "
Am un logan in familie . Are 25 000 km si nu are nici pe naiba . Poate ceva probleme cu ambreiajul . Se slabeste si mai trebuie strans . E din cauza fratelui care pleaca mereu cu a doua . Nu stiu cine i-a bagat in cap si crede el ca e bine . Nu are rost sa ma contrazic mereu cu el pe tema asta , ca tot ca el face .
NU cred, si sunt sigur de asta , ca apuc 25000 km fara probleme majore la masina asta , Lancer 2008 .
Si nu o sa aiba tratamentul loganului si frecarea zilnica .
Cred ca fiecare compara masina asta in functie de ce a avut sau a condus .
Am avut 3 fiat albea la firma ( acum au ramas doua - una dauna totala ) si mi se par foarte fiabile si cu 2 clase peste logan .
Au 50 de mii de km si le conduc 3- 4 soferi diferiti si inca rezista fara reparatii majore . Eu zic ca e ceva .
Se poate alege si alta masina in loc de sandero , pentru a ne exprima dezamagirea pentru lancer 2008 .
Kia pro ceed cred ca ramane o alegere foarte, foarte buna . Masina e reusita .
SINGURA problema avuta a fost un rulment la roata dreapta fata schimbat la revizia de 60.000 km
Din punct de vedere fiabilitate ... pana acum ... bate DE DEPARTE masinuta pe care o am si care deja are infinit mai multe probleme dupa 2 saptamani decat am avut la LOGAN in 2 ani.
Asta e, ce sa zic, poate am avut eu noroc cu LOGAN-ul si ghinion cu LANCER-ul. Oricum, imi vine sa rad de cei care fac mistouri de LOGAN, nu cred ca au condus asa ceva niciodata. Aia da masina al carui pret este sub calitatea ei. Raportul calitate pret este mult peste 1.
Lansar frate !!!
Ironie sau chiar te-ai simtit jignit in legatura cu ce am spus eu ?
Era o gluma .
Cred ca lancer sau orice mitsubishi se poate compara cu n alte masini mai bune sau mai rele decat sandero sau logan .
Macar asa de impresie si respect pentru ce a fost mitsubishi , respectiv lancer .
Ma faci sa deschid un topic in aria versus : " Lancer 2008 vs Sandero / logan "
Am un logan in familie . Are 25 000 km si nu are nici pe naiba . Poate ceva probleme cu ambreiajul . Se slabeste si mai trebuie strans . E din cauza fratelui care pleaca mereu cu a doua . Nu stiu cine i-a bagat in cap si crede el ca e bine . Nu are rost sa ma contrazic mereu cu el pe tema asta , ca tot ca el face .
NU cred, si sunt sigur de asta , ca apuc 25000 km fara probleme majore la masina asta , Lancer 2008 .
Si nu o sa aiba tratamentul loganului si frecarea zilnica .
Cred ca fiecare compara masina asta in functie de ce a avut sau a condus .
Am avut 3 fiat albea la firma ( acum au ramas doua - una dauna totala ) si mi se par foarte fiabile si cu 2 clase peste logan .
Au 50 de mii de km si le conduc 3- 4 soferi diferiti si inca rezista fara reparatii majore . Eu zic ca e ceva .
Se poate alege si alta masina in loc de sandero , pentru a ne exprima dezamagirea pentru lancer 2008 .
Kia pro ceed cred ca ramane o alegere foarte, foarte buna . Masina e reusita .
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Bughy, chiar nu este ironie absolut deloc.
Ce am zis am zis pe bune. Am fost FOARTE multumit de LOGAN. Am facut comparatia cu Lancer-ul pe care il am acum in dotare doar din punct de vedere fiabilitate.
Sa ma simt jignit pentru ce ? Doamne fereste, nici un moment nu am fost ca nu aveam de ce.
Dupa cum probabil ai citit pe unde am mai postat, am avut o caruta de probleme cu Mitsu de cand am luat-o si o singura problema cu LOGAN-ul in 2 ani. E normal sa fiu putin nostalgic desi, dupa cum am spus, in afara de fiabilitate (vorbesc doar de experientele proprii), masinile nu se pot compara.
Ca masini personale am avut un VW Polo 1.4 TDI si un ASTRA G 1.6 benzina care vreau sa iti spun ca din punct de vedere plastice, motor, transmisie fiecare din ele a avut ceva bube iar calitatea service-ului a fost execrabila (PBN si respectiv GTT)
Daca faci acel topic s-ar putea ca multi dintre noi sa laude fiabilitatea loganului si sa se planga de mitsu, cu toate ca ne plac masinile noastre japoneze pe care ni le-am luat mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza in ceea ce priveste problemele similare pe care le experimentam majoritatea.
Cred ca nu s-a inteles exact ce am spus.
Ce am zis am zis pe bune. Am fost FOARTE multumit de LOGAN. Am facut comparatia cu Lancer-ul pe care il am acum in dotare doar din punct de vedere fiabilitate.
Sa ma simt jignit pentru ce ? Doamne fereste, nici un moment nu am fost ca nu aveam de ce.
Dupa cum probabil ai citit pe unde am mai postat, am avut o caruta de probleme cu Mitsu de cand am luat-o si o singura problema cu LOGAN-ul in 2 ani. E normal sa fiu putin nostalgic desi, dupa cum am spus, in afara de fiabilitate (vorbesc doar de experientele proprii), masinile nu se pot compara.
Ca masini personale am avut un VW Polo 1.4 TDI si un ASTRA G 1.6 benzina care vreau sa iti spun ca din punct de vedere plastice, motor, transmisie fiecare din ele a avut ceva bube iar calitatea service-ului a fost execrabila (PBN si respectiv GTT)
Daca faci acel topic s-ar putea ca multi dintre noi sa laude fiabilitatea loganului si sa se planga de mitsu, cu toate ca ne plac masinile noastre japoneze pe care ni le-am luat mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza in ceea ce priveste problemele similare pe care le experimentam majoritatea.
Cred ca nu s-a inteles exact ce am spus.
QUOTE (BUGHY @ Mar 17 2009, 07:44 PM) ....
Se poate alege si alta masina in loc de sandero , pentru a ne exprima dezamagirea pentru lancer 2008 .
Kia pro ceed cred ca ramane o alegere foarte, foarte buna . Masina e reusita .
In Cluj nu mi-as lua asemenea masina. Si stiu ce vorbesc. Nu vreau sa ma pun de denigrari pe aici, dar o sa fiu diplomat si o sa spun ca din pacate Kia este foarte slab reprezentata aici in CJ.
Se poate alege si alta masina in loc de sandero , pentru a ne exprima dezamagirea pentru lancer 2008 .
Kia pro ceed cred ca ramane o alegere foarte, foarte buna . Masina e reusita .
In Cluj nu mi-as lua asemenea masina. Si stiu ce vorbesc. Nu vreau sa ma pun de denigrari pe aici, dar o sa fiu diplomat si o sa spun ca din pacate Kia este foarte slab reprezentata aici in CJ.
cand mi-am luat prima masina a contat foarte mult parerea parintilor; eu abia luase-m carnetul iar banii ereau toti ai lor. asa m-am ales cu o super nova clima din 2001. a fost o super masina pentru a invata sa conduci. erea foarte bine intretinuta, avea aer conditionat si ajungea la 180km/h ca sa "ma pot da la fraieri" pe autostrada.
apoi am dat sn, tinzand spre ceva mai "bun". eu am vrut logan dar ai mei nu au vrut sa ma/se bage la leasing. neavand foarte multi bani si aflandu-ma in perioada in care tot romanu' tanjea dupa un sh de afara am optat pentru un focus1 1.6 16v benzina; m-a atras designul, tineretea si prospetimea pe care o masina gandita cu 10 ani in urma le oferea mai mult decat orice alta masina din clasa ei chiar mai noua; pe langa asta, auzise-m ca este si o masina foarte fiabila si usor de intretinut.
problemele care au aparut la focus si ideea ca ar putea aparea altele si mai grave m-au facut sa-mi indrept atentia spre o masina nou; am gasit lancerul; mi-a placut, l-am luat in ideea ca arata foarte OK, ca este sedan ( sunt adeptul sedan-urilor sau doar a unor hatch-uri ), ca este NOU si ca cel putin in perioada de garantie nu o sa am probleme cu el. ma gandeam si ca fiind mitsubishi, nu e o marca prea raspandita, doresc sa-si inmulteasca exemplarele vandute si vor oferi servicii peste cele ale marcilor de care ne impiedicam in fiecare zi.
vad ca nu a fost deloc asa: masina are probleme de la 2-3 mii km, serviciile sunt la fel de "romanesti", intretinerea este un pic peste ce ma asteptam(ma refer la $$$$$$$ ).
conducand intre timp loganul 1.5 dci 85 cp ai prietenei, conducand alt logan de la firma, intreband cunoscutii posesori de logan, cumparandu-si un sandero parintii mei, am realizat ca eu nu m-am ales cu nimic de la masina asta; poate doar cu placerea de a o conduce in afara orasului - foarte rar. Dupa toate astea, ce m-ar putea face sa-mi doresc sa o tin? nimic!
Gradele nu o sa-mi cada daca iau alta masina mai IEFTINA pentru ca nu am cumparat-o pentru grade.
Stilul de condus nu o sa-mi fie afectat caci m-am lasat de micile escapade fortate de plictiseala la volan.
4 airbag-uri sunt suficiente
2o priri in plus la drum lung sa-mi indrept spatele pot face
....................
deci de ce sa nu-mi iau Sandero? a carui revizie este 300ron si pe care o poti face la n service-uri; tot la n service-uri te poti duce si daca ai o problema pe care o poti rezolva pe garantie, nu ca la M-Car unde se cunosc toti mecanicii din cele 2 service-uri bucurestene; de ce sa nu astept un motor mai puternic pe Sandero(1.6 16v sau 15dci 85cp) ca sa ma pot da iar ca in vremurile super novei la fraierii cu MBW 320 din strainatate infipti cu gandul in 2fast2furious.
apoi am dat sn, tinzand spre ceva mai "bun". eu am vrut logan dar ai mei nu au vrut sa ma/se bage la leasing. neavand foarte multi bani si aflandu-ma in perioada in care tot romanu' tanjea dupa un sh de afara am optat pentru un focus1 1.6 16v benzina; m-a atras designul, tineretea si prospetimea pe care o masina gandita cu 10 ani in urma le oferea mai mult decat orice alta masina din clasa ei chiar mai noua; pe langa asta, auzise-m ca este si o masina foarte fiabila si usor de intretinut.
problemele care au aparut la focus si ideea ca ar putea aparea altele si mai grave m-au facut sa-mi indrept atentia spre o masina nou; am gasit lancerul; mi-a placut, l-am luat in ideea ca arata foarte OK, ca este sedan ( sunt adeptul sedan-urilor sau doar a unor hatch-uri ), ca este NOU si ca cel putin in perioada de garantie nu o sa am probleme cu el. ma gandeam si ca fiind mitsubishi, nu e o marca prea raspandita, doresc sa-si inmulteasca exemplarele vandute si vor oferi servicii peste cele ale marcilor de care ne impiedicam in fiecare zi.
vad ca nu a fost deloc asa: masina are probleme de la 2-3 mii km, serviciile sunt la fel de "romanesti", intretinerea este un pic peste ce ma asteptam(ma refer la $$$$$$$ ).
conducand intre timp loganul 1.5 dci 85 cp ai prietenei, conducand alt logan de la firma, intreband cunoscutii posesori de logan, cumparandu-si un sandero parintii mei, am realizat ca eu nu m-am ales cu nimic de la masina asta; poate doar cu placerea de a o conduce in afara orasului - foarte rar. Dupa toate astea, ce m-ar putea face sa-mi doresc sa o tin? nimic!
Gradele nu o sa-mi cada daca iau alta masina mai IEFTINA pentru ca nu am cumparat-o pentru grade.
Stilul de condus nu o sa-mi fie afectat caci m-am lasat de micile escapade fortate de plictiseala la volan.
4 airbag-uri sunt suficiente
2o priri in plus la drum lung sa-mi indrept spatele pot face
....................
deci de ce sa nu-mi iau Sandero? a carui revizie este 300ron si pe care o poti face la n service-uri; tot la n service-uri te poti duce si daca ai o problema pe care o poti rezolva pe garantie, nu ca la M-Car unde se cunosc toti mecanicii din cele 2 service-uri bucurestene; de ce sa nu astept un motor mai puternic pe Sandero(1.6 16v sau 15dci 85cp) ca sa ma pot da iar ca in vremurile super novei la fraierii cu MBW 320 din strainatate infipti cu gandul in 2fast2furious.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori