Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Iul 30, 2011 4:46 pm

NU are legatura cu benzina, eu am pus si de la rompetrol, petrom, OMV, din rep. moldova cu toate mi s-a intamplat sa faca figura asta.
NU ar strica o vizita la service, dar sa nu crezi tot ce o sa iti zica ei ca sigur o sa dea vina, pe benzina si altele ca asa au incercat sa ma prosteasca si pe mine ba mai mult au vrut sa imi bage pe gat un aditiv pt benzina dar am refuzat, mai aveau oleaca si ma faceau nebun ca bineinteles cand ma duceam la service masina pornea la sfert de cheie. Vara asta vad ca nu a mai facut figuri si sper nici sa nu mai faca. In toamna, iarna, primava mi se intampla cateodata si de 2-3 ori pe zi alteori treceau 2 saptamani fara sa faca figuri la pornire.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Lun Aug 01, 2011 2:42 pm

Masinile fiind noi este posibil sa fie ceva mizerie pe rezervoare care sa se fi dus mai departe in filtrul de benzina. Nu stiu cat costa la un benzinar filtrul de benzina,dar merita incercat sa il schimbati....
Posibil ca d-asta nu au mai avut ceilalti probleme la pornire ca au ajuns la termenul de revizie si s-a facut schimbarea de filtru.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Aug 01, 2011 6:17 pm

Filtrul la benzina se schimba foarte rar dupa 100.000km asa ca exclus aceasta cauza. Daca era filtrul eu zic ca trebuia sa faca figuri la orice pornire nu numai cand are ea chef.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mar Aug 02, 2011 11:35 am

Ai dreptate...sunt obisnuit ca la diesel.

Avatar utilizator
bizon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 11, 2009 10:13 pm

Mesaj de bizon » Mie Aug 03, 2011 9:47 pm

Salut! De cateva zile se tot aprinde in bord indicatorul de check engine.
Poate fi de la un amarat de senzor sau poae fi mult mai grav. Ciudat este ca motorul nu da rateuri, consumul este la fel ca inainte, turatia la rallanti este normala.
Initial m-am gandit ca poate fi de la benzina (Rompetrol si Petrom). S-a aprins vreo doua zile, s-a stins, iar dupa 200km s-a reaprins.
A mai avut cineva probleme de genul asta.
Motorul este de 1,5 si are aproximativ 40mii km.

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Mie Aug 03, 2011 10:57 pm

bizon iti recomand sa mergi la service. erorile apar in log pe calculator si in caz de o defectiune majora este posibil sa pierzi garantia.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Lun Aug 08, 2011 7:41 pm

Salutare! Am banuieli ca as avea o problema cu senzorul de lumini. Astfel, uneori se comporta cel putin "ciudat". Sunt 2 situatii in care nu functioneaza asa cum ar trebui:
1. E ziua in amiaza mare. Luminile sunt puse pe auto. Intru intr-o parcare subterana si mi se aprind farurile. Pana aici totul ok. Doar ca, la iesire, farurile raman aprinse, desi afara e un soare de te orbeste. Se sting, totusi, de la sine, dupa cateva minute (azi am patit-o de 2 ori: prima data mi s-au stins dupa vreo 5 minute, a doua oara dupa 1 minut). Acest fenomen nu mi se intampla decat de vreo 3 zile si nu e constant.
2. E ziua in amiaza mare. Luminile sunt aprinse pe faza scurta, deoarece sunt in afara localitatii. Deodata, observa ca s-a redus intensitatea afisajului de pe bord (lucru pe care il controleaza tot senzorul de lumini si care e normal sa se intample noaptea sau seara, insa nu ziua, cu cer senin si soare puternic). Dupa cateva minute si cativa km, afisajul din bord revine la intensitatea normala (de la sine). In timpul cat afisajul avea intensitatea scazuta, am incercat diverse chestiuni: am oprit complet farurile, apoi le-am pus pe auto (se aprindeau, ca si cum ar fi fost noapte), am aprins doar pozitiile, insa nimic nu a facut ca afisajul sa revina la normal. Semn ca senzorul depista ca afara e noapte!

Mentionez ca nu am lipit absolut nimic pe parbriz si nici nu era murdar!

A mai patit cineva asa ceva?

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mie Aug 17, 2011 6:10 pm

@bizon
salut,
eu am patit treaba cu martorul de check engine pe colt (motorul de 1.5 e la fel cu cele de 1.3 si 1.5 de pe colt ca si constructie) .
nici la mine nu parea sa fie nici o problema , ba chiar mai mult , parca masina mergea mai ok.
era de la senzorul de admisie aer. schimbat pe garantie.
cat era aprins martorul parca nu mai aveam lag in acceleratie.
sper sa iti fie de folos.
numai bine

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Vin Aug 19, 2011 2:46 pm

QUOTE (Flipper @ Jul 30 2011, 04:46 PM) NU are legatura cu benzina, eu am pus si de la rompetrol, petrom, OMV, din rep. moldova cu toate mi s-a intamplat sa faca figura asta.
NU ar strica o vizita la service, dar sa nu crezi tot ce o sa iti zica ei ca sigur o sa dea vina, pe benzina si altele ca asa au incercat sa ma prosteasca si pe mine ba mai mult au vrut sa imi bage pe gat un aditiv pt benzina dar am refuzat, mai aveau oleaca si ma faceau nebun ca bineinteles cand ma duceam la service masina pornea la sfert de cheie. Vara asta vad ca nu a mai facut figuri si sper nici sa nu mai faca. In toamna, iarna, primava mi se intampla cateodata si de 2-3 ori pe zi alteori treceau 2 saptamani fara sa faca figuri la pornire.

Am avut problema asta acum aprox un an. Motor 1.8 benzina, Euro4, cutie CVT. Mi s-a parut a fi de la combustibil doar dupa ce am facut un drum in Austria si cu plinurile de acolo n-a mai avut nici pe dracu. Cand am revenit in tara am pus doar benzina de 99+. Apoi la un mom dat am pus iar 95, mi-a facut figura fix la urmatoarea pornire....Ce sa zic, la mine faza benzina 99+ functioneaza! Succes

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Aug 19, 2011 5:10 pm

QUOTE (wall @ Jul 30 2011, 12:49 PM) O lasi in panta? La unele masini din diverse motive se scurge benzina din pompa inapoi in rezervor si atunci trebuie sa dai mai mult la cheie pana se umple iar cu benzina.Asta este cel putin GE-NI-A-LA!!!! Ma-ntreb ce se-ntimpla daca lasi masina in panta invers, se umple motorul cu benzina?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori