Motoare Lancer 2008
Pai in cazul asta cred ca ar fi bine daca fiecare ar spune bune si rele ale motoarelor pe care le poseda.
Eu pot sa zic ca sunt la primul diesel si sunt multumit atat de putere cat si de consum. Si chiar daca unora nu le convine, am sa spun ca se intelege foarte bine cu celelalte calitati ale lancerului.
Totusi te sfatuiesc sa mergi pana la Tiriac Auto Brasov sa te lamuresti mai bine si eventual sa faci si un test drive. Nu stiu daca pentru teste mai este si alta motorizare in afara de cea diesel.
Eu pot sa zic ca sunt la primul diesel si sunt multumit atat de putere cat si de consum. Si chiar daca unora nu le convine, am sa spun ca se intelege foarte bine cu celelalte calitati ale lancerului.
Totusi te sfatuiesc sa mergi pana la Tiriac Auto Brasov sa te lamuresti mai bine si eventual sa faci si un test drive. Nu stiu daca pentru teste mai este si alta motorizare in afara de cea diesel.
Mersi. Este o ideea foarte. Sincer nu m-am gandit la asta.
Ii rog pe posesorii de lancer 1,5 benzina sa scrie bune si rele despre motor, masina etc.
Daca sunt printe voi si pasionati de viteza care au testat masina la maxim nu ezitati, pentru ca as dori o imagine cat mai completa asupra performantelor motorului si a masinii.
Ii rog pe posesorii de lancer 1,5 benzina sa scrie bune si rele despre motor, masina etc.
Daca sunt printe voi si pasionati de viteza care au testat masina la maxim nu ezitati, pentru ca as dori o imagine cat mai completa asupra performantelor motorului si a masinii.
Eu n-as putea spune despre 1.5 ca e un motor sportiv...Lumea spune de diferente de consum, insa nu cred ca 1-2 litri / 100 km poate fi numit diferenta de consum. Ca si taxe tot pe acolo iesi, ca si sportivitate daca si 1.5 a ajuns sa fie sportiv....
O problema pe care lumea nu o ia in calcul este lipsa echiparilor Intense si Instyle pentru motorizarea de 1,5.
Eu zic ca mai conteaza foarte mult si dotarile care ti le doresti...
O problema pe care lumea nu o ia in calcul este lipsa echiparilor Intense si Instyle pentru motorizarea de 1,5.
Eu zic ca mai conteaza foarte mult si dotarile care ti le doresti...
QUOTE (sobolanu')... poate in cadare libera...
Eu sunt ala de care zicea Cristi care a mers cu lancerul de 1.5 cu 200 pe ceas. Crede-ma ca si eu am fost la fel de mirat si poate nu as fi crezut, 3 persoane in masina si rezervorul plin pe buc-pitesti. Eu am colt de 1.5 si pot sa zic clar ca motorul de pe lancer e mai vioi la viteza mare. Ca modificari fata de colt, lancerul are: admisia de aer mai mare, alt management al motorului si alte rapoarte in cutie. Astea adunate ajuta motorul sa faca fata cu brio masei superioare fata de colt. A, si era sa uit... cred ca si aerodinamica are un cuvant de spus, lancerul avand Cx-ul mult mai bun decat coltul.
Daca nu ma crezi poate vre-odata iti va confirma alt posesor de lancer 1.5 cu outzele necesare sa o duca cat poate.
Numai bine.
Eu sunt ala de care zicea Cristi care a mers cu lancerul de 1.5 cu 200 pe ceas. Crede-ma ca si eu am fost la fel de mirat si poate nu as fi crezut, 3 persoane in masina si rezervorul plin pe buc-pitesti. Eu am colt de 1.5 si pot sa zic clar ca motorul de pe lancer e mai vioi la viteza mare. Ca modificari fata de colt, lancerul are: admisia de aer mai mare, alt management al motorului si alte rapoarte in cutie. Astea adunate ajuta motorul sa faca fata cu brio masei superioare fata de colt. A, si era sa uit... cred ca si aerodinamica are un cuvant de spus, lancerul avand Cx-ul mult mai bun decat coltul.
Daca nu ma crezi poate vre-odata iti va confirma alt posesor de lancer 1.5 cu outzele necesare sa o duca cat poate.
Numai bine.
Eee asa glumeste sobolanu'.
I-a bagat cineva in cap ca e spiritual si de atunci o tine numai la modul asta.
Culmea e ca apoi tot el se vaita...ca el cand era pe alte forumuri mare meserias si pe forumul asta numai mistouri si in rest zero.
Sobo' incearca sa te bagi in seama doar cand ai ceva de spus, altfel o sa primesti raspunsuri pe masura.
Si uite asa incepe sa puta si aici ca pe forumurile TDI.
I-a bagat cineva in cap ca e spiritual si de atunci o tine numai la modul asta.
Culmea e ca apoi tot el se vaita...ca el cand era pe alte forumuri mare meserias si pe forumul asta numai mistouri si in rest zero.
Sobo' incearca sa te bagi in seama doar cand ai ceva de spus, altfel o sa primesti raspunsuri pe masura.
Si uite asa incepe sa puta si aici ca pe forumurile TDI.
Ma adaug si eu pe lista celor care a mers cu colt-ul peste 200, conform indicatiilor de bord, si era diesel. Si eram in depasirea unor tdi - audi a4 si vw passat.
Se uitau aia ce draie ii depaseste de erau sa iasa in decor, da mai inainte tropaiai pistoanele pe sub capota sa prinda coltul de 1.5 did . Care nu e tdi ci did.
Se uitau aia ce draie ii depaseste de erau sa iasa in decor, da mai inainte tropaiai pistoanele pe sub capota sa prinda coltul de 1.5 did . Care nu e tdi ci did.
QUOTE (Cristi)Lancerul 1.5 se duce pana la 200km/h fara probleme din spusele unora.
Demarajul e destul de ok pana la un punct de unde incepe sa se plafoneze.
Oricum cica ar fi mai vioi decat concurentele sale de 1.6 de pe piata.
Oameni buni, nu va contrazic ca e mai bun decat alte motoare. Ba pot sa va zic, de exemplu, ca fata de 1,6 benzina de pe Citroen e mai bun motorul de Lancer. Sau fata de 1.6 Nissan-Renault. 1.5 de pe lancer merge 200 foarte ok. Insa nu poti spune ca te baga in scaun totusi... E un motor bun. Punct. Am mers cu 1.5 si nu pot spune ca l-am urat, ba din contra, mi se pare foarte elastic. Insa trebuie turat destul ca sa se duca.
PS: Nu cred ca ar trebui sa transformam discutia in care motor se duce mai tare....) Importante sunt fiabilitatea si modul in care isi face treaba propulsorul respectiv. Ca doar n-o fi vreun mini-Evo motorul de 1.5, cum nu e nici 1.8 sau 2.0 DID.
Daca o luam ad-literam, 1.5 este elastic si foarte ok pentru Lector. Insa chiar si cu buzunarele cusute, eu zic ca ar trebui sa-si arunce un ochi pe dotarile Lancer-ului si sa fie impacat cu alegerea sa si din punct de vedere al nivelului de echipare. Ca daca o luam doar din punct de vedere motor, toata lumea si-ar lua echipare maxima cu motor de 1.1, ca doar nu ii deschide nimeni capota pe strada sa vada ce motorizare are (naspa, dar cam asta e nivelul de gandire al romanilor cand isi aleg masina - al unora, nu generalizez).
Demarajul e destul de ok pana la un punct de unde incepe sa se plafoneze.
Oricum cica ar fi mai vioi decat concurentele sale de 1.6 de pe piata.
Oameni buni, nu va contrazic ca e mai bun decat alte motoare. Ba pot sa va zic, de exemplu, ca fata de 1,6 benzina de pe Citroen e mai bun motorul de Lancer. Sau fata de 1.6 Nissan-Renault. 1.5 de pe lancer merge 200 foarte ok. Insa nu poti spune ca te baga in scaun totusi... E un motor bun. Punct. Am mers cu 1.5 si nu pot spune ca l-am urat, ba din contra, mi se pare foarte elastic. Insa trebuie turat destul ca sa se duca.
PS: Nu cred ca ar trebui sa transformam discutia in care motor se duce mai tare....) Importante sunt fiabilitatea si modul in care isi face treaba propulsorul respectiv. Ca doar n-o fi vreun mini-Evo motorul de 1.5, cum nu e nici 1.8 sau 2.0 DID.
Daca o luam ad-literam, 1.5 este elastic si foarte ok pentru Lector. Insa chiar si cu buzunarele cusute, eu zic ca ar trebui sa-si arunce un ochi pe dotarile Lancer-ului si sa fie impacat cu alegerea sa si din punct de vedere al nivelului de echipare. Ca daca o luam doar din punct de vedere motor, toata lumea si-ar lua echipare maxima cu motor de 1.1, ca doar nu ii deschide nimeni capota pe strada sa vada ce motorizare are (naspa, dar cam asta e nivelul de gandire al romanilor cand isi aleg masina - al unora, nu generalizez).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori