Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Lancerro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2008 11:20 pm

Mesaj de Lancerro » Lun Apr 04, 2011 6:18 pm

Posed aceasi masina, acelasi an. Ceea ce spui tu m-i se pare incredibil. Oglinzile sunt incalzite. Antifonarea este clar punctul ei cel mai slab si enervant, dar se poate rezolva relativ usor (dar scump) - vezi magazine gen Be Loud. La ITP, mi-au dat oprire pe rampa si masina a fost reanalizata. Impecabil. Noxe la nivelul minim (am dovada). Ulei a consumat pana la 15 k km apoi nesemnificativ (100 ml intre schimburi). Nu stiu daca a contat dar de atunci am pus ulei Mobil1. Intr-adevar o masina de categoria ei necesita un senzor de uzura placute. Reparatia in service nu e pentru un cablu montat invers ci pentru un manson lucru minor comparativ cu alte defecte la alte fime (vezi Toyota). Vopseaua nu este nici prea, prea nici foarte, foarte. Este decenta si pana acum a rezistat bine (am 50k km). Eu spun ca este o masina buna de care merita sa te bucuri. Poate ai avut tu ghinion . Imi pare rau

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Lun Apr 04, 2011 8:36 pm

o sa incep asa, am acelasi model ... cred ca a fost daca nu ma insel a treia masina din oras (stiu ca mai era una rosie si una neagra), oglinzi incalzite sunt (poate nu ai avut tu pe echiparea ta), motorul nu mananca ulei (am completat normal, ca la orice diesel, dar cu atat de mult cat spui tu) ITP-ul acum un an (masina are 3 ani si 42 000 KM) l-am trecut fara probleme, noxele ca la carte, tot asa am dovada. intr-adevar la interior e spartana, dar asta imi place (poate tine si de gusturi aici) ... nu as da-o pt un opel astra sau o kia c'eed pt nimic in lume ... antifonare ai dreptate e un minus ... pret, hai sa ne gandit cat erau alte masini in perioada aia si care ofereau ca dotari mult mai putin, nemtesti si bune, pai ce aveam aici, BMW de care nu te puteai apropia si in aceeasi clasa VW Passat tot asa sarea de 25 000 euro ...

iti inteleg supararea, a fost supraevaluata, era si este in continuare loc de mai bine ...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Apr 04, 2011 10:17 pm

Orice masina are problemele ei mai devreme sau mai tarziu si eu am avut probleme cu a mea in garantie cu amortiozare spate, s-au inlocuit dar acum iar trancane. Oricum e o masina de nota 10 la aspectul exterior si intradevar la interior si insonorizare e proape de a ramane corigenta. Una peste alta e masina care mie unul imi place foarte mult si daca ar fi sa imi iau masina acum tot lancer as alege. Imi e dor sa o conduc, nu am mai conduso de mai bine de o saptamna ca sunt plecat din tara din pacate nu cu masina dar saptamana viitoare ma intorc si abia astept sa ma urc iar la volanul ei.

PS: E stiu faptul ca motarele diesel WV PD manaca ulei asa ca e un lucru normal la acest tip de motor dar nu la toate motoarele diesel(inainte am avut 4.5 ani un logan diesel care nu a mancat gram de ulei si am facut 75.000km cu el).

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Apr 04, 2011 10:28 pm

raspuns pe puncte:
- daca are oglinzi electrice sunt si incalzite, deci nu merg ale tale, iti recomand o vizita la service.
- cu itp eu nu am avut probleme, de obicei cei de la itp daca vor sa te faca de bani (spaga) iti spun ca nu iti ies noxele sau ca nu iti tine frana ( de obicei de mana )
- placutele daca te-au tinut 40000 esti un norocos si ar trebui sa le scrii la fabrica, la alti colegi de forum au tinut sub 20000 km. din punctul meu de vedere placutele care ma tin peste 30000 sunt foarte bune. intradevar un led pentru avaertizare placute uzate puteau sa puna nu cred ca necesita mari tehnologii
- antifonarea sunt de acord cu tine se putea si mai bine, dar exista solutii pentru a remedia aceasta problema
- zgomotele care se aud in bord cand se schimba pozitia ventilatoarelor, le aud si eu cateodata, mi se par normale atata vreme cat directionarea aerului catre gurile de ventilatie se face prin fante.
- frana de mana se poate regla foarte usor si singur daca scoti consola centrala din jurul manetei de la frana de mana, este un surub care se strange. atata vreme cat frana de mana este prin cabluri care stau in ploaie intradevar pot aparea scartaituri, dar care dispar daca aceste cabluri ( de fapt prinderile de caroserie ) sunt unse ocazional.
- cablu aux se poate monta foarte usor iti ia 30 de minute daca e prima data cand faci aceasta operatiune.
- dieselul de la vw este recunoscut ca un mancator de ulei, consuma ulei si pe skoda octavia unde mai este montat, 1 litru pe an este normal chiar scrie in carte ca nu trebuie sa te ingrijorezi
- lichidul de frana teoretic trebuia sa il schimbi la revizia de 2 ani/30000 km, de obicei se completeaza daca sunt piederi mari fa o vizita la service, dar trebuie sa iei in calcul faptul ca nu ai schimbat placutele si volumul circuitului de franare este mai mare decat cu placutele noi.
-materialele din interior intradevar puteau sa fie putin mai calitative, dar mie nu mi se pare spartan deloc
- vopseaua si eu o consider proasta
eu nu as schimba-o cu o nemteasca din aceeasi clasa, este parerea ta, nu uita ca ai cumparat o masina aparuta in 2007, cand nu toate masinile aveau de ex intrare aux ca acum si alte gageturi, iar ca pret si dotari in 2007/2008 batea orice nemtoaica.
de asemenea o masina orice marca ar fi trebuie intretinuta.
apropo de nemtoaice motorul de care esti nemultumit este nemtesc deci nu tot ce este nemtesc este perfect, nemtii fac masini/lucruri bune dar nu perfecte.

Avatar utilizator
giovani
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 19, 2010 11:42 am
Contact:

Mesaj de giovani » Vin Apr 08, 2011 9:40 am

Salut,

Desi sunt posesor de Lancer Clasic, pot sa spun despre New Lancer ca "nini" are dreptate: motorul (chiar dc trage bine) si cv de la VW nu sunt cele mai reusite, motiv pentru care dupa cum se vede cam toata lumea renunta la ele; consuma ulei - daca il alergi. Conduc o Octavia 2.0 (150 cp) care are 90 000 km si conform manualului VW recomanda verificarea nivelului de ulei la fiecare realimentare cu carburant -personal, cam la 7000 km il verific si stiu deja ca vrea can 0,5-0.6 L. In plus greutatea de la motorul diesel nu cred ca a adus ceva bun raportat la suspensia fata, directie, etc.
Nivelul scazut la lichidul de frana este normal datorita uzurii placutelor de frana; nici nu este recomandat sa-l complectezi, deoarece cu placute noi va curge din vas.
Sa te plangi de interior (materiale, etc) dupa atata timp cred ca nu are sens. Nu cred ca nu ai vazut plasticele si echiparea masinii inainte sa o cumperi si nu cred ca nu ai facut un drive test. Daca analizam echiparea masinii cu lucruri importante (ex nr. airbag-uri, oglinzi el incalzite, discuri frana spate, etc) comparativ cu alte marci, o sa vezi un mare plus chiar si fata de nemtesti (vezi VW grup) unde pentru aceiasi bani primesti o tigaie - cel putin la nivelul anilor 2007-2008. Eu consider ca aceasta este o explicatie pentru care la interior au aparut plastice si diverse materiale mai ieftine.
Cu toate acestea cred ca este intradevar una dintre cele mai frumoase masini de pe piata - in gama ei de pret.

Avatar utilizator
schultz_bz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 4:47 pm

Mesaj de schultz_bz » Mie Apr 13, 2011 5:14 pm

QUOTE (Vibe @ Mar 29 2011, 05:11 PM) Ok, multumesc pentru raspunsuri.

Senzorul pentru temperatura exterioara stie cineva unde se afla? Cateodata ma trezesc cand ma urc in masina ca sunt cu vreo 7-8 grade mai mult decat afara, isi revine in 5 minute si nu mai face apoi ( de 2 ori am sesizat pana acum). Ma gandesc sa nu fie ceva cazut, scapat pe senzor sau sa fie acoperit cu ceva senzorul.


se afla in grila de sub numarul masinii

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Apr 13, 2011 6:53 pm

Multumesc, nu am mai intampinat probleme, probabil din cauza foliei pe care o am in zona aceea se incinge si incalzeste ``atmosfera`` in zona aia .

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Apr 26, 2011 9:29 am

Din pacate de ceva vreme iar am observat ca a aparut acel zdranganit pe spate cand merg pe drum cu piatra cubica sau cu denivelari mici si multe(drum pavat cu paitra cubica, drum pavat cu beton si mancat de intemperii, etc). Zdranganitul(la prima impresie poti sa zici ca vine de la placajul din portbagaj) se aude doar daca merg cu a1a la ralanti, daca merg ceva mai repede zdranganitul se acopera de zgomotul de rulaj si devine insesizabil. Cel mai des in aud la manevre de parcare cand trebuie sa fac mai multe manevre cu viteza foarte mica iar terenul nu e perfect neted. Acum aprox 3000km mi-au fost schimbate amotrtizoarele spate pe garantie sau cel putin asa mi s-a zis ca nu m-au lasat sa stau langa masina si nici in carnetul de garantii nu mi s-a trecut operatiunea, am doar acea foaie de inspectie de dupa in care scrie ca au fost inlocuite amortizoarele si zgomotul a disparut.
Acum ma gandesc ca poate m-au mintit si nu au inlocuit nimic defapt, desi zdranganitul disparuse.
Cei care ati mai avut piese schimbate in garantie vi s-a trecut ceva in carnetul de garantie ca mie mi-au zis ca nu se trece ca oricum raman in calculator la ei toate interventiile la masina chiar daca sunt sau nu in garantie si astfel se poate verifica istoricul masinii in serviceurile autorizate mitsubishi?

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mar Apr 26, 2011 10:35 am

Verifica bucsele de pe spate...

Avatar utilizator
bkpmvh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 23, 2010 8:18 pm

Mesaj de bkpmvh » Mar Apr 26, 2011 7:58 pm

a avut cineva probleme cu turbina sau admisia la 2.0 DID? >2008 ???

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori