Benzina sau Diesel? Argumente pro si contra

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Joi Iul 24, 2008 3:37 pm

QUOTE (thor)Am avut impresia....cel putin asa se desprinde din postul initiatorului acestui topic....ca se vor posta aici pareri pro si contra in ce priveste echiparea diesel sau benzina cu privire la noul Lancer.
Cand colo discutia sa transformat in vesnica disputa intre benzinari si dieselari....presarata cu accente nervoase,rautati si aberatii...si pentru ca nu pot sa ma abtin ma bag si eu in ciorba asta cu niste remarci.

Cred ca am fost clar din postarile si chiar discutiile de la intaniri ca sunt adeptul benzinei.....dar.....sa dai chiar asa de zid cu dieselul e cel putin exagerat sau denota necunoasterea fenomenului.
Motoarele diesel nu mai sunt atat de puturoase cum erau acum vreo 10 ani......si pentru ca tot sau facut aici comparatii cu marci de top cum ar fi Evo.M3 sau 5,Ferarri,etc.....as aminti ca....totusi cursele de anduranta de la LeMans sunt castigate in ultimii ani de masini Audi cu motoare diesel iar in campionatul FIA GT(parca asa se cheama) masinile Seat cu motoare TDI au castifat anul trecut iar anul asta sunt de departe la conducere in fata cui...?.....in fata bmw-urilor pe benzina....

Mi-ati luat vorba din gura, domnu' Thor cu LeMans unde Audi face legea cu un diesel. Restul comparatiilor benzina vs diesel sunt in plus, comparam Mitsu 2.0 TDI cu 1.8 benzina sau cu Veyroane?

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Iul 24, 2008 4:45 pm

va felicit pentru alegerea motoarelor diesel. Promit sa va salut cand voi auzi zgomotul motoarelor dvs trecand pe langa mine ca vantul si ca gandul...

PS: Postul meu a fost un pamflet si trebuie tratat ca atare... Discutia a fost neprincipiala tocmai datorita motivelor pentru care tot dati in sus si in jos cu dieselul. Tot ce trebuia sa se inteleaga (exceptand anumite lucruri vizibile cu ochiul liber de oricine) este ca fiecare isi alege dupa cum il taie capul si are placere. Chiar vreti sa ajunga topicul asta ca reclamele de felicitare dintre cel mai bun motor al anului si castigatorii de raliuri, etc????


O seara superba va doresc.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Joi Iul 24, 2008 8:12 pm

QUOTE (Apple)va felicit pentru alegerea motoarelor diesel. Promit sa va salut cand voi auzi zgomotul motoarelor dvs trecand pe langa mine ca vantul si ca gandul...

PS: Postul meu a fost un pamflet si trebuie tratat ca atare... Discutia a fost neprincipiala tocmai datorita motivelor pentru care tot dati in sus si in jos cu dieselul. Tot ce trebuia sa se inteleaga (exceptand anumite lucruri vizibile cu ochiul liber de oricine) este ca fiecare isi alege dupa cum il taie capul si are placere. Chiar vreti sa ajunga topicul asta ca reclamele de felicitare dintre cel mai bun motor al anului si castigatorii de raliuri, etc????


O seara superba va doresc.
......pamflet...?.....mda....asa zice si Vadim .....ca face pamflete in timp ce arunca cu injurii si cu rahat in stanga si in dreapta....
Trebuie sa iti spun ca ai o atitudine aroganta si dezechilibrata.....si spre deosebire de 2dor eu...nu te felicit pentru postul de mai sus.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 24, 2008 8:20 pm

Le Mans, Audi R10 V12 TDI 650 CP ha ?
Pentru un dizel eee o performanta 650 CP dintr-un V12. Doar 12 ? )
Oricum e o masina care merita toata admiratia, nu stiu de ce a fost adusa in discutie aici, langa "tdi-ul in coaja de lancer".
Ah, ambele sunt tdi...da, da, da
Comparam coada vacii cu stampila primariei...

Sa revenim la argumente...
Daca ar fiu nevoit sa-mi iau dizel in nici un caz nu as lua strutzocamila de lancer tdi, mai ales ca sunt marci care au modele dizel de generatie noua.
Lancerul tdi nu exceleaza fata de alte modele dizel decat poate din prisma pretului de achizitie care in timp, cumulat cu una, alta s-ar putea ca dupa 3-4 ani sa se constate ca
nu a fost chiar o afacere inteleapta, ma refer la cele enumerate mai sus.
Si pe Colt au pus un motor dizel imprumutat, dar aici chiar s-au respectat, e de la Mercedes si se aude super frumos, chiar si cu capota ridicata de nici nu zici ca e dizel. Coltul e 0 la insonorizare...deci motorul face 90% din zgomot.
Bine, clientii de Colt sunt ceva mai pretentiosi, masina e mai scumpa, mai de pretentii, e dintr-o clasa superioara...era normal sa puna o motorizare de bun simt. )
La lancer, las'ca merge s-asa.
Jenant...
Trebuie sa recunoasteti ca designul v-a dat gata, altfel...

Aaaa motorul 1.8 benzina nu l-am condus dar ceva, ceva am vazut...e o motorizare noua, performante medii, pret corect, masina construita pentru acest gen de motoare...
De fapt asta e noul lancer, dar pentru ca nu puteau sa iasa pe piata europeana fara un dizel au mesterit ei ceva in graba in graba si iata lancerul did. )
Daca toti ar scoate masini in felul asta...
E un inceput, data viitoare va fi mai bine. )
Poate data viitoare or sa apara kituri de montaj: lancer tdi, lancer hdi, lancer cdti, etc.

Trebuie sa plec, va mai zic cand ma intorc. )
O seara minunata!

Avatar utilizator
Raven
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 01, 2008 8:46 pm

Mesaj de Raven » Joi Iul 24, 2008 9:25 pm

Ce-ave?i, frate, cu Logan 1.4? Ai mei au unul..

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Iul 25, 2008 8:46 am

Raven nu avem nimic cu Logan-ul, sincer, asta nou cu facelift chiar imi place.

Dudu, ai si tu dreptate pe undeva cu dieselul. Da asa e, motorul diesel tine sute de mii de km, mai mult decat unul pe benzina, dar, este mai sensibil, mai greu de intretinut, si in ziua de azi din pacate nu prea merita investitia decat in cazul cand faci foarte multi km pe an. Injectoarele si turbina la motorul diesel se intampla sa pice asa din senin. Aici mai intervine o alta chestie, exemplu este Citroen care are pe C4 doua motoare de 1.6, unul diesel si unul pe benzina. In cazul acesta cred ca si eu as alege dieselul, cu toate ca cele cu filtru de particule am inteles ca sunt cam pretentioase si la noi cum motorina e "buna", mai pot aparea probleme. De aceea spun ca din punctul meu de vedere un diesel nu merita acum mai ales la ce pret are motorina.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Vin Iul 25, 2008 9:34 am

Ce v-ati oparit ma asa? Geez... Credeam ca sunt pe un forum de oameni nu pe vreo sectiune de la forumul de copii 4t.......
In alta ordine de idei... N-am de gand sa tin o masina toata viata... N-am de gand sa arunc cu 50 de mii de euro intr-un Lancer EVO pe care n-am unde sa-l folosesc la adevarata lui capacitate. (Ma mira insa ca aceasta problema a masinii care mi-o iau si nu mi-o iau si a buzunarului fara fund provine de la cineva....... nevermind... )

Ca sa inchei discutia: Io-s dispus sa fac pariu cu oricine are un Lancer DID cumparat luna asta pe o lada de Jack asupra urmatoarelor lucruri:
1) Turbina va cadea pe la 130-140.000 km cel mult
2) Va schimba 2 injectoare din care unul este foarte posibil sa-l schimbe (bafta proprietarului) in garantie
3) Costurile reviziilor din perioada de garantie + costurile motorinei vor depasi in primii 100.000 km costurile pentru aceeasi distanta parcursa pentru un Lancer 1.8
4) Va schimba 2 senzori de pe la motor (datorita motorinei proaste, nu din alte cauze) pana la 80-90.000 km

Lada de Jack o pun la dispozitia colegilor de club s-o bem la prima intalnire anuala dupa data la care se valideaza castigatorul.

PS: Auzi, ma Dudule, cati ani ai tu? De munca, nene, nu de viata...aaa, da... si de condus.. Deci? Vezi ca in multe din punctele tale numite raspunsuri nici macar nu ai inteles la ce ma refeream. Cred ca gramatica nu iti este cel mai bun prieten.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Vin Iul 25, 2008 10:40 am

Lasand la o parte revelatia potrivit careia copii nu ar fi oameni.....pot sa iti spun ca nu am de gand sa tin masina pana apuca sa faca 140mii de km....mai mult chiar....nu am de gand sa o tin mai mult de perioada de garantie,lucru care dupa estimarile mele ma va duce undeva in jurul a 50 mii km....
In ce priveste turbina care crapa la 140 mii.....poate ca asa o fi....numai ca la acelasi numar de km la benzina incepi sa te uiti la teava de asapament....scoate sau nu fum albastru....?
Sunt de acord ca una peste alta benzina e totusi in avantaj......dar sa consideri ca e zana zanelor in timp ce motorina e broasca cea raioasa e cel putin exagerat daca nu rauvoitor.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Vin Iul 25, 2008 10:50 am

QUOTE (thor)Lasand la o parte revelatia potrivit careia copii nu ar fi oameni.....pot sa iti spun ca nu am de gand sa tin masina pana apuca sa faca 140mii de km....mai mult chiar....nu am de gand sa o tin mai mult de perioada de garantie,lucru care dupa estimarile mele ma va duce undeva in jurul a 50 mii km....
In ce priveste turbina care crapa la 140 mii.....poate ca asa o fi....numai ca la acelasi numar de km la benzina incepi sa te uiti la teava de asapament....scoate sau nu fum albastru....?
Sunt de acord ca una peste alta benzina e totusi in avantaj......dar sa consideri ca e zana zanelor in timp ce motorina e broasca cea raioasa e cel putin exagerat daca nu rauvoitor.

Pai tocmai la asta ma refeream, omule :roll:
Iei o masina si-o tii cat? 3-4 ani... ai luat masina de noua, la maxim 100.000 km ai dat-o... Asa cum tu scapi de masina pana apuca sa faca 140.000 asa iti spun ca e foarte posibil pe mine sa nu ma apuce nici 100.000. Deci? Unde ajungem? Fix la costurile pana la acesti bani. Care-i avantajul final pana la urma? Cuplul la turatii joase. In rest?

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Vin Iul 25, 2008 10:53 am

QUOTE (Apple)Io-s dispus sa fac pariu cu oricine are un Lancer DID cumparat luna asta pe o lada de Jack asupra urmatoarelor lucruri:
1) Turbina va cadea pe la 130-140.000 km cel mult
2) Va schimba 2 injectoare din care unul este foarte posibil sa-l schimbe (bafta proprietarului) in garantie
3) Costurile reviziilor din perioada de garantie + costurile motorinei vor depasi in primii 100.000 km costurile pentru aceeasi distanta parcursa pentru un Lancer 1.8
4) Va schimba 2 senzori de pe la motor (datorita motorinei proaste, nu din alte cauze) pana la 80-90.000 km

Hai sa mai reducem din necunoscute...
Punctul 3!
Am sunat la MCar pentru a-mi spune costul primei revizii la fiecare. 1000 ron este pentru 1.8, 1200 pentru 2.0. Nu comentam pretul, nu are sens, il folosesc ca referinta pentru toate reviziile (presupun ca diferenta de pret se mentine si la urmatoarele revizii). Consumul motoarelor e luat de pe site. Cu preturile de mai jos la combustibil a rezultat urmatorul tabel (concluziile le trage fiecare in functie de procentul pe care si-l aloca pt mers in oras si afara):
Fişiere ataşate
Costuri_Mitsubishi_Lancer___mic.JPG
Costuri_Mitsubishi_Lancer___mic.JPG (42.97 KiB) Vizualizat de 2539 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori