Probleme Turbina - Lancer Did
Nu se rezolva nimic cu Opc-ul pentru ca ei nu primesc solicitari sau reclamatii decat din partea PERSOANELOR FIZICE.
Si daca masina este in leasing PROPRIETARUL este o persoana juridica si nu poate reclama nimic la OPC.....trebuie sa se adreseze instantelor de judecata.
In schimb eu am zis-o si o repet, atata timp cat cei din service isi dau interesul nu vreau sa incep sa arunc cu pietre, pt ca asa cum a mai spus cineva mai devreme, problema nu este de la cei din Romania si pana acum in relatia cu cei din service nu ma pot plange.
Inca mai am rabdare si incredere ca se va rezolva ceva......sa vedem cat ma mai tine si pe mine rabdarea.
Si daca masina este in leasing PROPRIETARUL este o persoana juridica si nu poate reclama nimic la OPC.....trebuie sa se adreseze instantelor de judecata.
In schimb eu am zis-o si o repet, atata timp cat cei din service isi dau interesul nu vreau sa incep sa arunc cu pietre, pt ca asa cum a mai spus cineva mai devreme, problema nu este de la cei din Romania si pana acum in relatia cu cei din service nu ma pot plange.
Inca mai am rabdare si incredere ca se va rezolva ceva......sa vedem cat ma mai tine si pe mine rabdarea.
Sa mai detaliez povestea mea. Nu am patit treaba asta cu turbina decat la drum lung si nu in depasiri sau in deal sau cand era turata bine. pur si simplu in mers constant dar doar la viteze mari. Solutia cu opritul si repornitul a functionat de fiecare data (cam de 7-8 ori la un drum de 400 km si la dus si la intors la fel). mi s-a aprins un martor de bord pe 26.12 deci - service-uri inchise. dupa o zi s-a stins. si gata. acum masina merge bine. dar nu am mai iesit la drum lung. in schimb am iesit sa ma distrez putin pe zapada intr-o parcare. turata in continu si chinuita cam 30 min - absolut nici o problema. Practic acum masina merge perfect. Dar ma gandesc ca la drum lung s-ar putea sa se repete.
Masina are 33.000 km. Mai nou cand am pus lichid de parbriz am observat ca si antigelul e f scazut - sub minim. Unde s-a dus .... nu stiu. Sincer nici nu prea m-am uitat la antigel pt ca ma gandeam ca e masina noua si n-ar trebui sa patesc asa ceva. Prin toamna stiu ca era plin. Motorul nu s-a incalzit peste jumatate. M-am gandit ca poate e asa de mai mult timp si ca poate ar fi asta cauza - dar motorul nu era incins cand am tot patit treaba aia cu turbina.
Problema cu turbina mie mi se pare mai degraba electrica. E clar ca un senzor ceva taie turbina pt ca se reseteaza la oprire - pornire. intrebarea e ce senzor face asta si de ce?
Sper sa se gaseasca rezolvarea la problema asta.
Masina are 33.000 km. Mai nou cand am pus lichid de parbriz am observat ca si antigelul e f scazut - sub minim. Unde s-a dus .... nu stiu. Sincer nici nu prea m-am uitat la antigel pt ca ma gandeam ca e masina noua si n-ar trebui sa patesc asa ceva. Prin toamna stiu ca era plin. Motorul nu s-a incalzit peste jumatate. M-am gandit ca poate e asa de mai mult timp si ca poate ar fi asta cauza - dar motorul nu era incins cand am tot patit treaba aia cu turbina.
Problema cu turbina mie mi se pare mai degraba electrica. E clar ca un senzor ceva taie turbina pt ca se reseteaza la oprire - pornire. intrebarea e ce senzor face asta si de ce?
Sper sa se gaseasca rezolvarea la problema asta.
Intreaba-ma daca a disparut
Ideea este ca acum s-a marit si timpul de reactie al masinii din momentul in care calci acceleratia si pana cand ea incepe sa urce in ture si sa prinda viteza (lag).
De multe ori, daca sunt in vit 4 /2000rpm....calc acceleratia si ....NIMIC.....trebuie sa schimb in 3 ...sa isi faca presiune turbina si abia atunci trec in 4 si sa continui pe accelerare. Lucru care la diesel nu are voie sa se intample, pt ca ele la turatie joasa lucreaza cel mai bine...
Asta se datoreaza in mare parte unei pierderi de presiune pe traseu, vreun furtun fisurat, intercooler spart de la vreo piarta...etc. Dar abia acum a trecut vremea urata si o sa incep iar cu drumurile la Mcar. Sper sa reusesc sa ii conving intr-un final sa verifice daca atunci cand au montat noua turbina a fost corect etanseizata si nu pierde presiune pe la vreun colier sau eventual sa imi dea un accept sa inlocuiesc acea tubulatura din furtune cu una pe teava(inox).
Ideea este ca acum s-a marit si timpul de reactie al masinii din momentul in care calci acceleratia si pana cand ea incepe sa urce in ture si sa prinda viteza (lag).
De multe ori, daca sunt in vit 4 /2000rpm....calc acceleratia si ....NIMIC.....trebuie sa schimb in 3 ...sa isi faca presiune turbina si abia atunci trec in 4 si sa continui pe accelerare. Lucru care la diesel nu are voie sa se intample, pt ca ele la turatie joasa lucreaza cel mai bine...
Asta se datoreaza in mare parte unei pierderi de presiune pe traseu, vreun furtun fisurat, intercooler spart de la vreo piarta...etc. Dar abia acum a trecut vremea urata si o sa incep iar cu drumurile la Mcar. Sper sa reusesc sa ii conving intr-un final sa verifice daca atunci cand au montat noua turbina a fost corect etanseizata si nu pierde presiune pe la vreun colier sau eventual sa imi dea un accept sa inlocuiesc acea tubulatura din furtune cu una pe teava(inox).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori