Ulei motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Sep 12, 2011 7:31 pm

"Motul este facut si recomandat special pentru cursele de masini."?

Care curse? Ca sunt sute de feluri. Si oricum nu tot ce e pt curse e bun si pt masini de strada, de fapt mai nimic ce e bun pt curse nu e bun pt strada. Gandeste-te ca la curse nu face nimeni 3 luni pe ani porniri la rece, nu merge nimeni subturat, nu sta nimeni zeci de minute sau chiar ore in ambuteiaje, etc.

Eu nu as pune ulei de curse in masina. Adica nu dupa principiul asta m-as ghida: Daca face pt curse e bun si pt mine. Ca nu merge asa treaba.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Sep 12, 2011 9:57 pm

radu-lancer, e cam nasol daca vitezometru' ti se ducea la 2000, pe bune! In Warp cit prinde?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Sep 13, 2011 11:02 pm

@radu-lancer - O intrebare scurta, ca vad ca te incanta chestia cu ulei de curse, pentru masini de curse gen Mitsubishi si Subaru.. La cursele alea tu ai vazut masini ecchipate cu motoare diesel? Ca vad ca tu ai diesel...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Sep 14, 2011 10:43 am

Mai sunt unele, vezi seaturile leon TDI din numai stiu ce curse, parca campionatul mondial de turisme.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Sep 14, 2011 3:07 pm

Am vazut pe aici ca erau intrebari depsre uleiurile Mitsubishi.
1) Nu sunt facute de Mobil
2) sunt produse in germania ca si ulei de prima umplere.
3) exceptia sunt 0w20 - pentru benzina care este "Made in japan" si cele diesel 5w30 ce vin in bidoane de 4 litri sau 20 litri.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Sep 14, 2011 3:39 pm

Nu stiu care e treaba cu Motul la motoarele diesel, dar eu nu mai pun asa ceva in masina cate zile oi avea...cel putin cat timp voi avea masina diesel. Nu zic ca Motul nu e un ulei bun...este bun pentru anumite motoare si pentru un anumit interval de schimb (mai mic decat alte uleiuri). Am pus si eu la penultima revizie Motul Long Life 5W-30, ulei ce respecta specificatiile 507...si ceva, iar dupa aprox 4000-5000 km a inceput sa il pape de m-am speriat...ajunsesem ca, atat inainte cat si dupa un drum mai lung, sa verific nivelul uleiului si sa completez de fiecare data. Drept urmare, la ultimul schimb de ulei am revenit la Mobil 1 si de atunci am aprox. 7000 km si nu a trebuit sa completez deloc nivelul uleiului.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Sep 19, 2011 9:44 pm

Eu la urmatoarea revizie ( peste vreo 3000 km ) as vrea sa pun 0W40, foloseste sau a folosit cineva acest tip de ulei? Am citit ca ar fi recomandat pentru tdi-uri PD.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mar Sep 20, 2011 9:59 am

QUOTE (moro @ Sep 14 2011, 03:39 PM) Nu stiu care e treaba cu Motul la motoarele diesel, dar eu nu mai pun asa ceva in masina cate zile oi avea...cel putin cat timp voi avea masina diesel. Nu zic ca Motul nu e un ulei bun...este bun pentru anumite motoare si pentru un anumit interval de schimb (mai mic decat alte uleiuri). Am pus si eu la penultima revizie Motul Long Life 5W-30, ulei ce respecta specificatiile 507...si ceva, iar dupa aprox 4000-5000 km a inceput sa il pape de m-am speriat...ajunsesem ca, atat inainte cat si dupa un drum mai lung, sa verific nivelul uleiului si sa completez de fiecare data. Drept urmare, la ultimul schimb de ulei am revenit la Mobil 1 si de atunci am aprox. 7000 km si nu a trebuit sa completez deloc nivelul uleiului.

Nu stiu exact care au fost conditiile la tine, dar Mitsa mea papa ulei doar iarna (cam 1 litru pe iarna, maxim 6-7000km). Vara, deloc! (masor saptamanal nivelul iarna si cam la 2-3 saptamani vara). Eu am ales sa merg pe Mobil1 (ala vine din fabrica, cu ala moare, bafta lui Exxon pt parteneriatul cu Mitsu).

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Sep 21, 2011 10:59 pm

Salut, Eu am diesel 2.0 si am cu ea 50 000km. La prima revizie , la service la Mit baneasa au bagat ulei Q8 Long Life. Dupa cateva saptamani am schimbat uleiul cu Repsol.. La urmatoarele revizii adika la 30 000 si la 45 000 am bagat Motul 5w 30 50400 50700. Motorul suna parca mai fin , chiar cineva de la intalnire de la mitsu, acum la Ranca a spus ca toarce frumos motorul...... si parca merge mai bine cu uleiul asta. Eu de acum numai asa ceva o sa bag. Mai mult, la lichidul de placute am bagat tot Motul dot 5.1. Problema este ca la urm revizie de 60 000 km trebuie schimbat ulei motor, ulei placute lichida ( tot Motul pun) antigelul EVO X care se gaseste peste tot , dar trebuie sa schimb discurile fata. Si nu stiu ce sa pun. Am uitat sa va spun ca toate piesele pentru masina mi le iau de la racing nick. sunt singurii care furnizeaza componente si pt campionatul national de raliuri...


cam asta ar fi.... daca mai aveti intrebari.......

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Sep 21, 2011 11:05 pm

Ma scuzati, dar....

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori