Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (nini @ Jan 18 2012, 07:21 PM) cu controlul tractiunii activat am plecat de pe loc spre urcare din pante de 10% inclinatie, acoperite total de gheata, in timp ce alti soferi fara acest sistem nici nu indrazneau sa urce panta respectiva.
indradevar iti taie puterea, nu poti sa pleci in forta, dar pe de alta parte iti lasa suficianta putere cat sa plece de pe loc. pe gheata e sfant si niciodata nu s-a intamplat sa nu pot pleca de pe loc. face ca naiba cand intra in actiune, senzatia e apropiata ca la abs, dar cumva in sens invers.
pe zapada proaspata si noroi, intradevar patineaza chiar cu ct activat, si iesi mai bine din troine cu el dezactivat.
eu cu un peugeot 107 cand sunt inzapezit, plec de pe loc in felul urmator: acelerez, treapta a doua, incepe sa patineze, ma dau jos, o imping putin pana ies din troine, dupa care urc in masina si-mi continui drumul
ar fi interesant ce se intampla daca aluneci si nu o mai prinzi....
indradevar iti taie puterea, nu poti sa pleci in forta, dar pe de alta parte iti lasa suficianta putere cat sa plece de pe loc. pe gheata e sfant si niciodata nu s-a intamplat sa nu pot pleca de pe loc. face ca naiba cand intra in actiune, senzatia e apropiata ca la abs, dar cumva in sens invers.
pe zapada proaspata si noroi, intradevar patineaza chiar cu ct activat, si iesi mai bine din troine cu el dezactivat.
eu cu un peugeot 107 cand sunt inzapezit, plec de pe loc in felul urmator: acelerez, treapta a doua, incepe sa patineze, ma dau jos, o imping putin pana ies din troine, dupa care urc in masina si-mi continui drumul
ar fi interesant ce se intampla daca aluneci si nu o mai prinzi....
Cine poate sa ma ajute si pe mine cu o parere : La viteze intre 120-140 am usoare (dar deranjante) vibratii/trepidatii in volan. Daca urc peste 140-145 totul este in regula, la fel si atunci cand viteza este sub 120. Nu se intampla chiar tot timpul, cam 80% din drumurile in afara localitatii. Cateodata dupa ce urc la 150 si cobor la 120-140 nu mai face deloc, acelasi lucru este valabil si cu viteze mai mici.
Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.4 si rotile sunt echilibrate de curand, la fel facea si inainte sa le echilibrez. Singura chestie pe care mi-au spus-o si mi-au aratat-o cei de la vulcanizare este ca anvelopele au o usoara ``bataie`` (asa s-au exprimat) pe verticala. Dar daca ar fi de la aceasta ``bataie`` ar face tot timpul ma gandesc.
Ce parere aveti?
Multumesc.
Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.4 si rotile sunt echilibrate de curand, la fel facea si inainte sa le echilibrez. Singura chestie pe care mi-au spus-o si mi-au aratat-o cei de la vulcanizare este ca anvelopele au o usoara ``bataie`` (asa s-au exprimat) pe verticala. Dar daca ar fi de la aceasta ``bataie`` ar face tot timpul ma gandesc.
Ce parere aveti?
Multumesc.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
dupa ce am schimbat gumele si eu am patit la fel .
intre 110 - 140 simt o usoara bataie in volan , e mai puternica l adecelerare. in schimb am verificat si la 180 si e ok.
e posibil sa fie de la gumele cu bataie pe verticala . asa mi-au spus si mie . ideea e ca daca ai roti pe 18' echilibrarea trebuie sa fie "perfecta" pentru ca la talon mic se simte fiecare imperfectiune . eu le-am ecilibrat de 3 ori pana am ajuns la o vibratie cat mai mica.
am fost si la verificari la tren rulare si e ok (suspectam un cap de planetara dus). e posibil sa fie si jantele usor deformate.
daca ai anvelopele noi fa o reechilibrare cam dupa 1500-2000 km.
eu unu m-am obisnuit
dupa ce am schimbat gumele si eu am patit la fel .
intre 110 - 140 simt o usoara bataie in volan , e mai puternica l adecelerare. in schimb am verificat si la 180 si e ok.
e posibil sa fie de la gumele cu bataie pe verticala . asa mi-au spus si mie . ideea e ca daca ai roti pe 18' echilibrarea trebuie sa fie "perfecta" pentru ca la talon mic se simte fiecare imperfectiune . eu le-am ecilibrat de 3 ori pana am ajuns la o vibratie cat mai mica.
am fost si la verificari la tren rulare si e ok (suspectam un cap de planetara dus). e posibil sa fie si jantele usor deformate.
daca ai anvelopele noi fa o reechilibrare cam dupa 1500-2000 km.
eu unu m-am obisnuit
Anvelopele nu sunt noi. O sa ma duc maine sa mut jantele de pe spate pe fata si sa le echilibrez sa vad daca face la fel (aceeasi intensitate si la aceleasi viteze) si cu cele care le am pe spate care sunt mai bune decat cele de pe fata. Am tot cautat pe net despre problema asta. Multi nu au rezolvat-o.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori