Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Mar 29, 2011 12:15 am

QUOTE (Vibe @ Mar 25 2011, 12:22 AM) ...mi-a aparut ASC OFF si clipea...

Nimeni nu a intampinat chestia asta? :-?!?!

Avatar utilizator
Bogdan3006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am

Mesaj de Bogdan3006 » Mar Mar 29, 2011 12:52 am

QUOTE (Vibe @ Mar 29 2011, 12:15 AM) Nimeni nu a intampinat chestia asta? :-?!?!

Ba da, am patit-o si eu dar nu cred ca e ceva anormal.... In schimb am patit ceva mult mai grav...m-am trezit deodata cu un mesaj pe comp: "ASC OFF-Service Required". Mesajul nu disparea asa ca m-am dus la service unde mi-au schimbat senzorul din volan. Avea masina vreo 3-4 luni.

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Mar Mar 29, 2011 1:29 am

Si la mine a fost la fel, s-a schimbat senzorul. Sa-mi apara dupa frane mai bruste sau ceva similar, nu.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Mar 29, 2011 6:11 pm

Ok, multumesc pentru raspunsuri.

Senzorul pentru temperatura exterioara stie cineva unde se afla? Cateodata ma trezesc cand ma urc in masina ca sunt cu vreo 7-8 grade mai mult decat afara, isi revine in 5 minute si nu mai face apoi ( de 2 ori am sesizat pana acum). Ma gandesc sa nu fie ceva cazut, scapat pe senzor sau sa fie acoperit cu ceva senzorul.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Dum Apr 03, 2011 5:40 pm

Salut! Nu e tocmai o problema, e mai mult o curiozitate: stie cineva daca DISTRIBUTIA la Lancer X 2008, 1800 benzina, cutie automata CVT, este pe lant sau pe curea normala? Am auzit ca ar fi pe lant si cum la masini nu ma prea pricep nu am stiut unde sa caut/ma uit. Daca este pe curea la cat se schimba aceasta? Multumesc!

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Apr 03, 2011 10:24 pm

Distributia este pe lant.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Lun Apr 04, 2011 7:13 am

QUOTE (Vibe @ Mar 29 2011, 05:11 PM) Ok, multumesc pentru raspunsuri.

Senzorul pentru temperatura exterioara stie cineva unde se afla? Cateodata ma trezesc cand ma urc in masina ca sunt cu vreo 7-8 grade mai mult decat afara, isi revine in 5 minute si nu mai face apoi ( de 2 ori am sesizat pana acum). Ma gandesc sa nu fie ceva cazut, scapat pe senzor sau sa fie acoperit cu ceva senzorul.
Senzorul de temperatura se afla in bara fata mai exact in stanga in spatele grilei de jos,nu are nici un defect maina daca sta la soare normal ca, temperatura este mai ridicata.

Avatar utilizator
Daniumfcv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 10:36 am

Mesaj de Daniumfcv » Lun Apr 04, 2011 10:37 am

Din pacate totul se duce dra*ului peste tot in lume, iar japonezii nu fac exceptie nici acum si nici acum 3-4 ani cand lansau masina.Nici nu stiu ce sa cred sau cum sa imi exprim opinia referitor la un asa produs. In fond este un obiect si desi am iubi-o noi tot masina ramane. Este facuta sa te duca din punctul A in B si atat. Acum in funtie de cat platesti iti adaugi siguranta, fiabilitate, confort, economie si cam atat.

Eu am masina din 2008.A fost prin primele 5-10 vandute in Craiova si inca pot spune ca o iubesc dar asta pentru ca si-a facut treaba pana acum sa ma duc in punctele alea mai sus mentionate.As cumpara-o iar ? Nu stiu! Poate ca nu.. Am sa incerc sa imi organizez toata ura care o am fata de marca Mitsu in cele ce urmeaza.. poate asa ma descarc de frustari si imi iubesc masinuta si mai mult.

Am 45 000 km cu ea pana acum, cumparata in 2008, dieselul de atunci de 2 l.

- prima revizie facuta in service mitsu local
- dezamagire enorma ca masina nu are oglinzi incalzite, ci doar electrice.dealerul cand mi-a vandut-o mi-a zis ca sunt si incalzite si nu am hartii la mana sa fii dovedit ca am fost mintit ca am mers pe incredere. nu-mi explic cum poti comercializa o masina de 20 000 euro fara asa ceva.dealtfel cand am inmatriculat-o politistul mi-a aratat sters cu markerul pretul initial al masinii de catre importator pe actele ei mentionand ca " au adus-o mult mai ieftin decat o vand, asa fac toti "
- dezamagire mare cand la primul ITP din vara trecuta ( 2010 ) masina nu era sa pice testul de noxe. pur si simplu arata ca polueaza al dracu de tare. a vazut tipul de acolo ca e noua si a tot incercat jumate de ceas ca i-a fost mila de mine tehnic insa putea sa o refuze din prima. am ingrijit masina si nici nu am mers nepotrivit cu ea .. nici talpa si nici in 1500 la regimuri cat mai variate intre 1800 - 3000 si acum ma gandesc ca poate in 2 ani nu mai trece iTP-ul din cauza asta.
- placutele de frana au inceput sa scartaie la 30 000 .. pe la 40 000 au tacut. nu stiu daca e semn bun sau nu.. ma astept ca in 5 000-10 000 sa fie nevoie sa le schimb nu mai mult de atat dar ma gadesc asa .. un led de toata jena nu puteau pune pe ea. Skoda Octavia vine cu asa ceva de la preturi de 11 000 euro. Ce sa fac? sa imi tot scot roata prin serviceuri sa ii intreb pe aia daca nu s-au dezintegrat placutele ?
- antifonarea este de toata jena.. nici nu o mai bag de seama ca sunt invatat dar cand merg cu un Opel Astra 1,4 Twinp sau C'eed tot 1,4 ma simt autist .. parca sunt in alta lume.iar problema nu este numai de la motor, ea este prezenta si in spatele banchetei spate.daca aveti curiozitatea sa o coborati de tot si sa treceti cu masina prin balta veti auzii clar si stropii de sar de pe roata.geamurile nici nu mai vorbesc sau chederele... era mai demult reclama la toyota parca cand cineva lucra cu un compactator sau ceva de gen langa masina si nu trebuia decat sa ridici geamul si atat .. ei bine nu am pretentia aia dar nu prea e mare diferenta cu geamul lasat sau culcat
- am auzit de 2-3 ori niste sunete ciudate ca de mecanisme care se plimba prin ea cand schimb pozitia ventilatoarelor, spre picioare. in service nu ma mai pot duce cu ea intrucat ultima revizie am facut-o in alta parte pe schimbat de consumabile si nu mai am garantie.
- azi am primit o adresa prin care ma recheama cu masina in service cica s-ar fii montat invers un cablu pe la bord.. imi pare rau ca le ia 2.5 ani cat am condus masina si inca 3-4 luni inainte de asta cat o produsesera ei .. in 3 ani ma mir ca nu au aflat ca defapt trebuiau sa adauge alt motor.
- cand trag frana de mana parca nici nu tine ca la opel sau kia si daca ma dau jos din masina si o misc usor scartaie. nu m-am dat cu ea deloc chiar, m-am gandit ca au gandit-o prost ei sau au abuzat-o dealerii sau produc pana sa ajunga la mine
- nu inteleg cum nu s-au gandit sa monteze o mufa auxiliara in banii astia.
- nu inteleg cum de consuma ulei .. mai completez cam 1 litru pe an in conditiile in care fac cam 8000 pe an, pana acum 1 an ( inainte de criza ) mergeam si 18 000 pe an si tot la fel manca.
- am obs ca atat lichidul de frana cat si lichidul de servo sunt pe minim, am sa va cer sfaturi ce sa fac? sa cumpar eu sa completez ? trebuie scurse si reumplute ? care e tactica?
- materialele din int sunt de proasta calitate.. plafonul iti cade in cap daca il atingi mai usor indeosebi in zona lampilor de citit, plasticul de pe usi la manere sa zgarie usor, iar materialul ala textil ce o fi pe cotierele de pe usi se deterioreaza urat
- nici vopseaua pe ext nu sta mai bine, am o zona mica in care nu-mi dau seama daca rugineste sau s-a cioblit si se vede chitul, si si aici aceeasi problema cu zgarieturile.daca va uitati la manerele de la usi sunt convins ca veti gasii numai liniute, iar eu nu sunt femeie..
- cand este frig afara sau udeala mare suspensiile scartaie .. indeosebi cele de pe fata.. sau se aud asa doar pt ca masina este foarte prost antifonata


Per total este o masina de colectie.. prin colectie se intelege ca o cumperi si te uiti la ea! Japonezii au produs ceva cu o mare ereditate in campionatul de raliu, am obs ca le-a iesit mai bine decat sperau, i-au acordat un exterior agresiv cu un interior neutru si au fost incantati. asa cum am fost toti care am cumparat masina asta. nu au mai asteptat sa o gandeasca sa analizeze fiecare detaliu.. ci doar au scos-o pe piata probabil fiind un moment bun ( inaintea competitie cu 1-2 ani ).

Eu zic ca au gresit, mai zic ca imi iubesc masina dar si ca nu as mai cumpara-o iar.Nu la pretul asta.Pentru ce ofera o oferta acceptabila este 12 000 euro maxim, mai ales ca euro a crescut. cei de la chevrolet au intrat pe piata la scurt timp dupa mitsu cu modelul cruze.. sunt curios daca ei l-au gandit sau l-au alergat spre cumparator.

Urmatoarea masina va fii cu siguranta nemteasca. mai am un opel astra g cumparat nou in ianuarie 2006 cu 11 500 euro si o kia c'eed in aceeleasi conditii la sfarsitul 2007, cu 11 800 euro. opelul are uzura celor 13 ani de la lansare si 5 ani de exploatare si inca arata a masina construita sa tina.


O zi placuta

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Apr 04, 2011 11:10 am

Am citit, INTERZIS, ceea ce ai scris si nu pot sa nu te compatimesc.

Chiar in momentul asta ma gandesc daca si a mea face la fel si ori sunt eu prea indragostit de ea si nu imi dau seama, ori chiar asa face... cred ca NU.
Motorul... nu ma pricep, dar parca la 2.0, este cel de pe Passat B6 - 2005-2010, care stiu ca mananca destul de mult ulei.
Antifonarea, intradevar, lasa de dorit, dar la mine e deranjanta doar la viteze mari, de peste 120km/h.
Interiorul e SPARTAN, nu are finetea, rafinamentul si calitatea lucrului nemtesc si are destule lipsuri in ceea ce priveste grija pentru detalii (cel putin la INVITE):
- nu lumina in torpedou
- nu lumina la comutatorul pentru geamuri
- nu afisaj la "climatronic"
- nu oglinda la parasolarul soferului
- nu un model mai rafinat la consola centrala si la aerul conditionat
- etc.

Cu vopseaua, desi am auzit pareri negative, eu in cei 43.000km, pot sa spun ca sunt multumit de cum se comporta.
Greierasi nu am, decat ceva finut in usa dreapta, din momentul in care a fost demontata ca sa dau folia jos de pe geam.

Ce pot sa spun, per total, mie imi place masina.

Ce nu imi place, dar nu am ce face, este consumul, care se ridica la 10l/100km benzina, in regim mixt si care pentru mine este destul de mult, plecand de pe un Passat care consuma 6l/100km motorina. Insa asa cum am spus, nu am ce sa fac, stiam la ce sa ma astept si faptul ca este automata imi intarea temerea, dar mi-a placut si imi place, chiar si in conditiile astea. Exteriorul este superb, atat din fata cat si din spate daca o privesti, te indragostesti. In afara Lexus-ului IS, Lancerul X este cel mai frumos, dupa parerea mea. Poate ai avut tu un moment mai prost azi si ti-ai amintit de tot ce deranjeaza la masina asta, dar asa cum spui si tu, O IUBESTI si daca nu te gandesti sa o vinzi, inseamna ca inca esti multumit de ea... sau da-o pe o nemtoaica! Imi pare rau pentru neplacerile pe care ti le-a adus si pentru ca nu mai esti la fel de entuziasmat de aceasta masina, ca la inceput.

Singurul motiv pentru care o vand este ca am nevoie de bani, in rest, masina e OK.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Apr 04, 2011 12:05 pm

QUOTE (speed29 @ Apr 4 2011, 06:13 AM) ...Daca sta la soare normal ca, temperatura este mai ridicata....

Pai era dupa ora 9 seara . Nu e problema mare, nu ma deranjeaza asa mult, eram doar curios unde se afla ca sa vad daca are ceva pus peste sau ceva de genul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori