Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (DeBogdan)
Ideea era ca, daca a aparut ca problema ca urmare a unei utilizari "neatente" e bine sa fie spuse...pentru a se lua masurile de corectie necesare.
Mai exact, scoaterea masinii din garantie.
Bogdane, eu am problema aia cu topaitul motorului la plecarea de pe loc (acu face si cind schimb vitezele cu motorul rece). Am reclamat-o-n service la revizie, au constatat si domniile lor ca asa e si drept urmare... care crezi c-a fost solutia tehnica aleasa? ECHILIBRAM ROTILE! M-au incarcat cu 150 ron pentru actiunea asta. La insistentele mele, seful de tura a luat masina in probe, i-am aratat cum face, a reprodus si domnia sa respectiva topaiala si s-a decis (abia atunci) verificarea tampoanelor de la motor si cutie. Bineinteles ca acelea au fost gasite in buna regula dar s-a pus mina pe cheie si s-a strins la ele pina a-nceput sa curga apa din buloane (lucru care, sincer, nu mi-a placut, cuplul la care fusesera strinse inainte fiind ala de fabrica). Dupa cum ziceam, masina continua sa manifeste aceleasi simptome, in plus de asta, mirosindu-mi a ulei incins in masina.
Apropos de scoaterea masinii din garantie, pe vremea cind aveam Solenza, cum intram pe poarta la IPSO, fugeau toti mecanicii si se adaposteau la cantina. Asadar, faceau pe dracu-n patru sa-mi scoata utilajul din garantie. Atit de departe s-a ajuns ca-ntr-o zi, am intrat la ei si ma trezesc cu sefu' de tura ca vine glont la mine si-mi zice: "TI-AM SCOS MASINA DIN GARANTIE, GATA! Aseara ai trecut cu 120 pe linga mine, pe Bucuresti-Ploiesti."
Ideea era ca, daca a aparut ca problema ca urmare a unei utilizari "neatente" e bine sa fie spuse...pentru a se lua masurile de corectie necesare.
Mai exact, scoaterea masinii din garantie.
Bogdane, eu am problema aia cu topaitul motorului la plecarea de pe loc (acu face si cind schimb vitezele cu motorul rece). Am reclamat-o-n service la revizie, au constatat si domniile lor ca asa e si drept urmare... care crezi c-a fost solutia tehnica aleasa? ECHILIBRAM ROTILE! M-au incarcat cu 150 ron pentru actiunea asta. La insistentele mele, seful de tura a luat masina in probe, i-am aratat cum face, a reprodus si domnia sa respectiva topaiala si s-a decis (abia atunci) verificarea tampoanelor de la motor si cutie. Bineinteles ca acelea au fost gasite in buna regula dar s-a pus mina pe cheie si s-a strins la ele pina a-nceput sa curga apa din buloane (lucru care, sincer, nu mi-a placut, cuplul la care fusesera strinse inainte fiind ala de fabrica). Dupa cum ziceam, masina continua sa manifeste aceleasi simptome, in plus de asta, mirosindu-mi a ulei incins in masina.
Apropos de scoaterea masinii din garantie, pe vremea cind aveam Solenza, cum intram pe poarta la IPSO, fugeau toti mecanicii si se adaposteau la cantina. Asadar, faceau pe dracu-n patru sa-mi scoata utilajul din garantie. Atit de departe s-a ajuns ca-ntr-o zi, am intrat la ei si ma trezesc cu sefu' de tura ca vine glont la mine si-mi zice: "TI-AM SCOS MASINA DIN GARANTIE, GATA! Aseara ai trecut cu 120 pe linga mine, pe Bucuresti-Ploiesti."
Am fost in service pe Metalurgiei si s-a rezolvat problema cu torpedoul, au inlocuit nishte chestii de cauciuc si acum nu mai sunt probleme.
Marea problema este ca de vreo saptamana am un zgomot fooooarte suparator pe dreapta fata, un scartait ce apare la denivelari, dar numai cand are el chef. Bineinteles ca am fost cu masina in service (la RomExpo), m-a disperat scartaitul tot drumul pana acolo, apoi am facut o proba pe un drum praf si pulbere de pe langa ei si guess what.... nici un zgomot. Foarte frumos... Au spus ca probabil a intrat mizerie nu stiu pe unde, au curatat-o putin si gata. La intoarcere, pe piatra cubica de la aviatorilor, iar..... Nu m-am mai intors ca era toata zona blocata, nenoricire... stiti si voi cum e pe acolo. Cred ca maine o sa ma duc iar pe piatra cubica si filmez, sa am dovada cum face.... sper sa faca.
Ce ar putea fi? Posibil amortizorul?
Marea problema este ca de vreo saptamana am un zgomot fooooarte suparator pe dreapta fata, un scartait ce apare la denivelari, dar numai cand are el chef. Bineinteles ca am fost cu masina in service (la RomExpo), m-a disperat scartaitul tot drumul pana acolo, apoi am facut o proba pe un drum praf si pulbere de pe langa ei si guess what.... nici un zgomot. Foarte frumos... Au spus ca probabil a intrat mizerie nu stiu pe unde, au curatat-o putin si gata. La intoarcere, pe piatra cubica de la aviatorilor, iar..... Nu m-am mai intors ca era toata zona blocata, nenoricire... stiti si voi cum e pe acolo. Cred ca maine o sa ma duc iar pe piatra cubica si filmez, sa am dovada cum face.... sper sa faca.
Ce ar putea fi? Posibil amortizorul?
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Salutari!
Pentru posesorii de Lancer 2008 2.0 DI-D o intrebare:
A remarcat cineva un troncanit in cutia de viteze la mersul cu spatele cau la plecare lenta de pe loc cu a-ntaia?
La mine dupa 6000 km facuti cu grija, m-a ferit Dumnezeu de gropi criminale, acest troncanit devine din ce in ce mai suparator.
Pentru posesorii de Lancer 2008 2.0 DI-D o intrebare:
A remarcat cineva un troncanit in cutia de viteze la mersul cu spatele cau la plecare lenta de pe loc cu a-ntaia?
La mine dupa 6000 km facuti cu grija, m-a ferit Dumnezeu de gropi criminale, acest troncanit devine din ce in ce mai suparator.
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori