Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
La 402 m, aproximativ o masina si jumatate in fata are RS-ul.
Treapta 1 - plec in fata.
Treapta 2 - am un bot de masina in fata.
Treapta 3 - are el un bot de masina in fata.
Treapta 4 - o masina si jumatate in fata.
De peste 10 ori ne-am dat si rezultatul este aproximativ la fel, iar ce am zis mai sus este rezultatul general.
Am uitat sa spun ca pe langa isonorizare ( care dupa mine este cel mai mare incovenient ), calitatea lacului este una medie. Am umblat cateva zile cu alta masina si Lancer-ul l-am lasat sub niste cabluri electrice, apoi sa constat dupa 2 zile la spalatorie niste pete albe din cauza gainatului de gugustiuc/porumbel/vrabie. In comparatie cu Octavia RS care este neagra, sta des sub un copac , eu o vad plina de gainat cateva zile si nu are nici pe naiba....
Treapta 1 - plec in fata.
Treapta 2 - am un bot de masina in fata.
Treapta 3 - are el un bot de masina in fata.
Treapta 4 - o masina si jumatate in fata.
De peste 10 ori ne-am dat si rezultatul este aproximativ la fel, iar ce am zis mai sus este rezultatul general.
Am uitat sa spun ca pe langa isonorizare ( care dupa mine este cel mai mare incovenient ), calitatea lacului este una medie. Am umblat cateva zile cu alta masina si Lancer-ul l-am lasat sub niste cabluri electrice, apoi sa constat dupa 2 zile la spalatorie niste pete albe din cauza gainatului de gugustiuc/porumbel/vrabie. In comparatie cu Octavia RS care este neagra, sta des sub un copac , eu o vad plina de gainat cateva zile si nu are nici pe naiba....
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Masina pleaca foarte bine de pe loc, daca are gumele adecvate. Cele stock sunt foarte ok, dar cu niste Dunlop GT MAXX, Toyo r888 rezultatele ar fi si mai bune. Cauciucurile de mai sus sunt aproximativ slick-uri si nu pot face parte din dotarea de baza a unei masini de aceasta clasa parerea mea.
Sa revenim....
@ SickneS : daca te uiti pe turometru si schimbi treptele exact la acea limita, normal ca ti se par scurte rapoartele. Pentru o plecare foarte buna , schimbarea de treapta se face in momentul in care simti ca scade inertia, care se simte cel mai bine pe primele 2 trepte In comparatie cu alte masini diesel de 2 litri , Lancerul trage foarte bine.
Probleme la motor/turbina nu am avut pana acum. Exceptand consumul de ulei, sunt foarte multumit.
Motorul VAG are niste avantaje ... se poate monta turbina de la un motor de pana in 2.7 VAG fara sa schimbi interne/ motorul este destul de comun si pareri despre se gasesc pe forumuri ca Seat/Skoda/Audi/VW.
Sa revenim....
@ SickneS : daca te uiti pe turometru si schimbi treptele exact la acea limita, normal ca ti se par scurte rapoartele. Pentru o plecare foarte buna , schimbarea de treapta se face in momentul in care simti ca scade inertia, care se simte cel mai bine pe primele 2 trepte In comparatie cu alte masini diesel de 2 litri , Lancerul trage foarte bine.
Probleme la motor/turbina nu am avut pana acum. Exceptand consumul de ulei, sunt foarte multumit.
Motorul VAG are niste avantaje ... se poate monta turbina de la un motor de pana in 2.7 VAG fara sa schimbi interne/ motorul este destul de comun si pareri despre se gasesc pe forumuri ca Seat/Skoda/Audi/VW.
Mie nu mi-a luat ulei pana acuma...am verificat chiar acum 2 zile uleiul si e chiar bine...adevarul e ca nu am forjato prea tare..am ocrotito destul de mult.Am facut si niste liniutze si mi se pare ca pleaca bine de pe loc.Eu sunt un pic nelamurit.La ce turatie schimbati voi treapta(la liniutze ma refer)?Cand ajungi spre limita turatiei cam pe la 4000 asa sau mai devreme unde incepe sa isi piarda din cuplu?
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Ulei mi-a consumat aproximat 5 litri intre revizii, mai exact 4,8 litri.
Daca am forjat-o ? Nici nu se pune problema, bineinteles ca da
Eu trec de limitare si o las un pic acolo, pana cand simt ca nu mai trage (acum stiu cand nu mai poate si schimb un pic inainte )... asta pe primele 2 trepte. La treptele a 3-a si a4-a povestea se schimba, eu schimb la 4300 pentru ca turele sa sa imi cada pe a 4-a in jurul valorii de 3100-3200 si pana la 402m spre limitare
Producatorul da in cartea un consum de pana la 400 de ml la 1000 de km, iar eu am facut cam 343 de ml la mie , deci pe acolo .,.,.,
Daca am forjat-o ? Nici nu se pune problema, bineinteles ca da
Eu trec de limitare si o las un pic acolo, pana cand simt ca nu mai trage (acum stiu cand nu mai poate si schimb un pic inainte )... asta pe primele 2 trepte. La treptele a 3-a si a4-a povestea se schimba, eu schimb la 4300 pentru ca turele sa sa imi cada pe a 4-a in jurul valorii de 3100-3200 si pana la 402m spre limitare
Producatorul da in cartea un consum de pana la 400 de ml la 1000 de km, iar eu am facut cam 343 de ml la mie , deci pe acolo .,.,.,
Daca faci linute cu un diesel si schimbi peste 4000rpm normal ca pierzi. Dupa 4000rpm puterea si cuplul scad accentuat. La liniute cu un diesle care are cuplul maxim pe la 2000rpm si puterea maxima la 4000rpm cel mai bine e sa schimbi undeva injur de 3500rpm. Daca nu ma crezi fa o incercare si ai sa vezi ca scoti timp mai bun bine nu cu mult dar totusi castigi ceva. Vorbesc din experienta si eu conduc un diesel nu lancer si credetima ca am incercat tot ce se putea i nmaterei de liniute si forjari si am constatat ca timpul cel mai bun cu start de pe loc in scot daca schimb undeva injur de 3500 maxim maximorum 4000rpm, daca trec de 4000rpm fac mult fum pt nimic cum se zice.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori