Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
vali_
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 05, 2007 12:25 pm

Mesaj de vali_ » Lun Dec 10, 2007 3:32 pm

Cu toate ca sunt un fan al marci Mitsubishi,ai dreptate e putin cam scumpa,dar cu siguranta va mai scade pretul la anu',pt. ca are concurenta foarte mare la pretul asta.Iar cu mocheta din portbagaj a stricat-o,de calitate mai buna e si cea de pe Logan,iar cu bucata aia de lemn nu mai zic nimic.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Dec 10, 2007 3:40 pm

QUOTE (andrei6510)Salut,
Am fost sambata sa vad si eu noul Lancer.
Am acum un Colt 1.3 si chiar asteptam de mult timp sa vad cum va "muta" Mitsubishi si in clasa C.
Sincer, sincer, am plecat usor dezamagit:

- Masina expusa - Instyle - 25.000 EUR DDP; piele, navigatie, chestii si:
1. Mocheta din portbagaj era cred cumparata de mine din Obor, taiata de mine legat la ochi si apoi aruncata pe acolo prin portbagaj;
2. Sub mocheta - stupoare!!!! - o bucata de lemn (sic!!!) tip placaj pfl care acopera roata de rezerva;
3. Peugeot 207 cel mai ieftin model - stergatoare aero, Lancer 2008 cel mai scump model - NU;
4. Fiat Bravo cel mai ieftin model - frane spate disc, Lancer 2008 - tamburi (asa scrie in brosura, cel putin!);

Nu vreau sa fiu rautacios, poate am exagerat un pic, imi place marca asta si toata istoria ei, dar au fost facute economii acolo nu era cazul!

Spuneti-mi unde gresesc!
Eu ma bucur ca singurele defecte pe care le are aceasta masina sunt lucruri minore, care se pot rezolva foarte usor.
1. Mocheta.
Se poate cumpara accesoriu original tip tavita pentru Lancer 2008.
3. Stergatoare aero se gasesc de cumparat.
4. Lancer are discuri pe spate + tamburi pentru frana de mana (s-a discutat pe forum).

In alta ordine de idei, trecand peste aceste minusuri, mie imi place la nebunie.

LE: Si daca tot compari cu Peugeot, m-am uitat cat costa cea mai scumpa varianta de Peugeot 308, cu optionale adaugate sa ajunga la nivelul Instyle-ului.
Guess what? Costa 26670 Euro!!

Avatar utilizator
andrei6510
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm

Mesaj de andrei6510 » Lun Dec 10, 2007 4:15 pm

"Discuri de fr?n? ventilate pe fa?? (15")
Discuri de fr?n? cu tamburi pe spate (14")"

- am facut copy/paste din brosura Lancer-ului. Cea pe care cineva a si pus-o aici pe forum. Pe care am si primit-o de la dealer.
Ma voi mai duce o data prin showroom si ma voi apleca sa vad discurile de pe spate!

In legatura cu ceea ce spui tu: "se gasesc de cumparat" eu nu stiu ce mai pot spune.
E clar ca sunt chestii care-si gasesc rezolvare, dar tocmai asta nu inteleg: de ce masini care se vand la 10-11-12.000 eur gasesc de la inceput solutia corecta iar pentru Lancer ar trebui sa cumpar eu inca ceva ca sa fie normal?
Adica, am ramas cu senzatia ca masina era gata de "impachetat" si cineva pe scare vaporului si-a adus aminte si de portbagaj, a taiat repede ce avea la indemana si a raportat ca-i gata!!!

Nu am comparat cu Peugeot 308, vroiam doar sa sugerez ceea ce am scris si mai sus: masini cu pret mai mic - Peugeot 207, de exemplu sau Fiat Bravo - au avut grija si la detalii, Mitsubishi, nu.

Repet, imi place noul Lancer, voi astepta cel mai probabil varianta Sportback 1.8 CVT si ma voi pastra fidel marcii, dar acest lucru nu se va intampla orbeste ci comparand tot timpul cu ceea ce ofera piata.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Dec 10, 2007 5:11 pm

Ai dreptate la partea cu portbagajul, si eu am ramas surprins. Dar dotarile cu alte marci vei vedea ca masina sta mai bine decat multi competitori.
Eu am comandat 1.5 INVITE la 17870 DDP.
In banii astia am:
-ESP + Traction Controc + BA + ABS
-Airbag genunchi, airbaguri frontale & laterale, airbaguri perdea (cap)
-Kit blootooth cu comenzi pe volan
-Volan multifunctional imbracat in piele, maneta frana de mana imbracata in piele
-Geamuri electrice fata spate
-Jenti aliaj 16'
-CD-Player MP3 6 boxe
-Torpedou cu refrigerare
-Climatronic
-Vopsea metalizata
*plus motorul al carui sound nu l-am intalnit la nici o alta masina testata (si au fost multe Focus, Octavia, Golf, Jetta, Cee'd, Astra, Vectra, New Corolla, Avensis)

Cauta la competitie dotarile astea, sa vezi la ce scor ajungi.
Cand am toate astea, chiar nu ma mai intereseaza ca mocheta din portbagaj arata ca din topor.
Poate ne spune Bogdan care a fost motivul pentru care au lasat-o asa "neterminata".

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Dec 10, 2007 5:16 pm

QUOTE (andrei6510)"Discuri de fr?n? ventilate pe fa?? (15")
E clar ca sunt chestii care-si gasesc rezolvare, dar tocmai asta nu inteleg: de ce masini care se vand la 10-11-12.000 eur gasesc de la inceput solutia corecta iar pentru Lancer ar trebui sa cumpar eu inca ceva ca sa fie normal?
Adica, am ramas cu senzatia ca masina era gata de "impachetat" si cineva pe scare vaporului si-a adus aminte si de portbagaj, a taiat repede ce avea la indemana si a raportat ca-i gata!!!

Nu am comparat cu Peugeot 308, vroiam doar sa sugerez ceea ce am scris si mai sus: masini cu pret mai mic - Peugeot 207, de exemplu sau Fiat Bravo - au avut grija si la detalii, Mitsubishi, nu.

Repet, imi place noul Lancer, voi astepta cel mai probabil varianta Sportback 1.8 CVT si ma voi pastra fidel marcii, dar acest lucru nu se va intampla orbeste ci comparand tot timpul cu ceea ce ofera piata.

Si eu sunt de aceeasi parere Andrei si de altfel, multi altii...
Acestea nu sunt probleme, sunt doar observatii dar unele juste.
Doar daca ai trecut recent de pe Dacie/metrou/talpa pe Lancer, nu faci comparatii de nici un fel.

Un EVO nu il mai compari la modul asta...nu ar avea nici o importanta ce mocheta are sau ce materiale are la interior pentru ca ofera un maxim si anume performanta...deci nu mai conteaza nimic.
Lnacerul o masina dintr-o clasa cu pretentii, cu un design exterior de top impune si o anumita calitate si atentie la detalii...mai ales cand esti fan Mitsubishi si cand observi ca asemenea lucruri au fost rezolvate de ani buni la marci mai putin apreciate/cotate pe piata.

Da, cand a aparut Coltul (1.1 1.3, 1.5, 1.5 turbo), in clasa sa nu avea competitori...si situatia asta a durat 3 ani de zile pentru ca de curand sa apara niste modele ceva mai performante...lancerul actual nu pare sa aiba aceeasi distanta fata de competitoarele sale...ofera performante bune dar normale, nimic nemaipomenit daca e sa ne uitam pe cifrele mai multor modele, toate ceva mai vechi.

Vad ca pretul este folosit pe post de argument in a justifica anumite observatii negative, marunte de altfel, care tin pe de o parte de gusturi, pe de alta parte de ceea ce vede ochiu' la competitoarele sale...chestia asta nu este ok si imi sugereaza mai degraba o alegere bazata dictata de pret si mai putin de preferinte bazate pe o cunoastere generala a masinilor de azi...nu de acum 10 ani.
Am mai evoluat si noi, si masinile...

Sigur ca ulterior poti pune pe masina orice...sa vad la cati dintre noi le va conveni sa plateasca accesorii Mitsubishi la preturi misto de tot.

Si eu tot varianta de 1.8 o astept.

Avatar utilizator
lala84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 10, 2007 10:04 pm
Contact:

Mesaj de lala84 » Lun Dec 10, 2007 10:44 pm

bine vam gasit pe toti ma bucur ca am gasit un forum despre lancer,
sa incep cu inceputul caut o masina nu prea scumpa. sa ma duca din puncutul a in b , la inceput am zis logan ,apoi am zis accent iar acuma am zis de ce sa nu incerc un lancer mai slabut dotata , desi imi doresc de mic o masina cu cutie automata nu cred ca mi-o permit acuma asta ar fi ideeala 1.5 A/T 109 CP Invite A81 € 15622 dar nu se poate asa ca ma gandesc la
1.5 M/T 109 CP Inform A02 € 13016 sau cel mult la 1.5 M/T 109 CP Invite A81 € 14697 desi nu cred ca o sa reusesc .
ce parere aveti despre 1.5 M/T 109 CP Inform A02 € 13016. la cat ajunge oare pretul final cu tva + taxa aia de 10% non euro si taxa de prima inmaticulate , si o asigurare casco full .
cum ar fi mai bine sa o iau prin leasing sau cu bani jos , daca asi cumparao prin leasing cu un avans de 20% la cat iasa oare rata pe luna ,in 60 de luni ?
am incercat sa fac o finatatre pe site dar era doar 48 de luni si nu am reusit sa ii dau de cap.
ms amticipat , mult noroc cu masinutele voastre si puneti si poze cand va vin bestiilee

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mar Dec 11, 2007 10:57 am

Cred ca ar trebui sa o iei la picior pe la banci/companii de leasing, nu o sa gasesti aici raspunsurile pe care le cauti.
Eu am comandat 1.5 INVITE M/T 17870 DDP si sunt foarte incantat, masina se pare ca a ajuns in tara, astept sa o ridic saptamana viitoare.
Am luat credit 15000, am 304 EUR pe luna pe 5 ani, CASCO variaza intre 870 EUR si 1150 EUR / an, in functie de asigurator.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mar Dec 11, 2007 2:13 pm

Doua reclame haioase la noul Lancer:
















Avatar utilizator
adysss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2007 3:04 pm

Mesaj de adysss » Mar Dec 11, 2007 4:20 pm

Mitsu Lancer 2008 - Locul 2 la mica diferenta - Bravo!!! - Masina Anului 2008 - Romania

http://www.tmctv.ro/articol_26934/kia_c ... _2008.html

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mar Dec 11, 2007 4:59 pm

QUOTE (adysss)Mitsu Lancer 2008 - Locul 2 la mica diferenta - Bravo!!! - Masina Anului 2008 - Romania

http://www.tmctv.ro/articol_26934/kia_c ... _2008.html
Ciudat articolul, pe situl oficial al concursului http://www.masinaanului.ro/ Lancerul nu este nici macar printre finaliste.
Mi se pare o tampenie sa ajunga in finala Fiat Bravo, Hyundai i30 si altele, iar Lancerul nici macar sa nu fie printre ele... poate ca a fost lansat prea tarziu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori