Probleme Turbina - Lancer Did
salut. am avut si eu exact aceeasi problema dar exact in sarbatorile de iarna cand nu prea am avut unde sa o duc. totul era inchis. am fost la tiriac auto service mai tarziu - si.... am primit urmatorul raspuns. daca masina merge bine acum noi nu avem ce sa ii facem. adica nu intra pe garantie decat daca masina are o problema in momentul in care vii la noi. pana acum nu am reusit sa mai ajung la service. te rog tine-ma la curent cu ce ai mai facut ca sa stiu si eu cum sa procedez. momentan nu am mai iesit din oras si nu mi-a mai facut probleme. dar stiu ca si eu am patit-o doar la viteze de peste 130.
QUOTE (alexutzu @ Jan 14 2010, 01:41 PM) Pe vechea turbina codul de eroare dat era o defectiune de turbina...nu mai stiu exact cum era acel cod de eroare.
Acum la eroarea care a aparut descrierea este asta : Boost Pressure Regulation: Control range not reached
Ca si posibile cauze: Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leacking
Solutie: Check hoses / Pipes to and between Components
Deci este destul de clar ca turbina nu primeste presiunea de care are nevoie. Asta se intampla din cauza unei pierderi de aer.
Salut,
Ti-au rezolvat problema?
Daca nu ma insel marti adica 19.01 aveai masina tot in service nu?
Am aproape aceeasi problema si marti am fost chemat sa-mi schimbe turbina.
De schimbat nu au schimbat-o si se pare ca nu stiu ce sa faca.
Ideea e ca daca se schimba o piesa pe garantie si defectul era cauzat de altceva sunt obligati sa plateasca reparatia din bugetul propriu.
Treaba asta cu turbina am patit-o si eu dar nu in tara ci in Grecia.
Si daca tot am pomenit de treaba asta o sa va si povestesc.
23.12.2008 plecat spre Grecia..totul perfect
25.12 pierdut putere motor si aprins martor pe bord.
Am sunat la MAP si mi s-a zis ca am 2 variante:
1.Sa sune ei la greci si daca raspunde cineva, ca de'era craciunul, sa trimita un echipaj cu platforma sa ma ridice.
2.Daca sunt deplasabil si am unde sa dorm, sa astept pana pe 28.12 si sa merg la cel mai apropiat service Mitsubishi.
Am ales varianta 2 si am avut urmatoarea surpriza.
In Grecia nu exista modelul 2.0Did...totul perge pe benzina.
Dupa ce s-au minunat si i-au facut poze, s-au apucat de testat.
Ghici surpriza..au gasit defectul dar nu au piesa ptr ca nu au modelul..normal.(ceva electrovalva care comanda geometria variabila a turbinei)
Am spus ok, sunam la VW si cumparam piesa. Zis si facut..sunat, cautat si pana la urma gasit piesa pe data de 29.
Am schimbat piesa si iar surpriza nu era asta.
Din nou doua variante:
1. Sa plec asa spre Romania ptr ca trebuia sa ajung pe 30 sau
2. Sa las masina acolo si sa o aduca MAP-ul
Am ales varianta 2.
Am venit de la Atena fara turbina.M-am inarmat cu rabdare si am ajuns asa.
Autostrada max 110-120
In panta max 70
La vale max 140
Ajuns in Romania facut treaba pe 30 si 31 cu masina asa defecta iar pe data de 1.01 plecat spre Satu Mare.
4.01. M-am prezentat la Baia Mare la service Mitsubishi.
Aici surpriza..Stim ce are..Stiti, aveti o valva defecta care regleaza geometria turbinei..(eu cu valva noua in portbagaj..)
Cand le-am povestit cu valva s-au razgandit..Stiti..est computerul de motor...si oricum..noi nu avem asemenea piese pe stoc.
Sun la Bucuresti la berceni unde vorbisem in prealabil de la aparitia defectului si ei ma intreaba la ce concluzie au ajuns cei de la BM.
Ii intreb pe cei de la BM si ei nu stiu ce sa spuna..dar...stati sa mai punem masina pe tester.
Mai stau inca o ora timp in care au ambalat-o de am crezut ca-i sar pistoanele si vin ei cu solutia.
Trebuie schibata Turbina.
Ok spun, am mers 2000 si ceva de km mai rezist inca 600..nu-i problema..plec spre bucuresti asa.
Merg la Satu Mare sa ma preg sa plec spre Bucuresti..Pe drum isi revine masina...
Merge perfect...
Plec spre Bucuresti si masina merge perfect..La sibiu se stinge si martorul din bord..si totul merge..
Ajun in B, merg la berceni, se face constatare, se constata ca merge dar codul de er ramane acolo scris..
Comanda turbina, ma programeaza, aduc masina pe 19 seara.Mi se spune ca vorbim pe 20 sa vedem cum stau lucrurile.
Pe 20 la ora 18 sun sa intreb ptr ca aveam nevoie de masina si mi se spune:
Stiti, nu ne-am apucat sa schimbam turbina ca nu suntem siguri ca acolo e problema..
Din nou se pare ca am doua variante:
1. Las masina acolo pana cand nu stiu..
2. Iau masina asa si merg pana apare din nou defectul si reiau toata povestea..
Sunt Total dezamagit..
Am un portofel plin cu carti de vizita ale domnilor de la Mitsubishi care de altfel sunt f ok,
Problema vine de departe nu de aici din RO.. aici nu au ce sa faca..
Detin o masina frumoasa dar cu ff multe probleme..
Vopsea proasta,
Zgomot infernal,
Etriere spate schimbate pe garantie si totusi inca mai zdrangane,
Tot felul de trosnituri la articulatii..
Pielea se cojeste la scaunul soferului..
Navigatia nu stie mai nimic cu tot updateul de ro..
ACUM MOTORUL LA DOAR 60000km.
In ceea ce priveste scrisul sau cum vreti sa-i spuneti la mitsu intl. sau eu..toate mailurile din Ro se intorc in Ro adica la Mcar.
Imi pare rau dar puteam sa scriu un roman in timpul pierdut pe la service...
Un roman plin cu probleme la Lancerul asta frumos si atat.
VA SALUT
Acum la eroarea care a aparut descrierea este asta : Boost Pressure Regulation: Control range not reached
Ca si posibile cauze: Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leacking
Solutie: Check hoses / Pipes to and between Components
Deci este destul de clar ca turbina nu primeste presiunea de care are nevoie. Asta se intampla din cauza unei pierderi de aer.
Salut,
Ti-au rezolvat problema?
Daca nu ma insel marti adica 19.01 aveai masina tot in service nu?
Am aproape aceeasi problema si marti am fost chemat sa-mi schimbe turbina.
De schimbat nu au schimbat-o si se pare ca nu stiu ce sa faca.
Ideea e ca daca se schimba o piesa pe garantie si defectul era cauzat de altceva sunt obligati sa plateasca reparatia din bugetul propriu.
Treaba asta cu turbina am patit-o si eu dar nu in tara ci in Grecia.
Si daca tot am pomenit de treaba asta o sa va si povestesc.
23.12.2008 plecat spre Grecia..totul perfect
25.12 pierdut putere motor si aprins martor pe bord.
Am sunat la MAP si mi s-a zis ca am 2 variante:
1.Sa sune ei la greci si daca raspunde cineva, ca de'era craciunul, sa trimita un echipaj cu platforma sa ma ridice.
2.Daca sunt deplasabil si am unde sa dorm, sa astept pana pe 28.12 si sa merg la cel mai apropiat service Mitsubishi.
Am ales varianta 2 si am avut urmatoarea surpriza.
In Grecia nu exista modelul 2.0Did...totul perge pe benzina.
Dupa ce s-au minunat si i-au facut poze, s-au apucat de testat.
Ghici surpriza..au gasit defectul dar nu au piesa ptr ca nu au modelul..normal.(ceva electrovalva care comanda geometria variabila a turbinei)
Am spus ok, sunam la VW si cumparam piesa. Zis si facut..sunat, cautat si pana la urma gasit piesa pe data de 29.
Am schimbat piesa si iar surpriza nu era asta.
Din nou doua variante:
1. Sa plec asa spre Romania ptr ca trebuia sa ajung pe 30 sau
2. Sa las masina acolo si sa o aduca MAP-ul
Am ales varianta 2.
Am venit de la Atena fara turbina.M-am inarmat cu rabdare si am ajuns asa.
Autostrada max 110-120
In panta max 70
La vale max 140
Ajuns in Romania facut treaba pe 30 si 31 cu masina asa defecta iar pe data de 1.01 plecat spre Satu Mare.
4.01. M-am prezentat la Baia Mare la service Mitsubishi.
Aici surpriza..Stim ce are..Stiti, aveti o valva defecta care regleaza geometria turbinei..(eu cu valva noua in portbagaj..)
Cand le-am povestit cu valva s-au razgandit..Stiti..est computerul de motor...si oricum..noi nu avem asemenea piese pe stoc.
Sun la Bucuresti la berceni unde vorbisem in prealabil de la aparitia defectului si ei ma intreaba la ce concluzie au ajuns cei de la BM.
Ii intreb pe cei de la BM si ei nu stiu ce sa spuna..dar...stati sa mai punem masina pe tester.
Mai stau inca o ora timp in care au ambalat-o de am crezut ca-i sar pistoanele si vin ei cu solutia.
Trebuie schibata Turbina.
Ok spun, am mers 2000 si ceva de km mai rezist inca 600..nu-i problema..plec spre bucuresti asa.
Merg la Satu Mare sa ma preg sa plec spre Bucuresti..Pe drum isi revine masina...
Merge perfect...
Plec spre Bucuresti si masina merge perfect..La sibiu se stinge si martorul din bord..si totul merge..
Ajun in B, merg la berceni, se face constatare, se constata ca merge dar codul de er ramane acolo scris..
Comanda turbina, ma programeaza, aduc masina pe 19 seara.Mi se spune ca vorbim pe 20 sa vedem cum stau lucrurile.
Pe 20 la ora 18 sun sa intreb ptr ca aveam nevoie de masina si mi se spune:
Stiti, nu ne-am apucat sa schimbam turbina ca nu suntem siguri ca acolo e problema..
Din nou se pare ca am doua variante:
1. Las masina acolo pana cand nu stiu..
2. Iau masina asa si merg pana apare din nou defectul si reiau toata povestea..
Sunt Total dezamagit..
Am un portofel plin cu carti de vizita ale domnilor de la Mitsubishi care de altfel sunt f ok,
Problema vine de departe nu de aici din RO.. aici nu au ce sa faca..
Detin o masina frumoasa dar cu ff multe probleme..
Vopsea proasta,
Zgomot infernal,
Etriere spate schimbate pe garantie si totusi inca mai zdrangane,
Tot felul de trosnituri la articulatii..
Pielea se cojeste la scaunul soferului..
Navigatia nu stie mai nimic cu tot updateul de ro..
ACUM MOTORUL LA DOAR 60000km.
In ceea ce priveste scrisul sau cum vreti sa-i spuneti la mitsu intl. sau eu..toate mailurile din Ro se intorc in Ro adica la Mcar.
Imi pare rau dar puteam sa scriu un roman in timpul pierdut pe la service...
Un roman plin cu probleme la Lancerul asta frumos si atat.
VA SALUT
Momentan masina este in service de luni dupa-amiaza si nu i-au dat inca de cap....pana acum am crezut ca masina mea este un caz izolat, dar incep sa imi fac griji,mai ales ca la mine turbina DEJA ESTE SCHIMBATA, dar simptomele au reaparut cu un alt cod de eroare de data asta....
Incep sa ma gandesc cat de fiabile pot fi motoarele astea cu toate ca pe vw se descurca ireprosabil...sau stiu cei din service de la vw ce sa le faca si nu vor sa divulge "secretul"?
Incep sa ma gandesc cat de fiabile pot fi motoarele astea cu toate ca pe vw se descurca ireprosabil...sau stiu cei din service de la vw ce sa le faca si nu vor sa divulge "secretul"?
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Ma bag si eu in plus....dar cand imi cautam masina (inainte de mitsu) cel de la service-ul unde mergeam si merg mi-a zis sa evit cu orice pret VW 2.0 TDI pentru ca sunt problematice, fata de 1,9TDI care sunt invicibile, pentru ca au inceput sa faca subansamble in alte tari. De exemplu: nu stiu ce cablu care e facut in romania si izolatia cablului se termina inainte de mufele pe care le conecteaza si intra apa la contacte...spre deosebire de cablurile nemtesti la care izolatia incastra mufa respectiva...deci si VW-urile au probleme cu motorul asta
@ovi: Nu vreau sa te sperii, dar la fel s-a intamplat si la a mea.
Am patit-o prima oara, fara sa se aprinda nici un martor pe bord si dupa ce opream/porneam motorul totul era ok. Dar dupa un timp(si doar la drum lung) problema a reaparut. La un moment dat ti se va aprinde martorul de motor si abia atunci cei din service vor putea sa vada care este codul de eroare care provoaca acest limp mode.
Am patit-o prima oara, fara sa se aprinda nici un martor pe bord si dupa ce opream/porneam motorul totul era ok. Dar dupa un timp(si doar la drum lung) problema a reaparut. La un moment dat ti se va aprinde martorul de motor si abia atunci cei din service vor putea sa vada care este codul de eroare care provoaca acest limp mode.
QUOTE (alexutzu @ Jan 22 2010, 12:24 AM) Momentan masina este in service de luni dupa-amiaza si nu i-au dat inca de cap....pana acum am crezut ca masina mea este un caz izolat, dar incep sa imi fac griji,mai ales ca la mine turbina DEJA ESTE SCHIMBATA, dar simptomele au reaparut cu un alt cod de eroare de data asta....
Incep sa ma gandesc cat de fiabile pot fi motoarele astea cu toate ca pe vw se descurca ireprosabil...sau stiu cei din service de la vw ce sa le faca si nu vor sa divulge "secretul"?
Mie mi-au promis ca azi la 12 imi dau o solutie.
Le-am spus ca pana in ora 16 vreau masina(reparata sau nu).
Daca nu o repara o sa ma gandesc mai departe.
Trebuie sa facem ceva.Nu se poate.Am dat o gramada de bani pe masina si vreau o rezolvare.
Exista institutii care se ocupa cu protectia consumatoruli...in maxima instanta...
Trebuie doar sa te gandesti ca nu vor tine ocupate 2 rampe din 4 cu masinile noastre.
Aseara la ora 17 amandoua erau afara.Asta inseamna ca de fapt ei se gandesc la defectul nostru printre alte reparatii iar noi trebuie sa asteptam.
Incep sa ma gandesc cat de fiabile pot fi motoarele astea cu toate ca pe vw se descurca ireprosabil...sau stiu cei din service de la vw ce sa le faca si nu vor sa divulge "secretul"?
Mie mi-au promis ca azi la 12 imi dau o solutie.
Le-am spus ca pana in ora 16 vreau masina(reparata sau nu).
Daca nu o repara o sa ma gandesc mai departe.
Trebuie sa facem ceva.Nu se poate.Am dat o gramada de bani pe masina si vreau o rezolvare.
Exista institutii care se ocupa cu protectia consumatoruli...in maxima instanta...
Trebuie doar sa te gandesti ca nu vor tine ocupate 2 rampe din 4 cu masinile noastre.
Aseara la ora 17 amandoua erau afara.Asta inseamna ca de fapt ei se gandesc la defectul nostru printre alte reparatii iar noi trebuie sa asteptam.
Sfatul meu e sa va duceti sa faceti plangere la protectia consumatorului ca o sa le dardaie chiloti cand o sa se trezeasca cu ei pe cap. Iar daca nu sunt capabil sa rezolve proplema cereti sa schimbe motorul cu totul sau chiar sa va dea o masina nou sau banii inapoi. Din cate stiu eu cam i norice contract de garantie scrie: In cazul in care durata de nefolosire a produsului dincauza unei probleme aparute in garantie depaseste 10% din durata totala a garantie la cererea clientului acesta poate primi banii in intregime inapoi. In cazul in care defectionea aparuta in garantie nu poate fi remediata sau nu se poate determina cauza exacta a acesteia produsul se inlocuieste cu unul nou identic sau se restituie contravaloare achitata la cumparare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori