Hard Disk Sistem Audio Lancer Instyle
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
vad ca deja lumea a intrat in offtopic, dar....
1. exista harta pt romania, dar inca nu de Mitsubishi...
2. la capitolul muzica deja ai destule raspunsuri...
la celelalte comentarii:
1. dieselul e intradeva f. zgomotos, dar nu inseamna ca e motor depasit...
2. 1.5 110 caluti, cred ca e bine,
3. zgomotos la turatii - asa e facuta masina
4. scaunele mie mi se par superbe
5. plasticele ?!!?? patternul ales nu e cel mai bun, dar e drum lung pana la afirmatia ca e prost
ca unii au ales ford, e alegerea lor. eu cand am facut alegerea am renuntat la vw, opel, toyota, ford, citroen, peugeot. asta a fost alegerea mea. daca te gandesti la garantie, de ce nu a fost ales hyundai , ca are 7 ani garantie...?
1. exista harta pt romania, dar inca nu de Mitsubishi...
2. la capitolul muzica deja ai destule raspunsuri...
la celelalte comentarii:
1. dieselul e intradeva f. zgomotos, dar nu inseamna ca e motor depasit...
2. 1.5 110 caluti, cred ca e bine,
3. zgomotos la turatii - asa e facuta masina
4. scaunele mie mi se par superbe
5. plasticele ?!!?? patternul ales nu e cel mai bun, dar e drum lung pana la afirmatia ca e prost
ca unii au ales ford, e alegerea lor. eu cand am facut alegerea am renuntat la vw, opel, toyota, ford, citroen, peugeot. asta a fost alegerea mea. daca te gandesti la garantie, de ce nu a fost ales hyundai , ca are 7 ani garantie...?
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
Pentru autovehiculele noi marca Hyundai achizitionate din Romania garantia are 2 componente:
Primi 3 (trei) ani de garantie reprezinta garantia internationala acordata de Hyundai Motor Company fara limita de kilometrii
Anul 4 (patru) si 5 (cinci) reprezentand garantia extinsa acordata de Hyundai Auto Romania in limita a 100.000 km care este valabila:
pe teritoriul Romaniei;
pentru primul proprietar / utilizator al autovehiculului
Garantia de 7 ani este la caroserie cu precizarea ca garantia anticoroziva (ruginire, inflorire, decojire) este de 3 ani.
M-am orientat si in fucnctie de garantie, desi nu asta era prima pe lista de preferinte. Faptul ca peste 2,3 ani cand voi dori sa-mi schimb masina voi putea afirma ca masina este in garantie duce la un pret de revanzare mai bun. Deci, constituie un avantaj real.
Scuze valy ca ti-am deturnat topicul.
Primi 3 (trei) ani de garantie reprezinta garantia internationala acordata de Hyundai Motor Company fara limita de kilometrii
Anul 4 (patru) si 5 (cinci) reprezentand garantia extinsa acordata de Hyundai Auto Romania in limita a 100.000 km care este valabila:
pe teritoriul Romaniei;
pentru primul proprietar / utilizator al autovehiculului
Garantia de 7 ani este la caroserie cu precizarea ca garantia anticoroziva (ruginire, inflorire, decojire) este de 3 ani.
M-am orientat si in fucnctie de garantie, desi nu asta era prima pe lista de preferinte. Faptul ca peste 2,3 ani cand voi dori sa-mi schimb masina voi putea afirma ca masina este in garantie duce la un pret de revanzare mai bun. Deci, constituie un avantaj real.
Scuze valy ca ti-am deturnat topicul.
QUOTE (marius_lancer)vad ca deja lumea a intrat in offtopic, dar....
1. exista harta pt romania, dar inca nu de Mitsubishi...
mersi )
QUOTE (marius_lancer)2. la capitolul muzica deja ai destule raspunsuri...
e platita cu varf si indesat, nu e gratis...
QUOTE (marius_lancer)1. dieselul e intradeva f. zgomotos, dar nu inseamna ca e motor depasit...
pentru un model nou, 2008 ?
QUOTE (marius_lancer)2. 1.5 110 caluti, cred ca e bine,
pentru entry-level e ok ca putere...altele sunt hibele la masina asta...pe care le cam stiu de la colt
QUOTE (marius_lancer)3. zgomotos la turatii - asa e facuta masina
da, bine zis "asa face toate" ...trebuia pus la dotari standard "zgomot anti-somn"
QUOTE (marius_lancer)4. scaunele mie mi se par superbe
nu am comentarii aici.
QUOTE (marius_lancer)5. plasticele ?!!?? patternul ales nu e cel mai bun, dar e drum lung pana la afirmatia ca e prost
da, exprimarea nu e cea mai sugestiva...termenul "prost" nu e cel mai potrivit...dar esti de acord ca cel de pe usi se poate numi "execrabil" .
QUOTE (marius_lancer)ca unii au ales ford, e alegerea lor. eu cand am facut alegerea am renuntat la vw, opel, toyota, ford, citroen, peugeot.
Eu nu am renuntat la nimic, pur si simplu am vrut Mitsubishi si cum la vremea aia nu era disponibil decat lancer 1.6...am ales colt 109CP
oricum marcile enumerate de tine nu imi trezesc nimic...
nu stiu de ce ne raportam de fiecare data la marcile astea ... eu as compara cu suratele ei japoneze...
QUOTE (marius_lancer)asta a fost alegerea mea. daca te gandesti la garantie, de ce nu a fost ales hyundai , ca are 7 ani garantie...?
nu cred ca e cel mai important aspect dar vine in completare unei oferte bune sau slabe...
1. exista harta pt romania, dar inca nu de Mitsubishi...
mersi )
QUOTE (marius_lancer)2. la capitolul muzica deja ai destule raspunsuri...
e platita cu varf si indesat, nu e gratis...
QUOTE (marius_lancer)1. dieselul e intradeva f. zgomotos, dar nu inseamna ca e motor depasit...
pentru un model nou, 2008 ?
QUOTE (marius_lancer)2. 1.5 110 caluti, cred ca e bine,
pentru entry-level e ok ca putere...altele sunt hibele la masina asta...pe care le cam stiu de la colt
QUOTE (marius_lancer)3. zgomotos la turatii - asa e facuta masina
da, bine zis "asa face toate" ...trebuia pus la dotari standard "zgomot anti-somn"
QUOTE (marius_lancer)4. scaunele mie mi se par superbe
nu am comentarii aici.
QUOTE (marius_lancer)5. plasticele ?!!?? patternul ales nu e cel mai bun, dar e drum lung pana la afirmatia ca e prost
da, exprimarea nu e cea mai sugestiva...termenul "prost" nu e cel mai potrivit...dar esti de acord ca cel de pe usi se poate numi "execrabil" .
QUOTE (marius_lancer)ca unii au ales ford, e alegerea lor. eu cand am facut alegerea am renuntat la vw, opel, toyota, ford, citroen, peugeot.
Eu nu am renuntat la nimic, pur si simplu am vrut Mitsubishi si cum la vremea aia nu era disponibil decat lancer 1.6...am ales colt 109CP
oricum marcile enumerate de tine nu imi trezesc nimic...
nu stiu de ce ne raportam de fiecare data la marcile astea ... eu as compara cu suratele ei japoneze...
QUOTE (marius_lancer)asta a fost alegerea mea. daca te gandesti la garantie, de ce nu a fost ales hyundai , ca are 7 ani garantie...?
nu cred ca e cel mai important aspect dar vine in completare unei oferte bune sau slabe...
Fratilor, mi se pare ca o cam lalaiti si exagerati foarte mult....
"Materiale de calitate slaba, greieri in bord butoane neiluminate pe care le gaseam cu greu (fiind prima oara cand ma urcasem in masina), portbagajul cu care trebuie sa te lupti pt a-l inchide, confortul oferit de scaunele din fata care lasa de dorit (cel puti pe varianta Invite), motorul anemic care nu-ti ofera deloc satisfactie sub 3000 de ture (e vorba de 1.5) iar cand treci de 3000 de ture incepe sa urle la tine de parca te injura."
Cat a durat test drive-ul? 5-10 Km?
Era ziua afara? daca da, chiar sa fi fost iluminatea butoanele si nu le vedeai.... itit zic eu ca nu le vedeai... nci toyota nu are butoanele iluminate; in max cateva zile m-am obisnuit, deja nici nu ma mai uit dupa ele, stiu exact unde e fiecare... (asta da lipsa de ergonomie) in plus ca nu trebuie sa ma deranjez deloc pentru accesa comenzile de pe consola sau usa etc...
Esti sigur ca ti-ai asezat bine scaunul de crezi ca nu confortabil? mie la si la renault si la opel si la Logan mi-a luat aproape o saptamana sa imi gasesc o pozitie confortabila la volan, la fel si la Lancer.
Ce inseamna un test drive ca sa poti vorbi despre tinuta de drum, confort, ergonomie si altele? era un tip care a facut 2 sau 3 teste mai mari de 50 de km parca, sper sa nu ma insel, si abia dupa aia si-a cumparat o toyota corolla HB (modelul vechi).
Greieri in bord.... la mine nu sunt... poate la aia pe care ai facut tu test drive-ul or fi fost... dar daca vreti sa stiti mai multe despre noul Lancer intrebati-ii sau lasatii pe cei ce au de ceva timp masina asta si au ceva km cu ea sa vorbeasca... asa din auzite... si eu stiu despre fordurile pentru romania ca sunt varza... desi nu e chiar adevarat, sau Opel unde am vazut diferentele intre un SH de la "Nemtia" si una vanduta de noua aici la noi dar nu vorbesc despre masinile astea pentru ca nu am mers mai mult de 50-100 de km cu ele si nu mi-am putut face o parere... (mai putin despre opel)
Primii care vor sti problemele noului lancer sunt posesorii actuali, si cu siguranta ne vom posta aici of-ul.
Nu cunosc modelul 2 DiD si nici nu am mers cu el 5-10 km, si chiar daca as merge nu as putea comenta...
Motorul de 1.5 care are 110 cai este mai mult decat suficient si super ok pentru pretul asta... altii la capacitatea asta au putere mai mica (pe renault aveam 100 de cai dintr-un 1.5 dci)
Design interior... poate pentru unii e varza, pt altii e putin aiurea, pentru unii e ok, pentru unii e cel mai tare, aici este o chestiune de gusturi... acum 5 sau 10 ani m-ar fi impresionat foarte mult design-ul interior actual al unei Honda Civic, acum insa este prea S.F. pentru mine.
Materiale proaste? am scris pe undeva pe aici... le-a testat cineva sa vada cat de proaste sunt? nu iti place plastic? asta e alta treaba, dar nicidecum nu poti spune ca materialele sunt proaste calitativ.
Nu inseamna ca pe mine ma multumeste absolut tot la masina asta... am si eu nemultumirile mele pe care le voi posta la un moment dat la jurnal de bord... dar per total eu ma declar foarte multumit de investitie.
Si ce daca nu exista harta pentru romania la sistemul multimedia prezent pe variant Instyle? cate masini la pretul de 24-25 mii de euro iti ofera in dotarea standard un sistem asemenator cu acesta? sincer nu as dori un astfel de sistem pe masina prea curand pentru ca nu l-as folosi prea mult si pentru ca am cativa vecini invidiosi... dar pe unii chiar ii incanta acest lucru iar in state si chiar si in vest-ul europei chiar se cauta asa ceva.
Ok, poate la variantele superioare de peste 20 de mii de euro deja nu se mai merita... sau stai o secunda, a mea a fost doar 18k asa ca ii las pe cei ce au Intense sau Instyle sa vorbeasca despre ele.
Scuze de OT si pentru eventualele greseli de ortografie.
"Materiale de calitate slaba, greieri in bord butoane neiluminate pe care le gaseam cu greu (fiind prima oara cand ma urcasem in masina), portbagajul cu care trebuie sa te lupti pt a-l inchide, confortul oferit de scaunele din fata care lasa de dorit (cel puti pe varianta Invite), motorul anemic care nu-ti ofera deloc satisfactie sub 3000 de ture (e vorba de 1.5) iar cand treci de 3000 de ture incepe sa urle la tine de parca te injura."
Cat a durat test drive-ul? 5-10 Km?
Era ziua afara? daca da, chiar sa fi fost iluminatea butoanele si nu le vedeai.... itit zic eu ca nu le vedeai... nci toyota nu are butoanele iluminate; in max cateva zile m-am obisnuit, deja nici nu ma mai uit dupa ele, stiu exact unde e fiecare... (asta da lipsa de ergonomie) in plus ca nu trebuie sa ma deranjez deloc pentru accesa comenzile de pe consola sau usa etc...
Esti sigur ca ti-ai asezat bine scaunul de crezi ca nu confortabil? mie la si la renault si la opel si la Logan mi-a luat aproape o saptamana sa imi gasesc o pozitie confortabila la volan, la fel si la Lancer.
Ce inseamna un test drive ca sa poti vorbi despre tinuta de drum, confort, ergonomie si altele? era un tip care a facut 2 sau 3 teste mai mari de 50 de km parca, sper sa nu ma insel, si abia dupa aia si-a cumparat o toyota corolla HB (modelul vechi).
Greieri in bord.... la mine nu sunt... poate la aia pe care ai facut tu test drive-ul or fi fost... dar daca vreti sa stiti mai multe despre noul Lancer intrebati-ii sau lasatii pe cei ce au de ceva timp masina asta si au ceva km cu ea sa vorbeasca... asa din auzite... si eu stiu despre fordurile pentru romania ca sunt varza... desi nu e chiar adevarat, sau Opel unde am vazut diferentele intre un SH de la "Nemtia" si una vanduta de noua aici la noi dar nu vorbesc despre masinile astea pentru ca nu am mers mai mult de 50-100 de km cu ele si nu mi-am putut face o parere... (mai putin despre opel)
Primii care vor sti problemele noului lancer sunt posesorii actuali, si cu siguranta ne vom posta aici of-ul.
Nu cunosc modelul 2 DiD si nici nu am mers cu el 5-10 km, si chiar daca as merge nu as putea comenta...
Motorul de 1.5 care are 110 cai este mai mult decat suficient si super ok pentru pretul asta... altii la capacitatea asta au putere mai mica (pe renault aveam 100 de cai dintr-un 1.5 dci)
Design interior... poate pentru unii e varza, pt altii e putin aiurea, pentru unii e ok, pentru unii e cel mai tare, aici este o chestiune de gusturi... acum 5 sau 10 ani m-ar fi impresionat foarte mult design-ul interior actual al unei Honda Civic, acum insa este prea S.F. pentru mine.
Materiale proaste? am scris pe undeva pe aici... le-a testat cineva sa vada cat de proaste sunt? nu iti place plastic? asta e alta treaba, dar nicidecum nu poti spune ca materialele sunt proaste calitativ.
Nu inseamna ca pe mine ma multumeste absolut tot la masina asta... am si eu nemultumirile mele pe care le voi posta la un moment dat la jurnal de bord... dar per total eu ma declar foarte multumit de investitie.
Si ce daca nu exista harta pentru romania la sistemul multimedia prezent pe variant Instyle? cate masini la pretul de 24-25 mii de euro iti ofera in dotarea standard un sistem asemenator cu acesta? sincer nu as dori un astfel de sistem pe masina prea curand pentru ca nu l-as folosi prea mult si pentru ca am cativa vecini invidiosi... dar pe unii chiar ii incanta acest lucru iar in state si chiar si in vest-ul europei chiar se cauta asa ceva.
Ok, poate la variantele superioare de peste 20 de mii de euro deja nu se mai merita... sau stai o secunda, a mea a fost doar 18k asa ca ii las pe cei ce au Intense sau Instyle sa vorbeasca despre ele.
Scuze de OT si pentru eventualele greseli de ortografie.
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
Referitor la harta, am vrut sa zic ca nu o are mitsubishi, dar stiu un pajero, dus prin berceni pe undeva, care si-a instalat harta.
Referitor la plastice, intradevar arata ca o masina de 10.000 si nu de 25.000. Combinatia aia de piele cu patternul de pe plastic, e chiar groteasca.
Referitor la marci, dpdv al performantelor subaru impreza sta mult mai bine la masinile "low cost", insa pretul e mult mai mare decat mitsubishi. Si mai e o chestie, astia de la subaru se joaca cu preturile, de parca ar vinde seminte - azi e un pret, maine e cu 3-4 mii mai ieftin, poimaine negociezi nu stiu ce...
Eu am renuntat la subaru din 2 motive:
1. usile din fata sunt mai mici decat cele de la lancer, deci accesul e ingreunat.
2. politica asta de preturi
Totusi, inca mai plang dupa AWD.
Referitor la plastice, intradevar arata ca o masina de 10.000 si nu de 25.000. Combinatia aia de piele cu patternul de pe plastic, e chiar groteasca.
Referitor la marci, dpdv al performantelor subaru impreza sta mult mai bine la masinile "low cost", insa pretul e mult mai mare decat mitsubishi. Si mai e o chestie, astia de la subaru se joaca cu preturile, de parca ar vinde seminte - azi e un pret, maine e cu 3-4 mii mai ieftin, poimaine negociezi nu stiu ce...
Eu am renuntat la subaru din 2 motive:
1. usile din fata sunt mai mici decat cele de la lancer, deci accesul e ingreunat.
2. politica asta de preturi
Totusi, inca mai plang dupa AWD.
QUOTE (Mau)Fratilor, mi se pare ca o cam lalaiti si exagerati foarte mult....
Perfect adevarat...
Eu zic ca nu mai avem de dezbate, pozele sunt destul de concludente...
In plus de asta, o motorizare existenta pe piata de ceva timp...un sunet de motor, de suspensie, o finisare, un capitonaj, samd...pot fi apreciate
rapid, fara sa fie nevoie de zeci de km...pot fi apreciate de unii care s-au invartit printre masini ceva mai mult si nu numai...
Mau, tu s-ar putea sa ai dreptate dar aici nu vorbim de un model nou decat ca si caroserie, interior....in rest sunt adunate de pe la modele vechi de 3-4 ani.
Exceptie 1.8 care prefixat cu termenul de sportiv ma face sa zambesc in coltul gurii...
Da, chiar, hai sa nu o mai lalaim si sa admiram o lucratura japoneza
Arta frate )
Nici astia de la Dacia nu au ajuns la asemenea perfectiune.
Nu am ce sa comentez vis-a-vis de prima poza...e japan curat...zici ca e executata de mine )
In a doua poza se observa liniile torpedoului, unitatii audio care nu sunt la nivel cu bordul...si mai multe chestii care vor arata si ma ibine dupa 1 an de rulaj.
Consola aia de pe centru are fix acelasi plastic ca in nova care am avut-o pe vremuri...
Rusine nene, rusine...
Nu noi exageram...ei au exagerat cu reducerea costurilor...
Vechituri sub capota, finisaje, imbinari si plastice de kkt.
Puteau sa recicleze tastaturi si ieseau mai bine, calitate si cheltuieli.
Nu e vorba de mult sau putin plastic...e vorba de altceva...una spun unii, alta inteleg altii...sau se fac ca nu inteleg.
Repet, 16.000 DDP...peste se numeste teapa.
E jenant sa iesi cu un asemenea model in 2008.
Nici in aveo nu am vazut asa ceva...
Perfect adevarat...
Eu zic ca nu mai avem de dezbate, pozele sunt destul de concludente...
In plus de asta, o motorizare existenta pe piata de ceva timp...un sunet de motor, de suspensie, o finisare, un capitonaj, samd...pot fi apreciate
rapid, fara sa fie nevoie de zeci de km...pot fi apreciate de unii care s-au invartit printre masini ceva mai mult si nu numai...
Mau, tu s-ar putea sa ai dreptate dar aici nu vorbim de un model nou decat ca si caroserie, interior....in rest sunt adunate de pe la modele vechi de 3-4 ani.
Exceptie 1.8 care prefixat cu termenul de sportiv ma face sa zambesc in coltul gurii...
Da, chiar, hai sa nu o mai lalaim si sa admiram o lucratura japoneza
Arta frate )
Nici astia de la Dacia nu au ajuns la asemenea perfectiune.
Nu am ce sa comentez vis-a-vis de prima poza...e japan curat...zici ca e executata de mine )
In a doua poza se observa liniile torpedoului, unitatii audio care nu sunt la nivel cu bordul...si mai multe chestii care vor arata si ma ibine dupa 1 an de rulaj.
Consola aia de pe centru are fix acelasi plastic ca in nova care am avut-o pe vremuri...
Rusine nene, rusine...
Nu noi exageram...ei au exagerat cu reducerea costurilor...
Vechituri sub capota, finisaje, imbinari si plastice de kkt.
Puteau sa recicleze tastaturi si ieseau mai bine, calitate si cheltuieli.
Nu e vorba de mult sau putin plastic...e vorba de altceva...una spun unii, alta inteleg altii...sau se fac ca nu inteleg.
Repet, 16.000 DDP...peste se numeste teapa.
E jenant sa iesi cu un asemenea model in 2008.
Nici in aveo nu am vazut asa ceva...
OK. Deci voi chiar asteptati prea multe de la masina la 18mii. Tb sa aiba interior super, motor super, sasiu super, suspensie super, directie super, siguranta de 5 stele... dar uite asa ajungem poate la BMW, Mercedes, Bentley etc.
Masini facute din bucati adunate? seria 3 de la BMW din 2003 pana a aparut noua serie 3 este facut de BMW si are "implementata" tehnologie Nissan, si mai sunt si alte exemple... mult mai concludente....
Ati urcat macar intr-un renault megane? sau intr-un astra? sau corolla? crede-ti ca exista vreo diferenta? chiar deloc. Imi pare rau ca nu am facut poze in megane sau laguna. (ca doar pozele vorbesc) nu de alta, dar si la mine primele impresii au fost lasate de imagini adunate de pe net si spre surpriza mea cand am luat masina am ajuns la concluzia ca am subestimat-o, si ca lucrurile nu sunt chiar asa "negre" precum par.
Cristi, arata tu o masina la pretul asta fara "probleme" de genul asta? Cu siguranta ai sa gasesti care sa nu aiba asa multe dar sunt convins ca nu ai sa gesesti una fara.
Ma uit totusi pe forum si vad probleme aparute cateva de genul materiale proaste, greieri, servicii post vanzare execrabile (asta cantareste foarte mult in decizia de a achizitiona o masina a unui anumit producator), si alte cateva maruntisuri, cateva parca mai grave, mult prea putine totusi (nu ma refer numai la Lancer). Vizitati forumul posesorilor de ford, sau kia si faceti o comparatie.
Parerea mea este ca niciodata nu se va gasi o masina la pret de sub 20 de mii de euro sa satisfaca macar in proportie de 90% gusturile romanului (ba are nu stiu ce, ba nu are aia, ba se putea face altfel, ba au facut prea prost nu stiu ce chestie... ba materialele sunt proaste... ba imbinarile sunt nasoale... asta este... astia suntem noi romanii... bani putini, calitate maxima... dar asta nu o sa se intample niciodata ca de asta BMW il iei cu cel putin 30k nu mai zic de mercedes sau altele).
Masini facute din bucati adunate? seria 3 de la BMW din 2003 pana a aparut noua serie 3 este facut de BMW si are "implementata" tehnologie Nissan, si mai sunt si alte exemple... mult mai concludente....
Ati urcat macar intr-un renault megane? sau intr-un astra? sau corolla? crede-ti ca exista vreo diferenta? chiar deloc. Imi pare rau ca nu am facut poze in megane sau laguna. (ca doar pozele vorbesc) nu de alta, dar si la mine primele impresii au fost lasate de imagini adunate de pe net si spre surpriza mea cand am luat masina am ajuns la concluzia ca am subestimat-o, si ca lucrurile nu sunt chiar asa "negre" precum par.
Cristi, arata tu o masina la pretul asta fara "probleme" de genul asta? Cu siguranta ai sa gasesti care sa nu aiba asa multe dar sunt convins ca nu ai sa gesesti una fara.
Ma uit totusi pe forum si vad probleme aparute cateva de genul materiale proaste, greieri, servicii post vanzare execrabile (asta cantareste foarte mult in decizia de a achizitiona o masina a unui anumit producator), si alte cateva maruntisuri, cateva parca mai grave, mult prea putine totusi (nu ma refer numai la Lancer). Vizitati forumul posesorilor de ford, sau kia si faceti o comparatie.
Parerea mea este ca niciodata nu se va gasi o masina la pret de sub 20 de mii de euro sa satisfaca macar in proportie de 90% gusturile romanului (ba are nu stiu ce, ba nu are aia, ba se putea face altfel, ba au facut prea prost nu stiu ce chestie... ba materialele sunt proaste... ba imbinarile sunt nasoale... asta este... astia suntem noi romanii... bani putini, calitate maxima... dar asta nu o sa se intample niciodata ca de asta BMW il iei cu cel putin 30k nu mai zic de mercedes sau altele).
QUOTE (Mau)OK. Deci voi chiar asteptati prea multe de la masina la 18mii. Tb sa aiba interior super, motor super, sasiu super, suspensie super, directie super, siguranta de 5 stele... dar uite asa ajungem poate la BMW, Mercedes, Bentley etc.
Aici ai sarit in extrema cealalta.
Cand vad "chestii" care din punct de vedere al calitatii/aspectului dar mai ales esteticii....imi amintesc de Dacia NOVA... ce kkt sa mai explic ca e destul de clar ? )
Nici nu m-am gandit la "super" desi la Mitsubishi ma asteptam sa vad ceva super tinand cont de modelul anterior vechi de 4 ani..
Acum e clar ?
QUOTE (Mau)Masini facute din bucati adunate? seria 3 de la BMW din 2003 pana a aparut noua serie 3 este facut de BMW si are "implementata" tehnologie Nissan, si mai sunt si alte exemple... mult mai concludente....
Marci europene care sa imprumute tehnologie japoneza e OK.
Marci japoneze de calibrul Mitsubishi care sa imprumute vechituri VAG nu am auzit....
E evident de ce ....
Cred ca am supraapreciat marca Mitsubishi si am clasat-o undeva mult prea sus...si asta probabil datorita renumelui EVO, Pajero.
QUOTE (Mau)Ati urcat macar intr-un renault megane? sau intr-un astra? sau corolla? crede-ti ca exista vreo diferenta? chiar deloc. Imi pare rau ca nu am facut poze in megane sau laguna. (ca doar pozele vorbesc) nu de alta, dar si la mine primele impresii au fost lasate de imagini adunate de pe net si spre surpriza mea cand am luat masina am ajuns la concluzia ca am subestimat-o, si ca lucrurile nu sunt chiar asa "negre" precum par.
Da, astra arata mai bine la interior, chiar si meganu ala de 15.000 arata mai bine.
fa poze si arata-ne si noua..
ce vedem in poze, se vede si in realitate...
Ba nene, avem pozele in fata si o dam in "suprize, surprize" ...)
Adica ceva de genu ?
"Cand am vazut pozele m-am intristat, cand am vazut-o si am pupat-o pe farul stanga s-a facut frumoasa cum nu mai era alta in lume" )
Da-o dreacu ba Mau...
OK, e ca tine...)
QUOTE (Mau)Cristi, arata tu o masina la pretul asta fara "probleme" de genul asta? Cu siguranta ai sa gasesti care sa nu aiba asa multe dar sunt convins ca nu ai sa gesesti una fara.
Uite o afirmatie corecta si lucida.
QUOTE (Mau)Ma uit totusi pe forum si vad probleme aparute cateva de genul materiale proaste, greieri, servicii post vanzare execrabile (asta cantareste foarte mult in decizia de a achizitiona o masina a unui anumit producator), si alte cateva maruntisuri, cateva parca mai grave, mult prea putine totusi (nu ma refer numai la Lancer). Vizitati forumul posesorilor de ford, sau kia si faceti o comparatie.
Nu avem ce sa comparam!
1. Numarul posesorilor de ford, kia este > 2 x numarul posesorilor de lancer.
2. Deocamdata e devreme sa vorbim de lancerul nou...doar service-ul e plin de ele.
3. O mica parte sunt pe forum si o si mai mica parte lasa orgoliul la o parte si spune tot ce are de spus...
4. Pustii in general sunt mai entuziasti, nu ei cumpara masina...e greu sa-i auzi de vreo nemultumire...
samd
QUOTE (Mau)Parerea mea este ca niciodata nu se va gasi o masina la pret de sub 20 de mii de euro sa satisfaca macar in proportie de 90% gusturile romanului (ba are nu stiu ce, ba nu are aia, ba se putea face altfel, ba au facut prea prost nu stiu ce chestie... ba materialele sunt proaste... ba imbinarile sunt nasoale... asta este... astia suntem noi romanii... bani putini, calitate maxima... dar asta nu o sa se intample niciodata ca de asta BMW il iei cu cel putin 30k nu mai zic de mercedes sau altele).
Aici iar ai batut campii...
Nu mai incerc sa-ti explic...lucrurile sunt clare, calitate canci, performante ciuciu.
In rest sunt de toate pe noul lancer...zici ca e magazin de electronice. )
Aici ai sarit in extrema cealalta.
Cand vad "chestii" care din punct de vedere al calitatii/aspectului dar mai ales esteticii....imi amintesc de Dacia NOVA... ce kkt sa mai explic ca e destul de clar ? )
Nici nu m-am gandit la "super" desi la Mitsubishi ma asteptam sa vad ceva super tinand cont de modelul anterior vechi de 4 ani..
Acum e clar ?
QUOTE (Mau)Masini facute din bucati adunate? seria 3 de la BMW din 2003 pana a aparut noua serie 3 este facut de BMW si are "implementata" tehnologie Nissan, si mai sunt si alte exemple... mult mai concludente....
Marci europene care sa imprumute tehnologie japoneza e OK.
Marci japoneze de calibrul Mitsubishi care sa imprumute vechituri VAG nu am auzit....
E evident de ce ....
Cred ca am supraapreciat marca Mitsubishi si am clasat-o undeva mult prea sus...si asta probabil datorita renumelui EVO, Pajero.
QUOTE (Mau)Ati urcat macar intr-un renault megane? sau intr-un astra? sau corolla? crede-ti ca exista vreo diferenta? chiar deloc. Imi pare rau ca nu am facut poze in megane sau laguna. (ca doar pozele vorbesc) nu de alta, dar si la mine primele impresii au fost lasate de imagini adunate de pe net si spre surpriza mea cand am luat masina am ajuns la concluzia ca am subestimat-o, si ca lucrurile nu sunt chiar asa "negre" precum par.
Da, astra arata mai bine la interior, chiar si meganu ala de 15.000 arata mai bine.
fa poze si arata-ne si noua..
ce vedem in poze, se vede si in realitate...
Ba nene, avem pozele in fata si o dam in "suprize, surprize" ...)
Adica ceva de genu ?
"Cand am vazut pozele m-am intristat, cand am vazut-o si am pupat-o pe farul stanga s-a facut frumoasa cum nu mai era alta in lume" )
Da-o dreacu ba Mau...
OK, e ca tine...)
QUOTE (Mau)Cristi, arata tu o masina la pretul asta fara "probleme" de genul asta? Cu siguranta ai sa gasesti care sa nu aiba asa multe dar sunt convins ca nu ai sa gesesti una fara.
Uite o afirmatie corecta si lucida.
QUOTE (Mau)Ma uit totusi pe forum si vad probleme aparute cateva de genul materiale proaste, greieri, servicii post vanzare execrabile (asta cantareste foarte mult in decizia de a achizitiona o masina a unui anumit producator), si alte cateva maruntisuri, cateva parca mai grave, mult prea putine totusi (nu ma refer numai la Lancer). Vizitati forumul posesorilor de ford, sau kia si faceti o comparatie.
Nu avem ce sa comparam!
1. Numarul posesorilor de ford, kia este > 2 x numarul posesorilor de lancer.
2. Deocamdata e devreme sa vorbim de lancerul nou...doar service-ul e plin de ele.
3. O mica parte sunt pe forum si o si mai mica parte lasa orgoliul la o parte si spune tot ce are de spus...
4. Pustii in general sunt mai entuziasti, nu ei cumpara masina...e greu sa-i auzi de vreo nemultumire...
samd
QUOTE (Mau)Parerea mea este ca niciodata nu se va gasi o masina la pret de sub 20 de mii de euro sa satisfaca macar in proportie de 90% gusturile romanului (ba are nu stiu ce, ba nu are aia, ba se putea face altfel, ba au facut prea prost nu stiu ce chestie... ba materialele sunt proaste... ba imbinarile sunt nasoale... asta este... astia suntem noi romanii... bani putini, calitate maxima... dar asta nu o sa se intample niciodata ca de asta BMW il iei cu cel putin 30k nu mai zic de mercedes sau altele).
Aici iar ai batut campii...
Nu mai incerc sa-ti explic...lucrurile sunt clare, calitate canci, performante ciuciu.
In rest sunt de toate pe noul lancer...zici ca e magazin de electronice. )
Imi cer scuze daca asa s-a inteles, nu am vrut sa zic ca sunt sub Lancer, am zis doar ca la acelasi pret si ei au probleme cu imbinarile pe langa problemele tehnice prezente la majoritatea (ei nu au asa mult plastic la interior, dar cu siguranta au mult mai mult plastic la exterior) despre "greieri" chiar nu comentez. Eu chiar apreciez masinile frantuzesti, sunt niste masini foarte sigure.
Ma deranjeaza aceste probleme, ma deranjeaza aspectul interior al portbagajului, ma deranjeaza spatiile mici de dpozitare, ma supara modul de actionare al comenzilor geamurilor (care la reanult sunt super finute), ma deranjeaza si pe mine cateva chestii la Masina mea (nu am gasit inca masina perfecta pentru mine, masina care sa mi-o pot permite) dar toate astea sunt compensate prin alte lucruri pe care le-am descoperit abia dupa ce am inceput sa merg cu ea si nu din niste imagini sau dupa ce am facut test-drive-ul, si in plus, nu m-am asteptat la mai mult de la o masina compacta la pretul asta.
Asta este, noi europenii suntem mai atenti la detalii, pe cand altii sunt mai atenti la alte lucruri: tehnica, performante, gadget-uri (vezi americanii care au niste masini nu prea reusite la interior, sau japonezii)
Ma deranjeaza aceste probleme, ma deranjeaza aspectul interior al portbagajului, ma deranjeaza spatiile mici de dpozitare, ma supara modul de actionare al comenzilor geamurilor (care la reanult sunt super finute), ma deranjeaza si pe mine cateva chestii la Masina mea (nu am gasit inca masina perfecta pentru mine, masina care sa mi-o pot permite) dar toate astea sunt compensate prin alte lucruri pe care le-am descoperit abia dupa ce am inceput sa merg cu ea si nu din niste imagini sau dupa ce am facut test-drive-ul, si in plus, nu m-am asteptat la mai mult de la o masina compacta la pretul asta.
Asta este, noi europenii suntem mai atenti la detalii, pe cand altii sunt mai atenti la alte lucruri: tehnica, performante, gadget-uri (vezi americanii care au niste masini nu prea reusite la interior, sau japonezii)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori