Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Deci gata. E oficial. Imi bubuie capul.
Masina este verificata integral. Amortizoare, capete de bara, bielete si alte nenorociri. IN-TE-GRAL.
Totusi... se aude un zgomot venind din zona portbagajului, zgomot pe care eu am sa-l descriu ca o placa care bate-n ceva usor metalic... Sau chiar placa pe placa... Am verificat chestia aia, placajul ala, care acopera roata de rezerva, nu e aia... Am verificat roata de rezerva, e bine infipta in locasul ei. Am mutat inclusiv mica trusa de scule venita by default de la Mitsubishi, am zis ca poate loveste aia in ceva. Nu, nu e aia. Sau poate cred eu ca nu sunt alea, si-or fi...
Service-ul Mitsu confirma sunetele obscure (test drive cu mecanicii), dar nu reusesc sa identifice cauza. Masina nu are nevoie de nicio piesa de schimb! (verificat la service!)
Zgomotul apare bineinteles atunci cand drumul are orice fel de denivelare si este destul de enervant. E ca si cum ceva nu e la locul lui si bate.
Ba, ce-ar putea fi fratilor ? Ca innebunesc. Sunt eu nebun sau vi s-a intamplat si voua ?
Mi-a trecut prin minte sa izolez fonic masina, implicit si portbagajul, si m-am gandit ca odata facuta operatiunea asta, poate se aseaza altfel lucrurile pe acolo.
Idei, sfaturi ?
Masina este verificata integral. Amortizoare, capete de bara, bielete si alte nenorociri. IN-TE-GRAL.
Totusi... se aude un zgomot venind din zona portbagajului, zgomot pe care eu am sa-l descriu ca o placa care bate-n ceva usor metalic... Sau chiar placa pe placa... Am verificat chestia aia, placajul ala, care acopera roata de rezerva, nu e aia... Am verificat roata de rezerva, e bine infipta in locasul ei. Am mutat inclusiv mica trusa de scule venita by default de la Mitsubishi, am zis ca poate loveste aia in ceva. Nu, nu e aia. Sau poate cred eu ca nu sunt alea, si-or fi...
Service-ul Mitsu confirma sunetele obscure (test drive cu mecanicii), dar nu reusesc sa identifice cauza. Masina nu are nevoie de nicio piesa de schimb! (verificat la service!)
Zgomotul apare bineinteles atunci cand drumul are orice fel de denivelare si este destul de enervant. E ca si cum ceva nu e la locul lui si bate.
Ba, ce-ar putea fi fratilor ? Ca innebunesc. Sunt eu nebun sau vi s-a intamplat si voua ?
Mi-a trecut prin minte sa izolez fonic masina, implicit si portbagajul, si m-am gandit ca odata facuta operatiunea asta, poate se aseaza altfel lucrurile pe acolo.
Idei, sfaturi ?
Vezi sa nu fi victima unei glume proaste.Acelasi lucru am patit cu Mercedesul unui amic,mai aveam putin si o desfaceam toata.Pina la urma am gasit buba...un idiot a bagat pe teava de esapament o baterie CR 2032,sunt folosit in placile da baza la calculatoare si mai nou in cheile cu telecomanda.Bineinteles ca aceasta a ajuns in toba de esapament si a inceput distractia.Cam acelasi zgomot auzeam si eu dar aparea si in turatii mai mari.
Schimba bucsele de la bara stabilizatoare de pe spate si vei avea o surpriza...placuta.
La fel si eu...nu ii dadeam de cap...am schimbat si flansele de la amortizoare si tot degeaba.
Initial am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare cu unele after market si zdronganitul a revenit dupa aproximativ 3000 km. Apoi le-am schimbat cu unele oem si la fel....zdronganitul a reaparut (nu mai stiu exat la ce nr. de km). In cele din urma le-am schimbat cu unele poliuretanice (Powerflex) si surpriza... zdronganitul nu a mai reaparut nici in ziua de azi (la peste 25000 km parcursi de la schimbare). Atentiie insa ca cele de la powerflex sunt pentru evo x si au diametrul interior mai mare putin (bara stabilizatoare de le evo x fiind mai groasa) si trebuie o mica adaptare pentru a se portivi...inginerie romaneasca aplicata cu succes )
La fel si eu...nu ii dadeam de cap...am schimbat si flansele de la amortizoare si tot degeaba.
Initial am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare cu unele after market si zdronganitul a revenit dupa aproximativ 3000 km. Apoi le-am schimbat cu unele oem si la fel....zdronganitul a reaparut (nu mai stiu exat la ce nr. de km). In cele din urma le-am schimbat cu unele poliuretanice (Powerflex) si surpriza... zdronganitul nu a mai reaparut nici in ziua de azi (la peste 25000 km parcursi de la schimbare). Atentiie insa ca cele de la powerflex sunt pentru evo x si au diametrul interior mai mare putin (bara stabilizatoare de le evo x fiind mai groasa) si trebuie o mica adaptare pentru a se portivi...inginerie romaneasca aplicata cu succes )
Eu am avut o problema cu o aparatoare din aluminiu care e sub masina ,prinsa cu 2 suruburi, care izoleaza podeaua masinii de traseul tevii de esapament si de toba finala. fiind asa de ”groasa” la un moment dat unul din suriburi s-a hotarat sa iasa prin tabla si a ramas prinsa intr-o singura piulita si vibra. Verifica si asta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori