Placute de frana la lancer di-d
Zicea un mecanic(nu de la vreun service recunoscut, dar eu il respect) ca discurile se tocesc mai tare atunci cand sunt fierbinti, daca franez de la 100 usor, se consuma mai mult decat daca franez puternic.. pentru ca se incing mult mai mult.. iar despre frana pedala vs frana motor, cineva mi-a explicat de ce sunt mai bune franele mari, cele ventilate, ceramice, etc.. pentru ca nu se incing => nu blocheaza roata. folosesc frana de motor doar la decelerari usoare,sau in vale, in viteze superioare(la viteze mici se bruscheaza prea tare masina) si la franari extreme(daca mai apuc sa dau inferioara)
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
Eu nu m-as baza asa tare pe acel zgomot. Cand am desfacut sa schimb placutele, pe dreapta nici nu mai era acel diapazon. Cred ca a cazut cumva in mers, nu cred ca au uitat sa il puna. Doar pe stanga a facut zgomot. Cel mai sigur dai o roata jos si vezi cat mai ai din placute. Daca totusi o sa faca zgomot o sa fie atat de nasol ca nu numai ca o sa il auzi, dar masina o sa atraga mult mai multe priviri. E mai mult scartait decat huruit.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori