Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
apropo de omv alpin diesel...acum pun si eu tot alpin diesel ca am tot auzit ca pentru iarna e mai buna....de 2 saptamani tot alpin diesel bag ca asa am auzit dar ieri mi-a spus cineva sa nu mai bag alpin diesel ca e aceeasi motorina...ba chiar cu apa....ca cei de la OMV mai au gesturi d'astea
@alexutzu: te referi la megasel, nu?
@alexutzu: te referi la megasel, nu?
Dupa indelungi sapaturi, am gasit un raspuns si o solutie la problema climei pe care am vazut ca unii colegi o au.
Explic iarasi simptomele pentru cei care nu au aflat inca.
Turatia ventilatorului pe auto, temperatura setata intre 22 si 26-27 grade, selectorul de pozitie pe auto, aerul conditionat pornit/oprit (nu prea are importanta, sa zicem oprit). Multi se plang ca pe gurile de ventilatie de sus intra aer rece, desi afara sunt 0 grade sau cu minus, inauntru e cam frig...
Este normal, deoarece conform unor norme idioate se presupune ca la nivelul soferului aerul nu trebuie sa fie cald, ci mai racoros astfel incat sa nu se intample cumva ca soferul sa adoarma datorita caldurii.
Pentru rezolvare, mutati selectorul pe pozitia picioare+sus (mai mult spre fata, stiti voi, pozitia intermediara). Va veti coace la propriu fata...
Explic iarasi simptomele pentru cei care nu au aflat inca.
Turatia ventilatorului pe auto, temperatura setata intre 22 si 26-27 grade, selectorul de pozitie pe auto, aerul conditionat pornit/oprit (nu prea are importanta, sa zicem oprit). Multi se plang ca pe gurile de ventilatie de sus intra aer rece, desi afara sunt 0 grade sau cu minus, inauntru e cam frig...
Este normal, deoarece conform unor norme idioate se presupune ca la nivelul soferului aerul nu trebuie sa fie cald, ci mai racoros astfel incat sa nu se intample cumva ca soferul sa adoarma datorita caldurii.
Pentru rezolvare, mutati selectorul pe pozitia picioare+sus (mai mult spre fata, stiti voi, pozitia intermediara). Va veti coace la propriu fata...
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
o alta explicatie este ca la temperaturi scazute, cu pozitia aerului pe auto, in partea de sus a habitaclului este directionat aer mai rece pentru a nu se aburi parbrizul si geamurile laterale. De altfel, daca aveti mmcs si va uitati la ecranul care afiseaza statusul climei sau apasati dezaburirea spate pentru a aparea pop-up-ul din partea de sus pentru clima veti observa ca setarea aerului este picioare si dezaburire parbriz.
Oricum eu tot sustin ca si senzorul are vina lui. Eu cred ca fiind aproape de gura de ventilatie ``stie`` ca in masina temperatura e mai ridicata, asta ar fi o ipoteza . Oricum nu ma deranjeaza, poate la primavara o sa-l scot mai mult de acolo din vizuina unde e cald si bine pentru el .
p.s. Si eu iarna tin pe pozitia picioare+sus.
p.s. Si eu iarna tin pe pozitia picioare+sus.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori