Placute de frana la lancer di-d
Lancerele noastre sunt sportive doar la look.Noul Mondeo e o masina de familie fara "ADN sportiv", fara "frane sport", fara "directie sport"...este o mosie de masina de 5 m si peste o tona jumate'...dar... nu o vei prinde niciodata cu un Lancer 1.8 MT, franeaza violent...conform teoriei relativitatii restranse zboara totul prin masina...dar se opreste...la Lancer...am emotii Pe drumul Turda- Cluj...exista doua curbe unde sunt parapeti ce despart sensurile de mers iar eu le iau cu 130km/h ( recunosc ..e inprudent) cu Ford-ul fara probleme ...la Lancer...fuge fundicul putintel, cat sa te sperie si sa uiti de inrudirea cu EVO ....Calitatea placutelor de frana e indoielnica dupa parerea mea...despre discuri nici nu mai vorbesc.Acestea fiind spuse...putem trage niste concluzii cu privire la alegerea facuta in momentul cumpararii Lancerelor, niste concluzii deloc magulitoare pentru noi ...e clar vorba de altceva decat ratiune atunci cand iti iei asa ceva.
Hmmm.....dupa ce am citit acest topic pot sa spun ca sunt de acord cu SickneS.
Si eu am schimbat placutele "relativ" repede, la numai 13.000 km, iar discurile de frana pe fata sunt putin tocite. Concluziile pe care le-am tras sunt urmatoarele:
1.placutele si discurile de pe Lancerul motorizare di-d sunt facute din materiale slabe calitativ (nu stiu cun sunt la celelalte variante de motorizare)
2.daca schimbam placutele de frana pe fata din 15.000 in 15.000, am pus-o
3.cred ca trebuie sa ne axam pe placute si discuri de upgrade (cel putin avem garantia ca sunt facute din materiale mai bune), pentru ca, daca mergem in service-ul Mitsubishi si spunem ca vrem sa ni se schimbe discurile de frana pe garantie o sa gaseasca ei ceva, astfel incat o sa fim nevoiti sa scoatem banu'; si daca tot o sa ajungem sa dam bani din buzunar, macar sa ii dam pe ceva mai bun
Si eu am schimbat placutele "relativ" repede, la numai 13.000 km, iar discurile de frana pe fata sunt putin tocite. Concluziile pe care le-am tras sunt urmatoarele:
1.placutele si discurile de pe Lancerul motorizare di-d sunt facute din materiale slabe calitativ (nu stiu cun sunt la celelalte variante de motorizare)
2.daca schimbam placutele de frana pe fata din 15.000 in 15.000, am pus-o
3.cred ca trebuie sa ne axam pe placute si discuri de upgrade (cel putin avem garantia ca sunt facute din materiale mai bune), pentru ca, daca mergem in service-ul Mitsubishi si spunem ca vrem sa ni se schimbe discurile de frana pe garantie o sa gaseasca ei ceva, astfel incat o sa fim nevoiti sa scoatem banu'; si daca tot o sa ajungem sa dam bani din buzunar, macar sa ii dam pe ceva mai bun
io nu stiu cum e la did, dar se pare ca la benzinare e un pic diferit... speriat de povestile astea m-am uitat pe la 15.000 km la mine si-am descoperit ca mai aveau vreo 4 mm. Speriat de gandul ca tre sa le schimb si nici prima revizie n-am facut-o, am masurat placutele pe fata de noi la alta masina. Cum ele au cam 7 mm grosime initiala, m-am linistit brusc si n-am mai intrat in panica mai ales ca am aflat ca sunt vreo 100 de euro fara TVA si manopera la dealer.
Am ajuns la 20.000, am descoperit ca am fix 3,4 mm asa ca pana la revizia de 40.000 n-am sa ma ating de ele decat daca incep sa scartaie (pot sa jur ca le voi schimba dupa ce trec de 30.000). Discurile pe fata au o buza de aproape 1mm, ceea ce mi se pare normal. Imi sunt martori unii colegi de forum ca nu menajez masina, insa recunosc ca nu franez decat in ultima instanta sau cand n-am ce face, insa franarea este foarte "sportiva"
Cotopaxi stiu de ce curbe vrb, eu merg un pic mai tare decat tine pe acolo, insa nu mi-a fugit nici un mm spatele. Nici ESP n-a tipat in bord, nici n-am simtit ca pierd controlul.
Am ajuns la 20.000, am descoperit ca am fix 3,4 mm asa ca pana la revizia de 40.000 n-am sa ma ating de ele decat daca incep sa scartaie (pot sa jur ca le voi schimba dupa ce trec de 30.000). Discurile pe fata au o buza de aproape 1mm, ceea ce mi se pare normal. Imi sunt martori unii colegi de forum ca nu menajez masina, insa recunosc ca nu franez decat in ultima instanta sau cand n-am ce face, insa franarea este foarte "sportiva"
Cotopaxi stiu de ce curbe vrb, eu merg un pic mai tare decat tine pe acolo, insa nu mi-a fugit nici un mm spatele. Nici ESP n-a tipat in bord, nici n-am simtit ca pierd controlul.
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
dupa 750km, din care 500 in afara si redus viteza cu frana de motor pe cat posibil (chiar si in oras) am observat ca jentile de pe fata sunt pline de praf de la placutele de frana... ma intreb cum aratau daca foloseam franele mai des (nu exagerat). Apropos ar fi vre'un dezavantaj/pericol pe termen lung sa folosesc des frana de motor (acolo unde este posibil evident)?
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
la 50km/h sunt in a 3a la 2mii de ture.. vad de la distanta ca se pune galben, retrogradez a doua care ajunge in 3mii de ture, franeaza pana ajung iar la 2mii si apoi antaia pana aproape se opreste.. un pic de tot mai apas frana. Nu merg prea des prin oras, dar cand merg nu ma grabesc deloc, abuzez chiar de pilot, chiar si pt mers cu 50km/h.
nu ma plang ca ar dauna praful jentilor, ma plang doar ca exista, desi nu exploatez prea tare franele...
nu ma plang ca ar dauna praful jentilor, ma plang doar ca exista, desi nu exploatez prea tare franele...
Vazusem mai demult pe TVR2 era o emisiune destul de bunicica auto ( cu tipul acela mai dolofan ). Au facut un ``comparativ`` intre frana normala si frana de motor. In afara de iarna ... cand e recomandat... in rest avea dezavantaje : cel din spate nu vede ca tu pui frana deoarece nu se aprind stopurile , se bruscheaza masina, motorul etc... erau acolo enumerate.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori