Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adysss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2007 3:04 pm

Mesaj de adysss » Mar Dec 11, 2007 5:18 pm

Ca la noi la nimenea....
Cred ca Romania este singura tara din lume unde exista doua uniuni care desemneaza masina anului..Nu stiu care din ele e mai credibila..
Oricum..inca o data Bravo Lancer

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mar Dec 11, 2007 5:31 pm

Auch! Nu am stiut ca au fost doua competitii separate.
Suntem de rasul curcilor. Dar ma bucur ca Lancerul este pe podium!

Avatar utilizator
hot
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 08, 2007 6:58 pm

Mesaj de hot » Mar Dec 11, 2007 5:53 pm

Astazi m-am urcat si eu in lancerul nou la dealarul din suceava,un full-options.Referitor la plasticariile din interior despre care am auzit discutandu-se cred ca cei care au spus asa ceva nu prea au habar de masini(sau ceva de genul cum zicea vulpea referitor la strugurii acri...pe cei pe care nu ii ajungea) .Plasticul folosit la interior nu mi s-a parut deloc unul de slada calitate si tineti cont ca eu conduc momentan un alfa romeo 156 din 2003 care este renumit la interior pentru frumusetea si materialele folosite si sincer si materialele din lancer sunt foarte OK.Referitor la mocheta din portbagaj da corect parca e de bazar cu placajul ala dedesupt dar ia sa ne gandim un pic:cine isi cumpara lancer daca e un pretentios il schimba(mocheta)dar eu zic ca cine isi cumpara lancer nu il intereseaza ca mocheta e subtire sau alte prostii de genul asta.Masina se cumpara pentru ceea ce iti ofera:un motor diesel de wv vechi dar fiabil :wink: si cu consum redus,un aspect foarte frumos(felicitari japonezilor ca s-au inspirat de la 159 care mie imi place la nebunie,dar nu mi-as cumpara-o din cauza defectelor care apar la masina..vezi alfaclub.ro)dotari foarte bune pentru varianta de baza,istoricul marcii si lancer(implicit),fiabiliatea care e punctul forte pana la urma al masinilor japoneze.Eu unul de asta voi face tot posibilul si peste vreo juma de an imi voi cumpara un lancer(ca arata foarte bine si exterior si interior copiat asa cate putin de la 159,ca are un motor wv si atunci cand va fi sa il revand il voi vinde mai usor decat o toyota cu motor d4d ca voi scrie pe anunt ca are motor de wv si sa vezi atunci ce sar compatriotii nostri si fiindca e mult mai fiabila decat orice masina italiana :cry: )

Avatar utilizator
lala84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 10, 2007 10:04 pm
Contact:

Mesaj de lala84 » Mar Dec 11, 2007 8:18 pm

QUOTE (goangaus)Cred ca ar trebui sa o iei la picior pe la banci/companii de leasing, nu o sa gasesti aici raspunsurile pe care le cauti.
Eu am comandat 1.5 INVITE M/T 17870 DDP si sunt foarte incantat, masina se pare ca a ajuns in tara, astept sa o ridic saptamana viitoare.
Am luat credit 15000, am 304 EUR pe luna pe 5 ani, CASCO variaza intre 870 EUR si 1150 EUR / an, in functie de asigurator.

felicitari poate la anul ma voi afla si eu printre posesori desi ii cam mare pretul pentru posibiliatile mele in rest iti doresc sa te bucuri de ea , si sa pui te rog frumos niste poze cu ea . bafta si asteptare usoara .

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 11, 2007 8:28 pm

QUOTE (hot)Astazi m-am urcat si eu in lancerul nou la dealarul din suceava,un full-options.Referitor la plasticariile din interior despre care am auzit discutandu-se cred ca cei care au spus asa ceva nu prea au habar de masini(sau ceva de genul cum zicea vulpea referitor la strugurii acri...pe cei pe care nu ii ajungea) .Plasticul folosit la interior nu mi s-a parut deloc unul de slada calitate si tineti cont ca eu conduc momentan un alfa romeo 156 din 2003 care este renumit la interior pentru frumusetea si materialele folosite si sincer si materialele din lancer sunt foarte OK.Referitor la mocheta din portbagaj da corect parca e de bazar cu placajul ala dedesupt dar ia sa ne gandim un pic:cine isi cumpara lancer daca e un pretentios il schimba(mocheta)dar eu zic ca cine isi cumpara lancer nu il intereseaza ca mocheta e subtire sau alte prostii de genul asta.Masina se cumpara pentru ceea ce iti ofera:un motor diesel de wv vechi dar fiabil :wink: si cu consum redus,un aspect foarte frumos(felicitari japonezilor ca s-au inspirat de la 159 care mie imi place la nebunie,dar nu mi-as cumpara-o din cauza defectelor care apar la masina..vezi alfaclub.ro)dotari foarte bune pentru varianta de baza,istoricul marcii si lancer(implicit),fiabiliatea care e punctul forte pana la urma al masinilor japoneze.Eu unul de asta voi face tot posibilul si peste vreo juma de an imi voi cumpara un lancer(ca arata foarte bine si exterior si interior copiat asa cate putin de la 159,ca are un motor wv si atunci cand va fi sa il revand il voi vinde mai usor decat o toyota cu motor d4d ca voi scrie pe anunt ca are motor de wv si sa vezi atunci ce sar compatriotii nostri si fiindca e mult mai fiabila decat orice masina italiana :cry: )

din observatiile tale de mai sus nu pot decat sa constat ca tu chiar ai habar de masini.
alfa romeo 156 din 2003...am avut una pe mana vreo 6 luni...frumoasa interior, exterior, ca si lancerul de altfel...de la 10 km greierasi in bord, ulterior au aparut si alte probleme...renumita pentru materiale ? cred ca faci confuzie...

"felicitari japonezilor ca s-au inspirat de la 159"
Si limba japoneza dupa cea maghiara...

Tare asta cu criteriul de revanzare, nu mi-ar fi trecut prin cap asemenea calcule.
Pai asa ai putea sa-ti iei direct VW pentru ca s-ar vinde si mai usor decat lancerul TDI sau e cam scump ?

Cum zicea vulpea la strugurii acri ?
Ia-ti mitsubishi si apoi fa afirmatii de genul asta. :wink:

O parte dintre cei care fac observatii mai putin pozitive la adresa anumitor materiale, fie sunt posesori de mitsubishi, fie le place lancerul foarte mult, chiar daca unele aspecte sunt de comentat (comparand mai ales cu vechiul lancer) si chiar asteapta noile motorizari (noi de adevaratelea) care de fapt vor reprezenta noul lancer. :wink:
Eu sunt unul dintre ei si crede-ma ca chiar nu ma intereseaza atat de tare toate aceste aspecte...mocheta, plastic ieftin si alte maruntisuri care o apropie foarte mult de europene...cu o conditie, fiabilitatea si comportamentul masinii sa fie ok insa mai am ceva de asteptat pana sa apara....

Bafta hot!

Avatar utilizator
hot
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 08, 2007 6:58 pm

Mesaj de hot » Mar Dec 11, 2007 9:47 pm

Ia-ti mitsubishi si apoi fa afirmatii de genul asta.
Astept sa iasa toporasi sa dea coltul ierbii..sa vand junghiul asta de masina si dupa aia sigur voi merge pe japoneza,iar lancerul e o varianta foarte sigura.
Referitor la materialele din alfa romeo sa stii ca e asa cum am zis,nu stiu ce varianta ai avut tu dar eu am distinctive si am pe ea piele MOMO si pe portiere iar bordul are o textura foarte buna la mine pe care nu am intalnit-o decat la masinile premium.In ceea ce priveste fiabilitatea pieselor si a masiniulor italiene va povestesc mai multe dupa ce reusesc sa o vand ca altfel daca citeste vreun coleg de pe alfaclub risc sa iau ban acolo....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 11, 2007 10:15 pm

Eh, daca astepti pana in primavara e si mai bine pentru ca atunci vei avea de unde alege daca nu esti croit pe diesel.
Sunt zvonuri ca vor apare si motorizari diesel conceptie Mitsubishi dar asta nu se stie cand va fi.

http://www.auto.ro/test-drive/Test-driv ... 27889.html

Avatar utilizator
zanfirdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2007 10:32 am

Mesaj de zanfirdm » Mar Dec 11, 2007 11:55 pm

QUOTE (Cristi)QUOTE (andrei6510)"Discuri de fr?n? ventilate pe fa?? (15")
E clar ca sunt chestii care-si gasesc rezolvare, dar tocmai asta nu inteleg: de ce masini care se vand la 10-11-12.000 eur gasesc de la inceput solutia corecta iar pentru Lancer ar trebui sa cumpar eu inca ceva ca sa fie normal?
Adica, am ramas cu senzatia ca masina era gata de "impachetat" si cineva pe scare vaporului si-a adus aminte si de portbagaj, a taiat repede ce avea la indemana si a raportat ca-i gata!!!

Nu am comparat cu Peugeot 308, vroiam doar sa sugerez ceea ce am scris si mai sus: masini cu pret mai mic - Peugeot 207, de exemplu sau Fiat Bravo - au avut grija si la detalii, Mitsubishi, nu.

Repet, imi place noul Lancer, voi astepta cel mai probabil varianta Sportback 1.8 CVT si ma voi pastra fidel marcii, dar acest lucru nu se va intampla orbeste ci comparand tot timpul cu ceea ce ofera piata.

Si eu sunt de aceeasi parere Andrei si de altfel, multi altii...
Acestea nu sunt probleme, sunt doar observatii dar unele juste.
Doar daca ai trecut recent de pe Dacie/metrou/talpa pe Lancer, nu faci comparatii de nici un fel.

Un EVO nu il mai compari la modul asta...nu ar avea nici o importanta ce mocheta are sau ce materiale are la interior pentru ca ofera un maxim si anume performanta...deci nu mai conteaza nimic.
Lnacerul o masina dintr-o clasa cu pretentii, cu un design exterior de top impune si o anumita calitate si atentie la detalii...mai ales cand esti fan Mitsubishi si cand observi ca asemenea lucruri au fost rezolvate de ani buni la marci mai putin apreciate/cotate pe piata.

Da, cand a aparut Coltul (1.1 1.3, 1.5, 1.5 turbo), in clasa sa nu avea competitori...si situatia asta a durat 3 ani de zile pentru ca de curand sa apara niste modele ceva mai performante...lancerul actual nu pare sa aiba aceeasi distanta fata de competitoarele sale...ofera performante bune dar normale, nimic nemaipomenit daca e sa ne uitam pe cifrele mai multor modele, toate ceva mai vechi.

Vad ca pretul este folosit pe post de argument in a justifica anumite observatii negative, marunte de altfel, care tin pe de o parte de gusturi, pe de alta parte de ceea ce vede ochiu' la competitoarele sale...chestia asta nu este ok si imi sugereaza mai degraba o alegere bazata dictata de pret si mai putin de preferinte bazate pe o cunoastere generala a masinilor de azi...nu de acum 10 ani.
Am mai evoluat si noi, si masinile...

Sigur ca ulterior poti pune pe masina orice...sa vad la cati dintre noi le va conveni sa plateasca accesorii Mitsubishi la preturi misto de tot.

Si eu tot varianta de 1.8 o astept.

Culmea e ca se pare ca multi uitara ca minunata noastra ROMANIE...este condusa si exploatata de sarlatani..la toate nivelurie.O super "tablita" de cauciuc pt porbagaj...ESTE IN DOTAREA STANDARD..sau ma rog ar trebui sa fie..si arata chiar super bine...Pentru cei doritori voi face poze....SI REPET...este in dotarea standard..si eu am primit-o...DECI..intrebati dealeri unde este..si nu Mithubishi..)...Poate gresesc si imi cer scuze...dar la mine acest"accesoriu" este trecut in oferta standard...si am si primit..so..nu stiu ce sa zic.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Dec 12, 2007 8:30 am

Pai hai sa vedem ce au rezolvat baietii la 159 fata de 156, toti spun ca problema cea mare era la electrica masinii, care la 159 a fost atent facuta. In general problema masinilor Alfa Romeo este slabiciunea la drumurile noastre bune, bucse, pivoti, tot ce tine de suspensie nu sunt facute pentru noi si se duc repede. Iar Lancer-ul nou mie personal nu prea imi place, sa explic de ce am luat vechiul Lancer de 2.0 mai intai. Am facut drive-test cu el si dupa ce l-am condus, mi-am spus ca trebuie sa am masina aia, nu pentru interior, nu pentru exterior musai, ci pentru ce stie sa faca. Recunosc, am ramas indragostit de volanul Momo din prima clipa cand l-am vazut, dar in rest nu pot sa spun ca am stat sa analizez bordul, materialele folosite, sau placajul din portbagaj care sta mai sus decat trebuie normal, din cauza rotii de rezerva care este mai mare decat locasul, asta e Lancer 2.0. Am mai analizat si pretul care este mai mult decat ok pentru o masina semi-sport. Eu sincer voiam dinainte de test-drive sa astept noul Lancer si eventual luam 1.5, ca eu nu suport diesel, sau asteptam dupa 1.8. Dupa ce am vazut la SIAB noul Lancer live, sincer nu regret nici 0,0000001% ca nu am asteptat. Daca la mine bordul e chel si nu prea are multe setari si butoane, dar are o forma misto si materiale de buna calitate, pai la noul Lancer parca e bord de Logan cu alta forma. Pe usi nu exista nici macar o panza ceva, e plastic chior, nu spun masina arata bine, e agresiva si masiva. Dar preturile sunt mult peste ce ofera masina, la 24000 imi iau Mazda MPS full, are motor de 2.3 Turbo si 260 CP, imi iau Megane RS cu motor de 2.0 Turbo si 220 CP, si astea sunt modelele sport, nu mai spun acum de Toyota Avensis daca vrei ceva mai de familie. Nu mai spun de garantia care la americani e de 5 ani si la noi de 3, motorul de 2.0 si 152 CP care este la americani si parca si la rusi, la noi ciuciu. Poate dupa 4-5 ani cand pesemne ca o sa imi vand actuala masina, poate o sa existe tot asa un pachet sport, va fi si un facelift in care poate mai imbunatatesc si ei calitatea interiorului, sau va fi versiunea Ralliart la un pret ok. Si atunci o sa decid cum o sa fac.

Avatar utilizator
hot
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 08, 2007 6:58 pm

Mesaj de hot » Mie Dec 12, 2007 11:28 am

Trimis: Mie Dec 12, 2007 8:30 am Titlul subiectului:

Pai hai sa vedem ce au rezolvat baietii la 159 fata de 156, toti spun ca problema cea mare era la electrica masinii, care la 159 a fost atent facuta. In general problema masinilor Alfa Romeo este slabiciunea la drumurile noastre bune, bucse, pivoti, tot ce tine de suspensie nu sunt facute pentru noi si se duc repede.

La 159 este mult mai multa electronica decat la 156 si nici pe departe nu e rezolvata.Daca intri pe alfaclub ai sa vezi la 159 chiar un topic dedicat acestei probleme.Se opreste masina dintr-o data pur si simplu cade toata electronica la ea si ramai cu ea asa in mijlocul drumului.Dupa cateva minute isi revine dar cand dai sa o scoti pe liber se opreste motorul.Deci la capitolul electronica e chiar mai proasta 159 decat 156.I(ar in ceea ce priveste articulatiile am zis astea se schimba la 20-30.000 km ca nu rezista nici de un fel,asta e cea mai mare problema a lor.In urma cu 4 ani am avut un nissan silvia din 1987 motor de 1,8 turbo si avea 150.000 km adusa de afara,vreau sa spun ca am tinut-o un an de zile si a fost muncita masina aia puternic si nu batea o bucsa la ea si nici nu fusese schimbat niciuna la ea.O masina adevarata.Cat am tinut-o un an de zile nu s-a stricat nimica la ea,efectiv nimic :wink: Nici schimbul de ulei nu i l-am facut ca avea nr.de germania si stiam ca nu o pot inmatricula asa ca un an de zile a mers numai cu benzina.Dupa ce am vandut-o unor cunoscuti acestia au folosit-o la curse dupa aia si tot a mers masina.Ce sa mai,am ramas cu un gust,va dati seama cum dupa masinile japoneze.Pentru mine nissanul a fost cea mai tare masina in ceea ce proveste fiabilitatea si rezistenta,asa ca urmatoarea Made in Japan.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori