Lancer Sport Sedan 1,5 Inform
BUGHY, stiu ca exista diferente intre ceed si pro ceed. Ma scuzi ca nu am diferentiat acest lucru dar nu am fost atent. Sa stii ca am mai cautat putin pe internet niste preturi pentru octavia, iar pentru noua octavia cu livrare din stoc ma costa 12700 EUR, nu stiu daca pretul contine TVA sau nu, deci diferentele nu sunt prea mari din punctul de vedere al pretului daca acesta contine TVA, iar in ceea ce priveste megane-ul, pot sa iti zic ca nu ma atrage in mod special, mai ales in conditiile in care am o verisoara care detine unul si nu prea este multumita.
Desi va fi cam greu, voi incerca sa fac rost de inca 1000 EUR ptr varianta invite. Daca nu voi reusi, voi mai astepta putin, desi asteparea va fi destul de grea .
Desi va fi cam greu, voi incerca sa fac rost de inca 1000 EUR ptr varianta invite. Daca nu voi reusi, voi mai astepta putin, desi asteparea va fi destul de grea .
In ultimile doua zile am avut ocazia sa conduc un ceed pana la munca si inapoi. Nu mi-as da lancerul pe ceed in veci. De fapt nu as da=o pentru urmatoarele in care m-am urcat: skoda octavia, kia ceed, ford focus, hyundai accord, renault laguna. Ca si spatiu e peste toate astea. Ca si motorizare, eu am 1.8 cvt ceea ce e sublim, dar nu stiu 1.5
Evident am probleme cu vopseaua care sare la orice piatra mai mare, dar se pare ca multe masini noi au aceasta problema, n-am ce-i face.
Evident am probleme cu vopseaua care sare la orice piatra mai mare, dar se pare ca multe masini noi au aceasta problema, n-am ce-i face.
QUOTE (Prime @ Jun 24 2009, 09:53 PM) am probleme cu vopseaua care sare la orice piatra mai mare, dar se pare ca multe masini noi au aceasta problema
Multe (daca nu toate) masinile produse in acest moment
sunt vopsite cu "celebra" vopsea ecologica, care calitativ
nu se ridica la standardele celei conventionale..
Multe (daca nu toate) masinile produse in acest moment
sunt vopsite cu "celebra" vopsea ecologica, care calitativ
nu se ridica la standardele celei conventionale..
Masina nu este "submotorizata"; conduc un 1,5 Invite si e OK (mai ales daca esti obisnuit cu Logan, Fabia si alte astea...); pe Transfagarasan cu familia a mers super (OK, nu e ca o supraalimentata....)
Nu motorul e problema, ci vopseaua, zgomotul si faptul ca e un pic cam rigida pentru limuzina care se vrea....(din pacate, la nivelul asta de pret, stabilitatea la viteza mare vine ?mpreuna cu rigiditatea suspensiilor)
Dupa mine, cea mai buna investitie pentru masina asta (calitate /pret/dotari) e Invite 1,5; pentru oricare alt model dai niste bani in plus care nu aduc mare lucru. Deci daca ?ti place, ia Invite....
Nu motorul e problema, ci vopseaua, zgomotul si faptul ca e un pic cam rigida pentru limuzina care se vrea....(din pacate, la nivelul asta de pret, stabilitatea la viteza mare vine ?mpreuna cu rigiditatea suspensiilor)
Dupa mine, cea mai buna investitie pentru masina asta (calitate /pret/dotari) e Invite 1,5; pentru oricare alt model dai niste bani in plus care nu aduc mare lucru. Deci daca ?ti place, ia Invite....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori