Ulei motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Sep 07, 2011 8:31 pm

nini, cu ce recomanda aia de la Mobil pentru masina mea era sa-mi fac cutia praf!

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Sep 07, 2011 10:17 pm

QUOTE (AvionarU @ Sep 7 2011, 01:43 PM) Se pot amesteca uleiurile? Sunt neexperimentat la capitolul asta, dar mi-au dat de la prima revizie un bidon de ulei Texaco care a ramas (nu e plin). Pot sa iau alt ulei de la alta firma mai buna? Accepta asa ceva in garantie - consumabilele mele, daca sunt acceptate de producator? Nu stiam asta.

Uleiul ramas nu il amesteca daca iei altceva. Sinteticele sunt teoretic perfect miscibile, dar nu as abuza de calitatea asta a lor decat daca as fi fortat de imprejurari(necesitate de a completa si sa nu gasesc ce am in motor)... Legat de consumabile, eu am venit intotdeauna cu fluidele(filtrele de aer si polen refuz sa le schimb in service, mai ales ca si-au facut un obicei in a veni cu ele indiferent de rulajul dintre revizii desi in cartea masinii scrie clar intervalul de schimb - eu le schimb singur, la un pret de 25-30% din ce cer ei, filtrele fiind identice si la fel...adica Herth and Buss Jakoparts). La toate masinile avute de noi, deci in garantie. La Dacia am avut un "scandal" monstru, discutii pana la directorul service-ului, dar au acceptat uleiul in momentul in care am pus mana pe telefon sa sun la Vocea Clientului si la ANPC. Reviziile urmatoare.. nici cea mai mica problema. Practic nu au nici o baza legala sa te oblige. Cu Lancerul nu am si nu am avut nici cea mai mica problema in a aduce uleiul meu. Service-ul s-a comportat perfect normal. Ia un ulei bun, si du-te sigur pe tine. Nu vei avea probleme, ai tot dreptul sa faci asta.
@nini - Subscriu la ce spune Marty - Ce spune fabricantul este cel mai important guideline. La capitolul tip ulei si vascozitati poti alege linistit producatorul uleiului respectand normele impuse de fabricantul masinii..

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Sep 08, 2011 7:40 pm

Daca a facut cineva revizia la lancer 1.6 Euro5 sau ASX 1.6 il rog sa imi comunice ce ulei i-au pus cei de la reprezentanta(marca, tip, vascozitate, etc).
Am ramas la 2 optiuni MObil1 ESP formula 5w30 sau MObil super 3000 5w40 si nustiu care din astea 2 ar fi mai bun pentru motor. Cei de la reprezentanta zic ca primul(ESP formula) ar fi pt diesel si ca ei recomanda a doua optiune.
Eu as inclina spre prima optiune ca pe bidon scrie ca e bun si pt motoarele pe benzina.

Prima umplere a autovehiculelor mitsubishi comercializate in romania se face in japonia sau in romania? Cu ce ulei?

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Joi Sep 08, 2011 8:43 pm

Mie mi-au pus la prima revizie Mobil1 Special V 5W30 si de atunci merg numai pe asta (special pentru motoarele VW TDI fara filtru de particule).
Dar tu ai benzina...

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Sep 08, 2011 9:30 pm

@Flipper- In postul 24 am scris despre uleiul de prima umplere si despre Mobil S3000. Cumpara un Mobil 1 5w40 sau 0w40 (desi 5w40 este suficient pentru conditiile climaterice de la noi..) si te prezinti cu el. Nu iti pierde timpul cu discutii in service. Ai dreptul sa aduci uleiul, atata timp cat respecta minim norma recomandata in cartea masinii. Orice Mobil 1 este peste minimul cerut, deci... Iar in ceea ce priveste sfaturile celor din service in privinta uleiurilor(motor sau cutie).. uita. Sunt praf. Singurul lucru care ii intereseaza este sa isi vanda marfa proprie..

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Vin Sep 09, 2011 12:45 pm

Acum am sunat la service (LITEX Ploiesti) si am intrebat cine produce uleiul.
Mi s-a raspuns ca uleiul este de la Mobil, dar vine in bidoane de 1 si 4 litri pe care scrie doar "Mitsubishi 5w-40".
Atat am aflat, dar am fost asigurat ca aceste consumabile sunt de cea mai buna calitate.
Si adevarul e ca pana in prezent nu am avut probleme.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Sep 09, 2011 5:13 pm

Si ce probleme crezi ca ar putea sa apara la o masina noua din cauza uleiului(care totusi este de la un producator consacrat..)? Pana in o 100,000km ajungi fara probleme si cu ulei mineral schimbat mai des.. Ideea este daca vrei sa dai pe un ulei dintr-o gama inferioara luat din service mai mult decat pe unul din gama de top a aceluiasi producator luat de pe piata.. go for it. Sincer, la ce raspuns te-ai fi asteptat de la ei? Sa te asigure ca este un ulei mult mai slab decat ce poti lua cu aceiasi bani de pe piata?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Sep 09, 2011 9:01 pm

bineinteles ca specificatiile fabricantului sunt cele mai importante, dar de exemplu mitsubishi spune 5w40 si sunt producatori de uleiuri care au mai multe tipuri de ulei 5w40, si atunci te uiti in catalogul pus la dispozitie de producatorul uleiuluilui si vezi ce tip de ulei recomanda ei pentru masina respectiva.
oricum producatorul masinii recomanda de ex 5w30, 5w40, plus celelalte clasificari internationale: SL, SM, A3/B4, etc., care sunt foarte importante in alegerea uleiului, mai importante decat clasificarea SAE.
aceeasi masina care circula una in dubai si alta in norvegia, poate sa mearga cu acelasi tip de ulei, dar neaparat cu clasificarea SAE diferita.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Sep 12, 2011 4:25 pm

Salut.

Eu am un lancer 2009 2.0 did 140 cp. Masina a venit echipata cu Mobil 1 5w 30 ESP.
La prima revizie , cei de la reprezentanta au inlocuit uleiul cu un tip de ulei de care nu am auzit pana acum. Q8 LONG LIFE. Nefiind multumit de el , motorul se auzea foarte tare iar in momentul in care motorul era pornit si stand pe loc , acul de la vitezometru fluctua , se ducea fie spre 2000 fie cobora, am schimbat cu Repsol. Cei de la SEAT folosesc in cursele de masini acest tip de ulei. Dupa care de am aflat de la cineva ca MOTUL este un ulei bun pentru masinile de curse gen MITSUBISHI SAU SUBARU. Iar de un an si ceva am bagat numai MOTUL 5W-30 504 00 507 00. Iar la ultima revizie de 45000 km am completat lichidul pentru frane tot cu MOTUL DOT5.1. Eu la ulei numai acest tip folosesc si e ok.PLus ca , Motul este facut si recomandat special pentru cursele de masini.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Sep 12, 2011 5:54 pm

Si care e legatura intre masina ta si "Motul este facut si recomandat special pentru cursele de masini."?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori