Un minus mare pentru noul Lancer X 2008
- Street_Chisinau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm
He si oricum eu am dreptate.
La mine masina sta in garaj. deci diferentele de temperatura difera intre noapte si zi. Acolo in garaj. Cind afara e noapte si se lasa putin frigul apoi in garaj e invers se face mai cald. Deci rotile isi pastreaza temperatura sau pot sa sio mareasca un pic.Si asta e numai daca e vara caci peste citeva ore se ridica temperatura afara tu omai scoti, mai lasi usa de la garaj deschisa si intra aerul cald. Temperatura constanta in aceasta perioada de timp.
Si invers, cind afara e timp rau e mai mult frig ( toamna tirzie, primavara fumurie) si masina se afla in garaj apoi in garajel e caldurica si temperatura e la fel de calduta ca sa nui dea voie caderii de presiune rapide.
Insa de dimineata dupa ce ai scoso la frig pe toata ziua pina seara Factorul Frig iti incepe a suge putin cite putin din aerul din cauciucuri.
Atentiune! Da da.
Eu zic ca Factorul Presiunii nu a fost elucidat pina la capat inca. Si de ce ? Pentru ca.
Nu demult, luna trecuta ceam observat preiunile mele din roti cind se ridicau la 2.4 ziua din cauza temperaturii din cauza domnului Soare insa dupa vreo 3-5 zile de sezut in garaj au inceput a cadea presiunea in toate rotile odata concomitent 2.3 apoi 2.2 si jumate. Apoi am scos am mai facut o "tura" si presiunea iarasi sa mai ridicat un pic 2.3 acuma a mai cazut un pic de la diferentele de temperatura afara 2.2 .
POsibil aveti parerile dvs posibil nu o sa ma credeti, insa orice bara a manometrului conteaza pentru performanta ta de zi cu zi.
:!:
De vrei sa ei un start mai bun tineti rotile umflate la presiunea maxima admisibila care scrie in cartea masinii + cauciucul dat de ex.: pentru 195/60 R14 presiunea dinainte e de 2.1 si din urma pina la 3 persoane e de 1.9 sau 2.0-2.1
Iar daca nu va prea pasa sau nu aveti acest Credo al rotilor umflativa rotile la maximum 3.4 in una in alta 2.0 si in alta 4.0 si pornitiva pe o trasa sa vad daca masina va va asculta ca inainte. Macar la mentinearea ei haotica pe drum drept. Caci asta se si va intimpla.
Mie de exemplu imi place sa experimentez. Da oare cum e mai bine? Da oare ce voi simti in curba aia cu asa tip de roti ? Cu asa tip de presiune ? Cu asa tip de viteza 100km, 120km ? Da oare cum ma voi opri cu cu 140 cu o presiune "koncenaia"- de prin luna ianuarie anul trecut?
De exemplu, eu simt cind merg cu o preiune de 2.1-2.2 si cu una de 2.4 repede observ.
Cu o presiuen joasa masina mea nu mai este sport este asa imuiata un pic mai asezata la o bere care se uita prin parti cine mai vine.
Eu sint de parere ca minimum odata pe saptamina trebuie masura presiunea in roti si atunce pe tim de dimineata cind vii sa te sui in masina.
Si dupa aceasta regula ma bazez si eu. Si nar fi rau sa va bazati si voi.
O masina super tare poa sa fie si Porshe de ultimul model si daca ar avea roti 155/80 R14 nemai vorbind de presiune ca e pericol deja ce are, apoi nici un sitem de bord no mai ajuta ASC, ABS si bla bla bla.
Si invers daca unui Opel iai pune rotile superbe ale Porshelui in forma de brad turnat desenul protector si lat in latime apoi e mai multa siguranta la drum si tu te vei simti oleaca ca in Formula 1. Cine nu crede s aexperimenteze.
Hai ca vam zis o filozofie de nati inteles nimica. :?
La mine masina sta in garaj. deci diferentele de temperatura difera intre noapte si zi. Acolo in garaj. Cind afara e noapte si se lasa putin frigul apoi in garaj e invers se face mai cald. Deci rotile isi pastreaza temperatura sau pot sa sio mareasca un pic.Si asta e numai daca e vara caci peste citeva ore se ridica temperatura afara tu omai scoti, mai lasi usa de la garaj deschisa si intra aerul cald. Temperatura constanta in aceasta perioada de timp.
Si invers, cind afara e timp rau e mai mult frig ( toamna tirzie, primavara fumurie) si masina se afla in garaj apoi in garajel e caldurica si temperatura e la fel de calduta ca sa nui dea voie caderii de presiune rapide.
Insa de dimineata dupa ce ai scoso la frig pe toata ziua pina seara Factorul Frig iti incepe a suge putin cite putin din aerul din cauciucuri.
Atentiune! Da da.
Eu zic ca Factorul Presiunii nu a fost elucidat pina la capat inca. Si de ce ? Pentru ca.
Nu demult, luna trecuta ceam observat preiunile mele din roti cind se ridicau la 2.4 ziua din cauza temperaturii din cauza domnului Soare insa dupa vreo 3-5 zile de sezut in garaj au inceput a cadea presiunea in toate rotile odata concomitent 2.3 apoi 2.2 si jumate. Apoi am scos am mai facut o "tura" si presiunea iarasi sa mai ridicat un pic 2.3 acuma a mai cazut un pic de la diferentele de temperatura afara 2.2 .
POsibil aveti parerile dvs posibil nu o sa ma credeti, insa orice bara a manometrului conteaza pentru performanta ta de zi cu zi.
:!:
De vrei sa ei un start mai bun tineti rotile umflate la presiunea maxima admisibila care scrie in cartea masinii + cauciucul dat de ex.: pentru 195/60 R14 presiunea dinainte e de 2.1 si din urma pina la 3 persoane e de 1.9 sau 2.0-2.1
Iar daca nu va prea pasa sau nu aveti acest Credo al rotilor umflativa rotile la maximum 3.4 in una in alta 2.0 si in alta 4.0 si pornitiva pe o trasa sa vad daca masina va va asculta ca inainte. Macar la mentinearea ei haotica pe drum drept. Caci asta se si va intimpla.
Mie de exemplu imi place sa experimentez. Da oare cum e mai bine? Da oare ce voi simti in curba aia cu asa tip de roti ? Cu asa tip de presiune ? Cu asa tip de viteza 100km, 120km ? Da oare cum ma voi opri cu cu 140 cu o presiune "koncenaia"- de prin luna ianuarie anul trecut?
De exemplu, eu simt cind merg cu o preiune de 2.1-2.2 si cu una de 2.4 repede observ.
Cu o presiuen joasa masina mea nu mai este sport este asa imuiata un pic mai asezata la o bere care se uita prin parti cine mai vine.
Eu sint de parere ca minimum odata pe saptamina trebuie masura presiunea in roti si atunce pe tim de dimineata cind vii sa te sui in masina.
Si dupa aceasta regula ma bazez si eu. Si nar fi rau sa va bazati si voi.
O masina super tare poa sa fie si Porshe de ultimul model si daca ar avea roti 155/80 R14 nemai vorbind de presiune ca e pericol deja ce are, apoi nici un sitem de bord no mai ajuta ASC, ABS si bla bla bla.
Si invers daca unui Opel iai pune rotile superbe ale Porshelui in forma de brad turnat desenul protector si lat in latime apoi e mai multa siguranta la drum si tu te vei simti oleaca ca in Formula 1. Cine nu crede s aexperimenteze.
Hai ca vam zis o filozofie de nati inteles nimica. :?
- Street_Chisinau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm
QUOTE (LAV77)...-cu azot iti ramane constanta presiunea indiferent de diferentele de temperatura.Putina fizica de liceu - legea de stare a gazelor:
P * V / T = constanta
P - presiune
T - temperatura
V - volum
Daca nu e sparta anvelopa, volumul din interior e constant, deci ramane
P / T = constanta
Creste sau scade temperatura, presiunea trebuie sa o urmeze! Nu face exceptie nici azotul, poate doar politicienii care sunt mai presus de lege...
Apropos, eu am bagat in pneuri 78% azot, 1% argon, CO2, etc. si cca. 21% oxigen
P * V / T = constanta
P - presiune
T - temperatura
V - volum
Daca nu e sparta anvelopa, volumul din interior e constant, deci ramane
P / T = constanta
Creste sau scade temperatura, presiunea trebuie sa o urmeze! Nu face exceptie nici azotul, poate doar politicienii care sunt mai presus de lege...
Apropos, eu am bagat in pneuri 78% azot, 1% argon, CO2, etc. si cca. 21% oxigen
- Street_Chisinau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm
Si ia sa va intreb ceva domnilor azotomani. Ointrebare provocatoare.
Uitativa vati umplut rotile cu azot si aveti o presiune de 2.0 de exemplu.
Si va porniti la drum faceti deja vreo 50 km. Lasati masina in plina strada pe vreo 3 sau 4 ore apoi venit e ora 15:00 deja e o temperatura afara de 30 grade cu plus. Va suiti in masina si hai la drum la o pizza cu colegii de serviciu. Si mai parcurgeti iar vreo 10 km si cind venii seara acasa. Apoi ian ia barometrul si masoara presiunea in roti si miai spune si mie aicea ce presiune ai in roti.
O mai fi tot acea presiune de 2.0 de dimineata ?
Sau o fi o alta presiune de 2.2 , 2.3 bar.
Uite asa schimbari vor fi. Si doar dimineata sar scadea peste noaptea cea friguroasa caci la frig roti scad din presiune fie ca voi vreti sau fi ca voi nu vreti.
Insa toata ziua domnilor azotomani cu ce credeti ca sau umflat rotile la soare cu azot? Sau cu aer curat? A ? Unde vii azotul ? Nu prea se amesteca el in fiecare zi cu aerul uflat de la razele soalare? Eu cred ca da. Si punctum la tema aceasta.
Daca ar fi sa le umflam in fiecare zi cu azot apoi asta eu numesc roti umflate cu azot. Dar asa leai umflat tiai lasat masina in soare sau ai parcurs o distanta foarte mare in acest moment rotile si sau crescut in presiune foarte tare si ? Si cu ce inca tiau crescut? Cu aer curat amestecat.
Eu nu as jali bani pentru azot insa efectul nu e prea cine stie.
Eu atrag o atentie mai mare presiunii rotii intrun cauciuc de ultima generatie din o gama : Michelin,Goodwear...etc.
Pentru ca asta conteaza la drum si nu azotul.
Un cauciuc vechi oricum va exploda indiferent daca e cu azot sau fara.
Insa o roata noua de firma originala si inca cu un desen pe ea si cu o litera de la V in sus apoi e super beton fratilor.
Uitativa vati umplut rotile cu azot si aveti o presiune de 2.0 de exemplu.
Si va porniti la drum faceti deja vreo 50 km. Lasati masina in plina strada pe vreo 3 sau 4 ore apoi venit e ora 15:00 deja e o temperatura afara de 30 grade cu plus. Va suiti in masina si hai la drum la o pizza cu colegii de serviciu. Si mai parcurgeti iar vreo 10 km si cind venii seara acasa. Apoi ian ia barometrul si masoara presiunea in roti si miai spune si mie aicea ce presiune ai in roti.
O mai fi tot acea presiune de 2.0 de dimineata ?
Sau o fi o alta presiune de 2.2 , 2.3 bar.
Uite asa schimbari vor fi. Si doar dimineata sar scadea peste noaptea cea friguroasa caci la frig roti scad din presiune fie ca voi vreti sau fi ca voi nu vreti.
Insa toata ziua domnilor azotomani cu ce credeti ca sau umflat rotile la soare cu azot? Sau cu aer curat? A ? Unde vii azotul ? Nu prea se amesteca el in fiecare zi cu aerul uflat de la razele soalare? Eu cred ca da. Si punctum la tema aceasta.
Daca ar fi sa le umflam in fiecare zi cu azot apoi asta eu numesc roti umflate cu azot. Dar asa leai umflat tiai lasat masina in soare sau ai parcurs o distanta foarte mare in acest moment rotile si sau crescut in presiune foarte tare si ? Si cu ce inca tiau crescut? Cu aer curat amestecat.
Eu nu as jali bani pentru azot insa efectul nu e prea cine stie.
Eu atrag o atentie mai mare presiunii rotii intrun cauciuc de ultima generatie din o gama : Michelin,Goodwear...etc.
Pentru ca asta conteaza la drum si nu azotul.
Un cauciuc vechi oricum va exploda indiferent daca e cu azot sau fara.
Insa o roata noua de firma originala si inca cu un desen pe ea si cu o litera de la V in sus apoi e super beton fratilor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori