Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Bine v-am gasit. Am un Lancer 1.6 luat de o saptamana, deci nou, cu doar 190 km la bord, deci cat se poate de virgina...
Toate bune si frumoase pana acum, insa o mica nelamurire as avea.
Apasand butonul de climatizare, cel din mijloc, cu fulgul de nea, compresorul porneste imediat, aer rece baga ( am garaj incalzit) , INSA odata cu pornirea compresorului, porneste pret de cateva secunde si ventilatorul de racire de sub capota, apoi se opreste singur.
Experienta asta este la fel indiferent de temperatura motorului, deci ventilatorul porneste chiar daca motorul este rece.
E normala treaba asta? Multumesc!
Toate bune si frumoase pana acum, insa o mica nelamurire as avea.
Apasand butonul de climatizare, cel din mijloc, cu fulgul de nea, compresorul porneste imediat, aer rece baga ( am garaj incalzit) , INSA odata cu pornirea compresorului, porneste pret de cateva secunde si ventilatorul de racire de sub capota, apoi se opreste singur.
Experienta asta este la fel indiferent de temperatura motorului, deci ventilatorul porneste chiar daca motorul este rece.
E normala treaba asta? Multumesc!
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
salut, am si eu o problema cu al meu lancer 1,5 benzina din 2010. istoria e simpla, unic proprietar si utilizator, revizii la timp si cu tot ce trebuie si de calitate, 110.000 km, de la 85000km montat instalatie GPL Tomasetto (prin Februarie 2014) . undeva, prin August ,ma intorc din concediu si constat , uitandu-ma pe joja ca trebuie sa-i completez vreo 500 ml ulei, fara sa am vreun martor aprins pe bord. completez, merg in continuare la fel si constat ca la utilizare normala, de oras(Bucuresti) nu consuma aproape de loc, ma rog, nu sesizez eu.
daca iesim la ”autostrada”, pana la Pitesti si inapoi ,completam cam 200-300 ml pe un dus, intors. Am facut ”probele” uzuale, nu da fum albastru, nu bate, la prima pornire, dimineata la rece nu da cu fum alb, nu sunt diferente de putere nici in plus, nici in minus, singura diferenta e ca tips-urile la toba sunt negre si cam unsuroase, ca si cand uleiul, ne ars ar fi aruncat pe esapament.
are cineva vreo idee, ce se intampla, sa fie segmentii, a venit timpul reviziei si as vrea sa rezolv si problema asta , caci in ritmul asta fac cate un schimb la 3-4 drumuri la Pitesti!
Multumesec anticipat pentru sfaturi!
daca iesim la ”autostrada”, pana la Pitesti si inapoi ,completam cam 200-300 ml pe un dus, intors. Am facut ”probele” uzuale, nu da fum albastru, nu bate, la prima pornire, dimineata la rece nu da cu fum alb, nu sunt diferente de putere nici in plus, nici in minus, singura diferenta e ca tips-urile la toba sunt negre si cam unsuroase, ca si cand uleiul, ne ars ar fi aruncat pe esapament.
are cineva vreo idee, ce se intampla, sa fie segmentii, a venit timpul reviziei si as vrea sa rezolv si problema asta , caci in ritmul asta fac cate un schimb la 3-4 drumuri la Pitesti!
Multumesec anticipat pentru sfaturi!
Salut. Ma ajuta si pe mine cineva cu martorul care tocmai mi s-a aprins in bord? Nu stiu ce inseamna. Nu am manual de utilizare. Pe net am gasit ca ar fi vorba de presiunea in roti...am mers si le-am verificat si toate 4 aveau la fel: 2,5 atmosfere. Stie cineva ce poate fi? Multumesc.[attachment=21833:20141223_205601.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- 20141223_205601.jpg (1.63 MiB) Vizualizat de 2795 ori
-
- 20141223_205601.jpg (1.63 MiB) Vizualizat de 2779 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori