ASC ( ESP + TC )

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Mie Sep 16, 2009 2:51 pm

Nu stiu de ce toti v-ati luat masinile de la Mcar. Incearca la Mit Motors (dealerul din otopeni). Baietii de acolo sunt foarte de treaba, receptivi dar si profesionalisti, ar trebui sa te ajute.
Initial si eu am vrut sa-mi iau lancer-ul de la Mcar dar m-am lovit de o mare aroganta.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Sep 16, 2009 2:55 pm

Eu mi-am schimbat parerea despre cei de la Mit Motors... asa ca ... e subiectiva treaba cu dealerii si tine si de noroc

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Sep 16, 2009 3:29 pm

Vezi daca nu cumva scrie ceva in cartea masinii. Totusi faptul ca aceste functii apar mereu impreuna si sunt comandate de acelasi buton, ma fac sa cred ca sunt gestionate de acelasi computer si nu poti fi dezactivate decat impreuna. Eu pana acum nu m-am confruntat cu probleme din partea TC-ului si plec destul de tare de pe loc, iar din cate am vazut el intra doar dupa ce masina patineaza. Se aude si din turatia motorului si apare si semnul ala pe bord. Deci nu se pune problema ca iti taie aiurea din puterea masinii la plecarea de pe loc.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mie Sep 16, 2009 9:38 pm

Nu cred ca se poate dezactiva separat chiar daca sunt 4 fire acolo . Practic fiind la pachet exista posibilitatea sa fie gestionate cum spune cix, de aceiasi "chestie" .
Daca nu ai ce face , desfa butonul iar si masoara firele .
Din cate ma pricep eu, nu ai decat 2 fire +/- pentru alimentarea led-ului butonului , iar alte doua pentru contact , NI sau NO , depinde cum sunt .
Practic pornesti calculatorul sau il opresti , atata tot . Nu stiu daca merge din soft, dar probabil nu il vrei dezactivat permanent .
Mai intereseaza-te poate vorbim prostii . E pe forum manualul cu partea electrica a masinii , poate intelegi ceva de acolo.

Avatar utilizator
mirciut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 05, 2009 1:15 pm

Mesaj de mirciut » Joi Sep 17, 2009 9:46 am

QUOTE (shocs @ Sep 15 2009, 05:36 PM) Poate voi parea amuzant cu urmatoarea intrebare dar nu conteaza . De ce ar dezactiva cineva ESP-ul? Nu este menit sa ajute pana la urma?
Din curiozitate, am incercat si eu sa-l dezactivez/activez nici nu stiu ce vroiam sa fac. Tot am apasat pe ASC, si pe loc, si in mers cred, nici un mesaj de confirmare, nici un beep, nimic. Nu ar trebui undeva sa-mi arate ca e dezactivat sau activat?


Chestia cu ESP-ul: am sesizat ca fara el , la peste 120 la ora , masina este mai stabila !!. am incercat sa aflu de la service-ul din Pitesti daca se poate masura /calibra/ calculatorul care se ocupa de asta, dar , bine?nteles, nu se poa'....
Nu vi se pare ca, pe autostrada, masina este atrasa de camionul pe care il depasiti putin mai mult dec?t ar trebui ? ca atunci c?nd calcati peste o groapa mica, volanul tinde sa se miste mai mult dec?t ar trebui ? Ei bine, incercati si cu ASC OFF, dar la peste 120 Km/h.

Astept parerile voastre, sunt curios daca este o problema generala sau specifica masinii mele...

Apropos, se poate activa/dezactiva din mers fara probleme

PS.
Goangaus, imi cer scuze daca am deviat un pic de la topic...

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Joi Sep 17, 2009 10:52 am

la service-ul cu pricina acum se repara toate tipurile de masini .....daca stiam nu mai dadeam DACIA lu' ala batranu

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Joi Sep 17, 2009 12:56 pm

pai tocmai ca la viteze mari te ajuta mult, ca in oras poti sa mergi perfect si cu el dezactivat, dar nu si la drum intins la viteze mari si in curba ...

Avatar utilizator
mirciut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 05, 2009 1:15 pm

Mesaj de mirciut » Joi Sep 17, 2009 1:04 pm

Exact asta spuneam, la mine merge pe invers, cu el dezactivat masina este mai stabila.....

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Joi Sep 17, 2009 1:16 pm

Salut!Eu dezactivez ASC-ul numai cand intru pe drumuri neamenajate si trebuie sa urc cu viteza mica,sistemul"rupe"tractiunea de ai impresia ca o tine semiambreiata!

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Joi Sep 17, 2009 1:39 pm

Haideti sa nu mai vorbim de ESP, toata lumea este de acord ca trebuie pastrat activat (mai putin mirciut ). Dar porcaria asta de traction control ar trebui dezactivata, nu stiu la ce foloseste(teoretic stiu, dar in practica nu prea ii vad folosul, nu face decat sa-ti taie benzina). Eventual sa o activezi iarna, daca e nevoie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori