Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
@vladutz un pivot eu am gasit la 65 ron, sunt ambutisati, adica o sa te cam injure la service daca nu au presa; rulmentu tau pe spate daca ai new lancer e defapt tot butucu si ai 3 optiuni: fag 650 ron dar renunti la abs, sa iei de la un peugeot 407 care e vreo 950 ron sau original care o sa il gasesti undeva la 1350 ron eu unu il gasisem cam la 1160 ron schimbat deja din prostie. amortizoare le gasesti undeva la 300-350 ron.
@Aissy flansele eu nu le-am curatat niciodata si umblu si acum cu rotile de iarna dar nu bate nimic pe fata. in curand intra la verificat pentru o bataie pe spate si sa vad ce incepe sa se mai duca, daca te intereseaza da de veste si aranjam sa le tragem pe amandoua singurul dezavantaj e ca ai de condus cam 86 km. btw e cumva un lancer gri inchis?
@Aissy flansele eu nu le-am curatat niciodata si umblu si acum cu rotile de iarna dar nu bate nimic pe fata. in curand intra la verificat pentru o bataie pe spate si sa vad ce incepe sa se mai duca, daca te intereseaza da de veste si aranjam sa le tragem pe amandoua singurul dezavantaj e ca ai de condus cam 86 km. btw e cumva un lancer gri inchis?
vibe la mine in mers daca trag frana de mana nu se aude nimic desi la um momentdat dupa ce plecam de pe loc dupa o stationare cu frana de mana trasa trosnea din toate incheieturile la rotile spate, in final s-a rezolvat prin demontarea rotilor si curatarea sistemului de rugina cu o perie. daca tot mai ai probleme dupa cum a fost cazul meu ca se auzea ca si cum s-ar fi spart rulmentul verifica si curata si cablul, mai bine zis furtunul de protectie, cam aduna mizerie de la drum nu te grabi sa inlocuiesti butucul ca mine.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (Apple @ Jun 2 2009, 10:50 AM) daca se simte ca si cum agata, fuga la service. e o problema a pompei si a prinderii conductei in pompa de ambreiaj. se schimba in garantie, eu asa am patit. cand ridicam usor piciorul de pe pedala spre capatul cursei simteam o vibratie, ca si cum ar freca ceva...
QUOTE (Apple @ Aug 22 2011, 10:51 AM) nu se rezolva cu WD-40, este cilindrul de ambreiaj si conducta aferenta cu probleme. Mai precis conducta datorita presiunii a capatat joc in clema care o prinde de cilindrul de ambreiaj. Se rezolva pe garantie, teoretic.
Salutare,
din pacate m-a lovit si pe mine problema cu pompa de ambreiaj. Din cate am studiat subiectul, aceasta pompa de ambreiaj din plastic pare a fi o gluma proasta pe care ne-au facut-o baietii cu ochii oblici (cu atat mai mult cu cat am inteles ca este la fel si pe Evo). Cum nu mai am garantie, as incerca sa gasesc o solutie care sa nu implice plata uneia noi de la reprezentanta in valoare de peste 1600 RON. Pe net am vazut ca se gasesc aftermarket la 3-400 de lei, BluePrint. Va spune ceva firma asta, oare sa ma risc? A gasit cineva un replacement pentru aceasta piesa dar care sa fie din metal, ca la alte masini?
In alta ordine de idei, cat de periculos o fi sa o las asa pentru inca o perioada?!? Deocamdata, functional ambreiajul este ok, doar deranjeaza putin la talpa si ureche (nu ma deranjeaza chiar de 16 bulioane ). Ma gandeam la un scenariu horror in care sa se piarda etanseitatea intre cilindru si conducta si sa pierd tot lichidul de frana pe acolo... Credeti ca e posibil asa ceva? Multumesc.
QUOTE (Apple @ Aug 22 2011, 10:51 AM) nu se rezolva cu WD-40, este cilindrul de ambreiaj si conducta aferenta cu probleme. Mai precis conducta datorita presiunii a capatat joc in clema care o prinde de cilindrul de ambreiaj. Se rezolva pe garantie, teoretic.
Salutare,
din pacate m-a lovit si pe mine problema cu pompa de ambreiaj. Din cate am studiat subiectul, aceasta pompa de ambreiaj din plastic pare a fi o gluma proasta pe care ne-au facut-o baietii cu ochii oblici (cu atat mai mult cu cat am inteles ca este la fel si pe Evo). Cum nu mai am garantie, as incerca sa gasesc o solutie care sa nu implice plata uneia noi de la reprezentanta in valoare de peste 1600 RON. Pe net am vazut ca se gasesc aftermarket la 3-400 de lei, BluePrint. Va spune ceva firma asta, oare sa ma risc? A gasit cineva un replacement pentru aceasta piesa dar care sa fie din metal, ca la alte masini?
In alta ordine de idei, cat de periculos o fi sa o las asa pentru inca o perioada?!? Deocamdata, functional ambreiajul este ok, doar deranjeaza putin la talpa si ureche (nu ma deranjeaza chiar de 16 bulioane ). Ma gandeam la un scenariu horror in care sa se piarda etanseitatea intre cilindru si conducta si sa pierd tot lichidul de frana pe acolo... Credeti ca e posibil asa ceva? Multumesc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori