Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Noi 29, 2007 10:25 am

QUOTE (Adrian)Sper sa fie asa cum spuneti... eu am insa niste prieteni care au avut experiente destul de naspa cu termenul de livrare. E drept nu cu mitsu.....cu opel. Iar dealerul nu i-a platit nici un cent. Vorbe de genul '' cind veniti la revizie discutam, poate facem un discount'' .....
M-carul pare insa o firma serioasa

Depinde de cerere...a fost o perioada cand cererea de opel pe piata era foarte mare.

Avatar utilizator
RauL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 10, 2007 9:47 pm

Mesaj de RauL » Joi Noi 29, 2007 10:36 am

Hai sa nu comparam mitsu cu opel! In primu rand cei de la opel au niste servicii ft proaste la noi(am 2 rude cu modele de la opel deci stiu ce vb) si masinile sunt la pamant.Am fost plecat asta vara in germania si cred ca am intalnit pe sosele 10 masini opel (vreo sase conduse de romani). Asta spune multe despre opel.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Noi 29, 2007 11:27 am

QUOTE (RauL)Hai sa nu comparam mitsu cu opel! In primu rand cei de la opel au niste servicii ft proaste la noi(am 2 rude cu modele de la opel deci stiu ce vb) si masinile sunt la pamant.Am fost plecat asta vara in germania si cred ca am intalnit pe sosele 10 masini opel (vreo sase conduse de romani). Asta spune multe despre opel.

Unde dai si unde crapa...
Amice, discutia in curs, era referitoare la termenul de livrare si nu am comparat nimic. :?:
In rest sunt de acord cu tine...

Avatar utilizator
RauL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 10, 2007 9:47 pm

Mesaj de RauL » Joi Noi 29, 2007 11:31 am

Scuze cristi pt ca am fost putin off topic dar am asa o boala pe astia de la opel si pe masinile lor incat ma enervez doar cand aud cuvantul "opel". A fost o comparatie intre term. de livrare dintre opel si mitsu.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Noi 30, 2007 1:05 am

Hai sa-mi exprim si eu opiniile mele personale vis-a-vis de noul lancer, pot fi subiective si incomplete dar asta am de spus pana la acest moment.

Noul Lancer este o masina care impresioneaza de la prima vedere, indiferent de gusturile privitorilor este pe placul tuturor, fara exceptie, atrage atentia chiar si celor neinteresati, are un design exterior care se potriveste perfect modelului, agresiv asa cum ne-au obisnuit toate modelele Mitsubishi, dar de data asta unul extrem de modern si in stil american, mai putin european si au facut foarte bine, denota sportivitate din orice unghi l-ai privi, calitate (trasaturi sportive) prezenta la toate modelele si care se identifica (,) cu marca inca de la inceputurile ei (va puteti convinge de asta studiind istoricul modelelor pe wikipedia).

Pare insa a fi ceva nou in designul lancerului chiar mai evident decat in cazul ultimei generatii de outlander, pajero, L200 care in mod vizibil au fost europenizate 100% comparand cu modele anterioare.
In afara de trasaturi cu specific japonez, american, noul lancer a beneficiat de un surplus de eleganta specifica europencelor si in special celor de origine italiana (designed by giugiaro), ma refer la alfa romeo, fara a se indentifica in vr-un fel cu aceasta (alfa este mai feminina, lancerul este masculin 100%).
Conceptul dupa care a fost realizat designul lancerului a inglobat experienta Mitsubishi, preferintele si tendintele in materie de design de pe pietele din Europa, USA, Japan "all in one"...ah si Rusia , feedbackul (laude, critici) clientilor de pe mai multe continente, este o medie intre toate acestea si rezultatul se vede...o masina care ar merita sa castige premiul pentru cea mai frumoasa masina a anului prezent, probabil viitor, eu o nominalizez de pe acum.

Pe unii dintre vechii fani/posesori (nu ma refer la noi care suntem boboci) aceasta "stilizare" completa a lancerului in stil euro-americano-japonez s-ar putea sa-i impresioneze mai putin si chiar din anumite privinte sa-i dezamageasca, chestie de gusturi, orgolii, conservatorism, unicitate...versiunile anterioare neputand fi asemanate cu nici un alt model, din nici un punct de vedere, totul fiind Japan 100%...motoare, design, samd...si nu ma refer la locul de productie ci la concepte.

Desi nu sunt veteran, din aceste puncte de vedere si eu ma "resimt" un picutz...cine a condus mai mult un mitsubishi model mai vechi, conceptie japoneza 100% intelege, cine nu, o sa comenteze (si e normal) fraza asta...sunt lucruri care nu se inteleg din poze, foaie cu specificatii tehnice sau dintr-un drive-test...si asta e de inteles.
Doua marci sunt unice dupa parerea mea (ma refer la cele omenesti nu la cele lucrate manual cu preturi astronomice)...Subaru si Lancer dar efectele globalizarii s-au facut simtite si in cazul lor...asta e, concurenta e acerba, partea financiara nu poate fi neglijata, filozofia si principiile nu tin de foame, mai bine o imagine de marca un pic sifonata dar cu o game de modele completa (altfel nu se poate sa ataci o piata) decat un regres financiar si de aici lantul slabiciunilor reflectat in fiecare din modelele ulterioare.

Subaru, Mitsubishi erau agreata pana de curand doar de "cunoscatori", designul nu corespunde gusturilor majoritatii, majoritate interesata de TDI, Opel, Merc, Bemeu, VW...si manele.

Cand spun imagine sifonata ma refer in special la TDI care o fi el bun, o fi puternic si economic, dar e de tehnologie invechita, e zgomotos peste limita acceptabilului si scoate un fum de mor aia din spate...motoare imbatranite de la VW, in conditiile in care chiar VW le va schimba la anul cu commonrail-uri...dar iarasi nu ma astept sa fiu inteles pe deplin de toata lumea insa d-aia e forum sa schimbam impresii si chiar sa ne contrazicem in pareri.

Toate opiniile sunt juste fara exceptie, atat timp cat sunt insotite de argumente solide formate in urmate unor perceptii formate in timp, unei experiente mai indelungate acumulate la volanul unui model mitsubishi sau mai multe, studiind istoricul firmei/modelelor, evolutia lor, principiile care au stat la baza anumite conceperii lor...toate acestea pentru a debita pareri obiective, relaxate.

Revenind la lancer as zice ca e o medie perfecta intre eleganta, sportivitate, agresivitate, originalitare, personalitate, modernism, siguranta, tehnologii de ultima generatie (exceptie TDI), putere, stabilitate...in concluzie mai multe masini intr-una singura, care datorita caracteristicilor precum si gamei variate de variante/preturi se adreseaza oricarui gen de client de la om de afaceri prosper, mucos recompensat ca a intrat la o "particulara" si nu s-a apucat de droguri, pana la tanara speranta al carei venit este suficient pentru a obtine un credit de la banca, fiind apreciata mai mult sau mai putin, de cei care doresc sportivitate, de cei care doresc "imagine", de cei care doresc o masina practica si ieftina, de cei care doresc siguranta, cei care doresc un aspirator de gagici, samd.

Apropo, e primul model Mitsubishi prezent la noi care poate fi folosit cu succes pe post de aspirator de gagici...aviz amatorilor.

Legat de interior...daca nu as fi vazut interirul vechiului lancer, nu as fi avut nimic de comentat.
Calitativ, interioarele au scazut atat la Lancer cat si la Outlander comparand strict cu modelele anterioare...ma refer la calitatea materialelor si atat...dar iarasi din poze acest lucru nu este evident.
Ca design, interiorul lancerului are nota 10 de la mine...dar sa nu confundam designul cu (,) calitatea materialelor...nu ca ar fi ceva execrabil, nu, doar, comparand cu modelele anterioare este o diferenta mare in minus, insa chiar si asa se situeaza peste o parte din concurentele din clasa sa.
Sigur, s-ar putea sa spuna cineva ca pretul mic, asa si pe dincolo...ok, sunt de acord...15.500, 18.500....dar variantele care costa de la 20.000 euro in sus, indiferent de dotarile suplimentare ar trebui sa arate altfel la interior, bord, capitonaje usi, caliate materiale, feeling de masina cu pretentii si pret pe masura.
Pentru o persoana cu bani pentru care pretul nu e o problema dar care este atras de designul exterior la lancerului, calitatea interiorului va conta foarte mult, poate nu-l intereseaza ce are sub capota, dar un interior cu aspect de plastic ieftin nu il va multumi...nu mai zic de persoane care au nevoie de imagine, rafinate, atente la detalii.

Legat de motoare...aici luand in calcul viitoarele motorizari, viitorul suna bine.
1.5L 109 CP - conceput in parteneriat Mitsubishi - Daimler Chrysler, prezent pe Colt si Smart Four Four si fabricat in Olanda.
1.8L 143 CP - "World Engine" conceput de GEMA (alianta Mitsubishi, Chrysler, Hyundai)
2.0L 240 Cp lancer ralliart ... sper ca nu am gresit cifrele...

GEMA a conceput urmatoarele motoare pe benzina (din fericire) :
1.8 litri utilizat pe:
- Lancer : 143/144 CP - MIVEC DUAL, admisie/evacuare/soft Mitsubishi 100%
- Dodge Caliber : 148 CP - VVT (dual parca)

2.0 litri utilizat pe:
- Dodge Caliber : 158 CP
Ar fi ok sa il vedem si pe lancer pentru ca de la 1.8 144 CP pana la 2.0 240 CP e un vid "de putere"

2.4 litri utilizat pe:
- Outlander : 170 CP MIVEC DUAL, admisie/evacuare/soft Mitsubishi 100%
- Dodge Caliber : 172 CP - VVT (dual parca)

Bani sa fie ca are balta peste.

LE: Diferentele de putere intre aceeasi motorizare prezenta pe Lancer si Caliber nu au nici o relevanta, s-au folosit standarde diferite de masurare, SAE pentru Caliber si EN (DIN) pentru Lancer...asta ca sa nu creez confuzii, neplacute.

Avatar utilizator
santo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 24, 2007 8:28 pm

Mesaj de santo » Vin Noi 30, 2007 7:56 am

mi-a placut comentariul tau....foarte lung dar ..ok

Avatar utilizator
RauL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 10, 2007 9:47 pm

Mesaj de RauL » Vin Noi 30, 2007 9:15 am

Nota 10 pt comentariu Cristi.

Avatar utilizator
zanfirdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2007 10:32 am

Mesaj de zanfirdm » Vin Noi 30, 2007 12:22 pm

Comentariu la comentariu : No comment. Si nu este lung.Scurt si la obiect . CA de a vorbit de o mithi.)

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Noi 30, 2007 2:26 pm

Multumesc pentru aprecieri, sunt generale, mai detaliate dupa ce o sa am posibilitatea sa studiez masina cu atentie...asta dupa ce o sa devina disponibila varianta de 1.8.
Stiti ce vreau sa verific prima data ?
Ambreiajul si cutia...daca sunt ok, o sa ma numar printre posesorii de lancer, in caz contrar nici nu ma gandesc...cu tot aspectul ei.

Avatar utilizator
zanfirdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2007 10:32 am

Mesaj de zanfirdm » Vin Noi 30, 2007 3:24 pm

QUOTE (Cristi)Multumesc pentru aprecieri, sunt generale, mai detaliate dupa ce o sa am posibilitatea sa studiez masina cu atentie...asta dupa ce o sa devina disponibila varianta de 1.8.
Stiti ce vreau sa verific prima data ?
Ambreiajul si cutia...daca sunt ok, o sa ma numar printre posesorii de lancer, in caz contrar nici nu ma gandesc...cu tot aspectul ei.
Eu sunt multumit de raspunsul la comenzi.Schumbatorul are cursa scurta ceea ce ma multumeste enporm.La introducerea in viteza 1 stationand,la inceput am sesizat o mica impotrivire, dar in timp foarte scurt(1000-1500 km) ea a devenit insesizabila.Ambreiajul este undeva in plan median (ca si punct de cuplare) si din nou este pe hustul meu , nici foarte tare nici "fleoscait".Acum in alte detalii tehnice nu intri pt ca nu le cunosc. Comentariu de amator.Cei in masura pot detaliia )

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori