Performante Lancer 2008, 1.8 M/T

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Cotopaxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 12:37 am

Mesaj de Cotopaxi » Mar Aug 05, 2008 11:13 am

Salut Cristi!
Iti apreciez comentariile, cateodata acide, de pe forum.Consider ca trebuie sa fim critici vis-a-vis de masinile noastre.Ar trebui ca forumurile acestea sa fie un feedback pentru producator,dealeri ... sunt sigur ca ne urmaresc "impresiile" ... mai ales cele negative.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Aug 05, 2008 12:21 pm

Recunosc...foarte acide uneori, dar am pretentii de la marca mea de suflet si uneori chiar si de la partenerii de discutie.
Nu sunt niste pretentii exagerate, raportez la modelele anterioare ale acestei marci, respectiv modele altor marci, cu precadere tot japoneze si de aici realitatea e ca ar mai fi ceva de munca la masinile astea, chiar si la banii astia.
Ma asteptam la mai mult, dar nu e timpul trecut.
Sa nu crezi ca modelele altor marci le vad perfecte.

Dezamagirea mea e legata in primul rand de lipsa motorizarilor, de lipsa motorizarilor ceva mai sportive si apoi de restul, calitate interior si alte cateva maruntisuri care se aduna in final...
Din punctul asta de vedere Mitsubishi e sub linia de plutire...abia s-a carpit sa puna trei motoare (doua vechi) destul de comune din punct de vedere al performantelor de pe hartie cu alte modele mai vechi, pe un sasiu de evo...unul dintre lucrurile foarte bune la masina asta.
Ce sa zic ?
Din respect pentru clienti au investit mult in conceperea acestei masini si le-a iesit ceva original, spectaculos, competitiv...lancerul anului 2008.
Culmea e ca nu sunt slabi...Evo, Pajero, L200...premianti in clasele lor, castigatori de competitii importante.
Coltul 2004 - 2006 a fost foarte reprezentativ in clasa sa o buna bucata de timp si masina anului bla bla.

Iti dai seama la ce ma asteptam din partea lancerului!
Nu inteleg de ce nu au pus pe lancer motorul de pe CZT 150 - 180 CP si cate alte motoare performante au tot avut de-a lungul istoriei lor ?
Destul de multe.
Fanii stiu de pe wikipedia...dar nu la vw. )

Cu toate astea, motoarele mivec, chiar si aspirate sunt extraordinare. O sa te convingi singur ca de altfel si de faptul ca ai ales o masina care mai presus de orice,
o sa-ti ofere placere maxima la condus si distractie, fara a fi neaparat pilot, deoarece datorita "mostenirii" de la EVO, masina are niste capabilitati care nu se vad in showroom sau la un simplu drive-test.
O sa fii suprins de anumite calitati ale masinii pe care nu le intalnesti decat la masini cu adevarat sport, ceva mai scumpe.
In timp o sa faci abstractie de aspectele negative enumerate mai sus, dar asta nu inseamna ca o sa le negi sau o sa te prefaci ca nu exista.
Cel putin mie asa mi s-a intamplat...pot sa critic o zi coltul, dar mor daca trec trei zile fara sa-l conduc, ceea ce nu mi s-a mai intamplat cu alta masina.
Sunt masini care produc dependenta...dar doar celor care stiu sa se bucure de ele si nu doar cauta greierasi, samd.

You can win!

LE. Legat de posturi, feedback, comentarii critice, forum, producator, dealer....stiu destul de multi care pe mess critica o groaza pe la masinile lor, dar pe forum scriu numai de bine si chiar sunt orgoliosi ) ...uneori e vorba de prostie, alteori de pupincurism dat fiind faptul ca dealerul citeste forumul, altii sunt la prima masina sau au avut ceva mai slab inainte, samd.
Per total e un forum corect si mai ales, necenzurat.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Aug 05, 2008 12:46 pm

Dupa interventiile anterioare a ramas putin sa mai adaug. Intr-adevar, sportivitatea dezamageste, mai ales dupa asteptarile trezite de aspect, dar nu pare sa fie mai prejos decat la alte marci cu motorizare 2.0TDI. La depasiri nu vei avea surprize neplacute daca nici cu CVT nu am probleme sau ezitari.
Surpriza placuta insa va fi directia si frana - impecabile - si siguranta si placerea oferita de cat de bine se aseaza masina pe drum in viraje.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Aug 05, 2008 1:38 pm

Chestia cu puterile motoarelor este o tendinta generala, la toti producatorii - aruncati o privire la vecini. Chiar azi discutam cu un amic posesor de Ibitza, 1.4 - 102 CP si se minuna de noile modele care la 1.6 au 105 CP sau Clio cu 1.6 si 90 CP sau Fabia cu motoare de 1.4 si 86 CP.
Exemplele pot continua....

Practic, ai putere mai mica, deci ai consum mai mic, deci ai emisii de CO2 mai mici, deci masina e mai putin poluanta.
Asta in conditiile in care tehnologia permite obtinerea de puteri muuult mai mari la consumuri si emisii egale cu motoare de acum cativa ani in urma.

Asta e "trendu'" :roll:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Aug 05, 2008 1:55 pm

Eh, hai sa nu o dam in Ibitze, Clio si Fabia. )
Cand e vorba de putere ne luam de astia mici, cand e vorba de pret ne raportam la cei mai mari ca sa ne punem in valoare.
Si daca stau bine si ma gandesc sunt si variante sport de Clio, Fabia...
Tehnologic vorbind sunt si motoare de 1.4 si 170Cp consumuri bune...deci trendu' mai depinde si de oferta fiecarui producator.

In rest sunt de acord cu tine ca "tehnologia de acum permite obtinerea de puteri muuult mai mari la consumuir si emisii egale cu motoare de acum cativa ani in urma."
Cand ne faci o demonstratie de forta 1.8 vs DID-el ?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Aug 05, 2008 2:28 pm

QUOTE (DeBogdan)Chestia cu puterile motoarelor este o tendinta generala, la toti producatorii - aruncati o privire la vecini. Chiar azi discutam cu un amic posesor de Ibitza, 1.4 - 102 CP si se minuna de noile modele care la 1.6 au 105 CP sau Clio cu 1.6 si 90 CP sau Fabia cu motoare de 1.4 si 86 CP.
Exemplele pot continua....

Practic, ai putere mai mica, deci ai consum mai mic, deci ai emisii de CO2 mai mici, deci masina e mai putin poluanta.
Asta in conditiile in care tehnologia permite obtinerea de puteri muuult mai mari la consumuri si emisii egale cu motoare de acum cativa ani in urma.

Asta e "trendu'" :roll:

Care Clio cu motor de 1.6 si 90 CP? La Clio III conform configuratorului de la Serus avem:

1,2 16 V 75 CP, Euro 4
1,4 16 V 100 CP, Euro 4
1,6 16 V 110 CP, Euro 4
1,6 16 V 110 CP BVA, Euro 4
1,5 dCi 70 CP, Euro 4
1,5 dCi 85 CP, Euro 4

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Aug 05, 2008 2:37 pm

Ma tu esti dealer RENO ? )

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Aug 05, 2008 2:49 pm

Recunosc, mea culpa.... am inteles gresit, am cercetat adanc fenomenul, era vorba despre versiunea de 1.4 16 V 100 CP, comparata cu ibitza de 1.4 16 V 102 CP. :oops: :oops:

Avatar utilizator
Cotopaxi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 12:37 am

Mesaj de Cotopaxi » Mar Aug 05, 2008 3:40 pm

Uite un alt motiv pt care am ales Mitsu...nu le pot avea decat oameni care stiu sa-si accepte eventualele greseli...si culmea ...isi cer si scuze pt ele.Am intrat pe forumuri BMW si VW....parca eram pe Animal Planet la Monkey Business....(acum am fost rau)...aici lumea e mai rezonabila....mai linistita....poate datorita unei constiinte a superioritatii intrinsece a masinilor Mitsu...unde frumusetea, per ansamblu, nu e perceputa instinctual ( ui la asta ce bunoaca e !)

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Aug 05, 2008 4:01 pm

E, nu ne lauda si tu atata ca ajungem in doi timpi si trei miscari ca cei amintiti de tine.
Ne place sa fim modesti.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori