Placute de frana la lancer di-d
QUOTE (shadow2blade @ Jan 20 2011, 07:37 PM) E adevarat ca placutele Greenstuff au un scartait aparte fata de cele stock ?
Ca sa nu poluam topicul de vanzari. Am sa-ti raspund aici.
Nu stiu la ce te referi de scartait, la mine a scartait doar in primii 500 de km la franare usoara, de atunci s-au comportat foarte bine, dar as vrea sa-mi iau blackstuff ca ma gandesc ca sunt mai moi si nu afecteaza discul de calitate proasta al Lancer-ului ( cel putin pe masina mea ) si nu vreau sa-mi iau alte discuri ca nu prea am optiuni.
Ca sa nu poluam topicul de vanzari. Am sa-ti raspund aici.
Nu stiu la ce te referi de scartait, la mine a scartait doar in primii 500 de km la franare usoara, de atunci s-au comportat foarte bine, dar as vrea sa-mi iau blackstuff ca ma gandesc ca sunt mai moi si nu afecteaza discul de calitate proasta al Lancer-ului ( cel putin pe masina mea ) si nu vreau sa-mi iau alte discuri ca nu prea am optiuni.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
salut
am vazut ca majoritatea au cumparat EBC green si au lasat discul standard al masinii ...cum se comporta acesta ? s-a mancat mult ?
daca sunt posesori care au schimbat si placutele si discurile standard ale masinii cu ebc sa imi spuna niste pareri.
am placutele pe fata foaie de ceapa si tre sa le schimb , iar buza pe care discurile stock o au de la placutele stock m-au pus pe ganduri ...
am vazut ca majoritatea au cumparat EBC green si au lasat discul standard al masinii ...cum se comporta acesta ? s-a mancat mult ?
daca sunt posesori care au schimbat si placutele si discurile standard ale masinii cu ebc sa imi spuna niste pareri.
am placutele pe fata foaie de ceapa si tre sa le schimb , iar buza pe care discurile stock o au de la placutele stock m-au pus pe ganduri ...
Hai ca "m-am dat la fund" cu parerile despre EBC RedStuff...asa ca revin acum .
Masina are putin peste 53000 km si de pe la 45000 are ebc redstuff pe fata. In primii 1000-1500 km am trait cu impresia ca am luat plasa si ca voi reveni la greenstuff, dar dupa aceea mi-a revenit inima la loc. Performantele in ceea ce priveste franarea s-au imbunatatit fata de cum erau cu ebc greenstuff in sensul ca masina franeaza mai prompt atat la viteze mici cat si la viteze mari...si sunt curios sa vad cat ma tine un set de placute redstuff in comparatie cu greenstuff pe care le schimbam la un interval de 11000-13000 km. Ca si zgomot nu pot sa ma pronunt daca sunt sau nu zgomotoase pentru ca masina are discuri ebc turbo groove pe fata si acestea fac un zgomot accentuat (ca de locomotiva care franeaza) zgomot care acopera zgomotul facut de placute. In ceea ce priveste praful pe care il scot placutele redstuff...treaba sta cam ca si la greenstuff, adica scot mai putin praf decat cele stock. Una peste alta sunt mai multumit de comportamentul placutelor ebc redstuff in comparatie de ebc greenstuff.
@santto: in cazul meu, discurile pe fata au facut buza cam de 1mm cu placutele stock...atunci cand am trecut la ebc greenstuff buza exista si dupa 3 seturi de greenstuff nu s-a mai marit...problema cu discurile a fost ca s-au ovalizat...
pareri despre placutele ebc pot sa iti dau in sensul ca sunt multumit de ele (ca de altfel multi care le-au incercat)...cat priveste discurile...eu unul sunt multumit, dar exista posesori care au avut neplaceri cu ele, asa ca....nu te grabi in alegerea unor discuri de frana (alege cu intelepciune)
Masina are putin peste 53000 km si de pe la 45000 are ebc redstuff pe fata. In primii 1000-1500 km am trait cu impresia ca am luat plasa si ca voi reveni la greenstuff, dar dupa aceea mi-a revenit inima la loc. Performantele in ceea ce priveste franarea s-au imbunatatit fata de cum erau cu ebc greenstuff in sensul ca masina franeaza mai prompt atat la viteze mici cat si la viteze mari...si sunt curios sa vad cat ma tine un set de placute redstuff in comparatie cu greenstuff pe care le schimbam la un interval de 11000-13000 km. Ca si zgomot nu pot sa ma pronunt daca sunt sau nu zgomotoase pentru ca masina are discuri ebc turbo groove pe fata si acestea fac un zgomot accentuat (ca de locomotiva care franeaza) zgomot care acopera zgomotul facut de placute. In ceea ce priveste praful pe care il scot placutele redstuff...treaba sta cam ca si la greenstuff, adica scot mai putin praf decat cele stock. Una peste alta sunt mai multumit de comportamentul placutelor ebc redstuff in comparatie de ebc greenstuff.
@santto: in cazul meu, discurile pe fata au facut buza cam de 1mm cu placutele stock...atunci cand am trecut la ebc greenstuff buza exista si dupa 3 seturi de greenstuff nu s-a mai marit...problema cu discurile a fost ca s-au ovalizat...
pareri despre placutele ebc pot sa iti dau in sensul ca sunt multumit de ele (ca de altfel multi care le-au incercat)...cat priveste discurile...eu unul sunt multumit, dar exista posesori care au avut neplaceri cu ele, asa ca....nu te grabi in alegerea unor discuri de frana (alege cu intelepciune)
Salut, am citit si eu acest thred, si am ramas surprins, cred ca a mai fost una doua persoane care au dus placutele stock peste 25 mii de km, am facut revizia la a mea un 2.0 DiD pe la vreo 18500 km si cei de la reprezentanta mi-au spus ca sunt uzate vreo 50 % la vremea aceea, acum am undeva la 28000 de km, cand o sa schimb jantele de iarna o sa ma uit si la placute sa vad daca mai am de mancat ceva la ele, daca nu o sa trec si eu pe Green Stuff, mi se par cele mai ok calitate/pret/performante. Nu sunt genul de sofer "blond" depinde de starea de spirit, dar de cele mai multe ori conduc sportiv dar mai fac si exces de zel si o dau in agresiv, dar nu am avut problemele enumerate de voi sa le fac praf in 12/14/16 mii de km. Ele de obicei scartaie de cele mai multe ori de la praful cumulat intre pacuta si disc, la spalatorie poti ruga baieti sa bage vapul un pic pe disc si se rezolva problema, dar atentie la cei cu jante de aliaj, eu am patito la jantele de iarna datorita vapului mi-au zburat vreo 2 plumbi din 5 la o raota si au aparut jocuri in volan, cand m-am uitat...mi-am dat seama de ce aparusera jocurile si de atunci le zic sa nu mai spele jantele cu valul ci doar la furtun sa de la distanta 1 metru sau mai mult (aviz amatorilor de jante curate un spalat 20/25 ron echilibrat jantele 30/40 ron doar pe fata). Referitor la cei cu placutele recent schimbate, e adevarat ca franele nu sunt la fel de eficiente primi 100/200 de km deoarece trebuie placutele sa ea forma discului, striatiile acestuia si abea atuncea reintra in normal, eu de obicei la cealalta masina cand schimbam placutele, ca sa ea forma discului mai repede la viteze rezonabile 60/70 de km/h tin usor frana calcata cat sa sint ca s-a infranat usor masina 15/20 de secunde si in 2 sau 3 operatiuni de genul asta scap de bataia de cap de 100/200 de km ca placuta sa i-a forma discului, eu unul asa procedez de obicei.
La mai multi kilometri si cat mai putine vizite la service.
La mai multi kilometri si cat mai putine vizite la service.
salut
astazi mi-au sosit placutele fata + spate ebc green
in setul de fata am m ai gasit si 4 placute negre fffff subtiri care se lipesc pe peretele exterior al placutei ...cica reduc zgomotul
voi aveti ? le-ati montat ?
astazi mi-au sosit placutele fata + spate ebc green
in setul de fata am m ai gasit si 4 placute negre fffff subtiri care se lipesc pe peretele exterior al placutei ...cica reduc zgomotul
voi aveti ? le-ati montat ?
- Fişiere ataşate
-
- ebc_green_spate.JPG (220.79 KiB) Vizualizat de 2050 ori
-
- ebc_green_fata.JPG (180.08 KiB) Vizualizat de 2042 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori