Noul Lancer = To Be Or Not To Be
QUOTE (gabor13us @ Mar 17 2009, 04:18 PM) eu cred ca e chiar invers: ne doare ca facturile sunt umflate si asta se reflecta in cresterea asigurarii de la an la an si uitam ca defapt majoritatea si-au luat o mitsa pt placerea de a conduce o masina puternica si plina de caracter.
Exact pentru asta mi-am luat si eu Mitsubishi. Dar cand aud cum troncane si caraie cutia, n-ai idee cum dispare placerea de a o conduce si cum se citeste taria de caracter a masinii in privirile celor din jur.
Exact pentru asta mi-am luat si eu Mitsubishi. Dar cand aud cum troncane si caraie cutia, n-ai idee cum dispare placerea de a o conduce si cum se citeste taria de caracter a masinii in privirile celor din jur.
Cainii latra, ursu trece!
ham ham
Am hamait si eu destul...cred ca am fost primul care a inceput sa latre vis-a-vis de aceste probleme cu cutia...
Dat fiind faptul ca garantia nu mi-a rezolvat problema cea mai arzatoare si cea mai scumpa...am inceput sa abordez problemele un pic diferit,
sa-mi bag p... in ea de garantie, sa-mi fac masina asa cum imi place si sa incep sa caut alte surse de piese pentru masina pentru ca am vazut ca sunt...mnuuult mai ieftine.
Cred ca si la nivel de manopera e la fel...
Ce reusesc ei sa ciupeasca, aplicand garantia doar cand nu mai au incotro...se transforma intr-o pierdere inzecita dupa garantie, cand o parte
din clienti nu le mai calca pragul decat in situatii de forta majora...
Manageri, MBI, Pasiune si Talent...in realitate mu.e fraierilor ca nu ne strica inca o vila in ...
Dar asta e realitatea in RO si orice discutie pe aceasta tema...devina o polemica fara sfarsit...
Toate aceste lucruri au devenit atat de normale, incat pe masura ce trece timpul, taranu' roman, multumit ca a reusit sa-si depaseasca inaintasii, dacii si romanii si in loc de o dacie, sa-si ia ceva streinez, ba chiar japonez...incepe sa nu mai perceapa realitatea asa cum e ea si incepe sa se minta ca e un domn, un cunoscator si masina lui e speciala...asta pana incepe sa fie mai rau si sa aiba probleme la masina...
Primul greieras care ii suna in urechile, ii distruge universul interior, devine anxios, dezamagirea e maxima...si glontz in service care abia il asteapta..
"Baaa, hai incoace ca a mai venit un idiot...cica sa-i gasim si sa-i rezolvam greierasu'! "
Am comandat pragurile de CZT si kkturilea alea care se pun pe spoilere...cu tot cu manopera = 30 si ceva de mil...cu reducere 20%, aprox, 26 mil.
10 mil. e numai manopera de instalare care dupa reducere devin 8 mil...
Pare mult nu dar ce nu fac io pentru masina mea ?
Pai chiar e mult...insa nu asta ma scoate din sarite...ci faptul ca daca aduc vorba de ceva pe garantie...atunci ehhh atunci totul se transforma
intr-un film cu Colombo...Colombo fiind reprezentatii garantiei si clientul, un suspect...
Tot ce trebuie inteles e ca masina e opera unor oameni pasionati, clientul poate fi si el un fel de pasionat, in cel mai bun caz un cunoscator ...in rest dealer + service + importator = biznis.
Sigur ca realitatile difera de la tara la tara...la fel si biznisu'.
ham ham
Am hamait si eu destul...cred ca am fost primul care a inceput sa latre vis-a-vis de aceste probleme cu cutia...
Dat fiind faptul ca garantia nu mi-a rezolvat problema cea mai arzatoare si cea mai scumpa...am inceput sa abordez problemele un pic diferit,
sa-mi bag p... in ea de garantie, sa-mi fac masina asa cum imi place si sa incep sa caut alte surse de piese pentru masina pentru ca am vazut ca sunt...mnuuult mai ieftine.
Cred ca si la nivel de manopera e la fel...
Ce reusesc ei sa ciupeasca, aplicand garantia doar cand nu mai au incotro...se transforma intr-o pierdere inzecita dupa garantie, cand o parte
din clienti nu le mai calca pragul decat in situatii de forta majora...
Manageri, MBI, Pasiune si Talent...in realitate mu.e fraierilor ca nu ne strica inca o vila in ...
Dar asta e realitatea in RO si orice discutie pe aceasta tema...devina o polemica fara sfarsit...
Toate aceste lucruri au devenit atat de normale, incat pe masura ce trece timpul, taranu' roman, multumit ca a reusit sa-si depaseasca inaintasii, dacii si romanii si in loc de o dacie, sa-si ia ceva streinez, ba chiar japonez...incepe sa nu mai perceapa realitatea asa cum e ea si incepe sa se minta ca e un domn, un cunoscator si masina lui e speciala...asta pana incepe sa fie mai rau si sa aiba probleme la masina...
Primul greieras care ii suna in urechile, ii distruge universul interior, devine anxios, dezamagirea e maxima...si glontz in service care abia il asteapta..
"Baaa, hai incoace ca a mai venit un idiot...cica sa-i gasim si sa-i rezolvam greierasu'! "
Am comandat pragurile de CZT si kkturilea alea care se pun pe spoilere...cu tot cu manopera = 30 si ceva de mil...cu reducere 20%, aprox, 26 mil.
10 mil. e numai manopera de instalare care dupa reducere devin 8 mil...
Pare mult nu dar ce nu fac io pentru masina mea ?
Pai chiar e mult...insa nu asta ma scoate din sarite...ci faptul ca daca aduc vorba de ceva pe garantie...atunci ehhh atunci totul se transforma
intr-un film cu Colombo...Colombo fiind reprezentatii garantiei si clientul, un suspect...
Tot ce trebuie inteles e ca masina e opera unor oameni pasionati, clientul poate fi si el un fel de pasionat, in cel mai bun caz un cunoscator ...in rest dealer + service + importator = biznis.
Sigur ca realitatile difera de la tara la tara...la fel si biznisu'.
QUOTE (gabor13us @ Mar 17 2009, 04:05 PM) ...
traim in romania si asta ne ocupa tot timpul (si ne consuma toti banii )
...
A fost fun pe moment cand Badea a spus asta. E penibil sa ne mai amagim cu prostia asta. Si sunt si mai convins de ceea ce spun dupa ce am stat sa downloadez tot internetul cautand dupa problema mea si sa gasesc pe un forum american cum niste fericiti de proprietari de EVO-uri (parca) s-au trezit intr-o zi cu un recall de la Mitsubishi, a doua zi s-au ales cu un update de soft si in final in a treia zi s-au trezit cu o masina care avea comportamente oarecum asemanatoare cu masina mea. Si in a patra zi s-au plimbat pe la service si in a 5-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 6-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 7-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 8-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 9-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 10-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 11-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 12-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 13-a zi s-au plimbat iar pe la service.
O sa ziceti ca ma plictisesc crunt de m-am pus sa ma repet atata. NU, ci cam de atatea ori s-au plimbat unii. Au cumparat masina perfecta, Mitsubishi le-a stricat-o, Mitsubishi refuza idea ca masinile nu ar fi OK. Asta e Mitsubishi.
Deci bai ... pentru cei care au deschis internetu mai tarziu. Ce zic io aici se intampla in ... AMERICA. Dupa mintea unora, tara tuturor posibilitatilor.
O sa ziceti ca nu stiu sa apreciez calitatea sau mai stiu io ce mi-ati spune in calitate de super cunoscatori and shit, DAR imi este dor de Logan mai mult decat de pisica care mi-a sarit de la balcon. La Dacia desi am avut probleme, DESI NEGAU ca masina ar avea probleme, DESI m-am plimbat si atunci in 2 orase sa inteleg ce se intampla cu masina mea, TOTUSI nu am trecut prin ce trec acuma cu gunoiu asta de lensar. DESI au vazut ca masina trecuse printr-un accident (gasisera talpa corpului clapeta sparta), cand in final au recunoscut ca e ceva ciudat cu masina mea s-au pus pe treaba IMEDIAT, s-au dat peste cap ca sa isi spele pacatele ca masina mea a iesit cica reparata dupa accident, dar cu corpul clapeta bulit de la accident.
Pentru mine e ca un vis urat (ala cu Dacia) care se repeta iar dupa 2 ani cu Mitsubishi-ul, dar la o scara mult mai mare.
Am fost super moale pana acum legat de problema cu masina mea. Dar din partea mea Mitsubishi o sa aiba niste surprize surprize....urate.
traim in romania si asta ne ocupa tot timpul (si ne consuma toti banii )
...
A fost fun pe moment cand Badea a spus asta. E penibil sa ne mai amagim cu prostia asta. Si sunt si mai convins de ceea ce spun dupa ce am stat sa downloadez tot internetul cautand dupa problema mea si sa gasesc pe un forum american cum niste fericiti de proprietari de EVO-uri (parca) s-au trezit intr-o zi cu un recall de la Mitsubishi, a doua zi s-au ales cu un update de soft si in final in a treia zi s-au trezit cu o masina care avea comportamente oarecum asemanatoare cu masina mea. Si in a patra zi s-au plimbat pe la service si in a 5-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 6-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 7-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 8-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 9-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 10-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 11-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 12-a zi s-au plimbat iar pe la service si in a 13-a zi s-au plimbat iar pe la service.
O sa ziceti ca ma plictisesc crunt de m-am pus sa ma repet atata. NU, ci cam de atatea ori s-au plimbat unii. Au cumparat masina perfecta, Mitsubishi le-a stricat-o, Mitsubishi refuza idea ca masinile nu ar fi OK. Asta e Mitsubishi.
Deci bai ... pentru cei care au deschis internetu mai tarziu. Ce zic io aici se intampla in ... AMERICA. Dupa mintea unora, tara tuturor posibilitatilor.
O sa ziceti ca nu stiu sa apreciez calitatea sau mai stiu io ce mi-ati spune in calitate de super cunoscatori and shit, DAR imi este dor de Logan mai mult decat de pisica care mi-a sarit de la balcon. La Dacia desi am avut probleme, DESI NEGAU ca masina ar avea probleme, DESI m-am plimbat si atunci in 2 orase sa inteleg ce se intampla cu masina mea, TOTUSI nu am trecut prin ce trec acuma cu gunoiu asta de lensar. DESI au vazut ca masina trecuse printr-un accident (gasisera talpa corpului clapeta sparta), cand in final au recunoscut ca e ceva ciudat cu masina mea s-au pus pe treaba IMEDIAT, s-au dat peste cap ca sa isi spele pacatele ca masina mea a iesit cica reparata dupa accident, dar cu corpul clapeta bulit de la accident.
Pentru mine e ca un vis urat (ala cu Dacia) care se repeta iar dupa 2 ani cu Mitsubishi-ul, dar la o scara mult mai mare.
Am fost super moale pana acum legat de problema cu masina mea. Dar din partea mea Mitsubishi o sa aiba niste surprize surprize....urate.
Pana la urma , to be or not to be Mitsubishi , in special noul lancer ? Asta a vrut initiatorul acestui topic sa stie .
Noi i-am dat multe argumente to not to be . Deci ?
Eu unul, luandu-mi masina cam pe la inceputul mediatizarii ei si cand nu erau asa multi posesori , pentru ca termenul de asteptare era foarte mare , fiind o masina noua care era inca explorata , nu stiam de eventuale probleme care or sa apara .
Viitorii doritori de Lancer 2008 au acum o mai mare posibilitate de a alege mai bine si a constientiza avantajele si dezavantajele acestei masinii in comparatie cu alte preferinte, decat noi care deja am fost " prima linie " si nu stiam prea bine ce si cum sta treaba .
In afara de pret , raportat la calitatea materialelor ce alcatuiesc integral masina , nu as vedea motivul sa nu fac aceiasi alegere .
Acum s-au ieftinit , si daca ai avut economii in euro , poti sa spui ca e chiar ieftina masina .
Ma deranjeza faptul ca acum e o masina "accesibila" oricui din cauza ieftinirii exagerate de 1500 -2000 euro .
Pentru multi care ii stiu pretul actual , e o masina ieftina . De fapt asa si trebuia sa fie , o masina ieftina . Dar foamea de bani de acum un an , a facut ca noi ceilalti sa platim cu mult peste valoarea ei .
Pe vremurile astea, eu nu as recomada lancer 2008 . Poate un colt , daca iti place Mitsubishi . E mai practic si econom .
Noi i-am dat multe argumente to not to be . Deci ?
Eu unul, luandu-mi masina cam pe la inceputul mediatizarii ei si cand nu erau asa multi posesori , pentru ca termenul de asteptare era foarte mare , fiind o masina noua care era inca explorata , nu stiam de eventuale probleme care or sa apara .
Viitorii doritori de Lancer 2008 au acum o mai mare posibilitate de a alege mai bine si a constientiza avantajele si dezavantajele acestei masinii in comparatie cu alte preferinte, decat noi care deja am fost " prima linie " si nu stiam prea bine ce si cum sta treaba .
In afara de pret , raportat la calitatea materialelor ce alcatuiesc integral masina , nu as vedea motivul sa nu fac aceiasi alegere .
Acum s-au ieftinit , si daca ai avut economii in euro , poti sa spui ca e chiar ieftina masina .
Ma deranjeza faptul ca acum e o masina "accesibila" oricui din cauza ieftinirii exagerate de 1500 -2000 euro .
Pentru multi care ii stiu pretul actual , e o masina ieftina . De fapt asa si trebuia sa fie , o masina ieftina . Dar foamea de bani de acum un an , a facut ca noi ceilalti sa platim cu mult peste valoarea ei .
Pe vremurile astea, eu nu as recomada lancer 2008 . Poate un colt , daca iti place Mitsubishi . E mai practic si econom .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori