Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Mitsubishi e specializat pe masini de off road si de raliu(sport) pe cand opel face masini de la clasa mica pana la clasa lux. Deci daca vrei masina cu veleitati sportive adevarate iti iei lancer eventual evolution daca vrei confort si lux la preturi ceva mai mici iti iei opel iar daca vrei sa confort si lux dus la extrem iti iei bmw, mertan etc. Si daca vrei masian de oras iti recomand ceva mic lancerul e o masina sport sedan la un pret mai mult decat acceptabil pentru ceea ce ofera si pt dotarile pe care le are.
pe mine ma distreaza...
Vad pe club opel urmatoarele din jpegul de mai jos...
Adica de alea grave...
nu mai pun printscreen-uri de la motoare si altele... doar ce-am observat in ultimii ani pe acolo in trecere... se mai buleste egr-ul, volanta la diesel, sonda lambda si consuma ulei la benzina, plus problema cutiei de viteze care agata muuult mai rau decat face 1.5-ul de la colt, uitam de racire proasta, de motor care nu se mai incalzeste iarna decat foarte greu (vorbim de benzina, da????), probleme electromotor, alternator... zgomote, vibratii si senzori ABS, ESP aprinsi... La naiba, daca ma uit ca noi avem doar 45 de pagini (din care vreo 20 nu-s relevante) incep sa cred ca l-am prins pe Dumnezeu de picior.
La opel tot ce-am mentionat are un topic pentru fiecare problema, deci vreo 15 topicuri pe putin cu cate 20-30 de pagini fiecare (si nici nu am contabilizat tot, am scris la repezeala)
Iar noi, ca sa fim seriosi si concreti, ne plangem de niste scartaituri pe la suspensie (nu se rupe masina in doua, ci sunt diverse prinderi mai prost gandite sau gandite mai solid, pentru un comportament sportiv), clima care uneori baga rece pe sus (s-au plans vreo 4-5 parca) si nu-mi mai vine altceva nimic in cap... Ahhh... da, niste plastice mai proaste... dar e ceva tipic japonez, bordul mai spartan si plastic mai dur...
Vad pe club opel urmatoarele din jpegul de mai jos...
Adica de alea grave...
nu mai pun printscreen-uri de la motoare si altele... doar ce-am observat in ultimii ani pe acolo in trecere... se mai buleste egr-ul, volanta la diesel, sonda lambda si consuma ulei la benzina, plus problema cutiei de viteze care agata muuult mai rau decat face 1.5-ul de la colt, uitam de racire proasta, de motor care nu se mai incalzeste iarna decat foarte greu (vorbim de benzina, da????), probleme electromotor, alternator... zgomote, vibratii si senzori ABS, ESP aprinsi... La naiba, daca ma uit ca noi avem doar 45 de pagini (din care vreo 20 nu-s relevante) incep sa cred ca l-am prins pe Dumnezeu de picior.
La opel tot ce-am mentionat are un topic pentru fiecare problema, deci vreo 15 topicuri pe putin cu cate 20-30 de pagini fiecare (si nici nu am contabilizat tot, am scris la repezeala)
Iar noi, ca sa fim seriosi si concreti, ne plangem de niste scartaituri pe la suspensie (nu se rupe masina in doua, ci sunt diverse prinderi mai prost gandite sau gandite mai solid, pentru un comportament sportiv), clima care uneori baga rece pe sus (s-au plans vreo 4-5 parca) si nu-mi mai vine altceva nimic in cap... Ahhh... da, niste plastice mai proaste... dar e ceva tipic japonez, bordul mai spartan si plastic mai dur...
- Fişiere ataşate
-
- Picture_8.png (137.61 KiB) Vizualizat de 1693 ori
QUOTE (speed29 @ Dec 14 2010, 03:05 PM) bine ca se facu liniste in sat Cred ca la inscrierea pe acest forum trebuie si ceva intrebari legate de psihologie
relevanta chestia asta cu linistea ... linistea este ceea ce vad ca lipseste proprietarilor de lancer ... la cati greierashi aveti in timpul condusului nici nu ma mir...
relevanta chestia asta cu linistea ... linistea este ceea ce vad ca lipseste proprietarilor de lancer ... la cati greierashi aveti in timpul condusului nici nu ma mir...
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori