Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
salutare ,
asa cum am promis revin cu patania mea de senzor martor aprins in bord ABS pe fond galben.
Mare atentie , pe perioada de iarna caroseria mitsu lancer genereaza condens pe interiorul caroseriei iar pe interiorul caroseriei se afla si senzorii de abs pe
fiecare roata, iar prinderea mufelor (cablajului ) se face pe partea semiovala acolo unde se deschide usa spate stinga sau dreapta si de aici condesul pina la legatura ( mufa ) este foarte aproape ,
Am fost la sevice astazi programat , a pus testerul pe ea , a gasit intreruperi la senzorul spate dreapta si a desfacut capitonajul de la portbagaj si surpriza era
condens de cea mai mare frumusete .....mufa de legatura era uda si dupa ce sa uscat i-am pus pe cei de la service sa spele cu presiune sa vedem daca etanseaza bine luneta .
Proba facuta fara scurgeri deci totul a fost ok nu aveam scurgeri ,,,,, bla bla bla acte de incheiat de semnat domne este totul ok n u mai face figuri garantam
noi , in fine am plecat bucuros ca sa rezolvat doar cu atit si fara bani nu apuc sa merg 10 km cind iar s-a aprins senzorul de abs pe fond galben si iau tel si-l
sun pe director'si pe cel care mi-a luat comanda si le zic ... ma intorc la ei iar vede despre ce este vorba si imi spune ,,, domnule draga avem de respectat
niste proceduri, daca tinea tinea daca nu nu '', asa este treaba la romani si prin urmare trebuie sa schimb senzorul luni dupa amiaza pe garantie , dar ce este
important si trebuie retinut ( nici eu nu o stiam ) evitati schimbarile bruste de temperatura mai ales la modele LANCER .
Daca are cineva sa comenteze cu cea mai mare placere ii raspund , ramane sa schimb luni senzorul , va tin la curent
QUOTE (mihainma @ Feb 23 2012, 04:44 PM) Tre sa ma sui pe o rampa se vedem unde suna si ce
iei un spray cu teflon cu teava da-ia subtire si lunga si dai exact sub capota la rulmentul de pe flansa , si nu mai scartie , asa facea si la mine si am rezolvat azi la service succes
asa cum am promis revin cu patania mea de senzor martor aprins in bord ABS pe fond galben.
Mare atentie , pe perioada de iarna caroseria mitsu lancer genereaza condens pe interiorul caroseriei iar pe interiorul caroseriei se afla si senzorii de abs pe
fiecare roata, iar prinderea mufelor (cablajului ) se face pe partea semiovala acolo unde se deschide usa spate stinga sau dreapta si de aici condesul pina la legatura ( mufa ) este foarte aproape ,
Am fost la sevice astazi programat , a pus testerul pe ea , a gasit intreruperi la senzorul spate dreapta si a desfacut capitonajul de la portbagaj si surpriza era
condens de cea mai mare frumusete .....mufa de legatura era uda si dupa ce sa uscat i-am pus pe cei de la service sa spele cu presiune sa vedem daca etanseaza bine luneta .
Proba facuta fara scurgeri deci totul a fost ok nu aveam scurgeri ,,,,, bla bla bla acte de incheiat de semnat domne este totul ok n u mai face figuri garantam
noi , in fine am plecat bucuros ca sa rezolvat doar cu atit si fara bani nu apuc sa merg 10 km cind iar s-a aprins senzorul de abs pe fond galben si iau tel si-l
sun pe director'si pe cel care mi-a luat comanda si le zic ... ma intorc la ei iar vede despre ce este vorba si imi spune ,,, domnule draga avem de respectat
niste proceduri, daca tinea tinea daca nu nu '', asa este treaba la romani si prin urmare trebuie sa schimb senzorul luni dupa amiaza pe garantie , dar ce este
important si trebuie retinut ( nici eu nu o stiam ) evitati schimbarile bruste de temperatura mai ales la modele LANCER .
Daca are cineva sa comenteze cu cea mai mare placere ii raspund , ramane sa schimb luni senzorul , va tin la curent
QUOTE (mihainma @ Feb 23 2012, 04:44 PM) Tre sa ma sui pe o rampa se vedem unde suna si ce
iei un spray cu teflon cu teava da-ia subtire si lunga si dai exact sub capota la rulmentul de pe flansa , si nu mai scartie , asa facea si la mine si am rezolvat azi la service succes
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
da dar la logan nu stiu unde se afla mufele de prindere a cablajului pentru senzori ,prin urmare poate tehnologia frantuzeasca este mai evoluata ceea ce ma-s indoi in ciuda faptului ca inainte de mitsu am avut un renault megane si am fost total dezamagit de toata masina si nu numai ........asa ca deocamdata la mitsu nu am ce sa-i reprosez in afara de faptul ca a aparut eroarea asta cu senzorul de abs , dar este de urmarit cum spuneam trecerile bruste de la caldura la frig si invers ......... poate se aschimba si clima pe la noi sa avem cum este la greci de exemplu
Bine ca-ti inlocuieste senzorul abs pe garantie...altfel.... http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... 0&start=60
Acum ce-ar mai fi de spus: condensul este un fenomen natural ce apare in anumite conditii (dif de temp, presiune, uniditate...variatii termice bruste etc). Toate incintele plimbate dintr-un mediu in altul sunt expuse la condens. Acum daca faci balta in portbagaj sau in masina inseamna ca ai avut parte de niste extreme pe care le mai poti indulci:
- dai drumul la ac si mai scazi umiditatea in masina
- deschizi geamul inainte de a parca pentru egalizarea temperaturii si umiditatii din masina cu cea de afara
- idem si cu portbagajul
- nu lasi 30C in masina cand ajungi seara acasa daca peste noapte vor fi temp scazute
Intr-o situatie extrema, pentru portbagaj (pe care nu-l poti lasa deschis in soare sa se zvante) poti incerca o alta combinatie (va rog sa nu ma luati peste picior dar nu cred ca e o idee asa de rea) anume sa lasi inauntru pentru cateva zile daca nu mergi cu masina un deumidificator din comert. Vei ramane surprins.
Poate am fost usor in afara subiectului dar am avut si eu probleme cu condensul de-a lungul anilor si m-am mai "orintat" si eu.
Acum ce-ar mai fi de spus: condensul este un fenomen natural ce apare in anumite conditii (dif de temp, presiune, uniditate...variatii termice bruste etc). Toate incintele plimbate dintr-un mediu in altul sunt expuse la condens. Acum daca faci balta in portbagaj sau in masina inseamna ca ai avut parte de niste extreme pe care le mai poti indulci:
- dai drumul la ac si mai scazi umiditatea in masina
- deschizi geamul inainte de a parca pentru egalizarea temperaturii si umiditatii din masina cu cea de afara
- idem si cu portbagajul
- nu lasi 30C in masina cand ajungi seara acasa daca peste noapte vor fi temp scazute
Intr-o situatie extrema, pentru portbagaj (pe care nu-l poti lasa deschis in soare sa se zvante) poti incerca o alta combinatie (va rog sa nu ma luati peste picior dar nu cred ca e o idee asa de rea) anume sa lasi inauntru pentru cateva zile daca nu mergi cu masina un deumidificator din comert. Vei ramane surprins.
Poate am fost usor in afara subiectului dar am avut si eu probleme cu condensul de-a lungul anilor si m-am mai "orintat" si eu.
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
VICTORIE ,,, am schimbat senzorul de abs dreapta spate care imi facea figuri ............... pe garantie
no comment din partea service ...... dar am o intrebare pt baietii mai destepti si anume :
-influenteaza intr-un fel sau altul sa zicem toti senzorii sau unul individual de pe masina consumul de carburant ? pt ca am avut osurpriza placuta astazi dupa ce am iesit din service , am facut un test drive cu reprezentantul service mitsu sa se convinga ca nu mai este nici o problema si surprinzator mi-a scazut consumul de carburant de la 10 cit avem pe bord la 7,8 cit este acum
sa fie de vina oare acel blestemat de senzor , nu stiu intreb si eu, nu sunt mecanic specialist dar intreb poate a observat cineva acest aspect .
Bafta tuturor
no comment din partea service ...... dar am o intrebare pt baietii mai destepti si anume :
-influenteaza intr-un fel sau altul sa zicem toti senzorii sau unul individual de pe masina consumul de carburant ? pt ca am avut osurpriza placuta astazi dupa ce am iesit din service , am facut un test drive cu reprezentantul service mitsu sa se convinga ca nu mai este nici o problema si surprinzator mi-a scazut consumul de carburant de la 10 cit avem pe bord la 7,8 cit este acum
sa fie de vina oare acel blestemat de senzor , nu stiu intreb si eu, nu sunt mecanic specialist dar intreb poate a observat cineva acest aspect .
Bafta tuturor
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori