Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Mar 06, 2008 8:48 pm

QUOTE (paul.todea)Acuma ca sa te iau si eu un pic peste picior, daca imi permiti, as vrea sa te intreb de unde ai informatia ca pe lancer va aparea un motorul acela de 156 cp.Tot de la dealer?

De la D-na Urania.
Dar ori n-am inteles eu bine, ori s-a pacalit.
In concluzie pe Lancer nu va fi 2.2 de Peugeot.
Stiu ca ti-ar fi placut.
Asta e, tot cu cel de 140 CP ramai, 167CP - 170CP Ralliart si dupa cum spunea grasu pe undeva pe forum chiar 200CP. )
Gata, m-ai luat peste picior. :roll:

QUOTE (paul.todea)Referitor la scoala pe care o fac vanzatorii de masini, nu te supara dar consider ca Facultatea de studii Europene, Management, si alte balarii ...

Hai bre nu fi suparat pe asta, aici te inteleg...unii invata 6 ani de zile + alte specializari si altii termina niste particulare de kkt, nu stiu nici cum ii cheama, dar au diploma.
Nu fac misto de data asta dar asta e societatea si asta e...toata lumea care termina o facultate, are studii superioare.

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Vin Mar 07, 2008 12:21 am

ai dreptate cristi.Ar fi fost frumos un diesel de 156 cp.Cred ca toti fanii, inclusiv tu ai fi vazut lancerul cu alti ochi, chiar daca e imprumutat si acesta :-D .Scuze ca m-am cam enervat cu scolile.Cred ca o sa modific postul acela peste vreo 2 zile ca nu vreau sa intru in conflicte cu nimeni.Numa bine cristi.

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Vin Mar 07, 2008 1:12 pm

vaaaaai dar de ce oare te-ai legat tu de ase intr-un topic destinat comentariilor de la test-driveul de 2.0? ) in alta ordine de idei, cica o sa ia mitsubishi de la rivala sa de moarte, subaru, motorul ala nou. asta e stire de-o ureche (pentru catavencieni)

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Mar 07, 2008 2:25 pm

offf s-au gasit si astia sa puna stirea asta exact langa fata de la pagina 5...
nu ti-a scapat nici asta damutz.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Vin Mar 07, 2008 2:40 pm

poate le dau doar cilindrii, pistoanele la modelul urmator !

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Vin Mar 07, 2008 4:59 pm

))))))

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Sâm Mar 08, 2008 1:47 pm

Salutare,
sunt nou pe forum, dar sper sa intru si eu in clubul posesorilor de Lancer 2008 (ramane de vazut cand). Inainte totusi de a alege cu inima, si pentru ca sunt pe aici mai multi utilizatori care par foarte bine informati, as dori sa stiu si eu cam ce masini de la concurenta se pot compara (pret/performante/dotari, frumusetea o apreciez eu) cu Lancer Intense 1.8. Mentionez clar ca nu ma intereseaza decat sedan-uri pe benzina si nu vreau sa dau bani pe navigatie si piele. Din research-ul meu, sub 21.000 EUR DDP nu intra decat Civic-ul Sedan @ 140 CP (urat), Octavia Tour Sport @ 150 CP (veche), Opel Astra Sedan 1.8 @ 140 CP (Astra imi place, e putin mai ieftina decat Lancer, dar nu aduce in plus decat oglinzi rabatabile electric din ce imi doresc eu, pierde clar la aspect exterior, jantele de 18, sistemul audio si din cate "se spune" la tinuta de drum - nu am mers vreodata cu Mitsu) si Mazda 3 Sedan 2.0i GT @ 150 CP (faruri Xenon cu spalare, sistem audio Bose... dar parca nu e la fel de frumoasa ca Lancer). In rest, Octavia RS e 20k CIP, Leon-urile tot pe-acolo (stiu, nu e sedan, dar e misto) si... cam atat. Mai sunt alte optiuni? E mai faina la condus versiunea de Mazda mentionata de mine decat Lancer? Parca cei 7 CP, 9 Nm si 70 Kg in favoarea Mazdei nu compenseaza frumusetea Lancer-ului... yeahh, I'm in love, I know, ar trebui sa imi misc partea dorsala mai repede la un test-drive, ce stiti, au adus 1.8 pentru test drive?

Avatar utilizator
allex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 30, 2007 1:36 pm

Mesaj de allex » Sâm Mar 08, 2008 3:19 pm

In aprilie cica s-ar putea sa se gaseasca vreun 1.8 pentru test-drive, ca mai toate cele care vor veni sunt pre-vandute. Si vezi ca era topic de diesel...

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Sâm Mar 08, 2008 3:27 pm

Eram sigur ca mi se va atrage atentia asupra acestui fapt, mea culpa, dar am postat aici pentru ca am vazut ca "scandalul" s-a mutat pe acest topic...

Avatar utilizator
borg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 6:29 pm

Mesaj de borg » Sâm Mar 08, 2008 6:35 pm

problema se pune asa .ai 21.000 euro si vrei sa iti iei masina noua.
ce fel de masina - myself - : una cu 4 usi , preferabil cu alura sportiva si sa nu fie hatchback .
am facut si eu drivetestul cu lancerul 2.0 diesel intense -140 CP
am ramas profund impresionat.
design exterior nota 10.
comportament stradal foarte bun, stabilitate extrem de buna ,mai ales in curbe, suspensii un pic rigide(sporty also)
motorul tdi este foarte bun,cuplu f mare, trage bine rau.
in legatura cu discutia despre motoare:
de fapt....mitsubishi a cumparat patentul motorului , ce apartinea VW, si a dezvoltat unul la fel
lucru deloc neobisnuit in ziua de azi : concernul PSA este providerul motoarelor de pe peugeot dar le gasesti pe citroen si pe ford, asa cum cele de la vw le gasesti si pe audi.
apropo ca a aparut noul audi a4 cu noul diesel common rail - singura schibare fata de acest TDI este consumul cu 5 % mai mic si un nivel de zgomot mai redus fata de cel dinainte. (un mare fiiiiis)
motorul TDI l-am vazut pe un audi A4 si am ramas pur si simplu incantat de ce performante are.-"acelasi" k de pe lancer.
astfel de colaborari se fac extrem de des, deci nu ma deranjeaza ca mitsubishi nu a reinventat roata.
in epoca globalizarii actuale acest lucru chiar nu este necesar -
1- in primul rand costurile dezvoltarii unui motor de la 0 de o companie individuala ar fi mult mai mari decat daca s-ar face in colaborare.
2- Chiar daca ar face-o stati linistiti ca nici o companie nu ar avea voie sa scoata un 400 de CP cu 3% consum....
motorul e euro4 la urma urmei si este o bijuterie.
am citit ca multi erau deranjati de zgomotul motorului.
inca o data masina doreste a fi una sportiva.......nu sh cati dintre voi stiu sa defineasca conceptul acesta la o masina = nivelul decibelilor un pic mai mare, dotari mai putine in interior, interiorul spartan.
sa te dai cu un s2k sa imi zici atunci ce zici de nivelul zgomotului in interior......

primu lucru la care tre sa te gandesti este ce vrei de la o masina

daca nu vrei zgomot prea mare- ai avut otita cand erai mic si ai urechile prea sensibile, ai copil mic in masina sau catelu incepe sa latre daca aude maraitul motorului - te reprofilezi iti iei hyundai , logan sau ce vrei tu pana in 100 de CP si mergi cu 60 la ora, eventul nu diesel.
sau depasesti pragu de 21.000 si te duci mai departe - forester , bmw sau ce vrea fiecare.

multi care posteaza pe forumul asta se gandesc asa - au vazut la tv reclama, nu au condus in viata lor mai mult de dacie sau ceva pana in 100 cp (mai aud pe la apropiati vreun zvon .de care se agatza mereu in discutii ca sa zica ca se pricep la masini) - se duc la drive test si isi dau seama k de fapt li se potriveste o kia rio, un renault clio or somethin pentru ca au vazut nu sh ce detaliu minor care le-a daramat tot universul interior al perspectivei lor de a da o semnificatie sensului de masina pe care si l-au consolidat in inutila lor viata si apoi vin si posteaza pe forum k nivelul de zgomot e prea mare, k nu sh ce nu i-a placut cum arata in interior.

e ca si cum m-as duce pe forum la toyota yaris sa-i atrag in evidenta toate punctele slabe in comparatie cu asteptarile mele de la o masina ,care in mod clar nu ar fi o yaris.

personal mie imi plac masinile carora sa le "simt" motorul cand le apas pedala.

revenind la ce dotari iti ofera masina la pretul ,al punct in plus, asta eu zic ca nu are concurenta.
subwoofer 650 W perfect sound
jante de 18 , 7 airbaguri etc

iar pentru tunat merge brici

Lancerul e "made in japan" tot, inclusiv motorul.

am mai vazut comparatia cu honda civic - nu am facut test drive cu ea, dar m-am urcat in ea.
masinutza are ceva ani la bord de cand a aparut....
designul : personal nu ma incanta.
spatiul in interior cam mic- am 1.86 - 84 kg ,m-am urcat in ea si dadeam cu capu in partea din stanga a habitaclului constant- pentru persoane mici cred k e ok. + k pretul te ajunge p la 25 DDP

concluzie : la capitolul pret / calitate Lancerul sta cel mai bine de pe piata- chiar nu are concurenta

nu sh unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta- lasand la o parte dotarile standard de exceptie.

So, go Lancer go!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori