Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
fanto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 28, 2012 5:24 pm

Mesaj de fanto » Sâm Mar 16, 2013 8:49 pm

@vladutz un pivot eu am gasit la 65 ron, sunt ambutisati, adica o sa te cam injure la service daca nu au presa; rulmentu tau pe spate daca ai new lancer e defapt tot butucu si ai 3 optiuni: fag 650 ron dar renunti la abs, sa iei de la un peugeot 407 care e vreo 950 ron sau original care o sa il gasesti undeva la 1350 ron eu unu il gasisem cam la 1160 ron schimbat deja din prostie. amortizoare le gasesti undeva la 300-350 ron.

@Aissy flansele eu nu le-am curatat niciodata si umblu si acum cu rotile de iarna dar nu bate nimic pe fata. in curand intra la verificat pentru o bataie pe spate si sa vad ce incepe sa se mai duca, daca te intereseaza da de veste si aranjam sa le tragem pe amandoua singurul dezavantaj e ca ai de condus cam 86 km. btw e cumva un lancer gri inchis?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Mar 18, 2013 10:56 am

Din cate observ, ``problema`` cu frana de mana cred ca intra la categoria : - asa ``face`` toate - )

Avatar utilizator
fanto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 28, 2012 5:24 pm

Mesaj de fanto » Lun Mar 18, 2013 10:14 pm

vibe la mine in mers daca trag frana de mana nu se aude nimic desi la um momentdat dupa ce plecam de pe loc dupa o stationare cu frana de mana trasa trosnea din toate incheieturile la rotile spate, in final s-a rezolvat prin demontarea rotilor si curatarea sistemului de rugina cu o perie. daca tot mai ai probleme dupa cum a fost cazul meu ca se auzea ca si cum s-ar fi spart rulmentul verifica si curata si cablul, mai bine zis furtunul de protectie, cam aduna mizerie de la drum nu te grabi sa inlocuiesti butucul ca mine.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Mar 19, 2013 3:17 pm

Ok, multumesc pentru informatie, maine o sa revin si eu cu o parere de la un mecanic.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Mar 21, 2013 4:33 pm

Am fost ieri la mecanic, mi-a zis ca el crede ca se lipesc placutele de disc, n-am mai investigat problema ca nu mi se pare ceva grav din ce am citit si prin raspunsurile voastre.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 21, 2013 4:35 pm

Daca se intampla asta trozneau de cum plecai de pe loc, nu avea treaba cu trasul franei de mana. Mai pateam si eu asta iarna daca parcam cu frana de mana trasa, cand plecam troznea cand se dezlipeau placutele de pe disc.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Mar 21, 2013 8:37 pm

Probabil ca nu i-am explicat eu cum trebuie, oricum peste 5000 de km imi schimb discurile pe spate si placutele, deci mai mult ca sigur nu se va mai auzi nimic.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mar 21, 2013 8:39 pm

Frana de mana nu e pe placutele de frana, are niste tamburi pe interiorul(in butucul) discului.

Avatar utilizator
fanto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 28, 2012 5:24 pm

Mesaj de fanto » Dum Mar 24, 2013 4:08 pm

Flipper vrei sa zici cei 2 saboti care preseaza pe tambur si problema cu trosnitu se rezolva mult mai repede daca dadeai 1-2 m in spate.

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Joi Apr 04, 2013 11:53 pm

QUOTE (Apple @ Jun 2 2009, 10:50 AM) daca se simte ca si cum agata, fuga la service. e o problema a pompei si a prinderii conductei in pompa de ambreiaj. se schimba in garantie, eu asa am patit. cand ridicam usor piciorul de pe pedala spre capatul cursei simteam o vibratie, ca si cum ar freca ceva...

QUOTE (Apple @ Aug 22 2011, 10:51 AM) nu se rezolva cu WD-40, este cilindrul de ambreiaj si conducta aferenta cu probleme. Mai precis conducta datorita presiunii a capatat joc in clema care o prinde de cilindrul de ambreiaj. Se rezolva pe garantie, teoretic.

Salutare,
din pacate m-a lovit si pe mine problema cu pompa de ambreiaj. Din cate am studiat subiectul, aceasta pompa de ambreiaj din plastic pare a fi o gluma proasta pe care ne-au facut-o baietii cu ochii oblici (cu atat mai mult cu cat am inteles ca este la fel si pe Evo). Cum nu mai am garantie, as incerca sa gasesc o solutie care sa nu implice plata uneia noi de la reprezentanta in valoare de peste 1600 RON. Pe net am vazut ca se gasesc aftermarket la 3-400 de lei, BluePrint. Va spune ceva firma asta, oare sa ma risc? A gasit cineva un replacement pentru aceasta piesa dar care sa fie din metal, ca la alte masini?

In alta ordine de idei, cat de periculos o fi sa o las asa pentru inca o perioada?!? Deocamdata, functional ambreiajul este ok, doar deranjeaza putin la talpa si ureche (nu ma deranjeaza chiar de 16 bulioane ). Ma gandeam la un scenariu horror in care sa se piarda etanseitatea intre cilindru si conducta si sa pierd tot lichidul de frana pe acolo... Credeti ca e posibil asa ceva? Multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori