Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Mar 13, 2012 2:31 pm

in cazul asta este posibil ca atunci cand s-a bobinat s-a rasucit centura si a intrat indoita in mecanismul de rulare. trebuie sa desfaca cineva sa vada. Din poza atasata, la lancerul tau se potriveste grila respectiva.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Mar 13, 2012 2:53 pm

Desfa centura caacel sistem de roluire e unul mecanic, vezi care e principiul lui de functionare si ce a dus la blocarea lui.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mar Mar 13, 2012 7:01 pm

prin desfacerea centurii din sistemul ei original va duce la nepretensionarea centurii dupa aceasta operatiune;)...eu zic sa te duci la cineva care se pricepe sa o faca calumea ...nu de alta dar din punctul meu de vedere nepretensionarea acesteia este ca si nula;)

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mar Mar 13, 2012 7:24 pm

Si eu stiu la fel. Daca desfaci cetura, arcul de pretensionare se destinde si nu mai functioneaza.

Avatar utilizator
jupijohn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 09, 2012 5:18 pm

Mesaj de jupijohn » Mie Mai 09, 2012 6:39 pm

QUOTE (nini @ Jan 18 2012, 07:21 PM) cu controlul tractiunii activat am plecat de pe loc spre urcare din pante de 10% inclinatie, acoperite total de gheata, in timp ce alti soferi fara acest sistem nici nu indrazneau sa urce panta respectiva.
indradevar iti taie puterea, nu poti sa pleci in forta, dar pe de alta parte iti lasa suficianta putere cat sa plece de pe loc. pe gheata e sfant si niciodata nu s-a intamplat sa nu pot pleca de pe loc. face ca naiba cand intra in actiune, senzatia e apropiata ca la abs, dar cumva in sens invers.
pe zapada proaspata si noroi, intradevar patineaza chiar cu ct activat, si iesi mai bine din troine cu el dezactivat.
eu cu un peugeot 107 cand sunt inzapezit, plec de pe loc in felul urmator: acelerez, treapta a doua, incepe sa patineze, ma dau jos, o imping putin pana ies din troine, dupa care urc in masina si-mi continui drumul

ar fi interesant ce se intampla daca aluneci si nu o mai prinzi....

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Mai 22, 2012 10:51 am

Daca aveti un scartait/harjait la trecerea cu ambele roti peste relantisoare incercati sa dati cu un spray cu teflon sau ceramic pe bucsile de la bara stabilizatoare. Veti avea surprize (placute)

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Mai 22, 2012 5:39 pm

QUOTE (jupijohn @ May 9 2012, 06:39 PM) ar fi interesant ce se intampla daca aluneci si nu o mai prinzi....
chiar daca aluneci in momentul in care rotile capata aderenta se opreste motorul masinii, iar daca nu au adereanta patineaza in continuare.
oricum nu recomand aceasta manevra incepatorilor.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Iun 18, 2012 5:12 pm

Cine poate sa ma ajute si pe mine cu o parere : La viteze intre 120-140 am usoare (dar deranjante) vibratii/trepidatii in volan. Daca urc peste 140-145 totul este in regula, la fel si atunci cand viteza este sub 120. Nu se intampla chiar tot timpul, cam 80% din drumurile in afara localitatii. Cateodata dupa ce urc la 150 si cobor la 120-140 nu mai face deloc, acelasi lucru este valabil si cu viteze mai mici.

Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.4 si rotile sunt echilibrate de curand, la fel facea si inainte sa le echilibrez. Singura chestie pe care mi-au spus-o si mi-au aratat-o cei de la vulcanizare este ca anvelopele au o usoara ``bataie`` (asa s-au exprimat) pe verticala. Dar daca ar fi de la aceasta ``bataie`` ar face tot timpul ma gandesc.

Ce parere aveti?

Multumesc.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Lun Iun 18, 2012 5:25 pm

salut,
dupa ce am schimbat gumele si eu am patit la fel .
intre 110 - 140 simt o usoara bataie in volan , e mai puternica l adecelerare. in schimb am verificat si la 180 si e ok.
e posibil sa fie de la gumele cu bataie pe verticala . asa mi-au spus si mie . ideea e ca daca ai roti pe 18' echilibrarea trebuie sa fie "perfecta" pentru ca la talon mic se simte fiecare imperfectiune . eu le-am ecilibrat de 3 ori pana am ajuns la o vibratie cat mai mica.
am fost si la verificari la tren rulare si e ok (suspectam un cap de planetara dus). e posibil sa fie si jantele usor deformate.
daca ai anvelopele noi fa o reechilibrare cam dupa 1500-2000 km.
eu unu m-am obisnuit

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Iun 18, 2012 5:33 pm

Anvelopele nu sunt noi. O sa ma duc maine sa mut jantele de pe spate pe fata si sa le echilibrez sa vad daca face la fel (aceeasi intensitate si la aceleasi viteze) si cu cele care le am pe spate care sunt mai bune decat cele de pe fata. Am tot cautat pe net despre problema asta. Multi nu au rezolvat-o.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori