Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Si eu sunt foarte multumit de felul cum franeaza. Dupa cum citesc la linkul de la Cip_ inteleg ca problema nu se manifesta in mod normal, ci doar in anumite conditii, fiind o piesa care ramane blocata. Se poate ca sistemul sa functioneze perfect, iar problema sa apara doar la un moment dat. Pentru a evita situatii neplacute se face aceasta rechemare. Vedem daca o sa fie si la noi.
INCORRECT MATERIAL COMPOSITION OF THE BRAKE BOOSTER CHECK VALVE MAY CAUSE THE CHECK VALVE TO STICK CLOSED WHEN THE ENGINE IS SHUT OFF
INCORRECT MATERIAL COMPOSITION OF THE BRAKE BOOSTER CHECK VALVE MAY CAUSE THE CHECK VALVE TO STICK CLOSED WHEN THE ENGINE IS SHUT OFF
Macar sa-mi rezolve frana de mana...
E prima pe lista la revizie plus urmatoare posibila problema :
Indicatorul de nivel combustibil . (in cazul de fata benzina)
Prima data nu am remarcat ca ar fi ceva , dara cum deja am banuieli .
Am vrut sa fac un consum la pompa pornind de la "zero" sa zicem , cand incepe sa clipoceasca indicatorul respectiv .
Normal cand te apropii de low/empty , indicatorul clipoceste rar cam la o secunda , dupa care mai des. Ma refer la icon-ul mic din stanga afisajului acestui nivel .
In plus apare si avertizarea pe CB din cand in cand, sau cel putin prima data la atingerea limitei si atunci cand repornesti motorul .
CB nu mai afiseaza in perioada asta , pana la alimentare , km ramasi de parcurs . Daca scade sub 50 , apare afisajul nul sa zicem : " --- " . Asa precizeaza si in carte .
La inceput a functionat .
Acum , e cam a doua sau a treia oara , cand am repetat exprimentul si deja mi-e teama sa vad daca e chiar stricat sau mai am destula benzina pana la aparitia avertizarilor .
Indicatorul afiseaza cam 10 % , benzina ramasa in rezervor , daca am impartii afisajul in 10 unitati egale .
Am sa fac o poza pentru a intelege mai bine .
Km ramasi, deja nu mai sunt indicati , si din asta rezulta ca trebuia sa apara avertizarea si ca mai am mai putin de 50 de km de facut . E deja riscant ...
Sa umblu cu sticla de benzina dupa mine ca sa ma lamuresc , sau fuguta la service ?
Oricum pana la revizie in vara, lasa totul asa . Si frana si chestia asta si ce o mai fi .
Ce parere aveti ?
E prima pe lista la revizie plus urmatoare posibila problema :
Indicatorul de nivel combustibil . (in cazul de fata benzina)
Prima data nu am remarcat ca ar fi ceva , dara cum deja am banuieli .
Am vrut sa fac un consum la pompa pornind de la "zero" sa zicem , cand incepe sa clipoceasca indicatorul respectiv .
Normal cand te apropii de low/empty , indicatorul clipoceste rar cam la o secunda , dupa care mai des. Ma refer la icon-ul mic din stanga afisajului acestui nivel .
In plus apare si avertizarea pe CB din cand in cand, sau cel putin prima data la atingerea limitei si atunci cand repornesti motorul .
CB nu mai afiseaza in perioada asta , pana la alimentare , km ramasi de parcurs . Daca scade sub 50 , apare afisajul nul sa zicem : " --- " . Asa precizeaza si in carte .
La inceput a functionat .
Acum , e cam a doua sau a treia oara , cand am repetat exprimentul si deja mi-e teama sa vad daca e chiar stricat sau mai am destula benzina pana la aparitia avertizarilor .
Indicatorul afiseaza cam 10 % , benzina ramasa in rezervor , daca am impartii afisajul in 10 unitati egale .
Am sa fac o poza pentru a intelege mai bine .
Km ramasi, deja nu mai sunt indicati , si din asta rezulta ca trebuia sa apara avertizarea si ca mai am mai putin de 50 de km de facut . E deja riscant ...
Sa umblu cu sticla de benzina dupa mine ca sa ma lamuresc , sau fuguta la service ?
Oricum pana la revizie in vara, lasa totul asa . Si frana si chestia asta si ce o mai fi .
Ce parere aveti ?
QUOTE (andreicepoi @ Mar 18 2009, 04:29 PM) Si la mine e foarte OK, foarte putin trebuie apassata frana si isi face efectul. La franere mai agresiva te baga cu capul in parbriz. oricum, sa zicem ca la mine nu e relevant din moment ce masina are doar 3.050 km si doar 2 saptamani si jumatate de cand o am.
Ce e ciudatel la mine este acea problema la frnarea usoara, ce apare total aleator cand rupe putin, trepideaza.
exact si la mine, are momente cand trepideaza masina cand franez
Ce e ciudatel la mine este acea problema la frnarea usoara, ce apare total aleator cand rupe putin, trepideaza.
exact si la mine, are momente cand trepideaza masina cand franez
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Si eu la o franare usoara simt ca frana nu prinde constant ci in valuri, parca ar fi discurile ovalizate.Nu m-am mai intalnit cu problema asta pana acum la alte masini pe care le-am condus deci nu ma pot pronunta 100%. Daca ar fi asta problema, ce se poate face? Se schimba discurile pe banii mei, fac discurile ovalizate obiectul garantiei?
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Citisem undeva pe acest forum, nu mai tin minte unde, de schimbarea in garantie a discurilor. Cel mai bine este sa urmam sfatul dat de @ligla si sa mergem sa verifice discurile in service. Daca sunt ovalizate, vedem ce e de facut, daca nu sunt, investigam mai departe problema si trecem la placute, pompa presiune lichid frana, senzor ABS, etc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori