Placute de frana la lancer di-d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Mai 21, 2009 2:58 pm

Ok ne-am "offtopicarit" un pic. Sper sa nu te fi jignit in vre-un fel. E foarte bine cand stii sa alegi cea mai buna metoda de a iesi dintr-o situatie nasoala, asa cum a fost cea in care ai fost implicat. La cat mai putine derapaje necontrolate.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Mai 21, 2009 3:06 pm

nici o problema. Ciocnim o bere la urmatoarea intalnire, da?

Avatar utilizator
Cotopaxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 12:37 am

Mesaj de Cotopaxi » Joi Mai 21, 2009 3:18 pm

Apple...pe sensul Turda - Cluj iei curbele alea cu peste 130?...nu se poate ....eu sunt cel mai rapid acolo...se stie .La urmatoarea intalnire Cluj vin si eu...sa imi explici tehnica

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Mai 21, 2009 3:43 pm

tehnica inseamna mai ales cauciucuri noi si acceleratie constanta. sa mor de fac vreun artificiu... doar pastrez viteza constanta si nu-mi trece niciun moment prin gand sa iau piciorul de pe acceleratie sau sa franez (exclus si apasatul pedalei de ambreiaj)

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Joi Mai 21, 2009 6:11 pm

Zicea un mecanic(nu de la vreun service recunoscut, dar eu il respect) ca discurile se tocesc mai tare atunci cand sunt fierbinti, daca franez de la 100 usor, se consuma mai mult decat daca franez puternic.. pentru ca se incing mult mai mult.. iar despre frana pedala vs frana motor, cineva mi-a explicat de ce sunt mai bune franele mari, cele ventilate, ceramice, etc.. pentru ca nu se incing => nu blocheaza roata. folosesc frana de motor doar la decelerari usoare,sau in vale, in viteze superioare(la viteze mici se bruscheaza prea tare masina) si la franari extreme(daca mai apuc sa dau inferioara)

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Vin Mai 22, 2009 4:51 pm

sa spunem ca la revizia de 20.000 nu sunt tocite complet cele de pe fatza, nu s'ar putea schimba cu cele de pe spate care sunt mai putin uzate ?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Mai 22, 2009 5:28 pm

Placutele difera pe fata si pe spate. Daca te uiti totul este mai mic pe spate.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Mai 22, 2009 6:10 pm

am si eu o intrebare: cand se tocesc placutele de frana se aude un scartait sau un huruit?
eu astept un " semnal " de la placute pt ca deja au cam 3mm si nu stiu cand/daca sa le schimb

ps
la mine se aude un scartait dar pe spate.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Mai 22, 2009 8:53 pm

se aude un zgomot de metal care freaca pe alt metal ("diapazonul" de la placute freaca pe disc)

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Dum Mai 24, 2009 2:40 am

Eu nu m-as baza asa tare pe acel zgomot. Cand am desfacut sa schimb placutele, pe dreapta nici nu mai era acel diapazon. Cred ca a cazut cumva in mers, nu cred ca au uitat sa il puna. Doar pe stanga a facut zgomot. Cel mai sigur dai o roata jos si vezi cat mai ai din placute. Daca totusi o sa faca zgomot o sa fie atat de nasol ca nu numai ca o sa il auzi, dar masina o sa atraga mult mai multe priviri. E mai mult scartait decat huruit.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori