Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (cix @ Feb 9 2009, 11:26 AM) Si eu zic ca auzi pompa de combustibil care in momentul in care pui contactul trage combustibil din rezervor pentru pornire. Totusi nu imi dau seama ce ai vrut sa zici prin "se aude ca si cum as fi ramas fara baterie". Ce auzi tu cand ramai fara baterie?
ma refeream la zgomotul produs de incercarea de a porni o masina cu bateria aproape consumata. poate am fost cam alambicat in descriere.
oricum multam de info.
Dunhill
ma refeream la zgomotul produs de incercarea de a porni o masina cu bateria aproape consumata. poate am fost cam alambicat in descriere.
oricum multam de info.
Dunhill
Am fost si eu cu masina la service sa vad ce se poate face cu oranmentu ala care zuruie,se pare ca 1 din clemele cu care e prins(e prins si cu suruburi de pe interior),nu prinde bine si in locu ala cind vibreaza masina se loveste plastic pe plastic si scoate sunetu ala.
Cei de la service mi-au sugerat sa-l schimb cu 1 nou pe garantie,astazi surpriza mare ma suna cei de la service sa-mi spuna ca mitsubishi nu ofera ornamente separat si ca daca vreau sa-l schimb tre schimbata toata fatza usii cu tapiterie tot si ca probabil mcar importatorul oficial nu va fii de acord sa se faca chestia asta pe garantie ca toata fatza e vreo 400 de euro.
Daca au dreptate inseamna ca cei de la Mitsubishi sint niste idioti,adica pt. o bucata de plastic care costa 20 de dolari,ca mai mult nu cred tre sa schimb toata fatza de la usa?
Cei de la service mi-au sugerat sa-l schimb cu 1 nou pe garantie,astazi surpriza mare ma suna cei de la service sa-mi spuna ca mitsubishi nu ofera ornamente separat si ca daca vreau sa-l schimb tre schimbata toata fatza usii cu tapiterie tot si ca probabil mcar importatorul oficial nu va fii de acord sa se faca chestia asta pe garantie ca toata fatza e vreo 400 de euro.
Daca au dreptate inseamna ca cei de la Mitsubishi sint niste idioti,adica pt. o bucata de plastic care costa 20 de dolari,ca mai mult nu cred tre sa schimb toata fatza de la usa?
QUOTE (Vibe @ Feb 11 2009, 08:16 AM) Nu are cum sa nu fie ornamentul separat...incearca si la alte reprezentante.
Pai la reprezentante cu service sa incerc,ca service-ul se ocupa de asa ceva,dealerii n-au nici o treaba,eventual sa incerc la Mcar ca ei sint importatorul oficial.
Adevarul ca si mie mi se pare aiurea si stupid ca pt o bucata de plastic de 2 lei sa schimb intrega fatza a usii,hai inteleg daca ornamentu era parte integrala a fetei si nu se putea demonta,dar asa e o bucata de plastic prinsa cu cleme si suruburi.
Adica faci toata fatza usii din bucati demontabile,da cind e vorba sa schimbi ceva rupt sau stricat,nu se poate ca trebuie schimbata cu totul.
Pai la reprezentante cu service sa incerc,ca service-ul se ocupa de asa ceva,dealerii n-au nici o treaba,eventual sa incerc la Mcar ca ei sint importatorul oficial.
Adevarul ca si mie mi se pare aiurea si stupid ca pt o bucata de plastic de 2 lei sa schimb intrega fatza a usii,hai inteleg daca ornamentu era parte integrala a fetei si nu se putea demonta,dar asa e o bucata de plastic prinsa cu cleme si suruburi.
Adica faci toata fatza usii din bucati demontabile,da cind e vorba sa schimbi ceva rupt sau stricat,nu se poate ca trebuie schimbata cu totul.
- vlad_ambro
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am
QUOTE (Adriancar @ Feb 5 2009, 09:19 AM) Chiar daca pare neverosibil ,poti verifica legatura elastica dintre galeria de evacuare si tubulatura de evacuare ,de la nivelul peretelui de foc (inainte de catalizator).
Am avut surpriza ca , in ianuarie sa se bloheze evacuarea cu gheata si sa iasa gazele pe acolo.Chiar de la inceput am avut si eu un zgomot pe care il asimilam cu un ventilator ale carui pale freaca pe carcasa de plastic sau si care ulterior s-a dovedit a fi provocat de aceasta emisie de gaze.
Si in continuare iti face tot asa sau a disparut zgomotul? Ca ceva asemanator am si eu, zgomot de curea care freaca, de paleti de ventilator descentrati etc, dar niciodata nu imi face la prima pornire sau pana nu merg ceva cu masina...si mi se pare logic, pt ca dupa 1 ora de mers banuiesc ca emisiile de gaze sunt mult mai mari, e si motorul incins, si de abia atunci sesisez zgomotul, la fel ca si voi, cand stau pe loc, adica ori parchez ori stau la un semafor. Singurul element de diferenta fata de cazul vostru, e ca daca eu ii dau o pedala de acceleratie puternica, chiar si fara sa fiu in viteza, sau daca calc ambreiajul cateva secunde si ridic, zgomotul dispare (daca tin ambreiajul calcat doar 1 sec sau 2 nu are niciun efect). Mentionez ca eu am 1.5 benzina. Am fost si la service de vreo 3 ori cu problema asta, dar mereu parca se sperie masina, si nu mai vrea sa scoata zgomotul acolo. Nu pot sa le explic decat verbal simptomul, si niciunul nu vrea sa inteleaga, toti sustin ca e zgomotul trenului de rulare din cutiia de viteze, la relanti, doar ca zgomotul asta cand apare face foarte tare, abia dupa ce dispare se revine la zgomotul normal din cutie (acel bazait).
Am avut surpriza ca , in ianuarie sa se bloheze evacuarea cu gheata si sa iasa gazele pe acolo.Chiar de la inceput am avut si eu un zgomot pe care il asimilam cu un ventilator ale carui pale freaca pe carcasa de plastic sau si care ulterior s-a dovedit a fi provocat de aceasta emisie de gaze.
Si in continuare iti face tot asa sau a disparut zgomotul? Ca ceva asemanator am si eu, zgomot de curea care freaca, de paleti de ventilator descentrati etc, dar niciodata nu imi face la prima pornire sau pana nu merg ceva cu masina...si mi se pare logic, pt ca dupa 1 ora de mers banuiesc ca emisiile de gaze sunt mult mai mari, e si motorul incins, si de abia atunci sesisez zgomotul, la fel ca si voi, cand stau pe loc, adica ori parchez ori stau la un semafor. Singurul element de diferenta fata de cazul vostru, e ca daca eu ii dau o pedala de acceleratie puternica, chiar si fara sa fiu in viteza, sau daca calc ambreiajul cateva secunde si ridic, zgomotul dispare (daca tin ambreiajul calcat doar 1 sec sau 2 nu are niciun efect). Mentionez ca eu am 1.5 benzina. Am fost si la service de vreo 3 ori cu problema asta, dar mereu parca se sperie masina, si nu mai vrea sa scoata zgomotul acolo. Nu pot sa le explic decat verbal simptomul, si niciunul nu vrea sa inteleaga, toti sustin ca e zgomotul trenului de rulare din cutiia de viteze, la relanti, doar ca zgomotul asta cand apare face foarte tare, abia dupa ce dispare se revine la zgomotul normal din cutie (acel bazait).
- exttortion
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 24, 2008 8:18 pm
E enervant zgomotul acela. Stiu despre ce vorbesti .
Cand inchizi usile , se face presiune si se elibereaza undeva prin aripa spate . E si un zgomot urat de tabla goala.
La fel si cu portbagajul . Suna ca in oala .
Nu stiu cum se poate elimina zgomotul acela la inchiderea usilor . O antifonare ceva ca altfel , tabla goala si subtire va suna mereu ca atare .
Cand inchizi usile , se face presiune si se elibereaza undeva prin aripa spate . E si un zgomot urat de tabla goala.
La fel si cu portbagajul . Suna ca in oala .
Nu stiu cum se poate elimina zgomotul acela la inchiderea usilor . O antifonare ceva ca altfel , tabla goala si subtire va suna mereu ca atare .
- exttortion
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 24, 2008 8:18 pm
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Eu stiu ca romanul este carcotas, dar japonezele astea ale noastre or sa aibe probleme cu tabla si rugina dintotdeauna.
Un bun tovaras de al meu a avut un lancer 4 sedan, era din 1993, iti trecea efectiv piciorul prin podea ca la FLINSTONE'S, iar motorul era pe benzina 1,6 parca..... avea undeva pe la 1.200.000 de km, cutie de viteze neschimbata (ever), ambreiaj schimbat la 800.000 km si mergea brici dupa ce ii schimbase distributia, tragea 160 de km/h fara probleme.
Sunt renumite pt tablaraia proasta, dar nu ai cei face , arata prea bine masina asta....asta este atuul ei.
La masina frumoasa, toate merg struna, deoarece suntem prea preocupati sa intoarcem capul pe strada dupa "alea" care se holbeaza, incat ignoram toate cele rele.
Un bun tovaras de al meu a avut un lancer 4 sedan, era din 1993, iti trecea efectiv piciorul prin podea ca la FLINSTONE'S, iar motorul era pe benzina 1,6 parca..... avea undeva pe la 1.200.000 de km, cutie de viteze neschimbata (ever), ambreiaj schimbat la 800.000 km si mergea brici dupa ce ii schimbase distributia, tragea 160 de km/h fara probleme.
Sunt renumite pt tablaraia proasta, dar nu ai cei face , arata prea bine masina asta....asta este atuul ei.
La masina frumoasa, toate merg struna, deoarece suntem prea preocupati sa intoarcem capul pe strada dupa "alea" care se holbeaza, incat ignoram toate cele rele.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori