Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
ii dau o gaura si ii pun sistemul de la logan si am super tuning
totusi nu stiu ce sa zic depre cat de repede bate 100 benzina 110hp......la puterea asta este depasit de un kia si sa am mitsu si sa ma bata unu cu o kia ....este inaccetabil. :oops: .pt mine totusi dar banii sunt bani si probabil asta va ramane
totusi nu stiu ce sa zic depre cat de repede bate 100 benzina 110hp......la puterea asta este depasit de un kia si sa am mitsu si sa ma bata unu cu o kia ....este inaccetabil. :oops: .pt mine totusi dar banii sunt bani si probabil asta va ramane
QUOTE (santo)totusi nu stiu ce sa zic depre cat de repede bate 100 benzina 110hp......la puterea asta este depasit de un kia si sa am mitsu si sa ma bata unu cu o kia ....este inaccetabil. :oops: .pt mine totusi dar banii sunt bani si probabil asta va ramane
Ai facut drive-test cu cel de 1.5 109CP? Din ce scrii mai sus se pare ca nu. Masinutza se misca cu talent daca stii cum s-a urnesti. In plus exista varianta de tuning la care poti apela, cu niste costuri rezonabile poti urca puterea pe la 150-160 foarte usor. Eu spun ca nu ai de ce sa te plangi. Eu am avut masina de 150 de cai pe benzina si de 110 pe motorina si chiar daca existau diferenta mari intre cele 2 m-a satisfacut si cea de 110. Este adevarat ca nu se compara cifrele si carburantii, dar credema, poti depasi usor masini foarte puternice cu una mai putin puternica. Trebuie doar sa cunosti arta de a conduce sportiv.
Ai facut drive-test cu cel de 1.5 109CP? Din ce scrii mai sus se pare ca nu. Masinutza se misca cu talent daca stii cum s-a urnesti. In plus exista varianta de tuning la care poti apela, cu niste costuri rezonabile poti urca puterea pe la 150-160 foarte usor. Eu spun ca nu ai de ce sa te plangi. Eu am avut masina de 150 de cai pe benzina si de 110 pe motorina si chiar daca existau diferenta mari intre cele 2 m-a satisfacut si cea de 110. Este adevarat ca nu se compara cifrele si carburantii, dar credema, poti depasi usor masini foarte puternice cu una mai putin puternica. Trebuie doar sa cunosti arta de a conduce sportiv.
QUOTE (santo)ii dau o gaura si ii pun sistemul de la logan si am super tuning
totusi nu stiu ce sa zic depre cat de repede bate 100 benzina 110hp......la puterea asta este depasit de un kia si sa am mitsu si sa ma bata unu cu o kia ....este inaccetabil. :oops: .pt mine totusi dar banii sunt bani si probabil asta va ramane
Daca te bate un KIA cu un motor de 1.5 ar fi motive sa te sperii un pik, desi nu prea cred, intai ar trebui sa te joci cu ea( daca nu te-ai jucat ) eu unul raportandu ma la motorizarea de 1.5 sunt super multumit.SI putin imi pasa daca ma bate nu stiu cine...In fine daca vrei super rupere mai stai un pik asteapta evo si destrabaleaza-te ). Si pana la urma stii cum e , ce e al tau al tau ramane...e alegerea ta ..pe mine scrie mithi )
totusi nu stiu ce sa zic depre cat de repede bate 100 benzina 110hp......la puterea asta este depasit de un kia si sa am mitsu si sa ma bata unu cu o kia ....este inaccetabil. :oops: .pt mine totusi dar banii sunt bani si probabil asta va ramane
Daca te bate un KIA cu un motor de 1.5 ar fi motive sa te sperii un pik, desi nu prea cred, intai ar trebui sa te joci cu ea( daca nu te-ai jucat ) eu unul raportandu ma la motorizarea de 1.5 sunt super multumit.SI putin imi pasa daca ma bate nu stiu cine...In fine daca vrei super rupere mai stai un pik asteapta evo si destrabaleaza-te ). Si pana la urma stii cum e , ce e al tau al tau ramane...e alegerea ta ..pe mine scrie mithi )
Nu inteleg care este problema voastra cu cotiera. Lancer este o masina sport si e normal sa aiba cotiera mai in spate sa poti avea acces la levierul schimbatorului mai usor. Vreti o cotiera pana in schimbator? Incercati noul astra si mai vb....si atunci sa vad dac puteti conduce intr'un stil mai sportiv. Nu sunt mare expert in masini dar Lancer a fost intotdeauna un model sport si daca ar fi cotiera aproape de schimbator nu ar mai fi o masina cu inclinatii sportive si ar fi o limuzina. Nu ma injurati pt parerea mea ca am si spus ca nu sunt un expert in masini dar totusi pot sa deosebesc o masina cu inclinatii sportive de o limuzina.
QUOTE (RauL)Nu inteleg care este problema voastra cu cotiera. Lancer este o masina sport si e normal sa aiba cotiera mai in spate sa poti avea acces la levierul schimbatorului mai usor. Vreti o cotiera pana in schimbator? Incercati noul astra si mai vb....si atunci sa vad dac puteti conduce intr'un stil mai sportiv. Nu sunt mare expert in masini dar Lancer a fost intotdeauna un model sport si daca ar fi cotiera aproape de schimbator nu ar mai fi o masina cu inclinatii sportive si ar fi o limuzina. Nu ma injurati pt parerea mea ca am si spus ca nu sunt un expert in masini dar totusi pot sa deosebesc o masina cu inclinatii sportive de o limuzina.
Sincer nu cred ca te va injua cineva, in primul rand aici din cate am vazut exista oameni civilizati , in al doilea rand nu ar avea dreptul sa te injure atata timp cat tu tziar exprimat parerea inr-un mod civilizat. Acum astea sa fie probleme lui Lancer...Cine vrea cotiera .. poa` sa o faca mai mare..Pe mine chiar nu ma deranjeaza..oricum ma repet la anu din fericire vor fi destui care vor avea lancerul si vom putea schimba pareri, si sfaturi, pe care eu le astept de la cei mai experimentati .Toate bune
Sincer nu cred ca te va injua cineva, in primul rand aici din cate am vazut exista oameni civilizati , in al doilea rand nu ar avea dreptul sa te injure atata timp cat tu tziar exprimat parerea inr-un mod civilizat. Acum astea sa fie probleme lui Lancer...Cine vrea cotiera .. poa` sa o faca mai mare..Pe mine chiar nu ma deranjeaza..oricum ma repet la anu din fericire vor fi destui care vor avea lancerul si vom putea schimba pareri, si sfaturi, pe care eu le astept de la cei mai experimentati .Toate bune
sa tunezi un lancer nou nu are sens. asa si un polo il iei si il faci de 200hp si gata .....nu asta era ideea ....ci faptul ca nitsu este recunoscut ca o masina cu valente sportive si exista o anumita stacheta...zic eu ....totusi puteau si ei sa puna un motor pe benzina mai mare un pic ..macar 124 hp
la motorina nu comentez pt ca este bestial motorul daca reusesti sa te obisnuiesti cu zgomotul..
motorul pe benzina are distributia pe lant?
la motorina nu comentez pt ca este bestial motorul daca reusesti sa te obisnuiesti cu zgomotul..
motorul pe benzina are distributia pe lant?
QUOTE (santo)sa tunezi un lancer nou nu are sens. asa si un polo il iei si il faci de 200hp si gata .....nu asta era ideea ....ci motorul pe benzina are distributia pe lant?
DA!
discutand strict de motorul de 1.5 de pe lancer, un eventual tuning nu se merita deoarece fiind vorba de un motor aspirat, castigul de putere/cuplu este foarte mic, asta daca este facut de profesionisti (deci nu in RO), altfel riscandu-se alte probleme.
Multi se lauda ca si-au tunat motoarele dar nu mai spun ca dupa cateva luni devin abonati la service.
Un filtru sport K&N este ok insa, desi nu va creste puterea motorului, raspunsul la pedala va fi mult mai bun, demarajul iti da freza pe spate...stiu asta de la CZ3, asta se merita.
Stiu pe cineva care are Smart Four Four, acelasi motor de 1.5 de pe Colt/Lancer dar alt soft, si care i-a facut engine tuning la Brabus in Germania cu numai 1000 euro insa nu accepta decat Smart.
Rezultatul, 130 CP, totul garantat.
Frumos nu ?
In RO, 480 euro costa un eleron de CZ3 cu tot cu vopsit si montaj...cat despre servicii similare oferite de ralliart, nici vorba pentru motoarele aspirate mitsubishi.
Oricum lancer 1.5 este low level si nu se poate vorbi de sportivitate, aici e vorba de o masina frumoasa, cu personalitate, cu un pret foarte bun, dotari corecte, performante bune si care nu te face de ras, insa atat.
Abia de la 1.8 in sus putem pronunta cuvantul sportivitate cand ne referim la comportament.
Lancer 1.5 109CP se adreseaza segmentul de clienti care optau pentru lancer 1.6 95CP.
Sportivitatea costa...
DA!
discutand strict de motorul de 1.5 de pe lancer, un eventual tuning nu se merita deoarece fiind vorba de un motor aspirat, castigul de putere/cuplu este foarte mic, asta daca este facut de profesionisti (deci nu in RO), altfel riscandu-se alte probleme.
Multi se lauda ca si-au tunat motoarele dar nu mai spun ca dupa cateva luni devin abonati la service.
Un filtru sport K&N este ok insa, desi nu va creste puterea motorului, raspunsul la pedala va fi mult mai bun, demarajul iti da freza pe spate...stiu asta de la CZ3, asta se merita.
Stiu pe cineva care are Smart Four Four, acelasi motor de 1.5 de pe Colt/Lancer dar alt soft, si care i-a facut engine tuning la Brabus in Germania cu numai 1000 euro insa nu accepta decat Smart.
Rezultatul, 130 CP, totul garantat.
Frumos nu ?
In RO, 480 euro costa un eleron de CZ3 cu tot cu vopsit si montaj...cat despre servicii similare oferite de ralliart, nici vorba pentru motoarele aspirate mitsubishi.
Oricum lancer 1.5 este low level si nu se poate vorbi de sportivitate, aici e vorba de o masina frumoasa, cu personalitate, cu un pret foarte bun, dotari corecte, performante bune si care nu te face de ras, insa atat.
Abia de la 1.8 in sus putem pronunta cuvantul sportivitate cand ne referim la comportament.
Lancer 1.5 109CP se adreseaza segmentul de clienti care optau pentru lancer 1.6 95CP.
Sportivitatea costa...
Cine vrea neaparat sa fie Leu sa astepte evo sau sa isi ia un rally:) una de sifoneaza assfaltu...Daca se si poate...In bani cu care am cumparat-o ..a fost si este masina care a imbinat toate cele ce mi-au trebuit..cu foarte mici lipsuri ce tzin de comoditate )Eu mam referit la "tunning" exterior ) nu pentru motor..O rezolvare a problemei probagajului..ca nu are "maner" Pentru motorul care il are relativ mik pt masa ei sa stii ca raspuynde foarte bine in limitele lui..AM MAI ZIS COMPARATIA SA SE FACA PE ACELAS MOTOR..ESTE o masina care itzi da si COMFORT..si VITEZA...dar nici una la capacitate maxima..DEPINDE SI CE VREI DE LA MASINA..nu ?
QUOTE (zanfirdm)Cine vrea neaparat sa fie Leu sa astepte evo sau sa isi ia un rally:) una de sifoneaza assfaltu...Daca se si poate...In bani cu care am cumparat-o ..a fost si este masina care a imbinat toate cele ce mi-au trebuit..cu foarte mici lipsuri ce tzin de comoditate )Eu mam referit la "tunning" exterior ) nu pentru motor..O rezolvare a problemei probagajului..ca nu are "maner" Pentru motorul care il are relativ mik pt masa ei sa stii ca raspuynde foarte bine in limitele lui..AM MAI ZIS COMPARATIA SA SE FACA PE ACELAS MOTOR..ESTE o masina care itzi da si COMFORT..si VITEZA...dar nici una la capacitate maxima..DEPINDE SI CE VREI DE LA MASINA..nu ?
De ce Leu ?
Un stil de condus sportiv, uneori intins catre limitele superioare ale capabilitatilor masinii/soferului, atunci cand conditiile o permit, nu inseamna decat un mod prin care unul sau altul intelege sa se bucure de masina sa...asta daca permite masina si/sau soferul...asa masina, asa sofer, si invers.
Nu este neaparat nevoie de un EVO, spre exemplu mie mi-ar fi suficient lancerul de 1.8 144CP, atat ca performante cat si ca pret...dar nu pentru a fi Leu ci
pentru bucuria de a conduce un Mitsubishi mai cu pretentii...posesorii mai vechi de Mitsu, eventual cei care asta-vara, noaptea, Snagov... stiu ce inseamna sa te bucuri la maxim de un Mitsu...si nu e vorba de viteza aici, 160km/h prinde si un seicento 200km/h prinde si CZ3-ul meu...e vorba de altceva ...2dor a vazut un picutz in drivetestul cu CZT-ul...
Viteza ofera toate masinile de generatie noua...Mitsubishi cars ofera mai mult decat atat...sunet, comportament motor, in cat timp ajunge la o anumita viteza, comportament intr-un viraj strans cand sari dintr-a treia intr-a doua cu pedala de acceleratie la blana si masina intra in derapaj lateral dar controlabil, etc. ... toate acestea sunt cam greu de gasit la alte marci pentru acceasi bani.
Confortul nu este cel mai important lucru pentru mine, cel putin deocamdata, altfel as fi avut pe departe alta masina dar perfomanta da, e
unul din criteriile pentru care am Mitsubishi si pentru care urmatoarea masina va fi tot Mitsubishi, sper, depinde de drive-test.
Varianta de lancer 1.5 este ieftina, practic motorul a fost deja dezvoltat din 2004 pentru Colt, la lancer fiind vorba de niste imbunatatiri...rapoarte cutie, management motor...o masina de familie cu alte cuvinte.
Sunt mai multe genuri de fani/posesori de Mitsu, unii au cautat performanta peste medie, cand au optat pentru un model Mitsu si nu o medie intre confort, "prinde viteza", pret mic...la altii a fost dragoste la prima vedere, samd...
Cred ca lancerul 1.8 o sa fie ADEVARAT lancer insa distractia si senzatiile pe care ti le ofera un Colt nu pot fi reproduse de alt model Mitsu.
De ce Leu ?
Un stil de condus sportiv, uneori intins catre limitele superioare ale capabilitatilor masinii/soferului, atunci cand conditiile o permit, nu inseamna decat un mod prin care unul sau altul intelege sa se bucure de masina sa...asta daca permite masina si/sau soferul...asa masina, asa sofer, si invers.
Nu este neaparat nevoie de un EVO, spre exemplu mie mi-ar fi suficient lancerul de 1.8 144CP, atat ca performante cat si ca pret...dar nu pentru a fi Leu ci
pentru bucuria de a conduce un Mitsubishi mai cu pretentii...posesorii mai vechi de Mitsu, eventual cei care asta-vara, noaptea, Snagov... stiu ce inseamna sa te bucuri la maxim de un Mitsu...si nu e vorba de viteza aici, 160km/h prinde si un seicento 200km/h prinde si CZ3-ul meu...e vorba de altceva ...2dor a vazut un picutz in drivetestul cu CZT-ul...
Viteza ofera toate masinile de generatie noua...Mitsubishi cars ofera mai mult decat atat...sunet, comportament motor, in cat timp ajunge la o anumita viteza, comportament intr-un viraj strans cand sari dintr-a treia intr-a doua cu pedala de acceleratie la blana si masina intra in derapaj lateral dar controlabil, etc. ... toate acestea sunt cam greu de gasit la alte marci pentru acceasi bani.
Confortul nu este cel mai important lucru pentru mine, cel putin deocamdata, altfel as fi avut pe departe alta masina dar perfomanta da, e
unul din criteriile pentru care am Mitsubishi si pentru care urmatoarea masina va fi tot Mitsubishi, sper, depinde de drive-test.
Varianta de lancer 1.5 este ieftina, practic motorul a fost deja dezvoltat din 2004 pentru Colt, la lancer fiind vorba de niste imbunatatiri...rapoarte cutie, management motor...o masina de familie cu alte cuvinte.
Sunt mai multe genuri de fani/posesori de Mitsu, unii au cautat performanta peste medie, cand au optat pentru un model Mitsu si nu o medie intre confort, "prinde viteza", pret mic...la altii a fost dragoste la prima vedere, samd...
Cred ca lancerul 1.8 o sa fie ADEVARAT lancer insa distractia si senzatiile pe care ti le ofera un Colt nu pot fi reproduse de alt model Mitsu.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori