Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (mihai catalin)tot este mult, eu am MOTOR DIESEL, este si mai scump
Condoleante! Ce sa zic!? Daca tu consideri ca avind MOTOR DIESEL e vreo mare problema tehnica, eu zic sa te duci la service sa-ti schimbe motorul.
QUOTE (allexino)Este adevarat ca revizia costa mult, de aceea am deschis un nou topic pe tema asta in sectiunea Probleme tehnice, service-uri si dealeri.
Multumesc frumosc allexino pentru demersul tau bine intentionat! Dupa cum vezi, mai bine scriem pe unde ne taie capu' ca-i mai usor asa. Nu conteaza ca mai incolo intrebam ca timpitii de ce ne dispar posturi si unde gasim vreo solutie la o problema tehnica sau ne miram ca septelul la poarta lu' Lobont ca solutia la problema lui goldeye2003 se gaseste in sectiunea de calatorii sau pe la bursa.
N-ai cu cine, ma.... n-ai cu cine!
Condoleante! Ce sa zic!? Daca tu consideri ca avind MOTOR DIESEL e vreo mare problema tehnica, eu zic sa te duci la service sa-ti schimbe motorul.
QUOTE (allexino)Este adevarat ca revizia costa mult, de aceea am deschis un nou topic pe tema asta in sectiunea Probleme tehnice, service-uri si dealeri.
Multumesc frumosc allexino pentru demersul tau bine intentionat! Dupa cum vezi, mai bine scriem pe unde ne taie capu' ca-i mai usor asa. Nu conteaza ca mai incolo intrebam ca timpitii de ce ne dispar posturi si unde gasim vreo solutie la o problema tehnica sau ne miram ca septelul la poarta lu' Lobont ca solutia la problema lui goldeye2003 se gaseste in sectiunea de calatorii sau pe la bursa.
N-ai cu cine, ma.... n-ai cu cine!
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Problema de la masina lui Uliu, cu avertizarea de ASC off, a inceput sa apara si la mine. Nu apare permanent si nu de la plecarea de pe loc, ci probabil in momentul in care ar trebui sa intre ASC-ul... Am fost cu masina in service ieri si desi initial mi s-a imputat senzorul de directie intrucat am admis ca am dat cu masina intr-o groapa, dupa vreo 10 minute de discutii mi s-a spus ca se va schimba pe garantie. S-ar putea sa fie totusi o problema (re)cunoscuta de ei. Astept sa le vina piesa si sa ma duc pentru schimbare.
senzorul de directie chiar are legatura cu groapa. Este adevarat ca ar trebui sa fie mai rezistent, dar se pare ca are niste cablaje mai sensibile, mai ales la gropile de la noi insa si la gropile de la altii. Am intalnit si pe afara o astfel de problema. S-au plans niste prieteni din State ca au patit fix acelasi lucru, insa si lor li s-a schimbat pe garantie...
Recomandabil ar fi, totusi, mai ales la jante de 18, sa incercam sa evitam cat de cat gropile. Nu doar pentru a proteja acest senzor ci si pentru alte daune care ar putea aparea...
Recomandabil ar fi, totusi, mai ales la jante de 18, sa incercam sa evitam cat de cat gropile. Nu doar pentru a proteja acest senzor ci si pentru alte daune care ar putea aparea...
- Gabriela Pacea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm
QUOTE (Sfinxul)QUOTE (allexino)
Apropo pt Lancer 1.5 MT revizia de 15.000 este 7 mil. aici la dealerul din GL. Oare asa e peste tot?
Mi se pare cam mult. Ce trebuie schimbat la prima revizie la acest model?
La prima revizie se schimba de regula
- ulei motor 5W40
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru combustibil
- filtru polen
- antigel concentrat
- lichid de frina
- se mai uita la buji
- se uita la baterie telecomanda inchidere centralizata
- etc
depinde de caz ....
Comparind insa cu marcile japoneze, nemtesti, franceze suntem egali....
Apropo pt Lancer 1.5 MT revizia de 15.000 este 7 mil. aici la dealerul din GL. Oare asa e peste tot?
Mi se pare cam mult. Ce trebuie schimbat la prima revizie la acest model?
La prima revizie se schimba de regula
- ulei motor 5W40
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru combustibil
- filtru polen
- antigel concentrat
- lichid de frina
- se mai uita la buji
- se uita la baterie telecomanda inchidere centralizata
- etc
depinde de caz ....
Comparind insa cu marcile japoneze, nemtesti, franceze suntem egali....
QUOTE (Gabriela Pacea)QUOTE (Sfinxul)QUOTE (allexino)
Apropo pt Lancer 1.5 MT revizia de 15.000 este 7 mil. aici la dealerul din GL. Oare asa e peste tot?
Mi se pare cam mult. Ce trebuie schimbat la prima revizie la acest model?
La prima revizie se schimba de regula
- ulei motor 5W40
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru combustibil
- filtru polen
- antigel concentrat
- lichid de frina
- se mai uita la buji
- se uita la baterie telecomanda inchidere centralizata
- etc
depinde de caz ....
Comparind insa cu marcile japoneze, nemtesti, franceze suntem egali....
Ce ati enumerat se aplica la toate modelele Mitsubishi ?
Adica si la Colt ?
Apropo pt Lancer 1.5 MT revizia de 15.000 este 7 mil. aici la dealerul din GL. Oare asa e peste tot?
Mi se pare cam mult. Ce trebuie schimbat la prima revizie la acest model?
La prima revizie se schimba de regula
- ulei motor 5W40
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru combustibil
- filtru polen
- antigel concentrat
- lichid de frina
- se mai uita la buji
- se uita la baterie telecomanda inchidere centralizata
- etc
depinde de caz ....
Comparind insa cu marcile japoneze, nemtesti, franceze suntem egali....
Ce ati enumerat se aplica la toate modelele Mitsubishi ?
Adica si la Colt ?
Exista un alt topic pentru revizii. Poate nu ar fi rau sa mutam discutia acolo.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=1225
Aici se discuta despre probleme.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=1225
Aici se discuta despre probleme.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator