Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Lun Dec 15, 2014 6:05 pm

Nu stiu unde e vin. Te referi la codu jmbyc .....? Nu stie nimeni codu?

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Dec 15, 2014 7:13 pm

QUOTE (lukas75 @ Dec 12 2014, 12:06 PM) care e codul de vopsea la NOUL LANCER 2008 ROSU ? Merci

Codul de culoare la Lancer 2008 se afla pe o placuta metalica situata pe interiorul capotei (cum ridici capota de la motor in partea de sus trebuie sa fie o placuta pe care este trecut codul de culoare)

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Dec 15, 2014 9:40 pm

daca imi aduc aminte bine este formatul: litera cifra cifra.

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Mar Dec 16, 2014 12:53 pm

P26

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Dec 16, 2014 11:03 pm

P26 este codul pentru orient red.

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Dum Dec 21, 2014 4:04 pm

Bine v-am gasit. Am un Lancer 1.6 luat de o saptamana, deci nou, cu doar 190 km la bord, deci cat se poate de virgina...
Toate bune si frumoase pana acum, insa o mica nelamurire as avea.
Apasand butonul de climatizare, cel din mijloc, cu fulgul de nea, compresorul porneste imediat, aer rece baga ( am garaj incalzit) , INSA odata cu pornirea compresorului, porneste pret de cateva secunde si ventilatorul de racire de sub capota, apoi se opreste singur.

Experienta asta este la fel indiferent de temperatura motorului, deci ventilatorul porneste chiar daca motorul este rece.
E normala treaba asta? Multumesc!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Dec 22, 2014 1:05 am

La mine ventilatorul porneste ori de cate ori pornesct a/c sau dezaburire, nu e doar pt racirea motorului, e si pt instalatia A/C, de aceea are mai multe trepte de functionare. Cred ca e normal ce se intampla.

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Lun Dec 22, 2014 10:17 am

Multumesc frumos, m-ai linistit !

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Lun Dec 22, 2014 12:11 pm

salut, am si eu o problema cu al meu lancer 1,5 benzina din 2010. istoria e simpla, unic proprietar si utilizator, revizii la timp si cu tot ce trebuie si de calitate, 110.000 km, de la 85000km montat instalatie GPL Tomasetto (prin Februarie 2014) . undeva, prin August ,ma intorc din concediu si constat , uitandu-ma pe joja ca trebuie sa-i completez vreo 500 ml ulei, fara sa am vreun martor aprins pe bord. completez, merg in continuare la fel si constat ca la utilizare normala, de oras(Bucuresti) nu consuma aproape de loc, ma rog, nu sesizez eu.
daca iesim la ”autostrada”, pana la Pitesti si inapoi ,completam cam 200-300 ml pe un dus, intors. Am facut ”probele” uzuale, nu da fum albastru, nu bate, la prima pornire, dimineata la rece nu da cu fum alb, nu sunt diferente de putere nici in plus, nici in minus, singura diferenta e ca tips-urile la toba sunt negre si cam unsuroase, ca si cand uleiul, ne ars ar fi aruncat pe esapament.
are cineva vreo idee, ce se intampla, sa fie segmentii, a venit timpul reviziei si as vrea sa rezolv si problema asta , caci in ritmul asta fac cate un schimb la 3-4 drumuri la Pitesti!
Multumesec anticipat pentru sfaturi!

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Sâm Dec 27, 2014 6:11 pm

Salut. Ma ajuta si pe mine cineva cu martorul care tocmai mi s-a aprins in bord? Nu stiu ce inseamna. Nu am manual de utilizare. Pe net am gasit ca ar fi vorba de presiunea in roti...am mers si le-am verificat si toate 4 aveau la fel: 2,5 atmosfere. Stie cineva ce poate fi? Multumesc.[attachment=21833:20141223_205601.jpg]
Fişiere ataşate
20141223_205601.jpg
20141223_205601.jpg (1.63 MiB) Vizualizat de 2795 ori
20141223_205601.jpg
20141223_205601.jpg (1.63 MiB) Vizualizat de 2779 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori