Benzina sau Diesel? Argumente pro si contra
- Street_Chisinau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 01, 2008 1:07 pm
Farsunshile nu au " sfeci"-bujii. Si precum nu au bujii si precum bujiile se schimba rar de dorit la fiecare schimbare de ulei motor apoi asteapta cind sor dupli farsunshile si daca ai norocul sa le poti scoate si sa le cureti si apoi sati lucreze motorul mai departe apoi ai scapt dar daca nu apoi e "beda"-nevoie trebuie sa le cumperi noi si mai ales de celea bune si numai de firma BOCH fratilor
QUOTE (Street_Chisinau)Eu as spune depinde ce si pentru ce. de exemplu acuma cind motoarele diesel sint la fel de performanta ca si motarele pe benzina " 8)
Brothere,
Dieselul nu va ajunge niciodata la aceleasi performante ca benzinarul. Poate ai vrut sa spui ca Turbodieselul este la fel de dinamic ca benzinarul; poate si mai dinamic, insa daca e sa compari turbo-diesel cu turbo-benzina ai sa vezi ca balanta nu mai e deloc echilibrata la capitolul "performante". Sunt convins ca stiai si tu chestia asta insa te-ai grabit putin.
Eu sunt adeptul motoarelor pe benzina. Nu am nimic cu fanii motoarelor turbo-diesel de provenienta VAG, insa cand merg la drum lung (la mare, la munte, prin alte tari etc) nu vreau sa-mi tina Rudolf familia treaza tot drumul, asa ca merg pe mana lui Otto.
Pana la urma cu totii am facut niste calcule inainte de achizitie. Conteaza sa fim multumiti de masinile noastre.
La multi km fara incidente si mai ales fara accidente!
Brothere,
Dieselul nu va ajunge niciodata la aceleasi performante ca benzinarul. Poate ai vrut sa spui ca Turbodieselul este la fel de dinamic ca benzinarul; poate si mai dinamic, insa daca e sa compari turbo-diesel cu turbo-benzina ai sa vezi ca balanta nu mai e deloc echilibrata la capitolul "performante". Sunt convins ca stiai si tu chestia asta insa te-ai grabit putin.
Eu sunt adeptul motoarelor pe benzina. Nu am nimic cu fanii motoarelor turbo-diesel de provenienta VAG, insa cand merg la drum lung (la mare, la munte, prin alte tari etc) nu vreau sa-mi tina Rudolf familia treaza tot drumul, asa ca merg pe mana lui Otto.
Pana la urma cu totii am facut niste calcule inainte de achizitie. Conteaza sa fim multumiti de masinile noastre.
La multi km fara incidente si mai ales fara accidente!
Salutare!
Saptamana asta voi cumpara un Lancer, si am o dilema. Mi s-a facut oferta masina din showroom (2.0 DI-D Inform) la acelasi pret, si eu ma dusesem la ei cu gandul sa-mi iau 1.5 Inform. Tot nu reusesc sa ma hotarasc, iar in afara de costuri pe termen lung, mai am asa:
AVANTAJE 1.5:
- mai liniste in habitaclu
- culoare aleasa de mine (vreau rosu si dieselul lor e gri)
- sunetul bestial de motor de turatie fata de sunetul de avion al dieselului
AVANTAJE 2.0:
- 31 de cai in plus
- consum redus (mai ales datorita faptului ca are 6 viteze)
- ASC si TCL
Mai e un dezavantaj la diesel, si anume ca a stat in showroom si e posibil sa fie zgariata, lumea a tras de plastice etc.
Ce parere aveti? Eu inclin tot spre 1.5, dar parca e prea buna oferta la acelasi pret...
Saptamana asta voi cumpara un Lancer, si am o dilema. Mi s-a facut oferta masina din showroom (2.0 DI-D Inform) la acelasi pret, si eu ma dusesem la ei cu gandul sa-mi iau 1.5 Inform. Tot nu reusesc sa ma hotarasc, iar in afara de costuri pe termen lung, mai am asa:
AVANTAJE 1.5:
- mai liniste in habitaclu
- culoare aleasa de mine (vreau rosu si dieselul lor e gri)
- sunetul bestial de motor de turatie fata de sunetul de avion al dieselului
AVANTAJE 2.0:
- 31 de cai in plus
- consum redus (mai ales datorita faptului ca are 6 viteze)
- ASC si TCL
Mai e un dezavantaj la diesel, si anume ca a stat in showroom si e posibil sa fie zgariata, lumea a tras de plastice etc.
Ce parere aveti? Eu inclin tot spre 1.5, dar parca e prea buna oferta la acelasi pret...
Ca si posesor de diesel iti spun ca este foarte infipt dieselul. Desi nu s-a facut nici un test comparativ, cred ca este mai infipt si decat 1.8-ul pe benzina. In plus nu o sa iti faci niciodata probleme de consum. Poti sa ii dai cat vrei ca nu o sa vezi consum mai mare de 10. La mine consumul mediu pe ultimii 20 mii km este de 7,3%.
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
djbass am avut privilegiu de a "testa" invite-ul de 1.5 de mai multe ori. Acum am un Intense de 2.0 si asta numai pt ca nu mi-a placut pielea de pe Instyle iar navigatia nu avea estul europei. Asa ca am ales modelul imediat inferior. Diferenta intre cele 2 motoare (1.5vs2.0) este ca diferenta intre muzica de camera (4 instrumente cu coarda) vs orchestra full option. Daca-ti plac motoarele Diesel mergi pe 2 nu pe 1.5! ....parerea mea!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori