Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Salutare! Am Mitsubishi Lancer 2.0 Did 2008 si se aude un zgomot gen ca la tractor.Mai ales la rece in primele 15 minute de cand pornesc motorul si mai ales daca plec direct cu el si nu il las sa isi faca ciclul de functionare.Mecanicul spune ca ar fi volanta pentru ca, atunci cand ridic piciorul de pe ambreiaj apar trepidatii in volan si cand o apas mai repede, se unde un"clanc".Pe langa asta in ultimele zile cand accelerez pe la 1800 de turatii se aude un zgomot usor ca si cum ar trage aer fals turbina "suierat".Si din cand in cand simt miros de gaze de esapament inauntru,dar asta mai rar.Oricum voi merge saptamana asta sa ii fac o diagnoza cap-coada.Ma intereseaza daca a mai avut cineva astfel de probleme, de volanta nu imi fac griji dar nu stiu ce ar putea fi la motor.Multumesc!
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Zgomotul ala de tractor, il mai aud si eu iarna, dar nu tine chiar 15 minute...in maxim 5 isi revine si se aude normal.
Suieratul, daca il auzi in sarcina, mai ales la deal, poate intr-adevar sa fie de la turbina. L-am ignorat la un moment dat, insa am dus turbina la reconditionat ca am observat ca scapa ulei, si dup-aia am observat ca a disparut si suieratul.
Mirosul de gaze, nu e de fapt un miros de plastic ars? Ca ala poate fi de la climatizare cand ii dai temperatura prea mare, si ventilatoarele la maxim.
Suieratul, daca il auzi in sarcina, mai ales la deal, poate intr-adevar sa fie de la turbina. L-am ignorat la un moment dat, insa am dus turbina la reconditionat ca am observat ca scapa ulei, si dup-aia am observat ca a disparut si suieratul.
Mirosul de gaze, nu e de fapt un miros de plastic ars? Ca ala poate fi de la climatizare cand ii dai temperatura prea mare, si ventilatoarele la maxim.
Mirosul de gaze poate fi de la inelele de etansare ale evacuarii. Am avut si eu problema asta la Lancer si dupa inlocuirea inelelor totul a fost ok.
Suieratul poate fi de la turbina sau de la furtune, e posibil sa ai o fisura mica pe undeva.
Tractoreala poate indica mult mai multe lucruri, nu e musai sa fie (doar) din cauza volantei. Oricum verifica si partea asta.
Suieratul poate fi de la turbina sau de la furtune, e posibil sa ai o fisura mica pe undeva.
Tractoreala poate indica mult mai multe lucruri, nu e musai sa fie (doar) din cauza volantei. Oricum verifica si partea asta.
Salutare, am si eu o problema mai ciudata cu masina si sper eu sa nu fie grava. Eu cred ca totul pleaca de la acceleratie care mi se pare foarte moale(nu sunt expert,imi dau si eu cu parerea). In viteza 1 si a2a are probleme cu urcatul in ture cand este sub 2000 rotatii. Daca nu apas mai tare pe acceleratie da in nas pana trece de 2000 rotatii(in loc sa creasca cursiv turatiile, pur si simplu sar), cateodata si cand este la +4000 si iau piciorul de pe pedala face asa. Am observat stand pe loc ca daca apas pedala foarte incet se accelereaza pana la 1500-1600 rotatii si dupa scade fara sa misc piciorul 1mm. Imi puteti recomanda un service bun care m-ar putea ajuta sau daca vi sa mai intamplat sa-mi spuneti care ar fi problema ca atunci cand ma duc in service sa le zic dupa ce sa se uita? Multumesc si sper ca m-am facut inteles cat de cat /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori